abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 oktober 2008 @ 09:58:13 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62498834

Het vorige deel: Slank de Herfst in #276, waar we Mspoez er door slepen

Voor wie is "Slank de herst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 19 oktober 2008 @ 09:58:28 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62498838
Zo, als deze TT geen betweters trekt weet ik het ook niet meer .
Niet meer actief op Fok!
pi_62498861
Het was niet mijn ontbijt hoor! Ik heb om 8 uur al ontbeten.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 19 oktober 2008 @ 10:03:08 #4
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62498884
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 12:45 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Hoe ga je na die 10 dagen verder? of eigenlijk hetzelfde als in die 10 dagen?

En is wok 2 go wel minder kcal rijk dan patat (zonder mayo enzo) ?
teeveepee! (ik ga zo weg, schilderen!!!)

ik wilde hier nog wel even op reageren en tevens op allerlei reacties hierop die daarna kwamen

een flink patatje zonder is al snel 600 ckal. de wokmaaltijden zijn ongeveer 125 kcal per 100 gram (uit de voedingswaarde tabel van de eazie wok waar ik thuis weleens heen ga), en ik gok dat mn maaltijd compleet ongeveer 500 gram weegt, die ik vervolgens niet helemaal opeet (hou altijd heel veel saus en ook wat noedels over).

na een patatje heb ik na een kwartier weer honger en krijg ik buiten aardappel geen verse groenten of vlees binnen. dat suiker en zetmeel en beetje olie verkies ik toch echt boven een patatje...(ik ben immers niet anti suikers en zetmeel...)

dat gezegd hebbende heb ik gisteren allebei gegeten t ene voor en t andere na t concert.... en ik weet precíes waarom ik nog patat nam, en t is een bagger reden....
na de wok wilde ik en ijsje toe nemen (soms he dan sta ik mezelf weleens iets klein lkkers toe, een klein softijsje bijvoorbeeld - maar mensen die weten dat ik op mn eten let/vinden dat ik dat zou moeten doen snappen dat dan niet) dat werd me dus hardhandig uit mn hoofd gepraat door iemand die mee eten was.
het is al lang geleden dat iemand zich zo met mn eten bemoeide als mn moeder, en ik had exact dezelfde reactie als toen ik tiener was: op t moment dat ik alleen was (op weg naar huis na t concert) ging ik uit nijd alsnog patat eten. gatverdamme. ik dacht echt dat ik dat station gepasseerd was
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_62498887
We??

Goedemorgen!

eten was lekker, wijn en bier ook en zo maar hapjes maken

Oh, en een middagje strand overleef ik wel ja mar een dag of een week?
maar een ieder moet die vakantie doen die ze leuk en fijn vindt
Ja doei.
  zondag 19 oktober 2008 @ 10:07:46 #6
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62498911
Goedemorgen dames!
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 09:23 schreef Viking84 het volgende:
[...] vanavond even stout, want dan worden het kippenpoten . Maar als ik daar morgen van aangekomen ben doe ik morgen wel weer even heel rustig aan met eten .
[...]
Maar kip mocht toch juist wel?
Prrrrr
pi_62498928
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 10:07 schreef mspoez het volgende:
Goedemorgen dames!
[..]

Maar kip mocht toch juist wel?
Het vel is vet, denk dat ze dat bedoelt.

En nu ga ik leren.
pi_62499104
Hier vandaag ook kip...

en lasagne en wraps en patat en turks brood met aioli en capresestokjes en gevulde eieren en gevulde tomaatjes en en en

ik ga me inhouden, echt!!
Ja doei.
  zondag 19 oktober 2008 @ 10:32:34 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62499121
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
Hier vandaag ook kip...

en lasagne en wraps en patat en turks brood met aioli en capresestokjes en gevulde eieren en gevulde tomaatjes en en en

ik ga me inhouden, echt!!
Joh, ook als jij je te barsten vreet ben je morgen toch wel weer een halve kilo kwijt .
Niet meer actief op Fok!
pi_62499134
das heul nie waar!

in het begin ging het megasnel bij mij, maar nu moet ik echt hard voor werken en oppassen
Ja doei.
  zondag 19 oktober 2008 @ 10:36:29 #11
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_62499154
Choco-ijs ik wil ook!!

Ja kippepoten zijn heul ni vet. Trouwens: vel is is viessss
  zondag 19 oktober 2008 @ 10:56:03 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62499310
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 10:36 schreef kaasplankje het volgende:
Choco-ijs ik wil ook!!

Ja kippepoten zijn heul ni vet. Trouwens: vel is is viessss
Het vel is juist het allerlekkerste van de hele kip . En het wordt zo'n lekkere smeerboel altijd .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 19 oktober 2008 @ 11:22:52 #13
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_62499614
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 10:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het vel is juist het allerlekkerste van de hele kip . En het wordt zo'n lekkere smeerboel altijd .
Nou die van mij mag je hebben brrr ik krijg het niet weg met die stoppels erop *huivert*
  zondag 19 oktober 2008 @ 11:55:09 #14
331 Merel
Be here now.
pi_62500006
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 10:03 schreef kwakveense het volgende:

na de wok wilde ik en ijsje toe nemen (soms he dan sta ik mezelf weleens iets klein lkkers toe, een klein softijsje bijvoorbeeld - maar mensen die weten dat ik op mn eten let/vinden dat ik dat zou moeten doen snappen dat dan niet) dat werd me dus hardhandig uit mn hoofd gepraat door iemand die mee eten was.
Waar denkt iemand 't recht vandaag te halen om commentaar te hebben op wat jij wel en niet eet?? Ik zou denk ik precies hetzelfde reageren als jij, op 't moment zelf geïntimideerd zijn en dus inderdaad geen ijsje eten, en dan later als ik alleen was opeens opstandig worden.

Maar gelukkig vergaat de wereld niet van een patatje!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62500505
TVP
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zondag 19 oktober 2008 @ 12:34:24 #16
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_62500651
goedemiddag dames

vandaag weer late dienst .... heb lekker uitgeslapen.

Mijn lijstje van gister:
O: brinta
t: banaan
l: optimel kwark en special K (beetje maar)
t: 1 evergreen
L: maaltijdsalade en beetje rijst
t: paar pepermuntjes

en ik heb een foto gevonden van 12 jaar geleden: (sta helemaal rechts in het vreselijk flatterende oranje tshirt )

hier was ik 14 jaar en 181 cm lang en 72 kg
(en nu dus 26 jaar, 185 cm en 75,5 kg)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 19 oktober 2008 @ 12:45:00 #17
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62500836
Ik kan er prima tegen als iemand mij probeert te weerhouden van een zonde.
Waar ik wel bij moet vermelden dat ik de zonde alsnog pleeg, is het niet meteen, dan wel enkele dagen erna

Maar ik heb dan ook een serieus authoriteitsprobleem.

Goedemorgen deze morgen! Ik ga naar pappie en mammie , de ouders van de vriendin van mijn broertje komen vandaag kennis maken. Zo zoet
Dus ik ga wel ff tjekken wat voor vlees we in de kuip halen.
  zondag 19 oktober 2008 @ 12:46:29 #18
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62500864
@ BJ: Je bent aardig opgedroogd

Ik zal eens kijken waar mijn jeugdfoto's zijn. Ik ben echt onherkenbaar
Ik was zo'n mager scharminkel dat ik zelfs op foto's nauwelijks te zien was
  zondag 19 oktober 2008 @ 12:49:27 #19
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62500938

ik ga geloof ik maar niet bijlezen! Weer veel te veel gemist!

Gister de hele dag in bed gelegen, ultieme luiheid. Heerlijk! Er alleen even uit geweest om boodschappen te doen en te koken. En hoe: hartige taart met brocolli, rode ui, geitenkaas en cashews, met rucolasalade met parmazaan. Goddelijk!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zondag 19 oktober 2008 @ 12:53:23 #20
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62501004
tvp
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_62501162
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 09:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zal nog eens mijn mening geven zeg. Pfft .
Volgende keer doe ik wat jij zegt popje
pi_62501198
Leuk, die jeugdfoto's!

In mijn jeugd was ik redelijk vroegrijp geloof ik. Tot mijn 13e, toen ik mijn haar nog superkort had, vroeg iedereen of ik een jongen was, een halfjaar later (en wat nieuwe kleding en wat meer borst en hoofdhaar rijker) niet meer

Ik heb helaas geen foto's meer van dat hele korte haar

(het zijn foto's van foto's, dus niet erg duidelijk)

Ik, ongeveer 10 jaar.

Ik, 16 jaar, incl. perioxidecoupe. Dit is met een collega bij La Place van V&D daar werkte ik toendertijd.

Ik, 16 jaar, op vakantie na mijn eindexamen.

Schattig poesje op diezelfde vakantie (en ik onopgemaakt)

pi_62501281
Lijstje gisteren:
O: magere yoghurt met aalbessen, jus-grapefruitsap
T: paprikasoep
L: 2 geroosterde volkorenboterhammen met 5 cm dikke laag guacemole
D: heel veel gesneden spruitjes met uitgebakken miniflintertjes bacon. (Onze mini vond dit het lekkerste eten ooit! Raar kind )
Tot dusver prima! Maar toen ging het mis, ik raakte helemaal geïnspireerd door alle alcoholverhalen hier en doordat mijn zei: Oeh, nu moet je echt gaan uitkijken, je wordt te dun! Dus ik snel nog:
T: Thai Chili Chips (bijna hele zak)
T: halve fles witte wijn
T: 10 zoete griotten
Voor het kweken van wangvet
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:15:47 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62501373
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:04 schreef Laureline het volgende:

[..]

Volgende keer doe ik wat jij zegt popje
Oh, je gaat nog zo'n spijt krijgen van deze uitspraak, dat zweer ik jou!
Niet meer actief op Fok!
pi_62501375
Ik weet niet of appelchutney zo hoort te smaken, maar ik vind hem heerlijk. Wat zal ik nu eens gaan doen met de overige 100 kilo appels

Ik hoef van mezelf vandaag niets te doen. Dat is namelijk het enige nadeel dat ik kan bedenken als je voor jezelf werkt: het gaat altijd maar door. Niks weekend. Soms doe ik geen flikker hoor, maar dan zeurt er altijd wel een stemmetje in mijn achterhoofd: je moet de administratie nog doen, of volgende week moet dat portret af, of weet ik veel. Vandaag ga ik heerlijk op bed liggen met SixFeetUnder en er alleen maar uit om een rondje te rennen en vanavond voor mij en de meneer een heerlijke kip uit de oven te bereiden. Met aardappeltjes uit eigen tuin, rode ui en olijfolie.

Over de meneer gesproken, die belde net op vanuit Frankrijk dat hij zo weer op huus an komt met medeneming van een pain au chocolat. Tja. Ik was dieettechnisch gezien toch al niet zo best bezig de laatste paar dagen, dus dan kan dit er ook nog wel bij
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:34:10 #26
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_62501715
ik heb nog een leuke volleybalfoto uit de oude doos:

97-98
(Drents kampioenschap)

helemaal links, nog zonder bril, met mijn eigen haarkleur en vreselijk volleybalkapsel (maar zie dat dat toen hip was )
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:35:13 #27
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_62501740
@ Ewelina, leuke fotos!

en ik zie allemaal mooie lijstjes voorbij komen
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:36:12 #28
14746 k_i_m
pi_62501776
SFU .

Ik moet zo de hele rits met opa's en oma's weer af . En weer tien wassen opvouwen, en het kind wil maar niet slapen en mijn wederhelft zit voetbal te kijken . En ik moet zo douchen en dan moeten mijn Uggs uit .
In my life
Why do I smile
pi_62501862
Ja, de discipline is bij de meesten even helemaal zoek hier (mijzelf incluis). De amandelspijsrollen, speculaasstroopkoeken, liters bier, wijn, friet, chocola en chocoladedebroden vliegen je om de oren
pi_62501937
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:39 schreef Laureline het volgende:
Ja, de discipline is bij de meesten even helemaal zoek hier (mijzelf incluis). De amandelspijsrollen, speculaasstroopkoeken, liters bier, wijn, friet, chocola en chocoladedebroden vliegen je om de oren
Je hebt gelijk! Vanaf morgen is het weer afgelopen en ga ik weer aan de 1200 cal. per dag....
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 19 oktober 2008 @ 13:47:05 #31
163650 Greys
pi_62502016
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 11:22 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Nou die van mij mag je hebben brrr ik krijg het niet weg met die stoppels erop *huivert*
Hear hear!
Vroeger vond ik het echt het lekkerste van de kip, maar nu gruwel ik er van
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:47:06 #32
331 Merel
Be here now.
pi_62502018
Ik wil deze, met glimmende print

Maar ik ben arm
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:47:14 #33
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62502023
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:36 schreef k_i_m het volgende:
SFU .

Ik moet zo de hele rits met opa's en oma's weer af . En weer tien wassen opvouwen, en het kind wil maar niet slapen en mijn wederhelft zit voetbal te kijken . En ik moet zo douchen en dan moeten mijn Uggs uit .
Bindt een plastic tasje over je Uggs!

Hier ook weer familiebezoek en een jankende meneer
En ik moet nog een berg strijk wegwerken wat ik nog liever doe dan me aankleden en naar ouders ga, maar mama accepteert geen nee, dus dat houd dan snel op

Maar ik heb de hele week superbraaf gegeten, dat dan weer wel.
pi_62502044
Conleche, ik ga pas weer braaf zijn als de amandelrol op is, want hij's echt fab (en weegt ruim een kilo aan noten, suiker, boter en filodeeg ). Afijn, ik ga wel heel gezond een paar uur wandelen, zo. Dat moet schelen, toch?

Ik spring in de auto richting Spa

Oh en Merel: ja, die met glanzende print zijn echt tof! Zouden ze in Zuid-Afrika in de zomer Uggs verkopen? Ze zijn daar vast veel goedkoper
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:50:31 #35
331 Merel
Be here now.
pi_62502095
We hadden Ise moeten vragen om ze uit Amerika mee te nemen
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:51:32 #36
14746 k_i_m
pi_62502123
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:47 schreef Merel het volgende:
Ik wil deze, met glimmende print

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Maar ik ben arm
Oh die heb ik ook gezien! Die bruine zijn heel mooi! Die zwarte zien er een beetje raar uit, alsof er slakken overheen gekropen zijn en een spoor hebben achtergelaten .
In my life
Why do I smile
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 19 oktober 2008 @ 13:52:19 #37
163650 Greys
pi_62502137
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:36 schreef k_i_m het volgende:
SFU .

En je hebt niet zoiets van "Wederhelft, kan jij tijdens het voetbal kijken niet even een paar wassen opvouwen?". En is dat elke zondag verplichte kost, de opa's en oma's af? Kan je ze niet gewoon bij jou thuis uitnodigen (en een was in de handen duwen?)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:53:59 #38
14746 k_i_m
pi_62502180
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:52 schreef Greys het volgende:

[..]

En je hebt niet zoiets van "Wederhelft, kan jij tijdens het voetbal kijken niet even een paar wassen opvouwen?". En is dat elke zondag verplichte kost, de opa's en oma's af? Kan je ze niet gewoon bij jou thuis uitnodigen (en een was in de handen duwen?)
Nee, het is niet elke zondag -thank god . - maar het was alweer een tijdje geleden. En hier thuis en tegelijk heb ik ook liever niet . Mijn moeder vouwt heel vaak mijn was op als ze hier komt oppassen en ik veel was heb liggen. Lief he? .
In my life
Why do I smile
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 19 oktober 2008 @ 13:57:56 #39
163650 Greys
pi_62502269
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:53 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Nee, het is niet elke zondag -thank god . - maar het was alweer een tijdje geleden. En hier thuis en tegelijk heb ik ook liever niet . Mijn moeder vouwt heel vaak mijn was op als ze hier komt oppassen en ik veel was heb liggen. Lief he? .
Héél lief van je mams
Was je wederhelft maar zo behulpzaam

Die van mij is dat ook niet hoor, troost je Ik vraag me nu al af hoe het huis er uit ziet als ik na een week Egypte met zusje terug kom
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62502674
Goeiemiddag . Ik eet superbraaf de laatste dagen . En vandaag zelfgemaakte pizza. Nu moet ik leren maar dat 'vergeet' ik maar even.
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 22:10 schreef computergirl het volgende:

[..]

Viel het tegen?

Als je echt je vetpercentage wilt meten moet je dat door iemand laten doen die op verschillende plekken op je lichaam met een soort tang je vetkwabben meet.
Oh nee viel zeker niet tegen, zat rond de 22%, maar vroeg me af hoe realistisch dit is. Mijn vet zit vooral in mn bovenbenen dus totaal zal het wel hoger liggen. Maar andere kant, ik heb ook redelijk wat vet op borsten zitten dus misschien klopt het gemiddeld dan toch ... dat wilde ik dus weten .

Zo'n echte meting kan niet, ik ben geen lid van een sportschool oid en zo boeiend is het eigenlijk ook niet om te weten . Was gewoon nieuwsgierig, meer niet. En volgens een rekenprogramma op internet zou ik trouwens 17% moeten hebben. Maf programma.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_62503673
Geen chocoladeijs, maar wel ontbijt op bed hier
Ookal heb ik het net pas op, dus echt ontbijt kan je het niet noemen
  zondag 19 oktober 2008 @ 14:55:04 #42
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62503700
Ik dacht dat een vrouw die onder de twinitg procent zat in de categorie atleet viel? Of zit ik me nou zo te vergissen?

Wat jeugdfoto's betreft, ik vind het steeds grappiger worden omdat mijn oudste zo ontzettend op me lijkt en dat op jeugdfoto's nog beter te zien is dan het nu al is.
Prrrrr
  zondag 19 oktober 2008 @ 14:55:15 #43
14746 k_i_m
pi_62503705
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Héél lief van je mams
Was je wederhelft maar zo behulpzaam

Die van mij is dat ook niet hoor, troost je Ik vraag me nu al af hoe het huis er uit ziet als ik na een week Egypte met zusje terug kom
Nouja, ik mag niet klagen hoor. Hij kan geen was opvouwen, maar verder is ie keurig in het huishouden . Alhoewel ik me soms toch wel eens afvraag hoe hij die was vóór mij dan toch opgevouwen in de kast heeft gekregen .
In my life
Why do I smile
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:02:40 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62503858
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:55 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Nouja, ik mag niet klagen hoor. Hij kan geen was opvouwen, maar verder is ie keurig in het huishouden . Alhoewel ik me soms toch wel eens afvraag hoe hij die was vóór mij dan toch opgevouwen in de kast heeft gekregen .
Mark gooit alle schone was in een doos en vist daar elke ochtend een schone onderbroek uit .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 19 oktober 2008 @ 15:10:35 #45
163650 Greys
pi_62504049
quote:

[..]

Bizar he?
Ik ben gewoon geneigd om volgende week briefjes neer te gaan leggen met:

- broodjes liggen in de vriezer
- kant en klaar maaltijden staan in de koelkast
- mocht je gaan koken, de brandblusser staat rechts onder naast het fornuis
- Bink is deze week bij mijn ouders, dus die hoef je niet te zoeken als je die ineens kwijt bent
- vergeet de kat niet eten te geven, anders doet ie het binnenkort niet meer
- NIET met mijn Smart gaan racen, ik heb de sleutel toch verstopt
- mis je me al?

Terwijl de beste man al twee keer eerder heeft samengewoond (net als ik) maar toch tussendoor ook alleen heeft gewoond en zichzelf toen ook in leven kon houden...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:15:20 #46
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62504168
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 15:10 schreef Greys het volgende:

[..]
Terwijl de beste man al twee keer eerder heeft samengewoond (net als ik) maar toch tussendoor ook alleen heeft gewoond en zichzelf toen ook in leven kon houden...
Jeetje. Dit was mijn tweede samenwoon pas...en ik heb echt het idee dat ik een relatiehopper ben, maar dat valt dus wel mee
(Niet onaardig bedoel overigens Greysie)
Prrrrr
pi_62504221
quote:

[..]

Meestal is de afspraak hier dat hij de was doet, en dat ik het opberg. Alleen zijn eigen overhemden mag hij zelf opvouwen, want dat kan ik niet.

Maar eigenlijk heb ik weinig te klagen, want hij doet genoeg in het huishpouden Meer dan ik, denk ik En dat terwijl het mijn huis is (bij hem doe ik echt bijna niks).

Oja, we wonen officieel niet samen, in de praktijk slaapt hij 1 x per maand een dagje thuis Hij heeft een eigen studio, net als ik.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 19 oktober 2008 @ 15:31:38 #48
163650 Greys
pi_62504531
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 15:15 schreef mspoez het volgende:

[..]

Jeetje. Dit was mijn tweede samenwoon pas...en ik heb echt het idee dat ik een relatiehopper ben, maar dat valt dus wel mee
(Niet onaardig bedoel overigens Greysie)
Dat vat ik ook absoluut niet onaardig op hoor
Mijn eerste keer samenwonen was met een Amsterdammer die ik op vakantie had ontmoet en twee weken later woonden we samen (dat was in mijn 'spontane acties zijn goehoedddd!-periode' ) en toen ik onze huissleutel terug kreeg van een wildvreemde chick - waar hij het mee deed in ons huis - op een popconcert (waar gebeurd) was dat over, dat kan je begrijpen...
En de tweede samenwoner was een Rotterdamse marinier waar ik aan gekoppeld was door mijn Alkmaarse marinier-buurman. Huis gekocht (wederom: lang leve de spontane acties) en na een maand wist ik dat dit het niet ging worden. Huis weer verkocht. Met winst, dat wel
Toen toch maar eens vijf jaar alleen gewoond met alleen hier en daar een losse scharrel en nu dan huisje-boompje-beestje(s) met Heer G.

Romantisch he, allemaal?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 19 oktober 2008 @ 15:38:47 #49
163650 Greys
pi_62504699
Disclaimer: bovenstaande was wel allemaal verspreid over een jaar of 11 hoor
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:41:56 #50
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62504782
Ik ben een monster wat relaties betreft, maar samenwonen heb ik ook maar 2 keer gedaan.
Waarvan de huidige keer, de tweede is.
Maar ik heb denk ik wel een kleine 25 'relaties' gehad

Je moet een beetje proberen he!
Olivier is overigens elke vrouw's nachtmerrie. ALS hij al zijn kleren wast, dan komt hij niet verder dan het laten drogen en vervolgens ongevouwen in zijn kast proppen.
Hij draagt maar 1 broek en 1 hoodie en die wast ie ...ooit.
Huishouden is hem vreemd, hij wast zijn bordje af en daarmee is het voor hem klaar. Zo eens in het jaar gaat ie stofzuigen.
Bed opmaken doet ie ook!
Verder niks. Echt niks.
En uit principe maakt hij geen toilet schoon

Hij gaat mij nog missen
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:44:43 #51
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62504838
Overigens klinkt de fase 'spontane acties zijn goed' mij bijzonder bekend in de oren.

Ik ben er nog steeds in blijven hangen
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 19 oktober 2008 @ 15:46:22 #52
163650 Greys
pi_62504878
SHE, die van jou maakt tenminste nog zijn eigen bordje schoon
De mijne is nog te beroerd om het naar de keuken te brengen en ALS hij dat doet, op aandringen van mij, laat hij het op het aanrecht staan ipv het even in de vaatwasser te zetten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 19 oktober 2008 @ 15:47:42 #53
163650 Greys
pi_62504906
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 15:44 schreef SHE het volgende:
Overigens klinkt de fase 'spontane acties zijn goed' mij bijzonder bekend in de oren.

Ik ben er nog steeds in blijven hangen
I hear ya
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:47:47 #54
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62504909
Nou fantastisch! De mijne laat hij mooi staan

En nog erger, ALS ik hem dan opdracht heb gegeven schoon te maken voor ik thuis kom ( hij werkt vanuit huis ) dan liggen mijn kleren altijd in elkaar gepropt op de grond in een hoekje.
Srsly
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 19 oktober 2008 @ 15:49:54 #55
163650 Greys
pi_62504963
Ah, de schoonouders komen hier aan!
Tot later
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:50:12 #56
14746 k_i_m
pi_62504969
Dit is ook mijn tweede keer samenwonen. Na de eerste keer was ik het zo zat dat ik afgezien wat incidenteel gerommel en anderhalf vriendje ja-renlang alleen ben geweest .
In my life
Why do I smile
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:52:29 #57
14746 k_i_m
pi_62505024
Er wordt naar me geroepen of we nog gaan .

Ajuu ;W
In my life
Why do I smile
pi_62505039
Ik heb nog nooit officieel samengewoond. In de praktijk woon ik wel samen met mijn huidige , maar daarvoor nooit zoiets gehad.

Maar goed, ik ben ook een stuk jonger
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:53:24 #59
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62505051
Ik ken dat..afgeschrikt zijn door de eerste keer.
Mijn eerste keer was echt freakin' traumatisch! Deze keer eigenlijk ook wel

@Greysie: Enjoy!

Ik wacht nog even op mijn schattige broertje, die mij een uur geleden zou komen ophalen. Mijn vader belde gelukkig al dat hij een bad hairday had en dat het daarom nog even duurde
Hij is het zusje wat ik altijd al heb willen hebben
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:57:32 #60
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62505164
Ik ben dan getrouwd geweest dus en nu dan bijna 5 jaar met Ex. Overigens woonden Ex en ik samen na 6 weken ... dus dat was ook nog redelijk spontaan ook, zeg maar. Was wel in de tijd dat ik ziek (lees "overspannen na de scheiding van een psychiatrisch patient) thuis was, dus echt heel veel overdacht was die actie niet .

Greys en K_i_m: sterkte met alle moets en toch veel plezier vanmiddag. SHE: jij vooral veel plezier .
Prrrrr
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:59:08 #61
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62505209
Zo, we zijn weer terug.
De dagschade tot nu toe:
- 3 pannenkoeken (dun) met jam
- stukje camenbert
- stukje kipfilet
- 1 witte worst met zoete mosterd
- een liter bier
- een halve haxe
- een brezel
- een augurk
- zuurkool met aardappelpuree

Ik wil geloof ik neit weten hoeveel calorien dat waren. Overigens heb ik gisteren mij ladekabel laten vallen en die is nu stuk. Waarschijnlijk dus geen Fok! meer straks. Ik kan nu nog 15 minuten online zijn, en dan maar afwachten wanneer ik de boel weer kan opladen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:01:24 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62505275
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 15:59 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, we zijn weer terug.
De dagschade tot nu toe:
- stukje camenbert
- stukje kipfilet
- een liter bier
- een halve haxe
- een brezel
- een augurk

Ik wil geloof ik neit weten hoeveel calorien dat waren. Overigens heb ik gisteren mij ladekabel laten vallen en die is nu stuk. Waarschijnlijk dus geen Fok! meer straks. Ik kan nu nog 15 minuten online zijn, en dan maar afwachten wanneer ik de boel weer kan opladen.
En je wilt natuurlijk zoveel mogelijk halen uit je laatste 15 minuten online, waardoor je best wel veel typo's hebt gemaakt in deze post .

Gelukkig heb ik naast een laptop ook nog een gewone pc .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:04:21 #63
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62505349
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 15:59 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, we zijn weer terug.
De dagschade tot nu toe:
- stukje camenbert
- stukje kipfilet
- een liter bier
- een halve haxe
- een brezel
- een augurk

Wat is een Haxe? En een brezel?

En opladen kan vaak ook met een gewone trafo, die heb je vast nog wel ergens in de schuur liggen Tinkie!
Prrrrr
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:05:43 #64
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62505380
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:04 schreef mspoez het volgende:

[..]

Wat is een Haxe? En een brezel?

En opladen kan vaak ook met een gewone trafo, die heb je vast nog wel ergens in de schuur liggen Tinkie!
Een haxe is een gebraden hammetje met een groot stuk bot en een brezel een krakeling van brood en loog.
pi_62506134
Ik ben opeens misselijk . En ik moet leren maar geen zin . En er staat beneden een pot met mijn lievelingsdrop waar ik zo graag een graai uit zou willen doen, maar ik ben bang dat ik het dieetding dan verpest .
pi_62506236
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:37 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben opeens misselijk . En ik moet leren maar geen zin .
Join the club. Als ik eenmaal begonnen ben vind ik het enorm interessant, maar daarvoor...

Waarom begin ik ook altijd te laat
pi_62506418
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:42 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Join the club. Als ik eenmaal begonnen ben vind ik het enorm interessant, maar daarvoor...

Waarom begin ik ook altijd te laat
Ik hou van opdrachten maken. Kennis toepassen. Nu moet ik stomme formules uit mn hoofd gaan leren . Als ik ze nodig heb zoek ik ze wel op! Maar helaas, dat kan niet. Dus zit ik nu al 2 dagen te SOGgen . Heb nog tot morgenochtend 9 uur en heb nu al 12 blz geleerd van de 85.
pi_62506504
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:49 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik hou van opdrachten maken. Kennis toepassen. Nu moet ik stomme formules uit mn hoofd gaan leren . Als ik ze nodig heb zoek ik ze wel op! Maar helaas, dat kan niet. Dus zit ik nu al 2 dagen te SOGgen . Heb nog tot morgenochtend 9 uur en heb nu al 12 blz geleerd van de 85.
Hihi, succes! Ik heb nog tot morgen 12 uur, maar ik heb van 9:00-10:00 een luistertoets in het PC Hoofthuis en mag daarna door naar het USC (aan de De Boelelaan, bij station Zuid WTC).

Ik moet overigens 200 blz uit het boek leren, plus nog 4 artikelen. Gaat over de Nederlandse geschiedenis tot 1800. Gelukkig heb ik daar al een redelijke basiskennis van.

Het is dan ook een her ; vorig jaar een blackout
  zondag 19 oktober 2008 @ 17:24:33 #69
14746 k_i_m
pi_62507100
Tip van k_i_m; maak ruzie, zodat je nergens meer langs hoeft .

Mannen .
In my life
Why do I smile
  zondag 19 oktober 2008 @ 17:26:44 #70
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62507136
Heh, succes met de leer-perikelen! Ik moest voor morgen een boek in het Duits (!) lezen maar was vergeten hem te kopen Maarja, m'n eindopdracht gaat toch over andere boeken, dus laamaa.

Allemaal familiedagen vandaag! Ik had familie-brunch, was leuk, met nieuw mini-baby-achternichtje Maarja, ze worden ook groot he /joke.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 19 oktober 2008 @ 17:28:51 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62507183
Niet meer actief op Fok!
pi_62507239
Mijn Zit de hele week op het dak, vaak ook de zaterdag en dan doet ie zondags toch nog alles mee opruimen...Lief hé?!
pi_62507281
Ow...Ik heb een heel stuk gemist zie ik net...Maar ff bijlezen dan!
pi_62507304
Even snel hoi Hard aan het leren, koken volgens het SHE schema en chillen met Mr PF!
En natuurlijk heel even fokken van mijn nieuwe laptop !!
pi_62507419
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 17:28 schreef Viking84 het volgende:

Geweldig kattenfilmpje! .
Ook echt dat muziekje erbij

Ik zie mijn katten dit niet doen, Mini iig niet. Die kan niet jagen, die komt overal blij op af gehuppeld, kwispelend als een hondje en schuddend met haar kont
pi_62507441
Ow... foto's van vroegah...Meer!!!

Kim ruzie gemaakt?
SHE waarom moest jouw meneer huilen dan?
En spontaan valt bij mij meestal niet zo heeel goed uit! ( maar ik leer het nooit af)
pi_62507465
Over samenwonen, ik kreeg vrijdag de sleutels van de kamer van vriendje
Dat voelde wel even officieel
pi_62507506
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 17:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Is je OV-probleem ook opgelost!!
  zondag 19 oktober 2008 @ 17:45:33 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62507535
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 17:40 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ook echt dat muziekje erbij

Ik zie mijn katten dit niet doen, Mini iig niet. Die kan niet jagen, die komt overal blij op af gehuppeld, kwispelend als een hondje en schuddend met haar kont
Taco doet het ook, maar dan anders. Als ik om een hoekje ga staan loeren, loert 'ie heel erg terug, maar ipv dat 'ie, zoals de kat uit het filmpje, stap voor stap komt aangeslopen, springt hij meteen op mij af .
Niet meer actief op Fok!
pi_62507642
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 17:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Taco doet het ook, maar dan anders. Als ik om een hoekje ga staan loeren, loert 'ie heel erg terug, maar ipv dat 'ie, zoals de kat uit het filmpje, stap voor stap komt aangeslopen, springt hij meteen op mij af .
Sasha gaat eerst heel stil zitten (net zoals de kat in het filmpje) en enorm gefixeerd loeren op het doelwit van de aanval (meestal Mini) en dan gaat ze met een noodsprong erop af Poeslief is hierdoor ook al een paar keer van de kast / tafel af gedonderd omdat ze te enthousiast was

Na de aanval racen de poezen hier m'n hele huis door, en springen overal op en af. Dè reden waarom ik weinig breekbare spullen hier heb staan
pi_62507650
Ik wil niet heel erg betweterig zijn (benk natuurlijk stiekem wel), maar moet chocoladeijs niet met een streepje ertussen?
pi_62507724
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 17:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh wat leuk .

Dat kattenfilmpje is ook echt stoer trouwens . Als ik op mezelf woon (en genoeg thuis ben om voor het dier te zorgen, het is geen accesoire ofzo) wil ik ook een kat . We hadden wel ooit een nestje jonge vogeltjes (werden in onze woonkamer geboren) dat was ook al zo leuk, kon je uren naar kijken, volgens mij naar een (drukke) kat ook.

Succes met leren Ewelina .
  zondag 19 oktober 2008 @ 17:55:08 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62507773
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 17:49 schreef conleche het volgende:
Ik wil niet heel erg betweterig zijn (benk natuurlijk stiekem wel), maar moet chocoladeijs niet met een streepje ertussen?
Ha, het duurde nog lang voor die vraag kwam . Er paste geen streepje meer tussen (nee echt ).
Niet meer actief op Fok!
  zondag 19 oktober 2008 @ 17:56:42 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62507805
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 17:49 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Sasha gaat eerst heel stil zitten (net zoals de kat in het filmpje) en enorm gefixeerd loeren op het doelwit van de aanval (meestal Mini) en dan gaat ze met een noodsprong erop af
Ja, dat doet Taco dus ook. En nét voordat ie springt, gaat 'ie ff enthousiast met z'n kontje wiebelen (doet 'ie ook als 'ie op de kast oid wil springen, dus dat kan ik dan nog even voorkomen met een streng 'Nee Taco! '.
Niet meer actief op Fok!
pi_62507811
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 17:44 schreef conleche het volgende:

[..]

Is je OV-probleem ook opgelost!!
Haha We zijn beide nog al blut dus zijn we al sinds zaterdag (geld gekregen voor treinkaartje van papa, shame on me) hier thuis, lekker vertroeteld door papie en mamie Alleen jammer dat hier geen UB is om te leren! Mr PF heeft zijn leerstof op een cd en heeft mijn kamer overgenomen en ligt daar relaxt te leren. En ik zit met mijn gloednieuwe laptop sinds twee uur te spelen
pi_62507821
Oh andere keer ga ik bijlezen denk ik Nu ga ik leren/eten koken! Doeg!!
pi_62507850
PF, dat is idd leuk Ik kan het me ook nog goed herinneren toen ik de sleutels van de woning van mijn kreeg. Heel bijzonder, omdat hij eigenlijk zelden mensen binnenlaat in zijn huis (het is er een groooooote teringzooi )

En katten zijn geweldig. Ik kan echt uren naar mijn dames kijken

En omdat ik nog steeds zo blij ben met mijn Amsterdam-boek, hier een foto van de 3 delen in de kast
pi_62507888
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 17:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, dat doet Taco dus ook. En nét voordat ie springt, gaat 'ie ff enthousiast met z'n kontje wiebelen (doet 'ie ook als 'ie op de kast oid wil springen, dus dat kan ik dan nog even voorkomen met een streng 'Nee Taco! '.
Als ik ga roepen helpt dat niet; wel als ik ze ga aaien. Maar van mij mogen ze best op de kast.
  zondag 19 oktober 2008 @ 18:00:40 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62507908
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 17:58 schreef Ewelina het volgende:
PF, dat is idd leuk Ik kan het me ook nog goed herinneren toen ik de sleutels van de woning van mijn kreeg. Heel bijzonder, omdat hij eigenlijk zelden mensen binnenlaat in zijn huis (het is er een groooooote teringzooi )

En katten zijn geweldig. Ik kan echt uren naar mijn dames kijken

En omdat ik nog steeds zo blij ben met mijn Amsterdam-boek, hier een foto van de 3 delen in de kast
[ afbeelding ]
Wat doet de Kamasutra daar? .

Ik luister naar de nieuwe cd van Danny de Munk . "Tokkiemuziek," zegt MoBlo .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 19 oktober 2008 @ 18:01:20 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62507923
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 17:59 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Als ik ga roepen helpt dat niet; wel als ik ze ga aaien. Maar van mij mogen ze best op de kast.
Ik heb twee kasten. Op de ene mogen ze wel, maar op de andere niet, want daar ligt van alles op en dan gooien ze dat naar beneden, gaan ermee voetballen etc.
Niet meer actief op Fok!
pi_62507939
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 18:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat doet de Kamasutra daar? .

Ik luister naar de nieuwe cd van Danny de Munk . "Tokkiemuziek," zegt MoBlo .
Ehh... je bedoelt Het mysterie van de verdwenen bordelen ? (rechts van de Amsterdamboeken)
pi_62507958
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 18:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb twee kasten. Op de ene mogen ze wel, maar op de andere niet, want daar ligt van alles op en dan gooien ze dat naar beneden, gaan ermee voetballen etc.
Om die reden ligt er ook alleen maar zwaar spul op mijn kasten Maar bij jou mogen ze in het hele huis komen neem ik aan, dat is wel groter dan hier denk ik. Om die reden mogen ze ook overal komen, behalve op het aanrecht en in de kleding- en ladekasten.
  zondag 19 oktober 2008 @ 18:05:16 #93
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62508013
SHE waarom huilt je meneer en waarom ben je opeens weer vrijgezellig aan het typen?
quote:
Hij gaat mij nog missen
Prrrrr
  zondag 19 oktober 2008 @ 18:07:02 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62508060
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 18:01 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ehh... je bedoelt Het mysterie van de verdwenen bordelen ? (rechts van de Amsterdamboeken)
Oh, dat had ik niet eens gezien . Maakte maar een grapje .
Niet meer actief op Fok!
pi_62508104
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 18:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh, dat had ik niet eens gezien . Maakte maar een grapje .
Dat wist ik ook wel. Maar toevallig stond er idd wel een boek op de foto dat wel iets te maken heeft met seks. Al gaat dat boek over de 19e eeuw.
pi_62508996
In mijn boekenkast staan bijna alleen maar kinderleesboeken . En een paar reisgidsen/woordenboeken en mn leerboeken. Verder staat er algemene troep in . Maar Ewelina, zou je de boeken niet wat hoger zetten, dan kan je ze echt showen .
pi_62509031
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 18:43 schreef Chicolate het volgende:
In mijn boekenkast staan bijna alleen maar kinderleesboeken . En een paar reisgidsen/woordenboeken en mn leerboeken. Verder staat er algemene troep in . Maar Ewelina, zou je de boeken niet wat hoger zetten, dan kan je ze echt showen .
Er is geen plek meer in mijn andere boekenkast Die is echt overvol. Eventueel kunnen ze een verdiepinkje hoger (net onder de tv).

Ik zie het wel als ik het 1e en het 5e deel er nog bij heb gehaald.

Edit: ik bedenk me net dat als ik verhuis, dat ik dan een berghok heb. Daar kunnen mijn schoenen in en dan kan de serie op een mooie plaats in de boekenkast komen.

Moet ik wel die woning krijgen natuurlijk, wat ik niet verwacht.

[ Bericht 14% gewijzigd door Ewelina op 19-10-2008 18:56:22 ]
pi_62509243
Kim, ik heb je nog nooit ontmoet irl, maar die rooie dochter in SFU doet me zo aan jou denken. Okay, whatever...
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:01:51 #99
166706 -Luxury-
Voor jou! - www.dorinda.eu
pi_62509431
Hallo allemaal,

Ik heb even snel een vraag tussendoor. Het heeft niets met afvallen te maken, maar juist met aankomen. Omdat een aantal van jullie erg veel over voeding en stofwisseling weten en het me zinloos lijkt om een heel topic voor deze ene vraag te openen, hoop ik dat jullie mij kunnen en willen helpen.

Ik heb een BMI van ongeveer 15,2 (zwaar ondergewicht dus) en ben aan een streng dieet begonnen waarbij ik mijn voeding moet opbouwen tot minimaal 2400 kcal per dag. Dat is veel meer dan ik in eerste instantie at. Het is ook de bedoeling dat ik, op een gezonde manier, het liefst boven de 2400 kcal kom.

Sinds ik met dit dieet ben begonnen (wat ik per dag heb opgebouwd tot ongeveer 2000 kcal nu) ben ik alleen maar afgevallen. Ik dacht dat mijn lichaam in spaarstand zou staan vanwege het lange (~ 2 jaar) te weinig eten, maar mijn stofwisseling lijkt juist sneller te gaan gezien ik afval.

Kan iemand misschien verklaren hoe het kan dat mijn lichaam niet alle calorieen desperate als vet opslaat? Is de kans aanwezig dat ik ook niet aankom als ik op 2400 kcal per dag zit? Zou ik meer kans maken dikker te worden als ik van de een op de andere dag van ~ 2000 kcal naar, zeg, 2800 kcal zou gaan?

Alvast bedankt, want ondergewicht is voor mij een groot probleem.

(Oh, en sorry; het zijn 3 vragen ).
Voor logo's, reclame en teksten: www.dorinda.eu
pi_62509676
1. Weet je wel zeker dat je 2000 kcal per dag binnen krijgt?

Maar het kan wel, dat je juist door wat meer te eten, ook meer afvalt, juist omdat je lijf niet meer in spaarstand staat. Maar heel precies weet ik het niet, ik denk eigenlijk dat je het beste naar een dokter / diëtiste kunt gaan. Zeker als je een eetstoornis hebt gehad (ik weet niet of dat het geval is).

Andere manier om aan te komen is trainen... spieren wegen veel.

Succes ermee
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:16:08 #101
166706 -Luxury-
pi_62509827
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:10 schreef Ewelina het volgende:
1. Weet je wel zeker dat je 2000 kcal per dag binnen krijgt?

Maar het kan wel, dat je juist door wat meer te eten, ook meer afvalt, juist omdat je lijf niet meer in spaarstand staat. Maar heel precies weet ik het niet, ik denk eigenlijk dat je het beste naar een dokter / diëtiste kunt gaan. Zeker als je een eetstoornis hebt gehad (ik weet niet of dat het geval is).

Andere manier om aan te komen is trainen... spieren wegen veel.

Succes ermee
Bedankt!

Ja, ik houd mijn calorieen bij (ook zoiets dat ik liever niet meer doe, maar niet vanaf kom: Tips zijn welkom!).

Ik probeer het eerst zelf, met ondersteuning van een familielid die veel over voeding en lichaam weet (is nu helaas eventjes onbereikbaar). Lukt het aankomen daarna niet, ga ik inderdaad naar de huisarts. Maar ik hoop het met wat tips te redden, waardoor het niet zover komt.
pi_62509925
Als je verslaafd bent aan calorieën tellen en inderdaad een eetstoornis hebt gehad, dan denk ik dat je echt het beste naar je huisarts kan gaan, die kan je doorverwijzen naar een psycholoog/ andere hulpverlener. Die kunnen je denk ik veel beter helpen dan wij hier En ja, dat is moeilijk, heel moeilijk om toe te geven dat je hulp nodig hebt. Maar je helpt jezelf daar echt enorm mee.

Goed dat je er iig iets aan wil doen Sterkte
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:46:55 #103
166706 -Luxury-
pi_62510641
Dank je.

Het was geen eetstoornis, maar meer 'omstandigheden' waardoor ik te weinig at. En om aan te komen en niet meer af te vallen ben ik calorieen gaan tellen en nu kom ik er niet meer vanaf. Dus het gaat niet om een eetstoornis en ik wil heel graag aankomen. Het lukt alleen niet als mijn lichaam besluit die extra calorieen ook gewoon te verbranden.
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:47:43 #104
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62510659
helleu!!

zo, ik heb 7 uur staan schilderen en poetsen, en ben nu he-le-maal kapot...

nu lekker vegeteren op de bank, maar ik zal eerst een 16-jarige froukje bij julie achterlaten. die is bijna t zelfde maar dan met meer pukkels en minder lijntjes...oh en met veel minder zlefvertrouwen/grotere complexen

en eentje toen ik nog lief en klein was, dit is tevens de laaste foto voor ik een dikkerdje werd (hier zaten mn amandelen er nog en was ik altijd ziek dus viel ik alles weer af wat ik er bij at aan lekkers)
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:50:00 #105
331 Merel
Be here now.
pi_62510724
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:47 schreef kwakveense het volgende:
helleu!!
Ik vroeg me al af waar jij was, 't is zondagavond, zo voor de TV kruipen!
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:53:01 #106
331 Merel
Be here now.
pi_62510820
Willen jullie lachen trouwens? Dit was ik in groep 6 Gelukkig is het goedgekomen!
pi_62510890
*boem*

ik ontplof zowat erg lekker maar net wat teveel gegeten, zowel gisteren als vandaag, dus begin maar weer nu met alleen maar thee etc.

Was wel erg gezellig en geslaagd. Hapjes werden weer helemaal goed bevonden en zijn nagenoeg op
Zodirect nog even wat studeren en dan maar vroeg naar bed

máár, wel nog even - doen want zijn ook nog heel erg verwend!
Een prachtige messenset van mn schoonouders gehad, inclusief slijper én houten snijplank!
Van mijn ouders een mooi dekbedovertrek en onderlakens, was wel weer nodig
Van mn schoonzus en haar vriend allemaal leuke dingen om mee te bakken en klooien: nu kan René koekjes bakken met leuke vormpjes en een ei in de vorm van een hartje voor me bakken op zondag
En van oma een pizzasnijder en net iets teveel geld
Daar gaan we maar een mooi iets van kopen of tegen de vakantie aan doen ofzo

Straks even bijlezen en foto's kijken, nu met een pot thee aan de C++
Ja doei.
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:58:53 #108
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_62510966
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:53 schreef Merel het volgende:
Willen jullie lachen trouwens? Dit was ik in groep 6 Gelukkig is het goedgekomen!
LOL ik was ook een nerd toen ik 12 was met een bril en zo'n schaapachtig lachje aaaaaw lief
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:00:41 #109
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62511005
ah, ik vind je wel schattig!

(ik had precies zo'n haarband...daar zijn geen foto's digitaal van beschikbaar though)
pi_62511353
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:53 schreef Merel het volgende:
Schattig

Ik heb geen foto's geschikbaar van toen ik 6 was. Die heb ik uberhaupt niet geloof ik
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:51:20 #111
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62512532
Hoe lief ben je daar Mereltje...

En Kwak, ik vind je niet veranderd! Een lekker meisje...
Prrrrr
pi_62512557
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 18:54 schreef conleche het volgende:
Kim, ik heb je nog nooit ontmoet irl, maar die rooie dochter in SFU doet me zo aan jou denken. Okay, whatever...
O, Claire ! Eén van de weinige sympathieke familieleden vond ik. Ook favoriet van mij was de Big Black Sex Cop . Brenda en Billy daarentegen ...
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:54:14 #113
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_62512614
Kwakveen dat klinkt me trouwens bekend in de oren
pi_62512624
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:47 schreef kwakveense het volgende:
helleu!!

zo, ik heb 7 uur staan schilderen en poetsen, en ben nu he-le-maal kapot...

nu lekker vegeteren op de bank, maar ik zal eerst een 16-jarige froukje bij julie achterlaten. die is bijna t zelfde maar dan met meer pukkels en minder lijntjes...oh en met veel minder zlefvertrouwen/grotere complexen
[ afbeelding ]

en eentje toen ik nog lief en klein was, dit is tevens de laaste foto voor ik een dikkerdje werd (hier zaten mn amandelen er nog en was ik altijd ziek dus viel ik alles weer af wat ik er bij at aan lekkers)
[ afbeelding ]
Aaaahw Kwak leest verhaaltje voor het slapengaan voor aan de kat?

@Merel: zoiets ben ik ook lange tijd geweest. Eerst met scheve tanden zonder beugel, en later met. En eerst zonder bril (met mini-oogjes) en later met. Eigenlijk is het alleen maar slechter geworden bij mij .
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:55:52 #115
14746 k_i_m
pi_62512659
quote:
Wat cool . Maar helaas, ik lijk in zo ongeveer niks op haar. Ik ben eerder Brenda geloof ik, maar dan zonder libido .
In my life
Why do I smile
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:11:07 #116
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62513060
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:54 schreef kaasplankje het volgende:
Kwakveen dat klinkt me trouwens bekend in de oren
eh ja, daar kom ik vandaan, en ik doe niet eens aan carnaval (woon er nu al 6 jaar niet meer...)
quote:
Chicolate schreef:
Aaaahw Kwak leest verhaaltje voor het slapengaan voor aan de kat?
je, hij was ziek (blaasontsteking) dus deed ik m tussen twee servetjes.... ik kon al lezen en was dol op hardop voorlezen (was hier net 4) aan mn broertje, op een cassettebandje, en voor de kat dus

[ Bericht 12% gewijzigd door kwakveense op 19-10-2008 21:16:48 ]
pi_62513293
Ik heb netjes gegeten bij mijn vriend, niet gesnoept alleen maar een waterijsje op
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:23:09 #118
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62513380
Mijn laptop heeft het dus officieel begeven (de tweede binnen iets meer dan een jaar ) en ik baal flink. Volgens mij is de garantietermijn net een week verstreken ofzo.
Jullie zullen me dus een stuk minder online zien, omdat ik nu naar een speciaal computerkamertje moet waar de desktop op een iets te hoog bureau staat en waar het koud is.
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:30:51 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62513585
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn laptop heeft het dus officieel begeven (de tweede binnen iets meer dan een jaar ) en ik baal flink. Volgens mij is de garantietermijn net een week verstreken ofzo.
Jullie zullen me dus een stuk minder online zien, omdat ik nu naar een speciaal computerkamertje moet waar de desktop op een iets te hoog bureau staat en waar het koud is.
Heeft je laptop het begeven? Er was toch iets met de lader? Wat balen zeg . De tweede in iets meer dan een jaar, dat gaat rap . Welk merk?
Niet meer actief op Fok!
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:33:23 #120
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62513648
Ack! Da's naar Tinkepink Kan me voorstellen dat je niet uitkijkt naar Fokken met handschoenen aan oid o.O

Oe, die kiddiefoto's zijn leuk Al weet ik natuurlijk niet echt hoe jullie zijn opgedroogd En ja, genante foto's heeft iedereen denk ik wel van z'n plus minus 12e levensjaar... Yours truly had een 'hip kort kapsel' (gelukkig groeide het snel weer aan!) en een groot assortiment aan slobberkleding. Yeah baby.
pi_62513658
Gewoon gaan klagen bij de fabrikant Tink! En is de garantie niet langer dan een jaar?
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:37:08 #122
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62513746
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Heeft je laptop het begeven? Er was toch iets met de lader? Wat balen zeg . De tweede in iets meer dan een jaar, dat gaat rap . Welk merk?
HP Paviljon. En ja, ik dacht dat het de lader was. Die liet ik gisteren vallen terwijl de stekker nog in het stopcontact zat. Gevolg: kortsluiting. Vanmorgen deed mijn computer het nog gewoon, alleen de accu laadde niet meer op. Vandaar dat ik dacht dat het de lader was. Toevallig hadden we nog een vergelijkbare lader én accu liggen, maar de laptop krijg ik niet meer aan
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:41:39 #123
14746 k_i_m
pi_62513866
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:37 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

HP Paviljon. En ja, ik dacht dat het de lader was. Die liet ik gisteren vallen terwijl de stekker nog in het stopcontact zat. Gevolg: kortsluiting. Vanmorgen deed mijn computer het nog gewoon, alleen de accu laadde niet meer op. Vandaar dat ik dacht dat het de lader was. Toevallig hadden we nog een vergelijkbare lader én accu liggen, maar de laptop krijg ik niet meer aan
Tink, dan is die accu toch niet goed. Als er niks gebeurt krijgt ie gewoon geen stroom, dan is de rest waarschijnlijk nog gewoon goed! Dit als kleine opbeurende gedachte .
In my life
Why do I smile
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:43:48 #124
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62513919
Terugaan met die laptop. EEn laptop mag het niet begeven binnen zo korte tijd., ook al is degarantie verstreken. neem even contactop met consumentenbond, die weten dat!
Prrrrr
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:44:17 #125
331 Merel
Be here now.
pi_62513938
Ik haat kerstmis
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:44:36 #126
331 Merel
Be here now.
pi_62513940
Oh en ik haat stukke laptops ook!
pi_62513971
Zo'n schoolfoto als die van Merel komt me verdacht bekend voor Ik heb ook zoiets, met hip! in ieder oor een andere oorbel van een poes Dat combineert leuk met de beugel, diadeem met hartje en geruite blouse met ruches

Lijstje vandaag:
O: bramen met magere yoghurt, grapefruitsap-jus
T: roerei van 2 eieren met gebakken tomaat
L: geroosterde volkorenboterham guacemole
T: appel en mandarijnen, noten en magere kwark
D: vegetarische stukjes en kouseband met tomaat-ui-knoflooksaus

En nu moet ik ophouden met eten. Maar ik heb nog zin...
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:45:59 #128
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62513993
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:41 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Tink, dan is die accu toch niet goed. Als er niks gebeurt krijgt ie gewoon geen stroom, dan is de rest waarschijnlijk nog gewoon goed! Dit als kleine opbeurende gedachte .
DAt was mijn opbeurende gedachte ook, totdat de reserve-accu óók niets deed.
Ook leuk: ik heb in twee dagen tijd minimaal 7000 kcal gegeten/gedronken. Waarschijnlijk 10.000 kcal, want ik heb het stokbrood met kruidenboter en de kassler van gisteren nog niet eens meegerekend. Nouja, het was erg gezellig zullen we maar zeggen
pi_62514018
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:44 schreef Merel het volgende:
Ik haat kerstmis
Ga het land uit! Doet mijn moeder ook altijd. Liefst naar een niet-kerstgezind gebied
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:46:56 #130
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62514021
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:43 schreef mspoez het volgende:
Terugaan met die laptop. EEn laptop mag het niet begeven binnen zo korte tijd., ook al is degarantie verstreken. neem even contactop met consumentenbond, die weten dat!
Ik woon in Duitsland én ik heb mijn laptop online besteld! Maar lief van je dat je meedenkt
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:51:29 #131
14746 k_i_m
pi_62514150
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:45 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

DAt was mijn opbeurende gedachte ook, totdat de reserve-accu óók niets deed.
Ook leuk: ik heb in twee dagen tijd minimaal 7000 kcal gegeten/gedronken. Waarschijnlijk 10.000 kcal, want ik heb het stokbrood met kruidenboter en de kassler van gisteren nog niet eens meegerekend. Nouja, het was erg gezellig zullen we maar zeggen
Heeft ie lang niet gewerkt? Dan kan het zijn dat hij echt he-le-maal leeg is en moet je hem vaak een tijdje aan de lader hangen voordat er weer wat gebeurt. Maarrrr, HP is nogal goed in het maken van dingen die erg op elkaar lijken, maar niet met elkaar werken. Zo heb ik ooit eens de boel bijna in de fik gezet doordat ik per ongeluk een verkeerde lader gepakt had -die precies hetzelfde was- maar kennelijk een ander voltage gebruikte omdat het model net iets afwijkend was . HP is wel goed met garantie en dingen maken trouwens .
In my life
Why do I smile
pi_62514181
quote:
Ik haat kerstmis
Doe net als ik: gewoon altijd zorgen dat je weg bent
Behalve twee jaar geleden. Toen heb ik twee kerstdagen zevengangendiners gekookt. Het eerste diner was super, met als gevolg dat ik de tweede dag met een kater in de keuken stond Vreselijk.

Friet gegeten vanavond, trouwens
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:57:53 #133
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62514335
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:51 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Heeft ie lang niet gewerkt? Dan kan het zijn dat hij echt he-le-maal leeg is en moet je hem vaak een tijdje aan de lader hangen voordat er weer wat gebeurt. Maarrrr, HP is nogal goed in het maken van dingen die erg op elkaar lijken, maar niet met elkaar werken. Zo heb ik ooit eens de boel bijna in de fik gezet doordat ik per ongeluk een verkeerde lader gepakt had -die precies hetzelfde was- maar kennelijk een ander voltage gebruikte omdat het model net iets afwijkend was . HP is wel goed met garantie en dingen maken trouwens .
Nou, dan ga ik morgen maar eens bellen. HOpelijk zijn ze een beetje lief voor me
pi_62514417
quote:
Ik haat kerstmis
Why?
Ik heb er nu al zin in, samen met mijn in London
Naar The Lion King op kerstavond
  zondag 19 oktober 2008 @ 22:02:16 #135
331 Merel
Be here now.
pi_62514484
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:46 schreef Laureline het volgende:

Ga het land uit! Doet mijn moeder ook altijd. Liefst naar een niet-kerstgezind gebied
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:52 schreef ColdFeet het volgende:

Doe net als ik: gewoon altijd zorgen dat je weg bent
Volgens mij word ik daar nog depressiever van, in m'n eentje ergens géén kerst vieren. Godsamme zeg, 't duurt nog meer dan twee maanden voor het zover is, maar ik voel me nu al kut vanwege alle familieperikelen en single-heid
pi_62514579
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 22:02 schreef Merel het volgende:

[..]

[..]

Volgens mij word ik daar nog depressiever van, in m'n eentje ergens géén kerst vieren. Godsamme zeg, 't duurt nog meer dan twee maanden voor het zover is, maar ik voel me nu al kut vanwege alle familieperikelen en single-heid
Het is niet dat ik alle kerstigheid vermijd (hemel, in Berlijn en Praag en Parijs kun je dat echt schudden), maar ik heb gewoon geen zin in die feestelijkheid. Van die gespannen feestjes bij mijn ouders, mijn schoonmoeder die demonstratief meldt dat zij feestelijk eten onzin vindt

Geen vriendinnen die ook geen zin hebben in kerst? Je mag ook wel met ons mee op vakantie
  zondag 19 oktober 2008 @ 22:10:21 #137
331 Merel
Be here now.
pi_62514717
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 22:05 schreef ColdFeet het volgende:

Geen vriendinnen die ook geen zin hebben in kerst?
Allemaal bezet, allemaal familieverplichtingen
quote:
Je mag ook wel met ons mee op vakantie
Gek

Ik zou er wel over willen vertellen hier, maar ben bang dat hier toevallig familie rondsurft die het verhaal herkent. Dat je net mensen afkraakt die dan denken "Hé dat gaat over mij!". Maar 't is gewoon niet normaal dat je twee maanden van tevoren al zit te janken vanwege het vooruitzicht van kerst, stom gedoe *grom*
  zondag 19 oktober 2008 @ 22:11:34 #138
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62514752
Hey Merel, zullen we samen kerst vieren?
Prrrrr
  zondag 19 oktober 2008 @ 22:12:01 #139
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62514769
ik vind kerstmis zo heerlijk saai!
pi_62514818
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 22:10 schreef Merel het volgende:

[..]

[..]

Gek

Ik zou er wel over willen vertellen hier, maar ben bang dat hier toevallig familie rondsurft die het verhaal herkent. Dat je net mensen afkraakt die dan denken "Hé dat gaat over mij!". Maar 't is gewoon niet normaal dat je twee maanden van tevoren al zit te janken vanwege het vooruitzicht van kerst, stom gedoe *grom*
Maar je zit toch inderdaad niet vast aan je familie? (ik weet niet meer precies hoe oud je bent)
En echt geen vriend/vriendin of zelfs een leuk familielid te vinden om iets leuks mee te gaan doen?
pi_62514837
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 22:12 schreef AKnynke het volgende:
ik vind kerstmis zo heerlijk saai!
Ik hou er wel van
Maar goed eerste kerst met mijn vriendje dus heerlijk samen weg
pi_62514905
quote:
Gek

Nee, dat lijkt me niet Kun je niet vantevoren aangeven dat je bijv. alleen maar op eerste kerstdag komt eten, en verder niets? Om het wat minder 'De Kerstdagen' te maken?
  zondag 19 oktober 2008 @ 22:16:35 #143
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62514946
ik heb er echt zin in om kerstmis heerlijk lui bij m'n ouders te zijn. M'n vader en ik koken altijd samen, uitslapen, lekker ontbijten, stukje wandelen....Wat wil een mens nog meer!

Kan ook zijn dat ik er naar uitkijk omdat ik gewoon zin heb in hollandse luiheid, een bad, de volkskrant en tv die ik gewoon begrijp hoor...
  zondag 19 oktober 2008 @ 22:18:00 #144
331 Merel
Be here now.
pi_62514996
Ik heb een groep vriendinnen waar ik sowieso één kerstdag mee ga doorbrengen hoor, het gaat er niet om dat ik eenzaam zal zijn. Ik kijk ook heel erg uit naar die dag Maar mijn familie begin dus al máánden van tevoren proberen te claimen wie wanneer komt. Dat is gewoon een heel gedoe vanwege gescheiden ouders, nieuwe partners, kinderen, stiefkinderen, daar weer de partners van.. En ik voel me daar elk jaar heel rot bij, dat er zo aan je getrokken wordt. Want er wordt altijd gezegd "je bent niet verplicht om te komen hoor", maar ondertussen wordt het je verweten als je niet komt. En tussen al die mensen voel ik me dan gewoon zo alleen, omdat iederéén een partner heeft behalve ik, en sommige mensen het ook niet kunnen nalaten om daar telkens weer op te wijzen. En ik haat ruzie, dus ik slik het allemaal gewoon wel, en ondertussen spui ik m'n gal hier wel
  zondag 19 oktober 2008 @ 22:23:45 #145
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62515177
He bah Merel, wat een soap zeg!

Neem een vriendin mee en verklaar dat je lesbisch bent, om de hele boel wat te shockeren!
  zondag 19 oktober 2008 @ 22:28:58 #146
331 Merel
Be here now.
pi_62515357
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 22:23 schreef AKnynke het volgende:

Neem een vriendin mee en verklaar dat je lesbisch bent, om de hele boel wat te shockeren!
Oh dat lijkt me wel wat

Weet je, ík vind het nog niet eens zo'n ramp dat ik met kerst single ben hoor, ik red me wel Maar 't is zo irritant dat andere mensen er moeilijk over doen En ik kan dus niet tegen het getrek, dat je móét komen. M'n ouders zijn dus gescheiden en daar heb ik totaal geen problemen mee, maar met kerst krijg je toch altijd loyaliteits-issues en dat is niet leuk!

Maargoed, ik hou er nu over op. Ik neem nog een handje amandelen van de Lidl die nog lekkerder zijn dan de AH ook

Morgen tandarts
pi_62515372
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 22:23 schreef AKnynke het volgende:

Dit heb ik gedaan op mijn diplomauitreiking van de middelbare school
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die blikken waren onbetaalbaar
pi_62515408
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 22:28 schreef Merel het volgende:

[..]

Oh dat lijkt me wel wat

Weet je, ík vind het nog niet eens zo'n ramp dat ik met kerst single ben hoor, ik red me wel Maar 't is zo irritant dat andere mensen er moeilijk over doen En ik kan dus niet tegen het getrek, dat je móét komen. M'n ouders zijn dus gescheiden en daar heb ik totaal geen problemen mee, maar met kerst krijg je toch altijd loyaliteits-issues en dat is niet leuk!

Maargoed, ik hou er nu over op. Ik neem nog een handje amandelen van de Lidl die nog lekkerder zijn dan de AH ook

Morgen tandarts
O gatver, herkenbaar Dat getouwtrek is idd naar.
pi_62515629
Ik heb hetzelfde met gescheiden ouders en onmogelijke schoonmoeder die graag met de doperwten smijt tijdens kerstdiners. Wij doen het als volgt tegenwoordig: Kerstavond bij mijn vader met de hele familie, ook van Stiefs zijde, maar dat zijn allemaal heel aardige mensen. De volgende dag gaan we met zijn tweetjes naar Belgie en 1e kerstdag doen we gezellig met zijn tweeen en dan 2e kerstdag komt mijn moeder en nog wat andere eenzame zielen, zoals vorig jaar een dementerende oom en een vriend die net gescheiden was en nog zo wat mensen. Dit jaar weet ik nog niet wie er komen behalve mijn moeder. Vroeger gingen we dan 1e kerstdag ook nog naar schoonmama, dat weiger ik nu, als ze wil mag ze ook komen 2e kerstdag (gelukkig wil ze dat niet )

Ideaal, want ik kan dan de hele 2e kerstdag het diner voorbereiden en hoef me niet te haasten en zulks...
  zondag 19 oktober 2008 @ 22:40:25 #150
331 Merel
Be here now.
pi_62515684
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 22:30 schreef Ewelina het volgende:

O gatver, herkenbaar Dat getouwtrek is idd naar.
Is niet expres hoor, maar als kind vóélt het gewoon zo. Ook alsof eerste en tweede kerstdag dan een rangorde aangeeft ofzo. Maar ik maak me misschien ook wel te druk en doe er te moeilijk over.

En nu wil ik Uggs kopen zodat ik me beter voel. Alleen kan dan ik de rest van de maand geen eten meer kopen. Moeilijke afweging!
  zondag 19 oktober 2008 @ 22:42:47 #151
331 Merel
Be here now.
pi_62515757
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 22:38 schreef conleche het volgende:

Ideaal, want ik kan dan de hele 2e kerstdag het diner voorbereiden en hoef me niet te haasten en zulks...
Klinkt goed! Zo'n aanloopdiner helemaal, volgens mij wordt zo'n mengelmoesje van mensen juist heel gezellig
pi_62515767
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 22:40 schreef Merel het volgende:

[..]

Is niet expres hoor, maar als kind vóélt het gewoon zo. Ook alsof eerste en tweede kerstdag dan een rangorde aangeeft ofzo. Maar ik maak me misschien ook wel te druk en doe er te moeilijk over.

En nu wil ik Uggs kopen zodat ik me beter voel. Alleen kan dan ik de rest van de maand geen eten meer kopen. Moeilijke afweging!
Ja, dat klopt, en dan dat gemier als je dan de 1e kerstdag weg was. Mijn vader heeft er nooit moeilijk over gedaan, maar mijn moeder wel.

Ik geloof dat mijn schoonouders er ook niet moeilijk over doen.

Overigens ben ik nu wel van dat gezeik af. Maar dat heeft een andere reden.
pi_62515959
Wat hebben veel mensen een problemen met familie en kerst . Dat lijkt mij ook helemaal niets, snap dan dat je er tegenop gaat zien ... waarom wil familie je eigenlijk claimen? Omdat kerst 'gezellig' en 'voor familie' moet zijn?

Wij doen het ieder jaar met het gezin, familie zien we met mn vaders verjaardag (vlak voor kerst) of oud en nieuw wel. Kerst moet de rest van de familie (op mn oma na) maar lekker zelf vieren. Werkt gelukkig prima. Al ben ik na 2 dagen het spelletjes spelen en boeken lezen (of op je kamer computeren) ook wel zat. Er is vooral heel veel en lekker eten . *plofgevoel*

En dit jaar ga ik tweede kerstdag zelfs weg. Vonden ze gelukkig gewoon goed .
  zondag 19 oktober 2008 @ 22:50:30 #154
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62515975
he bah, dat gemierrel rond kerst.

Blij dat m'n ouders (nog) niet gescheiden zijn..
  zondag 19 oktober 2008 @ 23:08:17 #155
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_62516510
Wij hebben meestal eerste kerstdag gewoon thuis en 2e kerstdag bij m'n oma... dan maakt iedereen wat eten als ik niet wil/kan is het geen probleem... afgelopen jaren moest ik telkens een van de dagen werken. Eigenlijk is die kerstzooi maar kut
Vroeger zag ik er uit als een dikke nerd en nu nog steeds, opzich is dat best grappig.
Bernie en ik zijn tof.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 19 oktober 2008 @ 23:11:44 #156
163650 Greys
pi_62516603
quote:
Wat is SFU?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 19 oktober 2008 @ 23:15:59 #157
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62516720
Kerst is k*t. Sint ook.
Laat de wereld maar vergaan op 1 december ofzo.
Prrrrr
  zondag 19 oktober 2008 @ 23:20:14 #158
331 Merel
Be here now.
pi_62516836
Ho, nee wacht, ik ben jarig in december. Eerst cadeautjes incasseren, daarná mag de wereld pas vergaan!
  zondag 19 oktober 2008 @ 23:22:37 #159
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62516903
ik heb mn ouders uitgenodigd in mn nieuwe huisje voor sinterklaas. we vieren het niet, maar dan heb ik dit jaar wel n leuke avond met visite. ik ben enige die de sint wél leuk vindt namelijk en al mn vrienden vieren het in hun eigen kringetje...
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 19 oktober 2008 @ 23:23:12 #160
163650 Greys
pi_62516923
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 23:15 schreef mspoez het volgende:
Kerst is k*t. Sint ook.
Laat de wereld maar vergaan op 1 december ofzo.
Nou eh, ik wou nog even verder als je het niet erg vindt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 19 oktober 2008 @ 23:25:16 #161
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62516971
oh, en sinterklaas is de tofste feestdag die er bestaat!

Ik vlieg er speciaal voor naar Nederland. 5 december 's avonds heen, 7 december 's avonds terug, en 8 december afgepeigerd!

En nu kruip ik m'n bedje in. Alleen, dat is weer wennen na 3 nachten samen slapen!
  zondag 19 oktober 2008 @ 23:27:45 #162
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62517054
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:01 schreef -Luxury- het volgende:
Hallo allemaal,

Ik heb even snel een vraag tussendoor. Het heeft niets met afvallen te maken, maar juist met aankomen. Omdat een aantal van jullie erg veel over voeding en stofwisseling weten en het me zinloos lijkt om een heel topic voor deze ene vraag te openen, hoop ik dat jullie mij kunnen en willen helpen.

Ik heb een BMI van ongeveer 15,2 (zwaar ondergewicht dus) en ben aan een streng dieet begonnen waarbij ik mijn voeding moet opbouwen tot minimaal 2400 kcal per dag. Dat is veel meer dan ik in eerste instantie at. Het is ook de bedoeling dat ik, op een gezonde manier, het liefst boven de 2400 kcal kom.

Sinds ik met dit dieet ben begonnen (wat ik per dag heb opgebouwd tot ongeveer 2000 kcal nu) ben ik alleen maar afgevallen. Ik dacht dat mijn lichaam in spaarstand zou staan vanwege het lange (~ 2 jaar) te weinig eten, maar mijn stofwisseling lijkt juist sneller te gaan gezien ik afval.

Kan iemand misschien verklaren hoe het kan dat mijn lichaam niet alle calorieen desperate als vet opslaat? Is de kans aanwezig dat ik ook niet aankom als ik op 2400 kcal per dag zit? Zou ik meer kans maken dikker te worden als ik van de een op de andere dag van ~ 2000 kcal naar, zeg, 2800 kcal zou gaan?

Alvast bedankt, want ondergewicht is voor mij een groot probleem.

(Oh, en sorry; het zijn 3 vragen ).
Wat eet je precies dan?

En heb je een medisch onderzoek gehad?

Ik ben weer terug. NIet teveel gegeten!
Dodelijk vermoeiend....mijn vader zat op de spreekstoel, de vader van mijn schoonzusje ook en volgens mij deden ze wie het hardst en meest kon lullen.
de broer van mijn schoonzusje blijkt een of andere david beckham lookalike die zo gay is, dat zelfs de door mijn moeder gemaakte zwijnen-pate begon te joehoe-en.
God heeft echt een ziek gevoel voor humor.

Mijn oren suizen en ik ben helemaal uitgeput. Op naar kerst dan maar
  zondag 19 oktober 2008 @ 23:29:22 #163
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62517098
Ik heb sinds mijn 10e geen Sinterklaas meer gevierd en dat blijft hopelijk ook zo tot ik mij voortplant.
Ik vind er geen flikker aan
  zondag 19 oktober 2008 @ 23:31:20 #164
331 Merel
Be here now.
pi_62517145
SInterklaas is dan juist wel weer gezellig

En een paar dagen daarna ben ik jarig.

Dat was vroeger altijd zo handig, dan wilde ik Barbie én Ken. En dan kreeg ik Barbie voor Sinterklaas, en dan wist ik dat ik een paar dagen later Ken heus ook nog wel zou krijgen. Dat hadden m'n ouders namelijk goed afgestemd met Sinterklaas
  zondag 19 oktober 2008 @ 23:35:45 #165
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62517257
ik had dat ook vaak. kreeg ik van de sint een pop en op mn verjaardag 5 januari de bijbehorende kleertjes
slimme man, die sint
pi_62517265
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 23:31 schreef Merel het volgende:
SInterklaas is dan juist wel weer gezellig

En een paar dagen daarna ben ik jarig.

Dat was vroeger altijd zo handig, dan wilde ik Barbie én Ken. En dan kreeg ik Barbie voor Sinterklaas, en dan wist ik dat ik een paar dagen later Ken heus ook nog wel zou krijgen. Dat hadden m'n ouders namelijk goed afgestemd met Sinterklaas
Ik kreeg vroeger 1x perongeluk met sinterklaas een kadootje dat voor mn verjaardag was en andersom . Was een foutje van mn moeder, waar ik verder geen last van gehad heb. Vind verjaardag en sinterklaas allebei wel leuk, maar dat eeuwige surprises maken . De chocoladeletters en pepernoten maken veel goed .

En al je kadootjes van een jaar in december, rond zomer was ik altijd blut/speelgoedloos, want dat werd niet in december verkocht .
  zondag 19 oktober 2008 @ 23:38:01 #167
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62517316
kusje voor SHE

en fijne sint voor iedereen die het leuk vindt.
en mooie verjaardag dan in december voor Greys.

en voor de rest: laat mspoeZ dan maar vergaan op 1 december.
Prrrrr
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 19 oktober 2008 @ 23:40:14 #168
163650 Greys
pi_62517380
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 23:38 schreef mspoez het volgende:
kusje voor SHE

en fijne sint voor iedereen die het leuk vindt.
en mooie verjaardag dan in december voor Greys.

en voor de rest: laat mspoeZ dan maar vergaan op 1 december.
Ik ben niet jarig in december hoor, dat is Merel

Maar meiske, kop op. Dit rotgevoel zal voorbij gaan, dat weet jij ook.
Niet dat soort dingen zeggen, dat is akelig. Je bent moeder, dan kan je jezelf niet wensen dat je vergaat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 19 oktober 2008 @ 23:43:13 #169
14746 k_i_m
pi_62517445
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 23:27 schreef SHE het volgende:

[..]

Dodelijk vermoeiend....mijn vader zat op de spreekstoel, de vader van mijn schoonzusje ook en volgens mij deden ze wie het hardst en meest kon lullen.
Dat is precies de reden waarom ik de opa's en oma's hier graag gescheiden hou .

Greys;

. . .
In my life
Why do I smile
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 19 oktober 2008 @ 23:46:30 #170
163650 Greys
pi_62517526
Ohhhhhhhhhh ja! Dat is SFU! Wordt dat op zondagavond uitgezonden dan?
Ik heb vorige week per ongeluk een stukje gezien en het leek me wel leuk, maar vervolgens vergeet ik dan weer te kijken Wel ga ik morgenavond al op tijd klaar zitten voor de nieuwe Californication! Whoeiiii!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 19 oktober 2008 @ 23:49:46 #171
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62517615
sorry

[ Bericht 98% gewijzigd door mspoez op 19-10-2008 23:55:05 ]
Prrrrr
  zondag 19 oktober 2008 @ 23:51:42 #172
14746 k_i_m
pi_62517656
Geen idee, ik heb 3 seizoenen op dvd en de rest gedownload. Er moet hier nog een keer de schoenendoos met alle afleveringen komen . Past goed bij mijn Fischer and Sons t-shirt .

Ja, ik ben de vrouw, jeweets .
In my life
Why do I smile
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 19 oktober 2008 @ 23:55:08 #173
163650 Greys
pi_62517741
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 23:49 schreef mspoez het volgende:

[..]

Ik voel me ook zo akelig.
Zó akelig dat je een kind zijn moeder wilt ontnemen?
Ga je het werkelijk toestaan dat je je ex, die je al zo vernederd heeft, dit ook nog gaat toestaan dat jij je nu zo voelt? Hoe belachelijk het misschien nu ook mag klinken... ga proberen te bedenken hoe je Sinterklaas en Kerst zo kunt maken dat het iets is/wordt om je op te verheugen. Wat ga je als kadootjes kopen, hoe ga je het zo gezellig mogelijk maken. Je KUNT dit, verdomme. Zo. Dat moest even. En je weet het zelf ook, maar ik vertel het je graag nog een keer of 100 tot je er zelf weer in gaat geloven.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62517784
ik heb juist niets met Sinterklaas, doe er dan ook écht niets aan.

Kerst vind ik wel gezellig

maar nu gezellig naar bed
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 19 oktober 2008 @ 23:59:44 #175
163650 Greys
pi_62517839
Slaap lekker MoBlo! Ik moet eigenlijk ook, maar ik heb nog geen zin
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 20 oktober 2008 @ 00:01:58 #176
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62517871
Greys
Prrrrr
  maandag 20 oktober 2008 @ 00:03:10 #177
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62517899
same here! maar ik ga wel, anders kan ik morgen weer niet uit bed komen, en ik moet echt heel hard werken..
  maandag 20 oktober 2008 @ 00:11:13 #178
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62518032
Zeg Poes,

Ik kan heel moeilijk dingen negeren en zeker als ik vind dat iemand iets niet waard is.
Ik wil je niet boos maken, want ik bedoel dit 100% goed.
Ik wilde het je al eerder aanraden, maar ik wilde het even aanzien. Jij onderschat een beetje wat voor klappen je hebt gehad. Genoeg om een vrouw compleet te breken.
Nu doe je je altijd sterk voor enzo, maar er sijpelt steeds meer echte pijn door je posts.
Misschien wordt het tijd dat je jezelf bij de kloten grijpt en eens wat hulp toe laat. Professionele hulp.
En nee, dat is niet voor debielen, dat is voor mensen die het beste uit zichzelf willen halen.

Jij moet EN een verbroken relatie verwerken, EN hoogverraad, EN..nou ja, je weet wel. Dat noemen ze in de pyschologie gewoon traumatiserend hoor.
Wees dan ook de vrouw die je wilt zijn , een sterke, en erken dat het allemaal behoorlijk heftig is.
Die gevoelens gaan niet weg als je je groot voordoet, die worden alleen maar heviger.
Met een objectief en professioneel persoon praten over het hoe/waarom en hoe nu verder is echt de sleutel naar de minst pijnlijke toekomst.

Omdat je het waard bent, Poesie.
  maandag 20 oktober 2008 @ 00:15:07 #179
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62518100
en wederom sorry

Ik voel het wel, ik weet ook wel dat het niet niks is maar ik wil niet weer instorten. De pijn is er zeker en ook heel echt en het verdriet is ook niet bedacht, maar ook de wil te overleven en er sterker uit te komen is héél erg sterk. Diep zuchten en verdergaan. Lieve SHE, lieve andere dames in SLANK, het spijt me dat ik zoveel heb gezeurd, ik zal het niet meer doen.

[ Bericht 85% gewijzigd door mspoez op 20-10-2008 00:21:32 ]
Prrrrr
  maandag 20 oktober 2008 @ 00:18:03 #180
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62518145
Niks sorry, ( en ook dat is een teken dat het niet goed zit Poesie )
Je eigen waarde is enorm aangetast, anders zou je je ook niet verontschuldigen voor die tyfus situatie waar die bloedhond je in gebracht heeft.
En je gaat mij niet vertellen dat je niet freakin'pissed off bent.

En waar jij bent, ben ik al eens geweest, dus als jij jezelf heel veel ellende wilt besparen dan volg je mijn tip op
Je gaat dat alleen niet redden. Niemand lukt dat.
  maandag 20 oktober 2008 @ 00:19:58 #181
14746 k_i_m
pi_62518179
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 00:18 schreef SHE het volgende:
Niemand lukt dat.
Niemand? .

Ik ga slapen .
In my life
Why do I smile
  maandag 20 oktober 2008 @ 00:23:11 #182
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62518231
Jou wel, K_i_m.
Prrrrr
  maandag 20 oktober 2008 @ 00:27:53 #183
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62518303
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 00:19 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Niemand? .

Ik ga slapen .
Jij was al verpest to begin with...met je Uggs

@ Poesie: Trust me! Ik herken de tekenen als geen ander. Wees het voor, want het gaat alleen nog maar meer auw doen. ( En de woede moet je kwijt! )
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 oktober 2008 @ 00:27:55 #184
163650 Greys
pi_62518305
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 00:15 schreef mspoez het volgende:
en wederom sorry

Ik voel het wel, ik weet ook wel dat het niet niks is maar ik wil niet weer instorten. De pijn is er zeker en ook heel echt en het verdriet is ook niet bedacht, maar ook de wil te overleven en er sterker uit te komen is héél erg sterk. Diep zuchten en verdergaan. Lieve SHE, lieve andere dames in SLANK, het spijt me dat ik zoveel heb gezeurd, ik zal het niet meer doen.
Je mag heus zeuren. Wij zeuren ook zo vaak.
Maar op momenten dat je gaat roepen dat je maar wilt vergaan en dat soort dingen dan kunnen wij daar 'op afstand' zo weinig mee, snap je? Daar heb je hulp bij nodig en daarin schieten wij tekort waarschijnlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 20 oktober 2008 @ 00:29:18 #185
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62518326
En nu ben ik godver ook boos
Op die klootzak van Poesie
Op alle mannen
Op homo's
En op Sonja Bakker
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 oktober 2008 @ 00:32:05 #186
163650 Greys
pi_62518358
Dan kots ik effe mee.
Hatsee.

Op de maandagochtend

Kom dames, we doen een massa-kots.
Roept u maar!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 20 oktober 2008 @ 00:32:07 #187
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62518359
Schatjes, schatjes, nou voel ik me schuldig.
Ik wil jullie niet upsetten.

SHE waarom huilde je man vanmiddag?
Prrrrr
  maandag 20 oktober 2008 @ 00:33:13 #188
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62518383
Oh, en als je niet zou instorten na wat jij voor ellende hebt gezien, dan zou er iets goed mis met je zijn.
Begrijp je daarom ook dat de situatie ernstig genoeg is om deze eens professioneel te evalueren?
Er is niets mis met jou, er is iets mis gegaan en dat moet je fixen.
Je hebt kids, je moet ineens een huishouden alleen draaiende houden..genoeg praktische kopzorgen om de verwerking er niet ff bij te kunnen doen. Als dat al iets is wat je alleen zou moeten doen.

En als je nog een keer sorry zegt, dan krijg je een tik van me. En als je niet braaf doet wat ik zeg ook.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 oktober 2008 @ 00:35:18 #189
163650 Greys
pi_62518415
Ja Mspoez, als je nog een keer sorry zegt krijg je klappen.
Jij maar denken dat je nu problemen hebt, maar wacht maar tot je ons boos maakt

Kom. Hup. Verzin iets. Kots mee.
Oh ik weet ook nog iets:

Menthol sigaretten die op zijn
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 20 oktober 2008 @ 00:35:24 #190
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62518421
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 00:32 schreef mspoez het volgende:
Schatjes, schatjes, nou voel ik me schuldig.
Ik wil jullie niet upsetten.

SHE waarom huilde je man vanmiddag?
Dat is spreektaal

Als ik zeg dat iemand aan het janken is, dan bedoel ik dat hij zeurt/zuigt.

Ik ben me de laatste tijd wat van hem aan het losmaken en dat doet ook bij hem wat. Volwassen relaties zijn maar gecompliceerd. Ik ben gecompliceerd.
Alles was duidelijker toen ik nog met mijn buurjongen aan het zoenen was op de wipkip in de speeltuin ;'(
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 oktober 2008 @ 00:37:32 #191
163650 Greys
pi_62518466
Mannen die met de verkeerde poes spelen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 20 oktober 2008 @ 00:38:54 #192
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62518495
!

Mannen die met elkaars poes spelen
  maandag 20 oktober 2008 @ 00:39:14 #193
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62518500
Ik heb mijn meisjes( ik heb er vier) gezegd, als ik klaar ben om mijn niueuwe leven te vieren doe ik een etentje. Zouden er hier dames zijn die mee willen eten?Jullie zijn echt zó goed.
Prrrrr
pi_62518513
Buurjongens
Ownee... we gingen kotsen...
Uhm.... koppijn
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 oktober 2008 @ 00:40:52 #195
163650 Greys
pi_62518519
Heb een hysterisch hinnikende lachbui hier nu en Heer G snapt er niets van, liggend op zijn knieën op de grond, al slijmend bij de poes.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 20 oktober 2008 @ 00:42:31 #196
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62518551
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 00:35 schreef SHE het volgende:

[..]Ik ben me de laatste tijd wat van hem aan het losmaken en dat doet ook bij hem wat. Volwassen relaties zijn maar gecompliceerd. Ik ben gecompliceerd.
Ex zei me vrijdag dat hij sinds vorig jaar zomer niet meer blij met me was; dat is, sindsik weet dat hij met mannen neukt. Daarna heb ik hem niet meer in mijn leven toegelaten en vond hij me dus steeds minder leuk. EIgenlijk is het dus best simpel.

)*&%@#$@#
Nu doe ik het weer.
Prrrrr
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 oktober 2008 @ 00:43:10 #197
163650 Greys
pi_62518560
Meissies, ik ga plat. Even nog als een zombie naar Comedy Central kijken ofzo

Mspoez, zo lang het maar niet bij Den Draeck is

Trust!!!
Morgen kotsen we vrolijk verder! Een tsunami zal het worden!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 20 oktober 2008 @ 00:46:26 #198
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62518617
Maar SHE. je wilde met hem verder, waarom maak je je los?
Prrrrr
  maandag 20 oktober 2008 @ 01:00:51 #199
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62518875
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 00:46 schreef mspoez het volgende:
Maar SHE. je wilde met hem verder, waarom maak je je los?
Omdat dat beter voor mij is. Ik ben de 30 voorbij en ik moet beslissen wat ik wil, welke kant ik op wil en of hetgeen ik om mij heen heb verzameld ook wel het juiste is.
Ik ga door een soort midlife denk ik
Natuurlijk ben ik dol op hem, maar ik moet uitvinden of dat op realiteit of een geforceerde illusie gebaseerd is. Kortom; ik moet bij mezelf ten rade gaan. Niets ernstigs, wel heel ingewikkeld

En ik wil dat graag doen zonder al teveel mensen te beschadigen; mezelf incluis

Vwb jouw ex; wat hij heeft gedaan is niet goed te praten. Als je bij hem was gebleven dan had je jezelf nooit meer in de spiegel willen zien.
Daar is moed voor nodig.
  maandag 20 oktober 2008 @ 01:01:59 #200
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62518897
Trusten Greysie
  maandag 20 oktober 2008 @ 01:07:25 #201
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62518966
Maar meisje, je hebt het veertien dagen gelden uitgemaakt en toen weer toch niet, ennu maak je je los van hem. Ik snap het niet meer zo goed. Ik neem dan maar aan dat jij het wel nog snapt en dat ik minder spiritueel ontwikkeld ben... is jouw keuze gebaseerd op de biologische klok die je beweert niet te voelen tikken of op rationele, meetbare gebeurtenissen?
Prrrrr
pi_62520416
Mogguh dames en heren...
Hier zit de herfstvakantie voor de kids er weer op.... En natuurlijk kunnen zij die de hele afgelopen week vóór zevenen al wakker waren nú hun bed niet uit.
  maandag 20 oktober 2008 @ 07:50:28 #203
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_62520545
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 07:18 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh dames en heren...
Hier zit de herfstvakantie voor de kids er weer op.... En natuurlijk kunnen zij die de hele afgelopen week vóór zevenen al wakker waren nú hun bed niet uit.
Uiteraard
  maandag 20 oktober 2008 @ 08:49:27 #204
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62521013
quote:

[..]

[..]

Gek

Ik heb ook een hekel aan kerst. Zie er ook al tegenop. En volgens mij wordt het dit jaar kutter dan ooit, want Zij gaat lekker kerst vieren met Haar Gezin . Maar goed, beide kerstdagen zitten traditioneel vol met gezinsdingetjes (en Mark en ik kopen kerstcadeautjes voor elkaar Nu lijken we zeker weer net een getrouwd stel? ), dus ik overleef het wel weer. Maar ik wil ook wel eens een romántische kerst meemaken. Gewoon niks met familie doen, maar met je voor het knapperende haardvuur zitten, terwijl het buiten sneeuwt (niet dat het hier ooit sneeuwt, maar goed, het gaat om het idee).

Nou ja, iig, ik weet hoe je je voelt . Ik haat de jaarwisseling ook, misschien zelfs nog wel meer dan kerst . Met de millenniumwisseling lag ik om 22 uur al op bed .
Niet meer actief op Fok!
pi_62521070
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 08:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb ook een hekel aan kerst. Zie er ook al tegenop. En volgens mij wordt het dit jaar kutter dan ooit, want Zij gaat lekker kerst vieren met Haar Gezin . Maar goed, beide kerstdagen zitten traditioneel vol met gezinsdingetjes (en Mark en ik kopen kerstcadeautjes voor elkaar Nu lijken we zeker weer net een getrouwd stel? ), dus ik overleef het wel weer. Maar ik wil ook wel eens een romántische kerst meemaken. Gewoon niks met familie doen, maar met je voor het knapperende haardvuur zitten, terwijl het buiten sneeuwt (niet dat het hier ooit sneeuwt, maar goed, het gaat om het idee).

Nou ja, iig, ik weet hoe je je voelt . Ik haat de jaarwisseling ook, misschien zelfs nog wel meer dan kerst . Met de millenniumwisseling lag ik om 22 uur al op bed .
Dan moet je ook iemand uitzoeken die níet aan een gezin vast zit!

Ze zijn er écht wel hoor...Dames die niet 24 uur per dag bij elkara op de lip willen zitten en die ook heel graag nog een soort van eigen leven blijven houden...

Maar dat heb je onderhand wel genoeg gehoord...
Blijft niet leuk...Bij degene willen zijn bij wie je wil zijn maar het kan gewoon niet...Zeker met die "feestdagen" ( van mij hoeven ze ook niet zo nodig)
pi_62521091
Kerst

eerste kerstdag bij schoonouders, tweede bij mijn familie (vieren met heel de familie van moeders kant zeker sinds mn oma dood is, zo zien we elkaar nog eens )
Waarschijnlijk doen we kerstavond of 3e kerstdag nog wel iets voor of met vrienden van een kerstdiner

oud en nieuw vind ik ook geweldig dan zitten wij dit jaar lekker in een klein Inn-etje in Canterbury Knus met z'n tweetjes

Sinterklaas vind ik altijd voor hebberige kinderen die voor Sinterklaas een Laptop vragen
En ik vind die man eng vroeger al toen ik klein was, ook toen ik al doorhad dat het nep was..
Ja doei.
pi_62521105
en: goedemorgen!

Vandaag de nieuwe dag van een nieuwe begin.

Gisteren even een break-down gehad qua studieprestaties, maar nu gaat me helpen plannen. Zo dat ik nagenoeg 's avonds niets meer hoef te doen Want dan doe ik toch niets dus tsjakka!

Ik wil me niet wegen, vandaag eten we ook restjes, maar ga ik wel spinnen met Yashaaaa en Slarioux tofheid
Ja doei.
pi_62521309
Sinterklaasavond is een uitstekende avond om naar een concert te gaan!
Succes met je tentamen MoBlo!

En MsPoez, doe gewoon rustig aan! December is voor de kinderen een hele leuke en spannende maand en kan voor jou een goede afsluiting van het jaar zijn! Januari is voor de nieuwe starts!
pi_62521323
Ik kan trouwens niet wachten totdat het Sinterklaas is dan komt de familie van mijn moeders kant samen en voor het eerst met mijn vriendje

Net ontbeten met 2 geroosterde boterhammen met 1 plak kaas, misschien niet heel gezond maar gezond genoeg voor mij
  maandag 20 oktober 2008 @ 09:15:13 #210
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_62521353
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 09:13 schreef Liejannuh het volgende:
Sinterklaasavond is een uitstekende avond om naar een concert te gaan!
Succes met je tentamen MoBlo!

En MsPoez, doe gewoon rustig aan! December is voor de kinderen een hele leuke en spannende maand en kan voor jou een goede afsluiting van het jaar zijn! Januari is voor de nieuwe starts!
Paradiso
pi_62521641
Ik krijg ieder jaar met sinterklaas kadootjes op mijn lopende rekening

Mogge! Ik heb er al weer anderhalf uur opzitten Zo college geven.
pi_62521697
dank Liejannuh

al ga ik flink falen, maar dat is mijn eigen stomme rotschuld

en idd, 5 december naar Paradiso dEUS

vanaf vandaag wordt álles anders ik ga deze studie hálen écht waar
Ja doei.
pi_62522612
Dat gaat vast helemaal goed komen MoBlo
Vandaag voor het eerst sinds de wiskundetoets weer een college over statistiek, ben benieuwd
  maandag 20 oktober 2008 @ 10:23:45 #214
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62522662
moggeh, ik ben weer eens falend laat opgestaan vandaag.

ik ga maar eens regelen dat de meneer die nog op mijn adres staat ingeschreven en aar steeds post, rekeningen en duerwaardersbrieven voor komen uitgeschreven wordt....anders komen ze straks mijn inboedel nog in beslag nemen (weet niet of dat kan)

wasjes draaie, hoofdstukje schrijven, eene energieleverancier zoeken, ik vermaak me wel!

oh en de weegschaal was lief! sind smn 10-dagenplan gestart is ben ik (met twee bunker dagen tussendoor) 1 kilo afgevallen... nog 4 dagen te gaan :-D (en dan een pauze van een dag of twee en weer een nieuw plan)
  maandag 20 oktober 2008 @ 10:23:56 #215
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62522664
Ik vind Sinterklaas zo tof! We doen niets bijzonders or extravagant met kadootjes, maar suprises, gedichten schrijven, elkaar op de hak nemen is zo heerlijk! Het hoeft echt niet groot, we hebben dit jaar afgesproken om 25 euro uit te geven..

En zo gezellig!
  maandag 20 oktober 2008 @ 10:31:45 #216
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62522841
Sterkte met de relatieperikelen hier. En volgens mij snap ik wel een beetje waar SHE doorheen gaat op het moment (waarschijnlijk iets met het opgeven van een zelfbeeld, de strubbeling tussen afhankelijkheid en onafhankelijkheid van jezelf en die van een ander, vertrouwen, zelfstandigheid, de scheiding tussen illusie en realiteit etc. etc...)

Wat mspoez betreft: net zoals je een glazen raam niet zelf kunt lijmen, kun je dat ook niet met een hart dat met grof geweld aan diggelen is geslagen. Je zelfrespect, zelfvertrouwen en vertrouwen in een ander vind je niet zomaar terug. Ook van je omgeving kun je niet verwachten dat ze je kunnen helpen. Daarvoor moet je bij een professional zijn, waar je zonder schuldgevoelens kunt mekkeren, zeuren en janken. En zo aan je zelf kunt werken Beter voor jou én je relatie met je omgeving.!

Ik ben vandaag weer op een dagje streng.
O: 2 eieren
T: magere yoghurt met frambozen
L: bloemkool met vis
T: fruit
D: brinta of soep en daarna sport en sauna
  maandag 20 oktober 2008 @ 10:40:20 #217
14746 k_i_m
pi_62523044
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 00:27 schreef SHE het volgende:

[..]

Jij was al verpest to begin with...met je Uggs
True, true .
In my life
Why do I smile
  maandag 20 oktober 2008 @ 10:51:25 #218
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62523257
Mspoes! Geen idee wat er precies was, maar klinkt behoorlijk heavy. Veel succes iig, volgens mij is veel praten de key, met familie/vrienden/eventuele professionele hulp. Als je probeert uit te leggen hoe je je voelt, kom je er vaak pas echt achter hoe je je voelt. En dat klonk heel wazig volgens mij Maar dus sowieso: veel sterkte!

Wat betreft kerst: dat vieren wij nu met mams + vriend en mn zus en mn vriend Kleinschalig, kadootjes geven, en muppetsfilms kijken Niks moet, alles mag, en meestal hoort schandalig eetgedrag ook tot de traditie Maarja, gezellig iig dus. Maar kadootjes geven is dan ook hip

En gister is er iets verkeerd gevallen volgens mij, dus ga zo eerst maar een paar emmers thee drinken en dan kijken of ik eens trek krijg
pi_62523778
Hm, Kerst. Mijn moeder was altijd het land uit, en ik heb geen broers of zussen, dus ik zat meestal als klein meisje met mijn vader bij de Chinees met kerst. Best leuk eigenlijk En de andere kerstdag of oud en nieuw vierden we bij rare kunstenaarsvrienden van mijn vader die feesten gaven waar je heel lang op mocht blijven.

Nu doen we braaf 1 kerstdag schoonvader, andere kerstdag mijn vader. Mijn moeder ontvlucht nog steeds het land. En ik zet thuis met de mini een kerstboom op tot het plafond vol met allerhande kitch, gekleurde lichtjes, veren, kraaltjes, spiegeltjes, roze olifanten en zijden bloemen, tot het er zo waanzinnig uitziet dat volgens mijn iedereen die onze creatie ziet spontaan gay wordt.

Gisteren nog halve fles cava gedronken, met chips en dropjes . En ik wilde nog wel als een ranke hinde door Barcelona dartelen morgen
pi_62523829
Zo dan. Na een paar dagen niet zo goed te hebben gegeten. Met als voorbeeld gisteren:

O: een chocolade tosti (dus plakken choco in brood in het tosti-ijzer )
L: gebraden kipfilet met appelchutney
T: wodka
D:kip met aardappel en ui uit de oven, gebakken rijst, appelchutney, rauwkostsalade, sperzieboontjes en een suikervrij magnumijsje toe
T: pain au chocolat met frambozenjam en stuk of 10 m&m's

......Ga ik er nu weer streng tegenaan. Gelukkig ben ik wel blijven hardlopen (gisteren 8k) dus de schade zal wel enigszins meevallen. Zei zij hoopvol.
  maandag 20 oktober 2008 @ 11:19:12 #221
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62523903
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 11:14 schreef Laureline het volgende:
En ik zet thuis met de mini een kerstboom op tot het plafond vol met allerhande kitch, gekleurde lichtjes, veren, kraaltjes, spiegeltjes, roze olifanten en zijden bloemen, tot het er zo waanzinnig uitziet dat volgens mijn iedereen die onze creatie ziet spontaan gay wordt.
!

Geniaal! Wij (=zus en ik) noemen de onze altijd de disco-kerstboom, al issie zo te horen niet zo erg als die bij jullie
pi_62523910
Ik krijg een Bridget Jones deja-vu van sommige kerstverhalen hier! .

En ik schaar mij volledig achter degenen die zeggen dat Mspoes professionele hulp moet gaan zoeken... Ik heb ook lang gedacht dat ik het feit dat een ex twee jaar lang over zijn naam en afkomst had gelogen, en zelfs verzonnen had dat 'ie een ernstige ziekte had, en me daarnaast nog bedroog met wat andere dames, wel in m'n eentje op kon lossen. Maar pas toen ik besloot dat ik dat niet kon, kon ik écht beginnen met verwerken, omdat ik anderen toeliet om me te helpen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_62524140
Kitch kerstbomen

Een voorbeeldje van de mijne van vorig jaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_62524303
Ik ga dit jaar voor het allereerst mijn eigen kerstboom optuigen, samen met vriendlief, en ik heb er nu al zin in. . Hij wordt zwart met goud, denk ik.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 oktober 2008 @ 11:48:45 #225
163650 Greys
pi_62524631
Co! Een chocolade-tosti (hoe verzin je het!? ) en pain au chocolat. Hahahaha!
Ben blij om te lezen dat ook jij wel eens een slippertje maakt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 20 oktober 2008 @ 11:48:56 #226
331 Merel
Be here now.
pi_62524638
Wat een zware gesprekken vannacht! Ik vind dat er niks mis mee is om zelf te proberen uit een dal te klimmen, maar als blijkt dat dat niet op eigen houtje lukt, is het juist een teken van kracht om om hulp te vragen.

Ben dit weekend aangekomen En dat terwijl ik me zoveel mogelijk netjes aan m'n schema heb gehouden. Maar doordat ik misselijk ben geweest én doordat ik halve dagen heb geslapen, dacht ik dat flink avondeten wel kon. Blijkbaar niet. Vanaf nu weer goed op letten dus.
  maandag 20 oktober 2008 @ 11:51:16 #227
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62524697
* mspoez is vandaag thuis.
Ik was vanmorgen prima opgestaan, kindjes gedaan enzo, op naar school en eenmaal op het plein word ik me een partij misselijk. Ik dacht nog, trekt wel weg maar dat deed het dus niet, om half elf heeft een collega me naar huis gebracht en nu lig ik in bed met mijn PJ's aan en sokken. Is voor het eerst in mijn hele werkende leven dat ik ziek thuis ben...

En Tink (en alle anderen): ik ga niet meer janken zeuren en mekkeren hoor. Dank je voor je advies
Prrrrr
  maandag 20 oktober 2008 @ 11:53:35 #228
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62524751
Mspoez! Beterschap! En mekkeren kan heul erg opluchten vaak! Dus (wat mij betreft ) mag dat best

Edit: wat MIJ betreft dus, niet bij. Bzz.
pi_62524775
Morgen/middag allemaal.

Zaterdagavond heb ik met mijn nachtblinde hoofd een paaltje niet gezien en ben verschrikkelijk had gevallen.
Op mijn gezicht natuurljik.
Ik zie er echt verschrikkelijk uit.
Een dik blauw oog, opgezet gezicht en meerdere schaafwonden.
En mijn knieen zijn ook bont en blauw.
Mijn eetlijstje bestaat nu dan ook uit elke twee uur een aspirine.

Ik heb zin in kerst.
Gezellig samen met familie eten en Catan spelen.
Kerstspullen zijn bij mijn ex gebleven, dus ik mag lekker alles nieuw kopen.

Oud en nieuw vind ik minder omdat ik het vuurwerk altijd zo sneu voor de poezels vindt.
Ze rennen om twaalf uur jammerend door het huis, zo zielig.
  maandag 20 oktober 2008 @ 11:55:43 #230
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62524800
Oooh arme VMW! Sterkte...
Prrrrr
pi_62524825
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 11:48 schreef Greys het volgende:
Co! Een chocolade-tosti (hoe verzin je het!? ) en pain au chocolat. Hahahaha!
Ben blij om te lezen dat ook jij wel eens een slippertje maakt
Meneer C. is de schuldige aan die tosti, want toen hij belde om te vertellen dat hij een pain au chocolat zou meenemen duurde het nog op zijn minst 3 uur voordat hij thuis zou komen en dat duurde natuurlijk veel te lang en zodoende ben ik maar mijn eigen pain au chocolat gaan brouwen.

En gisteren een slippertje?? Man, het was meer een UGGS!
pi_62524864
tentamen flink gefaald

moet echt wat gaan doen..... nu dus maar opletten in college
Ja doei.
pi_62524873
En wb een klagende poes: ik vind het ook prima hoor, maar wel wat lastig reageren, als telkens de posten worden weggehaald......dus een algemeen sterkte dan maar.
  maandag 20 oktober 2008 @ 11:59:06 #234
331 Merel
Be here now.
pi_62524887
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 11:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Zaterdagavond heb ik met mijn nachtblinde hoofd een paaltje niet gezien en ben verschrikkelijk had gevallen.
Op mijn gezicht natuurljik.
Ik zie er echt verschrikkelijk uit.
Een dik blauw oog, opgezet gezicht en meerdere schaafwonden.
En mijn knieen zijn ook bont en blauw.
Mijn eetlijstje bestaat nu dan ook uit elke twee uur een aspirine.

Auw! Was er zaterdag wel iemand bij die je meteen kon helpen? Wat een schrik zeg!
  maandag 20 oktober 2008 @ 12:02:08 #235
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62524973
Aw vergeetmewelletje en motorbloempje Volgens mij hebben wel heel veel mensen hun dag niet

Maar vanaf nu gaat alles beter met iedereen gaan! (jeuzus wat een zin)
pi_62525047
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 11:59 schreef Merel het volgende:

Auw! Was er zaterdag wel iemand bij die je meteen kon helpen? Wat een schrik zeg!
Gelukkig niet, ik vond het in mijn eentje al genant genoeg.

Balen, Motorbloempje.
Krijg je nog een herkansing?
  maandag 20 oktober 2008 @ 12:13:16 #237
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62525225
arme vergeetmewelletje!

en voor moblo
  maandag 20 oktober 2008 @ 12:15:33 #238
14746 k_i_m
pi_62525276
D'r stond hier net een berichtje op intranet, dat er een collega is overleden. Ze was al wel een tijdje ziek, maartoch . 49 jaar hee .
In my life
Why do I smile
pi_62525329
Ja, iedereen post hier toch ook om juist lekker te kúnnen klagen?! En voor de lijstjes natuurlijk.
Mijn lijstje voor vandaag, getiteld Goede Voornemens, is een beetje geïnspireerd op de stijl van Anosmie:

O: grapefruit-jus
T: 2 cappucino
T: half uur op de crosstrainer
L: roerei tomaat
T: koffers pakken
T: nootjes
D: bloemkoolsoep
T: huis opruimen en schoonmaken

alleen ik heb het huis nog niet in zones ingedeeld, dus het laatste toetje is misschien iets te hoog gegrepen.
  maandag 20 oktober 2008 @ 12:24:51 #240
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62525467
@ Welletje: Sterkte joh!
@ Kim: Dat zuigt. Gaan jullie naar de begrafenis of wil je dat niet?

Ik heb tot dusver voorbeeldig gegeten, 2 eitjes en broodje rauwkost.

Verder ben ik tot de conclusie gekomen dat ik een vreselijk aanmatigend, gold-diggend en oppervlakkig wezen ben.
Ik ging een lijstje maken van de aspecten die ik zocht in een man, maar dan goudeerlijk.

Dit was 'm:

- financieel onafhankelijk Stinkend rijk
- goed verzorgd Boeien, zie punt 1
- Sexueel inventief Bloedgeil en altijd bereid MIJ te pleasen
- Moet een passie hebben voor esthetiek Moet een schitterend huis hebben en vooral veel cadeautjes aan mij geven.
- Hij moet mij vertrouwen Hij moet mij zijn cc geven.
- Moet vriendelijk zijn van aard en heel populair
- Zet zijn ego nooit in, in een ruzie maar geeft mij gelijk om er af te zijn.
- Is intelligent
- Is ontzettend grappig

Ik ben echt niet normaal hoor Als ik het zo lees dan zou ik mezelf ook niet daten, alhoewel ik mezelf dan wel weer stiekem heel eerlijk en interessant vind.
Ijdelheid, hebzucht...en ik vind het niet eens leeg!
  maandag 20 oktober 2008 @ 12:26:49 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62525517
Nou lekker is dat . Vanochtend naar het ziekenhuis geweest voor een evenwichtsonderzoek. Allemaal elektroden op m'n kop en ik moest naar een stip op een scherm kijken (ik voelde me net Alex uit A Clockwork Orange ) en daarna werd er water in m'n oren gespoten. M'n linkerevenwichtsorgaan werkt prima, de rechter niet en dat merkte ik ook, want het was de bedoeling dat ik duizelig werd van al dat water en dat gebeurde alleen toen er links werd gespoten.

Verder - en dat is wel vrij kut - twijfelen ze heel erg of ik wel een geschikte kandidaat ben voor de operatie, want ik hoor nog te goed. Ze willen nu eerst kijken of ze me met betere hoortoestellen op weg kunnen helpen en nu willen ze me op rechts ook weer een hoortoestel aansmeren. Daar draag ik al 16 jr geen hoortoestel meer en dat is niet voor niks natuurlijk (omdat het geluid enorm onaangenaam klinkt). En links heb ik net een nieuw hoortoestel, dat was ook al een hoop gedoe toen. Dus ik baal hier wel een beetje van. Maar goed, ik neem aan dat op den duur wel duidelijk wordt dat een hoortoestel op rechts niets zal uitrichten en dan zullen ze hun beslissing hopelijk heroverwegen. En ik heb goede argumenten om de operatie wel te willen. Er is iig nog niks definitief nu, dus ik ga me nog maar niet druk maken.

Verderrr... blijk ik naast het ene syndroom dat ik al had nóg een syndroom te hebben, wat de verminderde werking van m'n evenwichtsorgaan verklaart, evenals m'n opgezette schildklier. Binnenkort gaan ze een erfelijkheidsonderzoek doen, waarbij ook mijn ouders worden betrokken.

Voor zover het medische verhaaltje. Nu zit ik onder de rode schuurplekken van de elektroden . Net alsof ik eoa besmettelijke ziekte heb . Zo maar even insmeren met wat zalf .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 20 oktober 2008 @ 12:28:13 #242
14746 k_i_m
pi_62525560
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 12:24 schreef SHE het volgende:

Verder ben ik tot de conclusie gekomen dat ik een vreselijk aanmatigend, gold-diggend en oppervlakkig wezen ben.
Ik ging een lijstje maken van de aspecten die ik zocht in een man, maar dan goudeerlijk.

Dit was 'm:

- Moet een passie hebben voor esthetiek Moet een schitterend huis hebben en vooral veel cadeautjes aan mij geven.
- Is intelligent
- Is ontzettend grappig

Ik ben echt niet normaal hoor Als ik het zo lees dan zou ik mezelf ook niet daten, alhoewel ik mezelf dan wel weer stiekem heel eerlijk en interessant vind.
Nee, zo goed kende ik haar niet. Volgens mij is het ook in besloten kring, maar ze melden het wel altijd even voor de collega's die de overledene mogelijk gekend hebben.

Wat een leuk lijstje trouwens, dat lijkt mijn vent wel, behalve dat ie mij geen gelijk geeft als we ruzie hebben .
In my life
Why do I smile
  maandag 20 oktober 2008 @ 12:29:43 #243
14746 k_i_m
pi_62525595
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 12:26 schreef Viking84 het volgende:
-knip-

Voor zover het medische verhaaltje. Nu zit ik onder de rode schuurplekken van de elektroden . Net alsof ik eoa besmettelijke ziekte heb . Zo maar even insmeren met wat zalf .
Zou jij niet een implantaat krijgen? Of ben ik nu echt helemaal in de war met iemand anders??
In my life
Why do I smile
pi_62525606
Mijn lijstje tot nu toe

O: 2 boterhammen met 1 plak kaas
T: appelsap
L: 2 boterhammen met pindakaas

En heb mijn nieuwe spijkerbroek aan vind alleen nu dat hij bij mijn bovenbenen te strak zit...
  maandag 20 oktober 2008 @ 12:30:36 #245
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62525617
he vik, wat balen!
heeft je schildklier ook met je stofwisseling te maken in dit "nieuwe" syndroom?
  maandag 20 oktober 2008 @ 12:31:31 #246
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62525634
Vergeef me overigens dat ik met mijn 'world issues' tussen de ellende doorbreek hoor.
Ik heb nu eenmaal geen echte problemen en ik ben een verwend nest.
Maar ik ben wel gevoelig en lief hoor!

Vik: laat je niet afschepen he? En heb je zeer?
Kim: de klootzak!!
pi_62525638
ben ik trouwens de enige die spierpijn kreeg van het sportschema van SHE?
wou vandaag gaan hardlopen maar dat zal dan rustig aan moeten
pi_62525655
quote:

Dit was 'm:

- Is intelligent
- Is ontzettend grappig

Waarom zou je voor minder gaan? je verdient het toch
  maandag 20 oktober 2008 @ 12:33:07 #249
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62525677
@ miss s: dat loopt met een uurtje of twee wel uit, toch?

ik ben vereten te ontbijten, verdorie..zat zo met mn hoofd in de administratie en energieleveranciers enzo...
  maandag 20 oktober 2008 @ 12:33:57 #250
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62525700
Oh en ik heb de barok-style Uggs besteld
De lichte en de zwarte. De chocs zagen er shabby uit vond ik.
  maandag 20 oktober 2008 @ 12:34:37 #251
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62525715
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 12:31 schreef Miss_S het volgende:
ben ik trouwens de enige die spierpijn kreeg van het sportschema van SHE?
wou vandaag gaan hardlopen maar dat zal dan rustig aan moeten
alleen de eerste keer een beetje, en wel van de lunges en de squats die ik doe. ik ga binnenkort ook de zwaardere gewichtjes uit t setje pakken.

goed stretchen helpt wel echt! heb mn benen niet genoeg gestretcht eergisteren denk ik, en dat voel ik nu...
pi_62525724
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 12:34 schreef kwakveense het volgende:

[..]

alleen de eerste keer een beetje, en wel van de lunges en de squats die ik doe. ik ga binnenkort ook de zwaardere gewichtjes uit t setje pakken.

goed stretchen helpt wel echt! heb mn benen niet genoeg gestretcht eergisteren denk ik, en dat voel ik nu...
Ik voel het ook in mijn kont das wel grappig en benen
Moet eigenlijk langer stretchen maar ben ik te ongeduldig voor
pi_62525755
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 12:33 schreef kwakveense het volgende:
@ miss s: dat loopt met een uurtje of twee wel uit, toch?

ik ben vereten te ontbijten, verdorie..zat zo met mn hoofd in de administratie en energieleveranciers enzo...
Ja daarom heb ik hem ook strakker gekocht anders is ie weer meteen te groot
  maandag 20 oktober 2008 @ 12:41:09 #254
14746 k_i_m
pi_62525848
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 12:33 schreef SHE het volgende:
Oh en ik heb de barok-style Uggs besteld
De lichte en de zwarte. De chocs zagen er shabby uit vond ik.
Die zwarte met die slakkensporen? .
In my life
Why do I smile
  maandag 20 oktober 2008 @ 12:43:36 #255
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62525891
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 12:29 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Zou jij niet een implantaat krijgen? Of ben ik nu echt helemaal in de war met iemand anders??
Nee, dat ben ik. Ik noem het alleen 'ooroperatie' ipv 'implantaat', want dat is gemakkelijker voor de n00bs .

@ SHE: Nee, ik heb geen zeer . En ik laat me niet afschepen hoor .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 20 oktober 2008 @ 12:44:08 #256
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62525901
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 12:41 schreef k_i_m het volgende:

[..]

. Ik vind die chocoladebruine het mooist .
Niet meer actief op Fok!
pi_62525920
Een CI vik?

En een snell hoi naar iedereen vanaf het werk
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 20 oktober 2008 @ 12:46:36 #258
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62525955
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 12:41 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Jonguh!!!! Geloof mij nou maar dat die er IRL het tofststst uit zien
pi_62526000
Moblo... Balen!
Vik, wat stom! Laat ze dan gewoon meteen die operatie doen...Of zit de kans er in dat het dan weer slechter wordt? Dus daqt je tegne de tijd dat je nu mét hoorapparaat zover zou zijn dat ze aan een impantaat gaan denken niets meer kan als je nu zo'n ding krijgt?

SHE.... Zon vent wil ik ook! Maar die willen mij niet...En mn vent van nu is eik ook best lief.... Waarom kan ik dat stukkie gevoel nou niet gewoon uitschakelen?

Mevrouw Poez...Klaag maar lekker wél...Krop het vooral níet op!
pi_62526011
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 12:46 schreef SHE het volgende:

[..]

Die vonnik eik ook wel leuk jah
  maandag 20 oktober 2008 @ 12:50:06 #261
14746 k_i_m
pi_62526036
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 12:46 schreef SHE het volgende:

[..]

Schat van je moeder. Ik heb ze afgelopen zaterdag in mijn handen gehad . Ze zijn ook helemaal niet zacht door die opdruk .
In my life
Why do I smile
  maandag 20 oktober 2008 @ 12:54:11 #262
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62526118
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 12:50 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Schat van je moeder. Ik heb ze afgelopen zaterdag in mijn handen gehad . Ze zijn ook helemaal niet zacht door die opdruk .

IK
MOET
ZWARTE!!!!!

Welke moet ik dan hebben? ( voor zwart )
pi_62526166
quote:

Dit was 'm:

- Is intelligent
- Is ontzettend grappig

Het probleem is wel dat het bij mannen net zo gaat als bij de weegschaal in Kleine Sofie en Lange Wapper: als er iets is dat je graag wil, is er iets anders wat daardoor dus juist nìet meer mogelijk is.

Zo ook bij deze man die je beschrijft: als hij echt stinkend rijk moet zijn, betekent dat: keihard werken, lange uren en veel afwezig. Ook op de momenten dat jij hem nodig hebt. Ook passen de inschikkelijkheid, vriendelijke aard en populariteit niet echt bij het big bucks verdienen. Daarvoor is meer killer instinct, bereidheid vijanden te maken en ijskoud kunnen liegen (of zich vriendelijk voordoen) noodzakelijk. En zo iemand vertrouwt niemand voor de volle 100%, ook jou niet.

De enige mogelijkheid voor jou is dan iemand die rijk is maar daar niets meer voor hoeft te doen: erfgenaampje ofzo? Maar dan zit je weer met de oppervlakkigheid van dergelijke types, en een zekere wereldvreemdheid. En de intelligentie en enorme humor zijn bij zulke figuren weer schaars. Als ze daarbij gewend zijn nergens moeite voor te hoeven doen (zoals werken), zijn ze meestal ook weer lui in bed.

Beter kan je dus een prioriteitenlijstje maken! Welke dingen zijn beslist nodig, en welke eigenschappen ben je daarvoor bereid op te offeren

Komt er nog bij dat dit soort 'verlanglijstjes' natuurlijk vaak behoorlijk zijn gekleurd door wat er precies ontbreekt in je huidige relatie. Als ik naar mijn liefdesleven kijk is iedere verhouding precies een reactie op de vorige

En de laatste niet te conbineren vereisten: als je man echt intelligent is, geeft hij jou nooit altijd gelijk in ruzies. Of nee, hij kan het misschien zo grappig inkleden dat je dat niet meer erg vindt
  maandag 20 oktober 2008 @ 12:58:20 #264
14746 k_i_m
pi_62526217
Op het plaatje lijken ze allemaal wel mooi, maar zo onder TL licht vond ik de bruine varianten erg mooi. Vooral die hele lichte. Waarschijnlijk omdat de opdruk daar donkerder is dan de schoen zelf, waardoor je goed kan zien wat het voor moet stellen. Bij de zwarte is de opdruk bijna niet te zien, en wat je ziet, ziet er gewoon vies uit. Dan kan je beter hele zwarte kopen zonder opdruk.
In my life
Why do I smile
pi_62526241
Maar als ie enkel aan bovenstaand lijstje moet voldoen is het volgens mij juist wel "handig" als ie nooit thuis is...
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:03:02 #266
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62526306
@ Lau: ! Ik weet dat je ergens gelijk hebt, maar ik vind het niet erg als een meneer veel weg is
@ Kim: Thnx, dan kijk ik wel voor effen zwarten. maar ik wil de lichte alsnog
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:03:44 #267
331 Merel
Be here now.
pi_62526324
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 12:58 schreef k_i_m het volgende:
Op het plaatje lijken ze allemaal wel mooi, maar zo onder TL licht vond ik de bruine varianten erg mooi. Vooral die hele lichte. Waarschijnlijk omdat de opdruk daar donkerder is dan de schoen zelf, waardoor je goed kan zien wat het voor moet stellen. Bij de zwarte is de opdruk bijna niet te zien, en wat je ziet, ziet er gewoon vies uit. Dan kan je beter hele zwarte kopen zonder opdruk.
Ik wil de zandkleurige Bedacht me net dat een collega op vakantie gaat naar Amerika, kijken of ik haar kan vragen een paar mee te nemen. Niet dat ik er geld voor heb (ben jaloers op jullie!!), maar toch. Die zwarte vond ik juist ook wel tof omdat ze zo glinsteren En ze hadden hier in de winkel ook bruinige met de print in het blauw
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:04:14 #268
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_62526332
Goeiemiddag poopetjes.
Ik heb zo'n leuk gesprek gehad vanmorgen!
Morgen hoor ik of ik door mag voor gesprek 2.
Gosh, ben er helemaal nerveus van, hihi.
Fok!bejaarde
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:04:46 #269
331 Merel
Be here now.
pi_62526340
En ik heb ook een heel oppervlakkig eisenlijstje qua mannen eigenlijk, maar als puntje bij paaltje komt wil ik toch ook dat ie een goed karakter heeft Maar ik val niet op mannen met een goed karakter en een lelijke kop en suffe uitstraling
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:05:10 #270
331 Merel
Be here now.
pi_62526351
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:04 schreef Anosmie het volgende:
Goeiemiddag poopetjes.
Gaaf!
pi_62526362
Maar als je meneer veel weg is, wat doe je dan met je behoefte aan bloedgeile sex?
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:06:22 #272
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62526374
ik snap niet dat jullie van die uggs willen, ik vind ze zooo godsgruwelijk lelijk!

Alhoewel ze me wel lekker warm lijken voor de winter!

Oh, en over mannen: ik heb een vrij simpel lijstje:

- uitstraling
- intilligent
- humor
- sex appeal.
- lief

En niet perse in die volgorde....
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:06:36 #273
14746 k_i_m
pi_62526378
quote:
Goeiemiddag poopetjes.
. Tuurlijk ben je door!
In my life
Why do I smile
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:08:20 #274
14746 k_i_m
pi_62526410
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:06 schreef AKnynke het volgende:
ik snap niet dat jullie van die uggs willen, ik vind ze zooo godsgruwelijk lelijk!

Alhoewel ze me wel lekker warm lijken voor de winter!
Nou, dáárom .

Zitten er trouwens bij jou ook bontwinkels in de buurt? In het Scandinavische is dat doodnormaal toch? Toen ik in Stockholm was heb ik echt een kwartier stilgestaan voor een winkel met alleen maar bontjassen.

Niet dat ik ze koop natuurlijk, maar stiekem vind ik sommige toch wel heel mooi .
In my life
Why do I smile
pi_62526416
quote:
Goeiemiddag poopetjes.
Sollicitatie? Weg bij de Gestapo?
* duimt mee*
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:09:01 #276
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62526428
heb het nog niet gezien Kim! Maar de winter is nog niet begonnen, het is nog een graad of 10!
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:10:54 #277
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62526457
zo....ik hou niet van administratieve rompslomp

Deurwaarder voor de vorige bewoner van mijn nieuwe huis afschudden: check!
gas en elektra aanvragen/nieuwe klant en meterstanden doorgeven:check!
waterlevering aanvragen/nieuwe klant en meterstanden doorgeven: check!
post doorstuurservice aanvragen: check!
kabel, telefoon en internet aanvragen: check!

vanmiddag de rest van het rondje instanties en afspraken: woningbouw voor defecten melden en navragen waarom de klusman maar de helft op zn briefje had staan en zeuren om een snelle nieuwe afspraak voor de rest, gemeentehuis voor verzoek tot uitschrijving vorige bewoner en JA/NEE sticker, stoffeerder bellen voor afspraak leggen vloerbedekking, gereedschap terugkrijgen van fail-ass kennis, uitzoeken welke instanties en clubs etc. ik nog van mn verhuizing moet verwittigen. en dan ben ik er hopelijk voorlopig klaar mee (buiten de date die ik nog met de bank moet hebben binnenkort ivm verzekering etc.) gatver.

pi_62526496
waar kan ik ergens motivatie en een briljant brein kopen?
Ja doei.
pi_62526514
En mijn mannen zijn noooooit rijk of heel mooi, ik val altijd op een beetje vervaarlijk uitziende types. Ik ben nu gegaan voor:

- mij aanbidden en op een voetstuk plaatsen
- sociaal en gezellig
- goddelijk koken
- geweldige sex
- geweldige vader
- merendeel in het huishouden doen

En dan doe ik gewoon zelf dat schitterende huis bij elkaar verdienen Beetje emancipatie, dames!
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:13:52 #280
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62526533
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
waar kan ik ergens motivatie en een briljant brein kopen?
laat het mij dan ook even weten??
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:14:13 #281
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62526541
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:06 schreef AKnynke het volgende:

Oh, en over mannen: ik heb een vrij simpel lijstje:

- intilligent
.
Niet meer actief op Fok!
pi_62526579
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:13 schreef AKnynke het volgende:

[..]

laat het mij dan ook even weten??
zodra ik het heb gevonden stuur ik je het linkje

blurgh.. mn mental-breakdown is nog niet helemaal over
Ja doei.
pi_62526581
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.
oei
Ja doei.
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:19:30 #284
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62526662
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

oei
En ook net dát woord hè .

Mijn lijstje:

- intelligent
- taalvaardig, dus leuk en foutloos kunnen schrijven
- slimmer zijn dan ik, want ik houd niet van mensen die ik van alles moet leren
- ouder zijn dan ik (5 - 10 jr ongeveer)
- een beetje kunstzinnig
- niet teveel claimen. Ik schrok me rot toen ik na een avondje bioscoop 5 sms'jes had van Dinges. Ik vond dat gewoon eng, brrr .
- en - niet geheel onbelangrijk - er leuk uit zien

De dames die aan dit lijstje voldoen: reactie in mijn pm-box gaarne .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:19:33 #285
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_62526666
@Mzpoezz een dikke knuffel

ik heb gister de allerallerbeste workout voor mijn bovenarmen\schouders gehad
(reanimatie)
en het was beredruk en heb de hele avond lopen rennen en vliegen... daardoor te weinig gegeten.. (foei) en teveel calorieen verbrand...
maaaar ik voel me goed...

heb net een nieuwe foto gemaakt met mijn nieuw spijkerrokje...

pi_62526682
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En ook net dát woord hè .

Mijn lijstje:

- intelligent
- taalvaardig, dus leuk en foutloos kunnen schrijven
- slimmer zijn dan ik, want ik houd niet van mensen die ik van alles moet leren
- ouder zijn dan ik (5 - 10 jr ongeveer)
- een beetje kunstzinnig
- niet teveel claimen. Ik schrok me rot toen ik na een avondje bioscoop 5 sms'jes had van Dinges. Ik vond dat gewoon eng, brrr .
- en - niet geheel onbelangrijk - er leuk uit zien

De dames die aan dit lijstje voldoen: reactie in mijn pm-box gaarne .
mijn lijstje:

René
Ja doei.
pi_62526695
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:13 schreef Laureline het volgende:
En mijn mannen zijn noooooit rijk of heel mooi, ik val altijd op een beetje vervaarlijk uitziende types. Ik ben nu gegaan voor:

- mij aanbidden en op een voetstuk plaatsen
- sociaal en gezellig
- goddelijk koken
- geweldige sex
- geweldige vader
- merendeel in het huishouden doen

En dan doe ik gewoon zelf dat schitterende huis bij elkaar verdienen Beetje emancipatie, dames!
Behalve dat we nog geen kinderen hebben en ik kook (maar dat doe ik graag, en hij doet dan de afwas, waar ik een enorme hekel aan heb), heb ik er eigenlijk ook zo eentje.
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:21:04 #288
14746 k_i_m
pi_62526715
Nou vooruit, laat ik mijn wensenlijstje dan ook maar even posten .

Ik ben echt heel snel klaar ook .

Hij moet me aan het lachen kunnen maken .
In my life
Why do I smile
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:21:24 #289
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62526725
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

mijn lijstje:

René
Awwww, wat lief .

Mijn lijstje: Dinges, maar dan zonder man, kind en scherpe randjes .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:22:25 #290
14746 k_i_m
pi_62526754
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Mzpoezz een dikke knuffel

ik heb gister de allerallerbeste workout voor mijn bovenarmen\schouders gehad
(reanimatie)
en het was beredruk en heb de hele avond lopen rennen en vliegen... daardoor te weinig gegeten.. (foei) en teveel calorieen verbrand...
maaaar ik voel me goed...

heb net een nieuwe foto gemaakt met mijn nieuw spijkerrokje...

[ afbeelding ]
Ik wil ook zulke benen .
In my life
Why do I smile
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:24:22 #291
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_62526807
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:22 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik wil ook zulke benen .
op de andere foto lijken ze nog langer

en dan ga je dr zeker uggs aandoen LOL
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:26:16 #292
14746 k_i_m
pi_62526871
Nouja, die van mij zijn ook lang, maar ik doelde meer op de verhouding. Niet te dun dat je van die prik knietjes krijgt, maar ook niet te dik dat je ziet dat het stevige benen zijn .
In my life
Why do I smile
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:30:10 #293
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_62526982
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:26 schreef k_i_m het volgende:
Nouja, die van mij zijn ook lang, maar ik doelde meer op de verhouding. Niet te dun dat je van die prik knietjes krijgt, maar ook niet te dik dat je ziet dat het stevige benen zijn .
thx

deze foto staan de benen trouwens wel beter op (alleen de rest niet haha)

en nu uitgespammmmmmd hoor... ga zo ff naar het centrum met vriendlief.. zijn lekker een dagje samen vrij
vriendlief moet nieuwe schoenen en eigenlijk allebei naar de kapper, maar mijn eigen kapper is op maandag gesloten....
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:31:24 #294
58560 Oksel
Gezellig.
pi_62527010
SHE!

Waarom geen margarine en wel roomboter?

Ik heb nu smeerselboter met yoghurt! 25% vet, lekker fris.. t'is Duits, dus kan het niet lezen Weinig calorieen iig.
pi_62527031
BJ houdt haar hoofd altijd zo zoet scheef op de foto
pi_62527081
Beessie-Jen, ik moet wel even zeggen dat ik jouw prestatie echt geweldig vind. Ongelooflijk wat een doorzettingsvermogen en zelfdiscipline! Als ik dan kijk hoe ik al zit te mieren om er eens 2 kilo af te krijgen, en wat een moeite me dat kost om het op te brengen...echt respect
pi_62527088
Dag dames!
Mijn lijstje:
O: Weetabix
T: peer
L: 2x boterham met gekookt ei en filet americain
T: yoghurt

Rest weet ik nog niet, nog even bedenken wat ik ga koken

Afgelopen weekend kamp gehad, dus weer lekker veel nutteloze calorietjes gedronken in de vorm van bier. Maar ook de hele avond staan springen en stuiteren, was een beetje hyperactief en er was zulke leuke muziek
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:36:13 #298
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62527130
BJ mooie foto's!!

ik heb hoop voor mijn lijf als ik zie hoe goed jouw lijf eruit ziet met die vele kilo's minder. al zal ik vast wel een beetje flubberbeentjes houden...
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:37:03 #299
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62527155
@ Oksel: Omdat vet niet perse slecht is, en er in margarine allemaal andere onzin zit.
Sowieso slaat boter op je brood nergens op. Dus beter helemaal niet smeren.
Of je moet alleen boter eten.

@ BJ: Lekker wijf. Lekker strak. Discipline. Top.
Love it.
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:39:10 #300
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_62527200
Lijstje:
Mijn soort humor
Stoer maar niet macho
Tegengas geven maar hij moet zich wel realiseren dat ik uiteindelijk gelijk heb
Gevoelig maar niet zo dat het soft wordt ( janken doen we alleen als er iemand doot is)
Zelfstandig
Goede baan / fatsoenlijk inkomen
Kindvriendelijk zijn / papa potentie hebben
Verzorgd en leuk uiterlijk (hij hoeft niet goddelijk te zijn, maar 2 neuzen bij 3 tanden is echt een no-no!)
Fok!bejaarde
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:41:14 #301
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62527241
quote:

- financieel onafhankelijk -
-. goed verzorgd
- Moet een passie hebben voor esthetiek
- Is intelligent
- Is ontzettend grappig
MIjn man! Vroeger was hij ook nog rijk, maar die tijd is voorbij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')