abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 oktober 2008 @ 09:58:13 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62498834

Het vorige deel: Slank de Herfst in #276, waar we Mspoez er door slepen

Voor wie is "Slank de herst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 19 oktober 2008 @ 09:58:28 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62498838
Zo, als deze TT geen betweters trekt weet ik het ook niet meer .
Niet meer actief op Fok!
pi_62498861
Het was niet mijn ontbijt hoor! Ik heb om 8 uur al ontbeten.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 19 oktober 2008 @ 10:03:08 #4
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62498884
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 12:45 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Hoe ga je na die 10 dagen verder? of eigenlijk hetzelfde als in die 10 dagen?

En is wok 2 go wel minder kcal rijk dan patat (zonder mayo enzo) ?
teeveepee! (ik ga zo weg, schilderen!!!)

ik wilde hier nog wel even op reageren en tevens op allerlei reacties hierop die daarna kwamen

een flink patatje zonder is al snel 600 ckal. de wokmaaltijden zijn ongeveer 125 kcal per 100 gram (uit de voedingswaarde tabel van de eazie wok waar ik thuis weleens heen ga), en ik gok dat mn maaltijd compleet ongeveer 500 gram weegt, die ik vervolgens niet helemaal opeet (hou altijd heel veel saus en ook wat noedels over).

na een patatje heb ik na een kwartier weer honger en krijg ik buiten aardappel geen verse groenten of vlees binnen. dat suiker en zetmeel en beetje olie verkies ik toch echt boven een patatje...(ik ben immers niet anti suikers en zetmeel...)

dat gezegd hebbende heb ik gisteren allebei gegeten t ene voor en t andere na t concert.... en ik weet precíes waarom ik nog patat nam, en t is een bagger reden....
na de wok wilde ik en ijsje toe nemen (soms he dan sta ik mezelf weleens iets klein lkkers toe, een klein softijsje bijvoorbeeld - maar mensen die weten dat ik op mn eten let/vinden dat ik dat zou moeten doen snappen dat dan niet) dat werd me dus hardhandig uit mn hoofd gepraat door iemand die mee eten was.
het is al lang geleden dat iemand zich zo met mn eten bemoeide als mn moeder, en ik had exact dezelfde reactie als toen ik tiener was: op t moment dat ik alleen was (op weg naar huis na t concert) ging ik uit nijd alsnog patat eten. gatverdamme. ik dacht echt dat ik dat station gepasseerd was
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_62498887
We??

Goedemorgen!

eten was lekker, wijn en bier ook en zo maar hapjes maken

Oh, en een middagje strand overleef ik wel ja mar een dag of een week?
maar een ieder moet die vakantie doen die ze leuk en fijn vindt
Ja doei.
  zondag 19 oktober 2008 @ 10:07:46 #6
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62498911
Goedemorgen dames!
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 09:23 schreef Viking84 het volgende:
[...] vanavond even stout, want dan worden het kippenpoten . Maar als ik daar morgen van aangekomen ben doe ik morgen wel weer even heel rustig aan met eten .
[...]
Maar kip mocht toch juist wel?
Prrrrr
pi_62498928
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 10:07 schreef mspoez het volgende:
Goedemorgen dames!
[..]

Maar kip mocht toch juist wel?
Het vel is vet, denk dat ze dat bedoelt.

En nu ga ik leren.
pi_62499104
Hier vandaag ook kip...

en lasagne en wraps en patat en turks brood met aioli en capresestokjes en gevulde eieren en gevulde tomaatjes en en en

ik ga me inhouden, echt!!
Ja doei.
  zondag 19 oktober 2008 @ 10:32:34 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62499121
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
Hier vandaag ook kip...

en lasagne en wraps en patat en turks brood met aioli en capresestokjes en gevulde eieren en gevulde tomaatjes en en en

ik ga me inhouden, echt!!
Joh, ook als jij je te barsten vreet ben je morgen toch wel weer een halve kilo kwijt .
Niet meer actief op Fok!
pi_62499134
das heul nie waar!

in het begin ging het megasnel bij mij, maar nu moet ik echt hard voor werken en oppassen
Ja doei.
  zondag 19 oktober 2008 @ 10:36:29 #11
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_62499154
Choco-ijs ik wil ook!!

Ja kippepoten zijn heul ni vet. Trouwens: vel is is viessss
  zondag 19 oktober 2008 @ 10:56:03 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62499310
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 10:36 schreef kaasplankje het volgende:
Choco-ijs ik wil ook!!

Ja kippepoten zijn heul ni vet. Trouwens: vel is is viessss
Het vel is juist het allerlekkerste van de hele kip . En het wordt zo'n lekkere smeerboel altijd .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 19 oktober 2008 @ 11:22:52 #13
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_62499614
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 10:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het vel is juist het allerlekkerste van de hele kip . En het wordt zo'n lekkere smeerboel altijd .
Nou die van mij mag je hebben brrr ik krijg het niet weg met die stoppels erop *huivert*
  zondag 19 oktober 2008 @ 11:55:09 #14
331 Merel
Be here now.
pi_62500006
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 10:03 schreef kwakveense het volgende:

na de wok wilde ik en ijsje toe nemen (soms he dan sta ik mezelf weleens iets klein lkkers toe, een klein softijsje bijvoorbeeld - maar mensen die weten dat ik op mn eten let/vinden dat ik dat zou moeten doen snappen dat dan niet) dat werd me dus hardhandig uit mn hoofd gepraat door iemand die mee eten was.
Waar denkt iemand 't recht vandaag te halen om commentaar te hebben op wat jij wel en niet eet?? Ik zou denk ik precies hetzelfde reageren als jij, op 't moment zelf geïntimideerd zijn en dus inderdaad geen ijsje eten, en dan later als ik alleen was opeens opstandig worden.

Maar gelukkig vergaat de wereld niet van een patatje!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62500505
TVP
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zondag 19 oktober 2008 @ 12:34:24 #16
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_62500651
goedemiddag dames

vandaag weer late dienst .... heb lekker uitgeslapen.

Mijn lijstje van gister:
O: brinta
t: banaan
l: optimel kwark en special K (beetje maar)
t: 1 evergreen
L: maaltijdsalade en beetje rijst
t: paar pepermuntjes

en ik heb een foto gevonden van 12 jaar geleden: (sta helemaal rechts in het vreselijk flatterende oranje tshirt )

hier was ik 14 jaar en 181 cm lang en 72 kg
(en nu dus 26 jaar, 185 cm en 75,5 kg)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 19 oktober 2008 @ 12:45:00 #17
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62500836
Ik kan er prima tegen als iemand mij probeert te weerhouden van een zonde.
Waar ik wel bij moet vermelden dat ik de zonde alsnog pleeg, is het niet meteen, dan wel enkele dagen erna

Maar ik heb dan ook een serieus authoriteitsprobleem.

Goedemorgen deze morgen! Ik ga naar pappie en mammie , de ouders van de vriendin van mijn broertje komen vandaag kennis maken. Zo zoet
Dus ik ga wel ff tjekken wat voor vlees we in de kuip halen.
  zondag 19 oktober 2008 @ 12:46:29 #18
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62500864
@ BJ: Je bent aardig opgedroogd

Ik zal eens kijken waar mijn jeugdfoto's zijn. Ik ben echt onherkenbaar
Ik was zo'n mager scharminkel dat ik zelfs op foto's nauwelijks te zien was
  zondag 19 oktober 2008 @ 12:49:27 #19
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62500938

ik ga geloof ik maar niet bijlezen! Weer veel te veel gemist!

Gister de hele dag in bed gelegen, ultieme luiheid. Heerlijk! Er alleen even uit geweest om boodschappen te doen en te koken. En hoe: hartige taart met brocolli, rode ui, geitenkaas en cashews, met rucolasalade met parmazaan. Goddelijk!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zondag 19 oktober 2008 @ 12:53:23 #20
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62501004
tvp
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_62501162
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 09:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zal nog eens mijn mening geven zeg. Pfft .
Volgende keer doe ik wat jij zegt popje
pi_62501198
Leuk, die jeugdfoto's!

In mijn jeugd was ik redelijk vroegrijp geloof ik. Tot mijn 13e, toen ik mijn haar nog superkort had, vroeg iedereen of ik een jongen was, een halfjaar later (en wat nieuwe kleding en wat meer borst en hoofdhaar rijker) niet meer

Ik heb helaas geen foto's meer van dat hele korte haar

(het zijn foto's van foto's, dus niet erg duidelijk)

Ik, ongeveer 10 jaar.

Ik, 16 jaar, incl. perioxidecoupe. Dit is met een collega bij La Place van V&D daar werkte ik toendertijd.

Ik, 16 jaar, op vakantie na mijn eindexamen.

Schattig poesje op diezelfde vakantie (en ik onopgemaakt)

pi_62501281
Lijstje gisteren:
O: magere yoghurt met aalbessen, jus-grapefruitsap
T: paprikasoep
L: 2 geroosterde volkorenboterhammen met 5 cm dikke laag guacemole
D: heel veel gesneden spruitjes met uitgebakken miniflintertjes bacon. (Onze mini vond dit het lekkerste eten ooit! Raar kind )
Tot dusver prima! Maar toen ging het mis, ik raakte helemaal geïnspireerd door alle alcoholverhalen hier en doordat mijn zei: Oeh, nu moet je echt gaan uitkijken, je wordt te dun! Dus ik snel nog:
T: Thai Chili Chips (bijna hele zak)
T: halve fles witte wijn
T: 10 zoete griotten
Voor het kweken van wangvet
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:15:47 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62501373
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:04 schreef Laureline het volgende:

[..]

Volgende keer doe ik wat jij zegt popje
Oh, je gaat nog zo'n spijt krijgen van deze uitspraak, dat zweer ik jou!
Niet meer actief op Fok!
pi_62501375
Ik weet niet of appelchutney zo hoort te smaken, maar ik vind hem heerlijk. Wat zal ik nu eens gaan doen met de overige 100 kilo appels

Ik hoef van mezelf vandaag niets te doen. Dat is namelijk het enige nadeel dat ik kan bedenken als je voor jezelf werkt: het gaat altijd maar door. Niks weekend. Soms doe ik geen flikker hoor, maar dan zeurt er altijd wel een stemmetje in mijn achterhoofd: je moet de administratie nog doen, of volgende week moet dat portret af, of weet ik veel. Vandaag ga ik heerlijk op bed liggen met SixFeetUnder en er alleen maar uit om een rondje te rennen en vanavond voor mij en de meneer een heerlijke kip uit de oven te bereiden. Met aardappeltjes uit eigen tuin, rode ui en olijfolie.

Over de meneer gesproken, die belde net op vanuit Frankrijk dat hij zo weer op huus an komt met medeneming van een pain au chocolat. Tja. Ik was dieettechnisch gezien toch al niet zo best bezig de laatste paar dagen, dus dan kan dit er ook nog wel bij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')