Klinkt goed! Zo'n aanloopdiner helemaal, volgens mij wordt zo'n mengelmoesje van mensen juist heel gezelligquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:38 schreef conleche het volgende:
Ideaal, want ik kan dan de hele 2e kerstdag het diner voorbereiden en hoef me niet te haasten en zulks...
Ja, dat klopt, en dan dat gemier als je dan de 1e kerstdag weg was.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:40 schreef Merel het volgende:
[..]
Is niet expres hoor, maar als kind vóélt het gewoon zo. Ook alsof eerste en tweede kerstdag dan een rangorde aangeeft ofzo. Maar ik maak me misschien ook wel te druk en doe er te moeilijk over.
En nu wil ik Uggs kopen zodat ik me beter voel. Alleen kan dan ik de rest van de maand geen eten meer kopen. Moeilijke afweging!
Wat is SFU?quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:54 schreef conleche het volgende:
Kim, ik heb je nog nooit ontmoet irl, maar die rooie dochter in SFU doet me zo aan jou denken. Okay, whatever...
Nou eh, ik wou nog even verder als je het niet erg vindtquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:15 schreef mspoez het volgende:
Kerst is k*t. Sint ook.
Laat de wereld maar vergaan op 1 december ofzo.
Wat eet je precies dan?quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:01 schreef -Luxury- het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb even snel een vraag tussendoor. Het heeft niets met afvallen te maken, maar juist met aankomen. Omdat een aantal van jullie erg veel over voeding en stofwisseling weten en het me zinloos lijkt om een heel topic voor deze ene vraag te openen, hoop ik dat jullie mij kunnen en willen helpen.
Ik heb een BMI van ongeveer 15,2 (zwaar ondergewicht dus) en ben aan een streng dieet begonnen waarbij ik mijn voeding moet opbouwen tot minimaal 2400 kcal per dag. Dat is veel meer dan ik in eerste instantie at. Het is ook de bedoeling dat ik, op een gezonde manier, het liefst boven de 2400 kcal kom.
Sinds ik met dit dieet ben begonnen (wat ik per dag heb opgebouwd tot ongeveer 2000 kcal nu) ben ik alleen maar afgevallen. Ik dacht dat mijn lichaam in spaarstand zou staan vanwege het lange (~ 2 jaar) te weinig eten, maar mijn stofwisseling lijkt juist sneller te gaan gezien ik afval.
Kan iemand misschien verklaren hoe het kan dat mijn lichaam niet alle calorieen desperate als vet opslaat? Is de kans aanwezig dat ik ook niet aankom als ik op 2400 kcal per dag zit? Zou ik meer kans maken dikker te worden als ik van de een op de andere dag van ~ 2000 kcal naar, zeg, 2800 kcal zou gaan?
Alvast bedankt, want ondergewicht is voor mij een groot probleem.
(Oh, en sorry; het zijn 3 vragen).
Ik kreeg vroeger 1x perongeluk met sinterklaas een kadootje dat voor mn verjaardag was en andersomquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:31 schreef Merel het volgende:
SInterklaas is dan juist wel weer gezellig
En een paar dagen daarna ben ik jarig.
Dat was vroeger altijd zo handig, dan wilde ik Barbie én Ken. En dan kreeg ik Barbie voor Sinterklaas, en dan wist ik dat ik een paar dagen later Ken heus ook nog wel zou krijgen. Dat hadden m'n ouders namelijk goed afgestemd met Sinterklaas
Ik ben niet jarig in december hoor, dat is Merelquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:38 schreef mspoez het volgende:
kusje voor SHE
en fijne sint voor iedereen die het leuk vindt.
en mooie verjaardag dan in december voor Greys.
en voor de rest: laat mspoeZ dan maar vergaan op 1 december.
Dat is precies de reden waarom ik de opa's en oma's hier graag gescheiden houquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Dodelijk vermoeiend....mijn vader zat op de spreekstoel, de vader van mijn schoonzusje ook en volgens mij deden ze wie het hardst en meest kon lullen.
Zó akelig dat je een kind zijn moeder wilt ontnemen?quote:
Niemand?quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:18 schreef SHE het volgende:
Niemand lukt dat.
Jij was al verpest to begin with...met je Uggsquote:
Je mag heus zeuren. Wij zeuren ook zo vaak.quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:15 schreef mspoez het volgende:
en wederom sorry
Ik voel het wel, ik weet ook wel dat het niet niks is maar ik wil niet weer instorten. De pijn is er zeker en ook heel echt en het verdriet is ook niet bedacht, maar ook de wil te overleven en er sterker uit te komen is héél erg sterk. Diep zuchten en verdergaan. Lieve SHE, lieve andere dames in SLANK, het spijt me dat ik zoveel heb gezeurd, ik zal het niet meer doen.
Dat is spreektaalquote:Op maandag 20 oktober 2008 00:32 schreef mspoez het volgende:
Schatjes, schatjes, nou voel ik me schuldig.
Ik wil jullie niet upsetten.
SHE waarom huilde je man vanmiddag?
Ex zei me vrijdag dat hij sinds vorig jaar zomer niet meer blij met me was; dat is, sindsik weet dat hij met mannen neukt. Daarna heb ik hem niet meer in mijn leven toegelaten en vond hij me dus steeds minder leuk. EIgenlijk is het dus best simpel.quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:35 schreef SHE het volgende:
[..]Ik ben me de laatste tijd wat van hem aan het losmaken en dat doet ook bij hem wat. Volwassen relaties zijn maar gecompliceerd. Ik ben gecompliceerd.
Omdat dat beter voor mij is. Ik ben de 30 voorbij en ik moet beslissen wat ik wil, welke kant ik op wil en of hetgeen ik om mij heen heb verzameld ook wel het juiste is.quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:46 schreef mspoez het volgende:
Maar SHE. je wilde met hem verder, waarom maak je je los?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |