I hear yaquote:Op zondag 19 oktober 2008 15:44 schreef SHE het volgende:
Overigens klinkt de fase 'spontane acties zijn goed' mij bijzonder bekend in de oren.
Ik ben er nog steeds in blijven hangen
En je wilt natuurlijk zoveel mogelijk halen uit je laatste 15 minuten online, waardoor je best wel veel typo's hebt gemaakt in deze postquote:Op zondag 19 oktober 2008 15:59 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, we zijn weer terug.
De dagschade tot nu toe:
- 3 pannenkoeken (dun) met jam
- stukje camenbert
- stukje kipfilet
- 1 witte worst met zoete mosterd
- een liter bier
- een halve haxe
- een brezel
- een augurk
- zuurkool met aardappelpuree
Ik wil geloof ik neit weten hoeveel calorien dat waren. Overigens heb ik gisteren mij ladekabel laten vallen en die is nu stuk. Waarschijnlijk dus geen Fok! meer straks. Ik kan nu nog 15 minuten online zijn, en dan maar afwachten wanneer ik de boel weer kan opladen.
Wat is een Haxe? En een brezel?quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:59 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, we zijn weer terug.
De dagschade tot nu toe:
- 3 pannenkoeken (dun) met jam
- stukje camenbert
- stukje kipfilet
- 1 witte worst met zoete mosterd
- een liter bier
- een halve haxe
- een brezel
- een augurk
- zuurkool met aardappelpuree
Ik wil geloof ik neit weten hoeveel calorien dat waren. Overigens heb ik gisteren mij ladekabel laten vallen en die is nu stuk. Waarschijnlijk dus geen Fok! meer straks. Ik kan nu nog 15 minuten online zijn, en dan maar afwachten wanneer ik de boel weer kan opladen.
Een haxe is een gebraden hammetje met een groot stuk bot en een brezel een krakeling van brood en loog.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:04 schreef mspoez het volgende:
[..]
Wat is een Haxe? En een brezel?
En opladen kan vaak ook met een gewone trafo, die heb je vast nog wel ergens in de schuur liggen Tinkie!
Join the club. Als ik eenmaal begonnen ben vind ik het enorm interessant, maar daarvoor...quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:37 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben opeens misselijk. En ik moet leren maar geen zin
.
Ik hou van opdrachten maken. Kennis toepassen. Nu moet ik stomme formules uit mn hoofd gaan lerenquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:42 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Join the club. Als ik eenmaal begonnen ben vind ik het enorm interessant, maar daarvoor...
Waarom begin ik ook altijd te laat
Hihi, succes! Ik heb nog tot morgen 12 uur, maar ik heb van 9:00-10:00 een luistertoets in het PC Hoofthuis en mag daarna door naar het USC (aan de De Boelelaan, bij station Zuid WTC).quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik hou van opdrachten maken. Kennis toepassen. Nu moet ik stomme formules uit mn hoofd gaan leren. Als ik ze nodig heb zoek ik ze wel op! Maar helaas, dat kan niet. Dus zit ik nu al 2 dagen te SOGgen
. Heb nog tot morgenochtend 9 uur en heb nu al 12 blz geleerd van de 85.
Ook echt dat muziekje erbijquote:
Is je OV-probleem ook opgelost!!quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Over samenwonen, ik kreeg vrijdag de sleutels van de kamer van vriendje
Dat voelde wel even officieel![]()
Taco doet het ook, maar dan anders. Als ik om een hoekje ga staan loeren, loert 'ie heel erg terug, maar ipv dat 'ie, zoals de kat uit het filmpje, stap voor stap komt aangeslopen, springt hij meteen op mij afquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ook echt dat muziekje erbij
Ik zie mijn katten dit niet doen, Mini iig niet. Die kan niet jagen, die komt overal blij op af gehuppeld, kwispelend als een hondje en schuddend met haar kont
Sasha gaat eerst heel stil zitten (net zoals de kat in het filmpje) en enorm gefixeerd loeren op het doelwit van de aanval (meestal Mini) en dan gaat ze met een noodsprong erop afquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Taco doet het ook, maar dan anders. Als ik om een hoekje ga staan loeren, loert 'ie heel erg terug, maar ipv dat 'ie, zoals de kat uit het filmpje, stap voor stap komt aangeslopen, springt hij meteen op mij af.
Oh wat leukquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Over samenwonen, ik kreeg vrijdag de sleutels van de kamer van vriendje
Dat voelde wel even officieel![]()
Ha, het duurde nog lang voor die vraag kwamquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:49 schreef conleche het volgende:
Ik wil niet heel erg betweterig zijn (benk natuurlijk stiekem wel), maar moet chocoladeijs niet met een streepje ertussen?
Ja, dat doet Taco dus ook. En nét voordat ie springt, gaat 'ie ff enthousiast met z'n kontje wiebelenquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Sasha gaat eerst heel stil zitten (net zoals de kat in het filmpje) en enorm gefixeerd loeren op het doelwit van de aanval (meestal Mini) en dan gaat ze met een noodsprong erop af![]()
Hahaquote:
Als ik ga roepen helpt dat niet; wel als ik ze ga aaien. Maar van mij mogen ze best op de kast.quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat doet Taco dus ook. En nét voordat ie springt, gaat 'ie ff enthousiast met z'n kontje wiebelen(doet 'ie ook als 'ie op de kast oid wil springen, dus dat kan ik dan nog even voorkomen met een streng 'Nee Taco!
'.
Wat doet de Kamasutra daar?quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:58 schreef Ewelina het volgende:
PF, dat is idd leukIk kan het me ook nog goed herinneren toen ik de sleutels van de woning van mijn
kreeg. Heel bijzonder, omdat hij eigenlijk zelden mensen binnenlaat in zijn huis (het is er een groooooote teringzooi
)
En katten zijn geweldig. Ik kan echt uren naar mijn dames kijken
En omdat ik nog steeds zo blij ben met mijn Amsterdam-boek, hier een foto van de 3 delen in de kast
[ afbeelding ]
Ik heb twee kasten. Op de ene mogen ze wel, maar op de andere niet, want daar ligt van alles op en dan gooien ze dat naar beneden, gaan ermee voetballen etc.quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als ik ga roepen helpt dat niet; wel als ik ze ga aaien. Maar van mij mogen ze best op de kast.
Ehh... je bedoelt Het mysterie van de verdwenen bordelen ? (rechts van de Amsterdamboeken)quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat doet de Kamasutra daar?.
Ik luister naar de nieuwe cd van Danny de Munk. "Tokkiemuziek," zegt MoBlo
.
Om die reden ligt er ook alleen maar zwaar spul op mijn kastenquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb twee kasten. Op de ene mogen ze wel, maar op de andere niet, want daar ligt van alles op en dan gooien ze dat naar beneden, gaan ermee voetballen etc.
quote:Hij gaat mij nog missen
Oh, dat had ik niet eens gezienquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ehh... je bedoelt Het mysterie van de verdwenen bordelen ? (rechts van de Amsterdamboeken)
Dat wist ik ook wel. Maar toevallig stond er idd wel een boek op de foto dat wel iets te maken heeft met seks. Al gaat dat boek over de 19e eeuw.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dat had ik niet eens gezien. Maakte maar een grapje
.
Er is geen plek meer in mijn andere boekenkastquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:43 schreef Chicolate het volgende:
In mijn boekenkast staan bijna alleen maar kinderleesboeken. En een paar reisgidsen/woordenboeken en mn leerboeken. Verder staat er algemene troep in
. Maar Ewelina, zou je de boeken niet wat hoger zetten, dan kan je ze echt showen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |