Meneer C. is de schuldige aan die tosti, want toen hij belde om te vertellen dat hij een pain au chocolat zou meenemen duurde het nog op zijn minst 3 uur voordat hij thuis zou komen en dat duurde natuurlijk veel te lang en zodoende ben ik maar mijn eigen pain au chocolat gaan brouwen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:48 schreef Greys het volgende:
Co!Een chocolade-tosti (hoe verzin je het!?
) en pain au chocolat. Hahahaha!
Ben blij om te lezen dat ook jij wel eens een slippertje maakt
quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Zaterdagavond heb ik met mijn nachtblinde hoofd een paaltje niet gezien en ben verschrikkelijk had gevallen.
Op mijn gezicht natuurljik.
Ik zie er echt verschrikkelijk uit.
Een dik blauw oog, opgezet gezicht en meerdere schaafwonden.
En mijn knieen zijn ook bont en blauw.
Mijn eetlijstje bestaat nu dan ook uit elke twee uur een aspirine.
Gelukkig niet, ik vond het in mijn eentje al genant genoeg.quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:59 schreef Merel het volgende:
Auw! Was er zaterdag wel iemand bij die je meteen kon helpen? Wat een schrik zeg!
Nee, zo goed kende ik haar niet. Volgens mij is het ook in besloten kring, maar ze melden het wel altijd even voor de collega's die de overledene mogelijk gekend hebben.quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:24 schreef SHE het volgende:
@ Welletje: Sterkte joh!
@ Kim: Dat zuigt. Gaan jullie naar de begrafenis of wil je dat niet?
Ik heb tot dusver voorbeeldig gegeten, 2 eitjes en broodje rauwkost.
Verder ben ik tot de conclusie gekomen dat ik een vreselijk aanmatigend, gold-diggend en oppervlakkig wezen ben.
Ik ging een lijstje maken van de aspecten die ik zocht in een man, maar dan goudeerlijk.
Dit was 'm:
- financieel onafhankelijk Stinkend rijk
- goed verzorgd Boeien, zie punt 1
- Sexueel inventief Bloedgeil en altijd bereid MIJ te pleasen
- Moet een passie hebben voor esthetiek Moet een schitterend huis hebben en vooral veel cadeautjes aan mij geven.
- Hij moet mij vertrouwen Hij moet mij zijn cc geven.
- Moet vriendelijk zijn van aard en heel populair
- Zet zijn ego nooit in, in een ruzie maar geeft mij gelijk om er af te zijn.
- Is intelligent
- Is ontzettend grappig
Ik ben echt niet normaal hoorAls ik het zo lees dan zou ik mezelf ook niet daten, alhoewel ik mezelf dan wel weer stiekem heel eerlijk en interessant vind.
Ijdelheid, hebzucht...en ik vind het niet eens leeg!
Zou jij niet een implantaat krijgen? Of ben ik nu echt helemaal in de war met iemand anders??quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:26 schreef Viking84 het volgende:
-knip-
Voor zover het medische verhaaltje. Nu zit ik onder de rode schuurplekken van de elektroden. Net alsof ik eoa besmettelijke ziekte heb
. Zo maar even insmeren met wat zalf
.
Waarom zou je voor minder gaan?quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:24 schreef SHE het volgende:
@ Welletje: Sterkte joh!
@ Kim: Dat zuigt. Gaan jullie naar de begrafenis of wil je dat niet?
Ik heb tot dusver voorbeeldig gegeten, 2 eitjes en broodje rauwkost.
Verder ben ik tot de conclusie gekomen dat ik een vreselijk aanmatigend, gold-diggend en oppervlakkig wezen ben.
Ik ging een lijstje maken van de aspecten die ik zocht in een man, maar dan goudeerlijk.
Dit was 'm:
- financieel onafhankelijk Stinkend rijk
- goed verzorgd Boeien, zie punt 1
- Sexueel inventief Bloedgeil en altijd bereid MIJ te pleasen
- Moet een passie hebben voor esthetiek Moet een schitterend huis hebben en vooral veel cadeautjes aan mij geven.
- Hij moet mij vertrouwen Hij moet mij zijn cc geven.
- Moet vriendelijk zijn van aard en heel populair
- Zet zijn ego nooit in, in een ruzie maar geeft mij gelijk om er af te zijn.
- Is intelligent
- Is ontzettend grappig
Ik ben echt niet normaal hoorAls ik het zo lees dan zou ik mezelf ook niet daten, alhoewel ik mezelf dan wel weer stiekem heel eerlijk en interessant vind.
Ijdelheid, hebzucht...en ik vind het niet eens leeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |