abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:16:08 #101
166706 -Luxury-
Voor jou! - www.dorinda.eu
pi_62509827
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:10 schreef Ewelina het volgende:
1. Weet je wel zeker dat je 2000 kcal per dag binnen krijgt?

Maar het kan wel, dat je juist door wat meer te eten, ook meer afvalt, juist omdat je lijf niet meer in spaarstand staat. Maar heel precies weet ik het niet, ik denk eigenlijk dat je het beste naar een dokter / diëtiste kunt gaan. Zeker als je een eetstoornis hebt gehad (ik weet niet of dat het geval is).

Andere manier om aan te komen is trainen... spieren wegen veel.

Succes ermee
Bedankt!

Ja, ik houd mijn calorieen bij (ook zoiets dat ik liever niet meer doe, maar niet vanaf kom: Tips zijn welkom!).

Ik probeer het eerst zelf, met ondersteuning van een familielid die veel over voeding en lichaam weet (is nu helaas eventjes onbereikbaar). Lukt het aankomen daarna niet, ga ik inderdaad naar de huisarts. Maar ik hoop het met wat tips te redden, waardoor het niet zover komt.
Voor logo's, reclame en teksten: www.dorinda.eu
pi_62509925
Als je verslaafd bent aan calorieën tellen en inderdaad een eetstoornis hebt gehad, dan denk ik dat je echt het beste naar je huisarts kan gaan, die kan je doorverwijzen naar een psycholoog/ andere hulpverlener. Die kunnen je denk ik veel beter helpen dan wij hier En ja, dat is moeilijk, heel moeilijk om toe te geven dat je hulp nodig hebt. Maar je helpt jezelf daar echt enorm mee.

Goed dat je er iig iets aan wil doen Sterkte
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:46:55 #103
166706 -Luxury-
Voor jou! - www.dorinda.eu
pi_62510641
Dank je.

Het was geen eetstoornis, maar meer 'omstandigheden' waardoor ik te weinig at. En om aan te komen en niet meer af te vallen ben ik calorieen gaan tellen en nu kom ik er niet meer vanaf. Dus het gaat niet om een eetstoornis en ik wil heel graag aankomen. Het lukt alleen niet als mijn lichaam besluit die extra calorieen ook gewoon te verbranden.
Voor logo's, reclame en teksten: www.dorinda.eu
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:47:43 #104
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62510659
helleu!!

zo, ik heb 7 uur staan schilderen en poetsen, en ben nu he-le-maal kapot...

nu lekker vegeteren op de bank, maar ik zal eerst een 16-jarige froukje bij julie achterlaten. die is bijna t zelfde maar dan met meer pukkels en minder lijntjes...oh en met veel minder zlefvertrouwen/grotere complexen

en eentje toen ik nog lief en klein was, dit is tevens de laaste foto voor ik een dikkerdje werd (hier zaten mn amandelen er nog en was ik altijd ziek dus viel ik alles weer af wat ik er bij at aan lekkers)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:50:00 #105
331 Merel
Be here now.
pi_62510724
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:47 schreef kwakveense het volgende:
helleu!!
Ik vroeg me al af waar jij was, 't is zondagavond, zo voor de TV kruipen!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:53:01 #106
331 Merel
Be here now.
pi_62510820
Willen jullie lachen trouwens? Dit was ik in groep 6 Gelukkig is het goedgekomen!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62510890
*boem*

ik ontplof zowat erg lekker maar net wat teveel gegeten, zowel gisteren als vandaag, dus begin maar weer nu met alleen maar thee etc.

Was wel erg gezellig en geslaagd. Hapjes werden weer helemaal goed bevonden en zijn nagenoeg op
Zodirect nog even wat studeren en dan maar vroeg naar bed

máár, wel nog even - doen want zijn ook nog heel erg verwend!
Een prachtige messenset van mn schoonouders gehad, inclusief slijper én houten snijplank!
Van mijn ouders een mooi dekbedovertrek en onderlakens, was wel weer nodig
Van mn schoonzus en haar vriend allemaal leuke dingen om mee te bakken en klooien: nu kan René koekjes bakken met leuke vormpjes en een ei in de vorm van een hartje voor me bakken op zondag
En van oma een pizzasnijder en net iets teveel geld
Daar gaan we maar een mooi iets van kopen of tegen de vakantie aan doen ofzo

Straks even bijlezen en foto's kijken, nu met een pot thee aan de C++
Ja doei.
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:58:53 #108
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_62510966
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:53 schreef Merel het volgende:
Willen jullie lachen trouwens? Dit was ik in groep 6 Gelukkig is het goedgekomen!
LOL ik was ook een nerd toen ik 12 was met een bril en zo'n schaapachtig lachje aaaaaw lief
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:00:41 #109
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62511005
ah, ik vind je wel schattig!

(ik had precies zo'n haarband...daar zijn geen foto's digitaal van beschikbaar though)
pi_62511353
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:53 schreef Merel het volgende:
Schattig

Ik heb geen foto's geschikbaar van toen ik 6 was. Die heb ik uberhaupt niet geloof ik
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:51:20 #111
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62512532
Hoe lief ben je daar Mereltje...

En Kwak, ik vind je niet veranderd! Een lekker meisje...
Prrrrr
pi_62512557
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 18:54 schreef conleche het volgende:
Kim, ik heb je nog nooit ontmoet irl, maar die rooie dochter in SFU doet me zo aan jou denken. Okay, whatever...
O, Claire ! Eén van de weinige sympathieke familieleden vond ik. Ook favoriet van mij was de Big Black Sex Cop . Brenda en Billy daarentegen ...
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:54:14 #113
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_62512614
Kwakveen dat klinkt me trouwens bekend in de oren
pi_62512624
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:47 schreef kwakveense het volgende:
helleu!!

zo, ik heb 7 uur staan schilderen en poetsen, en ben nu he-le-maal kapot...

nu lekker vegeteren op de bank, maar ik zal eerst een 16-jarige froukje bij julie achterlaten. die is bijna t zelfde maar dan met meer pukkels en minder lijntjes...oh en met veel minder zlefvertrouwen/grotere complexen
[ afbeelding ]

en eentje toen ik nog lief en klein was, dit is tevens de laaste foto voor ik een dikkerdje werd (hier zaten mn amandelen er nog en was ik altijd ziek dus viel ik alles weer af wat ik er bij at aan lekkers)
[ afbeelding ]
Aaaahw Kwak leest verhaaltje voor het slapengaan voor aan de kat?

@Merel: zoiets ben ik ook lange tijd geweest. Eerst met scheve tanden zonder beugel, en later met. En eerst zonder bril (met mini-oogjes) en later met. Eigenlijk is het alleen maar slechter geworden bij mij .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:55:52 #115
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62512659
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 18:54 schreef conleche het volgende:
Kim, ik heb je nog nooit ontmoet irl, maar die rooie dochter in SFU doet me zo aan jou denken. Okay, whatever...
Wat cool . Maar helaas, ik lijk in zo ongeveer niks op haar. Ik ben eerder Brenda geloof ik, maar dan zonder libido .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:11:07 #116
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62513060
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:54 schreef kaasplankje het volgende:
Kwakveen dat klinkt me trouwens bekend in de oren
eh ja, daar kom ik vandaan, en ik doe niet eens aan carnaval (woon er nu al 6 jaar niet meer...)
quote:
Chicolate schreef:
Aaaahw Kwak leest verhaaltje voor het slapengaan voor aan de kat?
je, hij was ziek (blaasontsteking) dus deed ik m tussen twee servetjes.... ik kon al lezen en was dol op hardop voorlezen (was hier net 4) aan mn broertje, op een cassettebandje, en voor de kat dus

[ Bericht 12% gewijzigd door kwakveense op 19-10-2008 21:16:48 ]
pi_62513293
Ik heb netjes gegeten bij mijn vriend, niet gesnoept alleen maar een waterijsje op
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:23:09 #118
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62513380
Mijn laptop heeft het dus officieel begeven (de tweede binnen iets meer dan een jaar ) en ik baal flink. Volgens mij is de garantietermijn net een week verstreken ofzo.
Jullie zullen me dus een stuk minder online zien, omdat ik nu naar een speciaal computerkamertje moet waar de desktop op een iets te hoog bureau staat en waar het koud is.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:30:51 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62513585
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn laptop heeft het dus officieel begeven (de tweede binnen iets meer dan een jaar ) en ik baal flink. Volgens mij is de garantietermijn net een week verstreken ofzo.
Jullie zullen me dus een stuk minder online zien, omdat ik nu naar een speciaal computerkamertje moet waar de desktop op een iets te hoog bureau staat en waar het koud is.
Heeft je laptop het begeven? Er was toch iets met de lader? Wat balen zeg . De tweede in iets meer dan een jaar, dat gaat rap . Welk merk?
Niet meer actief op Fok!
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:33:23 #120
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62513648
Ack! Da's naar Tinkepink Kan me voorstellen dat je niet uitkijkt naar Fokken met handschoenen aan oid o.O

Oe, die kiddiefoto's zijn leuk Al weet ik natuurlijk niet echt hoe jullie zijn opgedroogd En ja, genante foto's heeft iedereen denk ik wel van z'n plus minus 12e levensjaar... Yours truly had een 'hip kort kapsel' (gelukkig groeide het snel weer aan!) en een groot assortiment aan slobberkleding. Yeah baby.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_62513658
Gewoon gaan klagen bij de fabrikant Tink! En is de garantie niet langer dan een jaar?
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:37:08 #122
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62513746
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Heeft je laptop het begeven? Er was toch iets met de lader? Wat balen zeg . De tweede in iets meer dan een jaar, dat gaat rap . Welk merk?
HP Paviljon. En ja, ik dacht dat het de lader was. Die liet ik gisteren vallen terwijl de stekker nog in het stopcontact zat. Gevolg: kortsluiting. Vanmorgen deed mijn computer het nog gewoon, alleen de accu laadde niet meer op. Vandaar dat ik dacht dat het de lader was. Toevallig hadden we nog een vergelijkbare lader én accu liggen, maar de laptop krijg ik niet meer aan
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:41:39 #123
14746 k_i_m
pi_62513866
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:37 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

HP Paviljon. En ja, ik dacht dat het de lader was. Die liet ik gisteren vallen terwijl de stekker nog in het stopcontact zat. Gevolg: kortsluiting. Vanmorgen deed mijn computer het nog gewoon, alleen de accu laadde niet meer op. Vandaar dat ik dacht dat het de lader was. Toevallig hadden we nog een vergelijkbare lader én accu liggen, maar de laptop krijg ik niet meer aan
Tink, dan is die accu toch niet goed. Als er niks gebeurt krijgt ie gewoon geen stroom, dan is de rest waarschijnlijk nog gewoon goed! Dit als kleine opbeurende gedachte .
In my life
Why do I smile
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:43:48 #124
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62513919
Terugaan met die laptop. EEn laptop mag het niet begeven binnen zo korte tijd., ook al is degarantie verstreken. neem even contactop met consumentenbond, die weten dat!
Prrrrr
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:44:17 #125
331 Merel
Be here now.
pi_62513938
Ik haat kerstmis
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:44:36 #126
331 Merel
Be here now.
pi_62513940
Oh en ik haat stukke laptops ook!
pi_62513971
Zo'n schoolfoto als die van Merel komt me verdacht bekend voor Ik heb ook zoiets, met hip! in ieder oor een andere oorbel van een poes Dat combineert leuk met de beugel, diadeem met hartje en geruite blouse met ruches

Lijstje vandaag:
O: bramen met magere yoghurt, grapefruitsap-jus
T: roerei van 2 eieren met gebakken tomaat
L: geroosterde volkorenboterham guacemole
T: appel en mandarijnen, noten en magere kwark
D: vegetarische stukjes en kouseband met tomaat-ui-knoflooksaus

En nu moet ik ophouden met eten. Maar ik heb nog zin...
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:45:59 #128
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62513993
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:41 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Tink, dan is die accu toch niet goed. Als er niks gebeurt krijgt ie gewoon geen stroom, dan is de rest waarschijnlijk nog gewoon goed! Dit als kleine opbeurende gedachte .
DAt was mijn opbeurende gedachte ook, totdat de reserve-accu óók niets deed.
Ook leuk: ik heb in twee dagen tijd minimaal 7000 kcal gegeten/gedronken. Waarschijnlijk 10.000 kcal, want ik heb het stokbrood met kruidenboter en de kassler van gisteren nog niet eens meegerekend. Nouja, het was erg gezellig zullen we maar zeggen
pi_62514018
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:44 schreef Merel het volgende:
Ik haat kerstmis
Ga het land uit! Doet mijn moeder ook altijd. Liefst naar een niet-kerstgezind gebied
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:46:56 #130
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62514021
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:43 schreef mspoez het volgende:
Terugaan met die laptop. EEn laptop mag het niet begeven binnen zo korte tijd., ook al is degarantie verstreken. neem even contactop met consumentenbond, die weten dat!
Ik woon in Duitsland én ik heb mijn laptop online besteld! Maar lief van je dat je meedenkt
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:51:29 #131
14746 k_i_m
pi_62514150
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:45 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

DAt was mijn opbeurende gedachte ook, totdat de reserve-accu óók niets deed.
Ook leuk: ik heb in twee dagen tijd minimaal 7000 kcal gegeten/gedronken. Waarschijnlijk 10.000 kcal, want ik heb het stokbrood met kruidenboter en de kassler van gisteren nog niet eens meegerekend. Nouja, het was erg gezellig zullen we maar zeggen
Heeft ie lang niet gewerkt? Dan kan het zijn dat hij echt he-le-maal leeg is en moet je hem vaak een tijdje aan de lader hangen voordat er weer wat gebeurt. Maarrrr, HP is nogal goed in het maken van dingen die erg op elkaar lijken, maar niet met elkaar werken. Zo heb ik ooit eens de boel bijna in de fik gezet doordat ik per ongeluk een verkeerde lader gepakt had -die precies hetzelfde was- maar kennelijk een ander voltage gebruikte omdat het model net iets afwijkend was . HP is wel goed met garantie en dingen maken trouwens .
In my life
Why do I smile
pi_62514181
quote:
Ik haat kerstmis
Doe net als ik: gewoon altijd zorgen dat je weg bent
Behalve twee jaar geleden. Toen heb ik twee kerstdagen zevengangendiners gekookt. Het eerste diner was super, met als gevolg dat ik de tweede dag met een kater in de keuken stond Vreselijk.

Friet gegeten vanavond, trouwens
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:57:53 #133
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62514335
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:51 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Heeft ie lang niet gewerkt? Dan kan het zijn dat hij echt he-le-maal leeg is en moet je hem vaak een tijdje aan de lader hangen voordat er weer wat gebeurt. Maarrrr, HP is nogal goed in het maken van dingen die erg op elkaar lijken, maar niet met elkaar werken. Zo heb ik ooit eens de boel bijna in de fik gezet doordat ik per ongeluk een verkeerde lader gepakt had -die precies hetzelfde was- maar kennelijk een ander voltage gebruikte omdat het model net iets afwijkend was . HP is wel goed met garantie en dingen maken trouwens .
Nou, dan ga ik morgen maar eens bellen. HOpelijk zijn ze een beetje lief voor me
pi_62514417
quote:
Ik haat kerstmis
Why?
Ik heb er nu al zin in, samen met mijn in London
Naar The Lion King op kerstavond
  zondag 19 oktober 2008 @ 22:02:16 #135
331 Merel
Be here now.
pi_62514484
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:46 schreef Laureline het volgende:

Ga het land uit! Doet mijn moeder ook altijd. Liefst naar een niet-kerstgezind gebied
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:52 schreef ColdFeet het volgende:

Doe net als ik: gewoon altijd zorgen dat je weg bent
Volgens mij word ik daar nog depressiever van, in m'n eentje ergens géén kerst vieren. Godsamme zeg, 't duurt nog meer dan twee maanden voor het zover is, maar ik voel me nu al kut vanwege alle familieperikelen en single-heid
pi_62514579
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 22:02 schreef Merel het volgende:

[..]

[..]

Volgens mij word ik daar nog depressiever van, in m'n eentje ergens géén kerst vieren. Godsamme zeg, 't duurt nog meer dan twee maanden voor het zover is, maar ik voel me nu al kut vanwege alle familieperikelen en single-heid
Het is niet dat ik alle kerstigheid vermijd (hemel, in Berlijn en Praag en Parijs kun je dat echt schudden), maar ik heb gewoon geen zin in die feestelijkheid. Van die gespannen feestjes bij mijn ouders, mijn schoonmoeder die demonstratief meldt dat zij feestelijk eten onzin vindt

Geen vriendinnen die ook geen zin hebben in kerst? Je mag ook wel met ons mee op vakantie
  zondag 19 oktober 2008 @ 22:10:21 #137
331 Merel
Be here now.
pi_62514717
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 22:05 schreef ColdFeet het volgende:

Geen vriendinnen die ook geen zin hebben in kerst?
Allemaal bezet, allemaal familieverplichtingen
quote:
Je mag ook wel met ons mee op vakantie
Gek

Ik zou er wel over willen vertellen hier, maar ben bang dat hier toevallig familie rondsurft die het verhaal herkent. Dat je net mensen afkraakt die dan denken "Hé dat gaat over mij!". Maar 't is gewoon niet normaal dat je twee maanden van tevoren al zit te janken vanwege het vooruitzicht van kerst, stom gedoe *grom*
  zondag 19 oktober 2008 @ 22:11:34 #138
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62514752
Hey Merel, zullen we samen kerst vieren?
Prrrrr
  zondag 19 oktober 2008 @ 22:12:01 #139
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62514769
ik vind kerstmis zo heerlijk saai!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_62514818
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 22:10 schreef Merel het volgende:

[..]

Allemaal bezet, allemaal familieverplichtingen
[..]

Gek

Ik zou er wel over willen vertellen hier, maar ben bang dat hier toevallig familie rondsurft die het verhaal herkent. Dat je net mensen afkraakt die dan denken "Hé dat gaat over mij!". Maar 't is gewoon niet normaal dat je twee maanden van tevoren al zit te janken vanwege het vooruitzicht van kerst, stom gedoe *grom*
Maar je zit toch inderdaad niet vast aan je familie? (ik weet niet meer precies hoe oud je bent)
En echt geen vriend/vriendin of zelfs een leuk familielid te vinden om iets leuks mee te gaan doen?
pi_62514837
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 22:12 schreef AKnynke het volgende:
ik vind kerstmis zo heerlijk saai!
Ik hou er wel van
Maar goed eerste kerst met mijn vriendje dus heerlijk samen weg
pi_62514905
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 22:10 schreef Merel het volgende:
Gek

Nee, dat lijkt me niet Kun je niet vantevoren aangeven dat je bijv. alleen maar op eerste kerstdag komt eten, en verder niets? Om het wat minder 'De Kerstdagen' te maken?
  zondag 19 oktober 2008 @ 22:16:35 #143
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62514946
ik heb er echt zin in om kerstmis heerlijk lui bij m'n ouders te zijn. M'n vader en ik koken altijd samen, uitslapen, lekker ontbijten, stukje wandelen....Wat wil een mens nog meer!

Kan ook zijn dat ik er naar uitkijk omdat ik gewoon zin heb in hollandse luiheid, een bad, de volkskrant en tv die ik gewoon begrijp hoor...
  zondag 19 oktober 2008 @ 22:18:00 #144
331 Merel
Be here now.
pi_62514996
Ik heb een groep vriendinnen waar ik sowieso één kerstdag mee ga doorbrengen hoor, het gaat er niet om dat ik eenzaam zal zijn. Ik kijk ook heel erg uit naar die dag Maar mijn familie begin dus al máánden van tevoren proberen te claimen wie wanneer komt. Dat is gewoon een heel gedoe vanwege gescheiden ouders, nieuwe partners, kinderen, stiefkinderen, daar weer de partners van.. En ik voel me daar elk jaar heel rot bij, dat er zo aan je getrokken wordt. Want er wordt altijd gezegd "je bent niet verplicht om te komen hoor", maar ondertussen wordt het je verweten als je niet komt. En tussen al die mensen voel ik me dan gewoon zo alleen, omdat iederéén een partner heeft behalve ik, en sommige mensen het ook niet kunnen nalaten om daar telkens weer op te wijzen. En ik haat ruzie, dus ik slik het allemaal gewoon wel, en ondertussen spui ik m'n gal hier wel
  zondag 19 oktober 2008 @ 22:23:45 #145
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62515177
He bah Merel, wat een soap zeg!

Neem een vriendin mee en verklaar dat je lesbisch bent, om de hele boel wat te shockeren!
  zondag 19 oktober 2008 @ 22:28:58 #146
331 Merel
Be here now.
pi_62515357
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 22:23 schreef AKnynke het volgende:

Neem een vriendin mee en verklaar dat je lesbisch bent, om de hele boel wat te shockeren!
Oh dat lijkt me wel wat

Weet je, ík vind het nog niet eens zo'n ramp dat ik met kerst single ben hoor, ik red me wel Maar 't is zo irritant dat andere mensen er moeilijk over doen En ik kan dus niet tegen het getrek, dat je móét komen. M'n ouders zijn dus gescheiden en daar heb ik totaal geen problemen mee, maar met kerst krijg je toch altijd loyaliteits-issues en dat is niet leuk!

Maargoed, ik hou er nu over op. Ik neem nog een handje amandelen van de Lidl die nog lekkerder zijn dan de AH ook

Morgen tandarts
pi_62515372
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 22:23 schreef AKnynke het volgende:

Dit heb ik gedaan op mijn diplomauitreiking van de middelbare school
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die blikken waren onbetaalbaar
pi_62515408
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 22:28 schreef Merel het volgende:

[..]

Oh dat lijkt me wel wat

Weet je, ík vind het nog niet eens zo'n ramp dat ik met kerst single ben hoor, ik red me wel Maar 't is zo irritant dat andere mensen er moeilijk over doen En ik kan dus niet tegen het getrek, dat je móét komen. M'n ouders zijn dus gescheiden en daar heb ik totaal geen problemen mee, maar met kerst krijg je toch altijd loyaliteits-issues en dat is niet leuk!

Maargoed, ik hou er nu over op. Ik neem nog een handje amandelen van de Lidl die nog lekkerder zijn dan de AH ook

Morgen tandarts
O gatver, herkenbaar Dat getouwtrek is idd naar.
pi_62515629
Ik heb hetzelfde met gescheiden ouders en onmogelijke schoonmoeder die graag met de doperwten smijt tijdens kerstdiners. Wij doen het als volgt tegenwoordig: Kerstavond bij mijn vader met de hele familie, ook van Stiefs zijde, maar dat zijn allemaal heel aardige mensen. De volgende dag gaan we met zijn tweetjes naar Belgie en 1e kerstdag doen we gezellig met zijn tweeen en dan 2e kerstdag komt mijn moeder en nog wat andere eenzame zielen, zoals vorig jaar een dementerende oom en een vriend die net gescheiden was en nog zo wat mensen. Dit jaar weet ik nog niet wie er komen behalve mijn moeder. Vroeger gingen we dan 1e kerstdag ook nog naar schoonmama, dat weiger ik nu, als ze wil mag ze ook komen 2e kerstdag (gelukkig wil ze dat niet )

Ideaal, want ik kan dan de hele 2e kerstdag het diner voorbereiden en hoef me niet te haasten en zulks...
  zondag 19 oktober 2008 @ 22:40:25 #150
331 Merel
Be here now.
pi_62515684
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 22:30 schreef Ewelina het volgende:

O gatver, herkenbaar Dat getouwtrek is idd naar.
Is niet expres hoor, maar als kind vóélt het gewoon zo. Ook alsof eerste en tweede kerstdag dan een rangorde aangeeft ofzo. Maar ik maak me misschien ook wel te druk en doe er te moeilijk over.

En nu wil ik Uggs kopen zodat ik me beter voel. Alleen kan dan ik de rest van de maand geen eten meer kopen. Moeilijke afweging!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')