Bedankt!quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:10 schreef Ewelina het volgende:
1. Weet je wel zeker dat je 2000 kcal per dag binnen krijgt?
Maar het kan wel, dat je juist door wat meer te eten, ook meer afvalt, juist omdat je lijf niet meer in spaarstand staat. Maar heel precies weet ik het niet, ik denk eigenlijk dat je het beste naar een dokter / diëtiste kunt gaan. Zeker als je een eetstoornis hebt gehad (ik weet niet of dat het geval is).
Andere manier om aan te komen is trainen... spieren wegen veel.
Succes ermee
Ik vroeg me al af waar jij was, 't is zondagavond, zo voor de TV kruipen!quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:47 schreef kwakveense het volgende:
helleu!!
LOL ik was ook een nerd toen ik 12 wasquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:53 schreef Merel het volgende:
Willen jullie lachen trouwens? Dit was ik in groep 6Gelukkig is het goedgekomen!
Schattigquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:53 schreef Merel het volgende:
Willen jullie lachen trouwens? Dit was ik in groep 6Gelukkig is het goedgekomen!
O, Clairequote:Op zondag 19 oktober 2008 18:54 schreef conleche het volgende:
Kim, ik heb je nog nooit ontmoet irl, maar die rooie dochter in SFU doet me zo aan jou denken. Okay, whatever...
Aaaahw Kwak leest verhaaltje voor het slapengaan voor aan de kat?quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:47 schreef kwakveense het volgende:
helleu!!
zo, ik heb 7 uur staan schilderen en poetsen, en ben nu he-le-maal kapot...
nu lekker vegeteren op de bank, maar ik zal eerst een 16-jarige froukje bij julie achterlaten. die is bijna t zelfde maar dan met meer pukkels en minder lijntjes...oh en met veel minder zlefvertrouwen/grotere complexen
[ afbeelding ]
en eentje toen ik nog lief en klein was, dit is tevens de laaste foto voor ik een dikkerdje werd (hier zaten mn amandelen er nog en was ik altijd ziek dus viel ik alles weer af wat ik er bij at aan lekkers)
[ afbeelding ]
Wat coolquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:54 schreef conleche het volgende:
Kim, ik heb je nog nooit ontmoet irl, maar die rooie dochter in SFU doet me zo aan jou denken. Okay, whatever...
eh ja, daar kom ik vandaan, en ik doe niet eens aan carnavalquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:54 schreef kaasplankje het volgende:
Kwakveen dat klinkt me trouwens bekend in de oren
je, hij was ziek (blaasontsteking) dus deed ik m tussen twee servetjes.... ik kon al lezen en was dol op hardop voorlezen (was hier net 4) aan mn broertje, op een cassettebandje, en voor de kat dusquote:Chicolate schreef:
Aaaahw Kwak leest verhaaltje voor het slapengaan voor aan de kat?
Heeft je laptop het begeven? Er was toch iets met de lader? Wat balen zegquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn laptop heeft het dus officieel begeven (de tweede binnen iets meer dan een jaar![]()
![]()
) en ik baal flink. Volgens mij is de garantietermijn net een week verstreken ofzo.
Jullie zullen me dus een stuk minder online zien, omdat ik nu naar een speciaal computerkamertje moet waar de desktop op een iets te hoog bureau staat en waar het koud is.
HP Paviljon.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heeft je laptop het begeven? Er was toch iets met de lader? Wat balen zeg. De tweede in iets meer dan een jaar, dat gaat rap
. Welk merk?
Tink, dan is die accu toch niet goed. Als er niks gebeurt krijgt ie gewoon geen stroom, dan is de rest waarschijnlijk nog gewoon goed! Dit als kleine opbeurende gedachtequote:Op zondag 19 oktober 2008 21:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
HP Paviljon.En ja, ik dacht dat het de lader was. Die liet ik gisteren vallen terwijl de stekker nog in het stopcontact zat. Gevolg: kortsluiting. Vanmorgen deed mijn computer het nog gewoon, alleen de accu laadde niet meer op. Vandaar dat ik dacht dat het de lader was. Toevallig hadden we nog een vergelijkbare lader én accu liggen, maar de laptop krijg ik niet meer aan
DAt was mijn opbeurende gedachte ook, totdat de reserve-accu óók niets deed.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Tink, dan is die accu toch niet goed. Als er niks gebeurt krijgt ie gewoon geen stroom, dan is de rest waarschijnlijk nog gewoon goed! Dit als kleine opbeurende gedachte.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:43 schreef mspoez het volgende:
Terugaan met die laptop. EEn laptop mag het niet begeven binnen zo korte tijd., ook al is degarantie verstreken. neem even contactop met consumentenbond, die weten dat!
Heeft ie lang niet gewerkt? Dan kan het zijn dat hij echt he-le-maal leeg is en moet je hem vaak een tijdje aan de lader hangen voordat er weer wat gebeurt. Maarrrr, HP is nogal goed in het maken van dingen die erg op elkaar lijken, maar niet met elkaar werken. Zo heb ik ooit eens de boel bijna in de fik gezet doordat ik per ongeluk een verkeerde lader gepakt had -die precies hetzelfde was- maar kennelijk een ander voltage gebruikte omdat het model net iets afwijkend wasquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
DAt was mijn opbeurende gedachte ook, totdat de reserve-accu óók niets deed.
Ook leuk: ik heb in twee dagen tijd minimaal 7000 kcal gegeten/gedronken. Waarschijnlijk 10.000 kcal, want ik heb het stokbrood met kruidenboter en de kassler van gisteren nog niet eens meegerekend. Nouja, het was erg gezellig zullen we maar zeggen
Doe net als ik: gewoon altijd zorgen dat je weg bentquote:
Nou, dan ga ik morgen maar eens bellen. HOpelijk zijn ze een beetje lief voor mequote:Op zondag 19 oktober 2008 21:51 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Heeft ie lang niet gewerkt? Dan kan het zijn dat hij echt he-le-maal leeg is en moet je hem vaak een tijdje aan de lader hangen voordat er weer wat gebeurt. Maarrrr, HP is nogal goed in het maken van dingen die erg op elkaar lijken, maar niet met elkaar werken. Zo heb ik ooit eens de boel bijna in de fik gezet doordat ik per ongeluk een verkeerde lader gepakt had -die precies hetzelfde was- maar kennelijk een ander voltage gebruikte omdat het model net iets afwijkend was. HP is wel goed met garantie en dingen maken trouwens
.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:46 schreef Laureline het volgende:
Ga het land uit! Doet mijn moeder ook altijd. Liefst naar een niet-kerstgezind gebied
Volgens mij word ik daar nog depressiever van, in m'n eentje ergens géén kerst vieren. Godsamme zeg, 't duurt nog meer dan twee maanden voor het zover is, maar ik voel me nu al kut vanwege alle familieperikelen en single-heidquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:52 schreef ColdFeet het volgende:
Doe net als ik: gewoon altijd zorgen dat je weg bent
Het is niet dat ik alle kerstigheid vermijd (hemel, in Berlijn en Praag en Parijs kun je dat echt schudden), maar ik heb gewoon geen zin in die feestelijkheid. Van die gespannen feestjes bij mijn ouders, mijn schoonmoeder die demonstratief meldt dat zij feestelijk eten onzin vindtquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:02 schreef Merel het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij word ik daar nog depressiever van, in m'n eentje ergens géén kerst vieren. Godsamme zeg, 't duurt nog meer dan twee maanden voor het zover is, maar ik voel me nu al kut vanwege alle familieperikelen en single-heid
Allemaal bezet, allemaal familieverplichtingenquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:05 schreef ColdFeet het volgende:
Geen vriendinnen die ook geen zin hebben in kerst?
Gekquote:Je mag ook wel met ons mee op vakantie
Maar je zit toch inderdaad niet vast aan je familie? (ik weet niet meer precies hoe oud je bent)quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:10 schreef Merel het volgende:
[..]
Allemaal bezet, allemaal familieverplichtingen
[..]
Gek
Ik zou er wel over willen vertellen hier, maar ben bang dat hier toevallig familie rondsurft die het verhaal herkent. Dat je net mensen afkraakt die dan denken "Hé dat gaat over mij!". Maar 't is gewoon niet normaal dat je twee maanden van tevoren al zit te janken vanwege het vooruitzicht van kerst, stom gedoe*grom*
Nee, dat lijkt me nietquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:10 schreef Merel het volgende:
Gek
Ik zou er wel over willen vertellen hier, maar ben bang dat hier toevallig familie rondsurft die het verhaal herkent. Dat je net mensen afkraakt die dan denken "Hé dat gaat over mij!". Maar 't is gewoon niet normaal dat je twee maanden van tevoren al zit te janken vanwege het vooruitzicht van kerst, stom gedoe*grom*
Oh dat lijkt me wel watquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:23 schreef AKnynke het volgende:
He bah Merel, wat een soap zeg!
Neem een vriendin mee en verklaar dat je lesbisch bent, om de hele boel wat te shockeren!
Dit heb ik gedaan op mijn diplomauitreiking van de middelbare schoolquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:23 schreef AKnynke het volgende:
He bah Merel, wat een soap zeg!
Neem een vriendin mee en verklaar dat je lesbisch bent, om de hele boel wat te shockeren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die blikken waren onbetaalbaar
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
O gatver, herkenbaarquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:28 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me wel wat
Weet je, ík vind het nog niet eens zo'n ramp dat ik met kerst single ben hoor, ik red me welMaar 't is zo irritant dat andere mensen er moeilijk over doen
En ik kan dus niet tegen het getrek, dat je móét komen. M'n ouders zijn dus gescheiden en daar heb ik totaal geen problemen mee, maar met kerst krijg je toch altijd loyaliteits-issues en dat is niet leuk!
Maargoed, ik hou er nu over op. Ik neem nog een handje amandelen van de Lidl die nog lekkerder zijn dan de AH ook
Morgen tandarts
Is niet expres hoor, maar als kind vóélt het gewoon zo. Ook alsof eerste en tweede kerstdag dan een rangorde aangeeft ofzo. Maar ik maak me misschien ook wel te druk en doe er te moeilijk over.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:30 schreef Ewelina het volgende:
O gatver, herkenbaarDat getouwtrek is idd naar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |