teeveepee! (ik ga zo weg, schilderen!!!)quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hoe ga je na die 10 dagen verder? of eigenlijk hetzelfde als in die 10 dagen?
En is wok 2 go wel minder kcal rijk dan patat (zonder mayo enzo) ?
Maar kip mocht toch juist wel?quote:Op zondag 19 oktober 2008 09:23 schreef Viking84 het volgende:
[...] vanavond even stout, want dan worden het kippenpoten![]()
. Maar als ik daar morgen van aangekomen ben doe ik morgen wel weer even heel rustig aan met eten
.
[...]
Het vel is vet, denk dat ze dat bedoelt.quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:07 schreef mspoez het volgende:
Goedemorgen dames!
[..]
Maar kip mocht toch juist wel?
Joh, ook als jij je te barsten vreet ben je morgen toch wel weer een halve kilo kwijtquote:Op zondag 19 oktober 2008 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
Hier vandaag ook kip...
en lasagne en wraps en patat en turks brood met aioli en capresestokjes en gevulde eieren en gevulde tomaatjes en en en
ik ga me inhouden, echt!!
Het vel is juist het allerlekkerste van de hele kipquote:Op zondag 19 oktober 2008 10:36 schreef kaasplankje het volgende:
Choco-ijs![]()
ik wil ook!!
![]()
Ja kippepoten zijn heul ni vet.Trouwens: vel is is viessss
Nou die van mij mag je hebben brrrquote:Op zondag 19 oktober 2008 10:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het vel is juist het allerlekkerste van de hele kip. En het wordt zo'n lekkere smeerboel altijd
.
Waar denkt iemand 't recht vandaag te halen om commentaar te hebben op wat jij wel en niet eet??quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:03 schreef kwakveense het volgende:
na de wok wilde ik en ijsje toe nemen (soms he dan sta ik mezelf weleens iets klein lkkers toe, een klein softijsje bijvoorbeeld - maar mensen die weten dat ik op mn eten let/vinden dat ik dat zou moeten doen snappen dat dan niet) dat werd me dus hardhandig uit mn hoofd gepraat door iemand die mee eten was.
Volgende keer doe ik wat jij zegt popjequote:Op zondag 19 oktober 2008 09:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zal nog eens mijn mening geven zeg. Pfft.
Oh, je gaat nog zo'n spijt krijgen van deze uitspraak, dat zweer ik jou!quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:04 schreef Laureline het volgende:
[..]
Volgende keer doe ik wat jij zegt popje
quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:39 schreef Laureline het volgende:
Ja, de discipline is bij de meesten even helemaal zoek hier(mijzelf incluis). De amandelspijsrollen, speculaasstroopkoeken, liters bier, wijn, friet, chocola en chocoladedebroden vliegen je om de oren
Hear hear!quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou die van mij mag je hebben brrrik krijg het niet weg
met die stoppels erop *huivert*
Bindt een plastic tasje over je Uggs!quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:36 schreef k_i_m het volgende:
SFU.
Ik moet zo de hele rits met opa's en oma's weer af. En weer tien wassen opvouwen, en het kind wil maar niet slapen en mijn wederhelft zit voetbal te kijken
. En ik moet zo douchen en dan moeten mijn Uggs uit
.
Oh die heb ik ook gezien! Die bruine zijn heel mooi! Die zwarte zien er een beetje raar uit, alsof er slakken overheen gekropen zijn en een spoor hebben achtergelatenquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:47 schreef Merel het volgende:
Ik wil deze, met glimmende print
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ik ben arm
En je hebt niet zoiets van "Wederhelft, kan jij tijdens het voetbal kijken niet even een paar wassen opvouwen?". En is dat elke zondag verplichte kost, de opa's en oma's af? Kan je ze niet gewoon bij jou thuis uitnodigen (en een was in de handen duwen?)quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:36 schreef k_i_m het volgende:
SFU.
Ik moet zo de hele rits met opa's en oma's weer af. En weer tien wassen opvouwen, en het kind wil maar niet slapen en mijn wederhelft zit voetbal te kijken
. En ik moet zo douchen en dan moeten mijn Uggs uit
.
Nee, het is niet elke zondag -thank godquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:52 schreef Greys het volgende:
[..]
En je hebt niet zoiets van "Wederhelft, kan jij tijdens het voetbal kijken niet even een paar wassen opvouwen?". En is dat elke zondag verplichte kost, de opa's en oma's af? Kan je ze niet gewoon bij jou thuis uitnodigen (en een was in de handen duwen?)
Héél lief van je mamsquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:53 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, het is niet elke zondag -thank god. - maar het was alweer een tijdje geleden. En hier thuis en tegelijk heb ik ook liever niet
. Mijn moeder vouwt heel vaak mijn was op als ze hier komt oppassen en ik veel was heb liggen. Lief he?
.
Oh nee viel zeker niet tegen, zat rond de 22%, maar vroeg me af hoe realistisch dit is. Mijn vet zit vooral in mn bovenbenenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:10 schreef computergirl het volgende:
[..]
Viel het tegen?![]()
Als je echt je vetpercentage wilt meten moet je dat door iemand laten doen die op verschillende plekken op je lichaam met een soort tang je vetkwabben meet.
Nouja, ik mag niet klagen hoor. Hij kan geen was opvouwen, maar verder is ie keurig in het huishoudenquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Héél lief van je mams
Was je wederhelft maar zo behulpzaam
Die van mij is dat ook niet hoor, troost jeIk vraag me nu al af hoe het huis er uit ziet als ik na een week Egypte met zusje terug kom
Mark gooit alle schone was in een doos en vist daar elke ochtend een schone onderbroek uitquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nouja, ik mag niet klagen hoor. Hij kan geen was opvouwen, maar verder is ie keurig in het huishouden. Alhoewel ik me soms toch wel eens afvraag hoe hij die was vóór mij dan toch opgevouwen in de kast heeft gekregen
.
Bizar he?quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nouja, ik mag niet klagen hoor. Hij kan geen was opvouwen, maar verder is ie keurig in het huishouden. Alhoewel ik me soms toch wel eens afvraag hoe hij die was vóór mij dan toch opgevouwen in de kast heeft gekregen
.
Jeetje. Dit was mijn tweede samenwoon pas...en ik heb echt het idee dat ik een relatiehopper ben, maar dat valt dus wel meequote:Op zondag 19 oktober 2008 15:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Terwijl de beste man al twee keer eerder heeft samengewoond (net als ik) maar toch tussendoor ook alleen heeft gewoond en zichzelf toen ook in leven kon houden...
Meestal is de afspraak hier dat hij de was doet, en dat ik het opberg. Alleen zijn eigen overhemden mag hij zelf opvouwen, want dat kan ik niet.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
.
Dat vat ik ook absoluut niet onaardig op hoorquote:Op zondag 19 oktober 2008 15:15 schreef mspoez het volgende:
[..]
Jeetje. Dit was mijn tweede samenwoon pas...en ik heb echt het idee dat ik een relatiehopper ben, maar dat valt dus wel mee![]()
(Niet onaardig bedoel overigens Greysie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |