alleen de eerste keer een beetje, en wel van de lunges en de squats die ik doe. ik ga binnenkort ook de zwaardere gewichtjes uit t setje pakken.quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:31 schreef Miss_S het volgende:
ben ik trouwens de enige die spierpijn kreeg van het sportschema van SHE?
wou vandaag gaan hardlopen maar dat zal dan rustig aan moeten
Ik voel het ook in mijn kont das wel grappigquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:34 schreef kwakveense het volgende:
[..]
alleen de eerste keer een beetje, en wel van de lunges en de squats die ik doe. ik ga binnenkort ook de zwaardere gewichtjes uit t setje pakken.
goed stretchen helpt wel echt! heb mn benen niet genoeg gestretcht eergisteren denk ik, en dat voel ik nu...
Ja daarom heb ik hem ook strakker gekocht anders is ie weer meteen te grootquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:33 schreef kwakveense het volgende:
@ miss s: dat loopt met een uurtje of twee wel uit, toch?
ik ben vereten te ontbijten, verdorie..zat zo met mn hoofd in de administratie en energieleveranciers enzo...
Die zwarte met die slakkensporen?quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:33 schreef SHE het volgende:
Oh en ik heb de barok-style Uggs besteld
De lichte en de zwarte. De chocs zagen er shabby uit vond ik.
Nee, dat ben ik. Ik noem het alleen 'ooroperatie' ipv 'implantaat', want dat is gemakkelijker voor de n00bsquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:29 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Zou jij niet een implantaat krijgen? Of ben ik nu echt helemaal in de war met iemand anders??
Die vonnik eik ook wel leuk jahquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Jonguh!!!! Geloof mij nou maar dat die er IRL het tofststst uit zien
Schat van je moeder. Ik heb ze afgelopen zaterdag in mijn handen gehadquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Jonguh!!!! Geloof mij nou maar dat die er IRL het tofststst uit zien
quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:50 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Schat van je moeder. Ik heb ze afgelopen zaterdag in mijn handen gehad. Ze zijn ook helemaal niet zacht door die opdruk
.
Het probleem is wel dat het bij mannen net zo gaat als bij de weegschaal in Kleine Sofie en Lange Wapper: als er iets is dat je graag wil, is er iets anders wat daardoor dus juist nìet meer mogelijk is.quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:24 schreef SHE het volgende:
Ik ging een lijstje maken van de aspecten die ik zocht in een man, maar dan goudeerlijk.
Dit was 'm:
- financieel onafhankelijk Stinkend rijk
- goed verzorgd Boeien, zie punt 1
- Sexueel inventief Bloedgeil en altijd bereid MIJ te pleasen
- Moet een passie hebben voor esthetiek Moet een schitterend huis hebben en vooral veel cadeautjes aan mij geven.
- Hij moet mij vertrouwen Hij moet mij zijn cc geven.
- Moet vriendelijk zijn van aard en heel populair
- Zet zijn ego nooit in, in een ruzie maar geeft mij gelijk om er af te zijn.
- Is intelligent
- Is ontzettend grappig
Ik ben echt niet normaal hoorAls ik het zo lees dan zou ik mezelf ook niet daten, alhoewel ik mezelf dan wel weer stiekem heel eerlijk en interessant vind.
Ijdelheid, hebzucht...en ik vind het niet eens leeg!
Ik wil de zandkleurigequote:Op maandag 20 oktober 2008 12:58 schreef k_i_m het volgende:
Op het plaatje lijken ze allemaal wel mooi, maar zo onder TL licht vond ik de bruine varianten erg mooi. Vooral die hele lichte. Waarschijnlijk omdat de opdruk daar donkerder is dan de schoen zelf, waardoor je goed kan zien wat het voor moet stellen. Bij de zwarte is de opdruk bijna niet te zien, en wat je ziet, ziet er gewoon vies uit. Dan kan je beter hele zwarte kopen zonder opdruk.
Gaaf!quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:04 schreef Anosmie het volgende:
Goeiemiddag poopetjes.
Ik heb zo'n leuk gesprek gehad vanmorgen!
Morgen hoor ik of ik door mag voor gesprek 2.
Gosh, ben er helemaal nerveus van, hihi.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:04 schreef Anosmie het volgende:
Goeiemiddag poopetjes.
Nou, dááromquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:06 schreef AKnynke het volgende:
ik snap niet dat jullie van die uggs willen, ik vind ze zooo godsgruwelijk lelijk!
Alhoewel ze me wel lekker warm lijken voor de winter!
Sollicitatie? Weg bij de Gestapo?quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:04 schreef Anosmie het volgende:
Goeiemiddag poopetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |