@SiGNe: ik weet niet waar je dat vandaan haalt maar in de Rotterdamse horeca is over het algemeen bekend dat las Palmas gewoon
overpriced is voor hetgeen je op je bord krijgt. En dan te bedenken dat het geen Michellinster restaurant is waar geproportioneerde borden normaal zijn.

Allemaal weer grote borden met miniscule porties voor de hoofdprijs alsof je een ster hebt.

Zo werkt het dus niet en dat klopt wel aangezien Blijker's grootste zorg en uitspraak was dat hij vorig jaar Las Palmas nog heeft weten open te houden te meer hij niet alleen eigenaar meer is maar gewoon mede-eigenaar met 4 anderen die ook een deel van zijn zaak hebben.

@ Golfer: mijn (en vele anderen) hun bezwaar tegen Den Blijker is dat hij erg van de toren blaast inzake zijn kunde en kennis. Bedoel de verhalen dat de breuk tussen hem en Crouwel aan Crouwel lag is je reinste kul daar Crouwel indertijd De Engel redde dankzij zijn rekenkundigheid. Voordat Den Blijker Crouwel leerder kennen leefde Den Blijker als gewone kok van zomerjob naar zomerjob. Dankzij Crouwel en natuurlijk zijn kennis op kokgebied hebben ze zo een grote weg omhoog kunnen maken maar te meer Crouwel op de centjes lette,iets dat Den Blijker helemaal niet kon. Sterker nog,zonder Crouwel was Den Blijker nooit zo succesvol geworden aangezien Den Blijker in 1 ding erg goed is voordat hij zijn huidige vrouw leerde kennen en dat was een grote bek in de horeca opzetten en maar vinden dat alles naar zijn hand moest.
waarom denk je dat Den Blijker nu nog steeds werkt voor RTL?
Ja..vanwege zijn goede contract maar geloof mij maar dat de achterliggende gedachte anders is nl.
Las Palmas draaiende wetende te houden en verder zijn hypotheken te moeten betalen want denk niet dat Crouwel Den Blijker erg makkelijk heeft laten gaan. Die heeft 1 voordeel tov Den Blijker: Hij hoeft niets meer,Den Blijker moet nog steeds werken voor zijn geld.