abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 oktober 2008 @ 01:07:25 #201
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62518966
Maar meisje, je hebt het veertien dagen gelden uitgemaakt en toen weer toch niet, ennu maak je je los van hem. Ik snap het niet meer zo goed. Ik neem dan maar aan dat jij het wel nog snapt en dat ik minder spiritueel ontwikkeld ben... is jouw keuze gebaseerd op de biologische klok die je beweert niet te voelen tikken of op rationele, meetbare gebeurtenissen?
Prrrrr
pi_62520416
Mogguh dames en heren...
Hier zit de herfstvakantie voor de kids er weer op.... En natuurlijk kunnen zij die de hele afgelopen week vóór zevenen al wakker waren nú hun bed niet uit.
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 20 oktober 2008 @ 07:50:28 #203
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_62520545
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 07:18 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh dames en heren...
Hier zit de herfstvakantie voor de kids er weer op.... En natuurlijk kunnen zij die de hele afgelopen week vóór zevenen al wakker waren nú hun bed niet uit.
Uiteraard
  maandag 20 oktober 2008 @ 08:49:27 #204
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62521013
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 22:10 schreef Merel het volgende:

[..]

Allemaal bezet, allemaal familieverplichtingen
[..]

Gek

Ik zou er wel over willen vertellen hier, maar ben bang dat hier toevallig familie rondsurft die het verhaal herkent. Dat je net mensen afkraakt die dan denken "Hé dat gaat over mij!". Maar 't is gewoon niet normaal dat je twee maanden van tevoren al zit te janken vanwege het vooruitzicht van kerst, stom gedoe *grom*
Ik heb ook een hekel aan kerst. Zie er ook al tegenop. En volgens mij wordt het dit jaar kutter dan ooit, want Zij gaat lekker kerst vieren met Haar Gezin . Maar goed, beide kerstdagen zitten traditioneel vol met gezinsdingetjes (en Mark en ik kopen kerstcadeautjes voor elkaar Nu lijken we zeker weer net een getrouwd stel? ), dus ik overleef het wel weer. Maar ik wil ook wel eens een romántische kerst meemaken. Gewoon niks met familie doen, maar met je voor het knapperende haardvuur zitten, terwijl het buiten sneeuwt (niet dat het hier ooit sneeuwt, maar goed, het gaat om het idee).

Nou ja, iig, ik weet hoe je je voelt . Ik haat de jaarwisseling ook, misschien zelfs nog wel meer dan kerst . Met de millenniumwisseling lag ik om 22 uur al op bed .
Niet meer actief op Fok!
pi_62521070
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 08:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb ook een hekel aan kerst. Zie er ook al tegenop. En volgens mij wordt het dit jaar kutter dan ooit, want Zij gaat lekker kerst vieren met Haar Gezin . Maar goed, beide kerstdagen zitten traditioneel vol met gezinsdingetjes (en Mark en ik kopen kerstcadeautjes voor elkaar Nu lijken we zeker weer net een getrouwd stel? ), dus ik overleef het wel weer. Maar ik wil ook wel eens een romántische kerst meemaken. Gewoon niks met familie doen, maar met je voor het knapperende haardvuur zitten, terwijl het buiten sneeuwt (niet dat het hier ooit sneeuwt, maar goed, het gaat om het idee).

Nou ja, iig, ik weet hoe je je voelt . Ik haat de jaarwisseling ook, misschien zelfs nog wel meer dan kerst . Met de millenniumwisseling lag ik om 22 uur al op bed .
Dan moet je ook iemand uitzoeken die níet aan een gezin vast zit!

Ze zijn er écht wel hoor...Dames die niet 24 uur per dag bij elkara op de lip willen zitten en die ook heel graag nog een soort van eigen leven blijven houden...

Maar dat heb je onderhand wel genoeg gehoord...
Blijft niet leuk...Bij degene willen zijn bij wie je wil zijn maar het kan gewoon niet...Zeker met die "feestdagen" ( van mij hoeven ze ook niet zo nodig)
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_62521091
Kerst

eerste kerstdag bij schoonouders, tweede bij mijn familie (vieren met heel de familie van moeders kant zeker sinds mn oma dood is, zo zien we elkaar nog eens )
Waarschijnlijk doen we kerstavond of 3e kerstdag nog wel iets voor of met vrienden van een kerstdiner

oud en nieuw vind ik ook geweldig dan zitten wij dit jaar lekker in een klein Inn-etje in Canterbury Knus met z'n tweetjes

Sinterklaas vind ik altijd voor hebberige kinderen die voor Sinterklaas een Laptop vragen
En ik vind die man eng vroeger al toen ik klein was, ook toen ik al doorhad dat het nep was..
Ja doei.
pi_62521105
en: goedemorgen!

Vandaag de nieuwe dag van een nieuwe begin.

Gisteren even een break-down gehad qua studieprestaties, maar nu gaat me helpen plannen. Zo dat ik nagenoeg 's avonds niets meer hoef te doen Want dan doe ik toch niets dus tsjakka!

Ik wil me niet wegen, vandaag eten we ook restjes, maar ga ik wel spinnen met Yashaaaa en Slarioux tofheid
Ja doei.
pi_62521309
Sinterklaasavond is een uitstekende avond om naar een concert te gaan!
Succes met je tentamen MoBlo!

En MsPoez, doe gewoon rustig aan! December is voor de kinderen een hele leuke en spannende maand en kan voor jou een goede afsluiting van het jaar zijn! Januari is voor de nieuwe starts!
pi_62521323
Ik kan trouwens niet wachten totdat het Sinterklaas is dan komt de familie van mijn moeders kant samen en voor het eerst met mijn vriendje

Net ontbeten met 2 geroosterde boterhammen met 1 plak kaas, misschien niet heel gezond maar gezond genoeg voor mij
  maandag 20 oktober 2008 @ 09:15:13 #210
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_62521353
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 09:13 schreef Liejannuh het volgende:
Sinterklaasavond is een uitstekende avond om naar een concert te gaan!
Succes met je tentamen MoBlo!

En MsPoez, doe gewoon rustig aan! December is voor de kinderen een hele leuke en spannende maand en kan voor jou een goede afsluiting van het jaar zijn! Januari is voor de nieuwe starts!
Paradiso
pi_62521641
Ik krijg ieder jaar met sinterklaas kadootjes op mijn lopende rekening

Mogge! Ik heb er al weer anderhalf uur opzitten Zo college geven.
pi_62521697
dank Liejannuh

al ga ik flink falen, maar dat is mijn eigen stomme rotschuld

en idd, 5 december naar Paradiso dEUS

vanaf vandaag wordt álles anders ik ga deze studie hálen écht waar
Ja doei.
pi_62522612
Dat gaat vast helemaal goed komen MoBlo
Vandaag voor het eerst sinds de wiskundetoets weer een college over statistiek, ben benieuwd
  maandag 20 oktober 2008 @ 10:23:45 #214
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62522662
moggeh, ik ben weer eens falend laat opgestaan vandaag.

ik ga maar eens regelen dat de meneer die nog op mijn adres staat ingeschreven en aar steeds post, rekeningen en duerwaardersbrieven voor komen uitgeschreven wordt....anders komen ze straks mijn inboedel nog in beslag nemen (weet niet of dat kan)

wasjes draaie, hoofdstukje schrijven, eene energieleverancier zoeken, ik vermaak me wel!

oh en de weegschaal was lief! sind smn 10-dagenplan gestart is ben ik (met twee bunker dagen tussendoor) 1 kilo afgevallen... nog 4 dagen te gaan :-D (en dan een pauze van een dag of twee en weer een nieuw plan)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  maandag 20 oktober 2008 @ 10:23:56 #215
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62522664
Ik vind Sinterklaas zo tof! We doen niets bijzonders or extravagant met kadootjes, maar suprises, gedichten schrijven, elkaar op de hak nemen is zo heerlijk! Het hoeft echt niet groot, we hebben dit jaar afgesproken om 25 euro uit te geven..

En zo gezellig!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  maandag 20 oktober 2008 @ 10:31:45 #216
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62522841
Sterkte met de relatieperikelen hier. En volgens mij snap ik wel een beetje waar SHE doorheen gaat op het moment (waarschijnlijk iets met het opgeven van een zelfbeeld, de strubbeling tussen afhankelijkheid en onafhankelijkheid van jezelf en die van een ander, vertrouwen, zelfstandigheid, de scheiding tussen illusie en realiteit etc. etc...)

Wat mspoez betreft: net zoals je een glazen raam niet zelf kunt lijmen, kun je dat ook niet met een hart dat met grof geweld aan diggelen is geslagen. Je zelfrespect, zelfvertrouwen en vertrouwen in een ander vind je niet zomaar terug. Ook van je omgeving kun je niet verwachten dat ze je kunnen helpen. Daarvoor moet je bij een professional zijn, waar je zonder schuldgevoelens kunt mekkeren, zeuren en janken. En zo aan je zelf kunt werken Beter voor jou én je relatie met je omgeving.!

Ik ben vandaag weer op een dagje streng.
O: 2 eieren
T: magere yoghurt met frambozen
L: bloemkool met vis
T: fruit
D: brinta of soep en daarna sport en sauna
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 20 oktober 2008 @ 10:40:20 #217
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62523044
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 00:27 schreef SHE het volgende:

[..]

Jij was al verpest to begin with...met je Uggs
True, true .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 20 oktober 2008 @ 10:51:25 #218
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62523257
Mspoes! Geen idee wat er precies was, maar klinkt behoorlijk heavy. Veel succes iig, volgens mij is veel praten de key, met familie/vrienden/eventuele professionele hulp. Als je probeert uit te leggen hoe je je voelt, kom je er vaak pas echt achter hoe je je voelt. En dat klonk heel wazig volgens mij Maar dus sowieso: veel sterkte!

Wat betreft kerst: dat vieren wij nu met mams + vriend en mn zus en mn vriend Kleinschalig, kadootjes geven, en muppetsfilms kijken Niks moet, alles mag, en meestal hoort schandalig eetgedrag ook tot de traditie Maarja, gezellig iig dus. Maar kadootjes geven is dan ook hip

En gister is er iets verkeerd gevallen volgens mij, dus ga zo eerst maar een paar emmers thee drinken en dan kijken of ik eens trek krijg
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_62523778
Hm, Kerst. Mijn moeder was altijd het land uit, en ik heb geen broers of zussen, dus ik zat meestal als klein meisje met mijn vader bij de Chinees met kerst. Best leuk eigenlijk En de andere kerstdag of oud en nieuw vierden we bij rare kunstenaarsvrienden van mijn vader die feesten gaven waar je heel lang op mocht blijven.

Nu doen we braaf 1 kerstdag schoonvader, andere kerstdag mijn vader. Mijn moeder ontvlucht nog steeds het land. En ik zet thuis met de mini een kerstboom op tot het plafond vol met allerhande kitch, gekleurde lichtjes, veren, kraaltjes, spiegeltjes, roze olifanten en zijden bloemen, tot het er zo waanzinnig uitziet dat volgens mijn iedereen die onze creatie ziet spontaan gay wordt.

Gisteren nog halve fles cava gedronken, met chips en dropjes . En ik wilde nog wel als een ranke hinde door Barcelona dartelen morgen
pi_62523829
Zo dan. Na een paar dagen niet zo goed te hebben gegeten. Met als voorbeeld gisteren:

O: een chocolade tosti (dus plakken choco in brood in het tosti-ijzer )
L: gebraden kipfilet met appelchutney
T: wodka
D:kip met aardappel en ui uit de oven, gebakken rijst, appelchutney, rauwkostsalade, sperzieboontjes en een suikervrij magnumijsje toe
T: pain au chocolat met frambozenjam en stuk of 10 m&m's

......Ga ik er nu weer streng tegenaan. Gelukkig ben ik wel blijven hardlopen (gisteren 8k) dus de schade zal wel enigszins meevallen. Zei zij hoopvol.
  maandag 20 oktober 2008 @ 11:19:12 #221
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62523903
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 11:14 schreef Laureline het volgende:
En ik zet thuis met de mini een kerstboom op tot het plafond vol met allerhande kitch, gekleurde lichtjes, veren, kraaltjes, spiegeltjes, roze olifanten en zijden bloemen, tot het er zo waanzinnig uitziet dat volgens mijn iedereen die onze creatie ziet spontaan gay wordt.
!

Geniaal! Wij (=zus en ik) noemen de onze altijd de disco-kerstboom, al issie zo te horen niet zo erg als die bij jullie
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_62523910
Ik krijg een Bridget Jones deja-vu van sommige kerstverhalen hier! .

En ik schaar mij volledig achter degenen die zeggen dat Mspoes professionele hulp moet gaan zoeken... Ik heb ook lang gedacht dat ik het feit dat een ex twee jaar lang over zijn naam en afkomst had gelogen, en zelfs verzonnen had dat 'ie een ernstige ziekte had, en me daarnaast nog bedroog met wat andere dames, wel in m'n eentje op kon lossen. Maar pas toen ik besloot dat ik dat niet kon, kon ik écht beginnen met verwerken, omdat ik anderen toeliet om me te helpen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_62524140
Kitch kerstbomen

Een voorbeeldje van de mijne van vorig jaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_62524303
Ik ga dit jaar voor het allereerst mijn eigen kerstboom optuigen, samen met vriendlief, en ik heb er nu al zin in. . Hij wordt zwart met goud, denk ik.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 oktober 2008 @ 11:48:45 #225
163650 Greys
pi_62524631
Co! Een chocolade-tosti (hoe verzin je het!? ) en pain au chocolat. Hahahaha!
Ben blij om te lezen dat ook jij wel eens een slippertje maakt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')