Uiteraardquote:Op maandag 20 oktober 2008 07:18 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh dames en heren...
Hier zit de herfstvakantie voor de kids er weer op.... En natuurlijk kunnen zij die de hele afgelopen week vóór zevenen al wakker waren nú hun bed niet uit.![]()
Ik heb ook een hekel aan kerst. Zie er ook al tegenop. En volgens mij wordt het dit jaar kutter dan ooit, want Zij gaat lekker kerst vieren met Haar Gezinquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:10 schreef Merel het volgende:
[..]
Allemaal bezet, allemaal familieverplichtingen
[..]
Gek
Ik zou er wel over willen vertellen hier, maar ben bang dat hier toevallig familie rondsurft die het verhaal herkent. Dat je net mensen afkraakt die dan denken "Hé dat gaat over mij!". Maar 't is gewoon niet normaal dat je twee maanden van tevoren al zit te janken vanwege het vooruitzicht van kerst, stom gedoe*grom*
Dan moet je ook iemand uitzoeken die níet aan een gezin vast zit!quote:Op maandag 20 oktober 2008 08:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan kerst. Zie er ook al tegenop. En volgens mij wordt het dit jaar kutter dan ooit, want Zij gaat lekker kerst vieren met Haar Gezin. Maar goed, beide kerstdagen zitten traditioneel vol met gezinsdingetjes (en Mark en ik kopen kerstcadeautjes voor elkaar
Nu lijken we zeker weer net een getrouwd stel?
), dus ik overleef het wel weer. Maar ik wil ook wel eens een romántische kerst meemaken. Gewoon niks met familie doen, maar met je
voor het knapperende haardvuur zitten, terwijl het buiten sneeuwt
(niet dat het hier ooit sneeuwt, maar goed, het gaat om het idee).
Nou ja, iig, ik weet hoe je je voelt![]()
. Ik haat de jaarwisseling ook, misschien zelfs nog wel meer dan kerst
. Met de millenniumwisseling lag ik om 22 uur al op bed
.
Paradisoquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:13 schreef Liejannuh het volgende:
Sinterklaasavond is een uitstekende avond om naar een concert te gaan!
Succes met je tentamen MoBlo!
En MsPoez, doe gewoon rustig aan! December is voor de kinderen een hele leuke en spannende maand en kan voor jou een goede afsluiting van het jaar zijn! Januari is voor de nieuwe starts!
True, truequote:Op maandag 20 oktober 2008 00:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij was al verpest to begin with...met je Uggs![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:14 schreef Laureline het volgende:
En ik zet thuis met de mini een kerstboom op tot het plafond vol met allerhande kitch, gekleurde lichtjes, veren, kraaltjes, spiegeltjes, roze olifanten en zijden bloemen, tot het er zo waanzinnig uitziet dat volgens mijniedereen die onze creatie ziet spontaan gay wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |