Dat doe ik dan weer wel, maar dan is het meer om te zien hoe leuk hij meteen gaat spelen, en dan neem ik ff vijf minuutjes om te genieten van hoe goed eli zich daar voelt en hoe lief hij daar speelt.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik word eigenlijk een beetje kriegel als ik snel naar mijn werk door wil en er staat een moeder vijf minuten te knuffelen met een kind wat al op de armen van de leidster zit terwijl ik alleen maar te melden heb dat er geen bijzonderheden zijn, maar nee, dan moet er naar de deur gelopen worden en gezwaaid worden en dan kan ik mijn zegje doen.
Dus nu zet ik Ruben met een speeltje op de grond, ik zet zijn fles klaar en ik geef aan dat er geen bijzonderheden zijn, ik zeg "veel plezier" en ik ben weg.
Ja, maar doe je dat terwijl hij zichzelf vermaakt of terwijl de leidster met hem bezig isquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:57 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Dat doe ik dan weer wel, maar dan is het meer om te zien hoe leuk hij meteen gaat spelen, en dan neem ik ff vijf minuutjes om te genieten van hoe goed eli zich daar voelt en hoe lief hij daar speelt.
Ik heb Sasha ook nooit zielig gevonden. Hij heeft zich daar altijd prima vermaakt. Ik heb me ook echt nog nooit 1 seconde zorgen gemaakt. En schuldig al helemaal niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:23 schreef Troel het volgende:
Ik heb gewoon elke keer Ruben daar gedumpt en haal hem weer op zonder een traan te laten. Het klinkt heel hard, maar hij was 2,5 maand toen hij er voor het eerst heenging en had toen echt geen besef van wat en hoe. En als ik zie hoe leuk hij aan het spelen is met de andere kindjes, dan hoef ik me daar echt geen zorgen over te maken hoor
Misschien ben ik wel een rare moeder, maar ik heb me nog nooit schuldig gevoeld ofzo (en ja, daar voel ik me dan wel weer schuldig over, want je schijnt je schuldig te moeten voelen).
Wen er maar aan, straks in gr. 1 is het soms nog erger, 4 huilende kinderen om en aan de juf en jij wil even iets doorgeven... kan soms lang duren.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar doe je dat terwijl hij zichzelf vermaakt of terwijl de leidster met hem bezig is
Dat denk ik ook Belana.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:50 schreef Belana het volgende:
Maar de mensen van het kdv vinden het ook best leuk als je even blijft in plaats van je kind neer te zetten en weg te gaan hoor. ik snap juist niet dat de meeste mensen dat doen. door even te blijven laat je ook aan je kind zien dat het een fijne plek is, dat jij er ook graag bent. je laat zien dat je een goeie verhouding hebt met de leidsters. Is heel belangrijk voor je kind denk ik.
Exactquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb Sasha ook nooit zielig gevonden. Hij heeft zich daar altijd prima vermaakt. Ik heb me ook echt nog nooit 1 seconde zorgen gemaakt. En schuldig al helemaal niet.
Ik vind alleen mezelf heel zielig.En ben jaloers op die meiden. Zij mogen heel de dag met mijn kleine prullekje spelen, terwijl ik op mijn werk zit. Ik vind hem gewoon zo leuk en het is ook gewoon super leuk om met hem bezig te zijn.
![]()
Natuurlijk niet, ik denk dat zo'n eerste paar keer je kind wegbrengen best moeilijk is. Maar na een tijdje went dat heus wel. Je hormonen gieren nog door je lijf en ik denk dat iedereen daar wel last van heeft. (de één wat meer dan de ander.) Ik stond ook op het schoolplein te janken omdat Sander naar school ging. Nou en!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:53 schreef Madelieve het volgende:
Exact! Tis allemaal zelfmedelijden, dat gejank van mij
.
En als zij ;s ochtends eerder open gaan zou ik dat misschien aangrijpen om te doen, nu ben ik er 's middags altijd wat langerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:50 schreef Belana het volgende:
Maar de mensen van het kdv vinden het ook best leuk als je even blijft in plaats van je kind neer te zetten en weg te gaan hoor. ik snap juist niet dat de meeste mensen dat doen. door even te blijven laat je ook aan je kind zien dat het een fijne plek is, dat jij er ook graag bent. je laat zien dat je een goeie verhouding hebt met de leidsters. Is heel belangrijk voor je kind denk ik.
Om 7:30quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:22 schreef bixister het volgende:
hoe vroeg kunnen jullie er terecht? wij om 7.30u. ik vind 't altijd wel erg vroeg maar 't is wel fijn dat het kan.
O dan heb je mijn reactie verkeerd opgevat want ik kon me juist echt helemaal vinden in jouw omschrijvingquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:14 schreef Brighteyes het volgende:
Oh en Madelieve, nu maak je het weer negatief. Ik probeerde het nou juist naar iets positiefs te draaien.
We (ik en veel anderen) snappen prima dat het, zeker in het begin, helemaal niet leuk is om je kindje ergens anders achter te moeten laten. Dat je best wel weet dat het goed zal gaan, maar dat je gewoon vele malen liever zelf thuis zou blijven.![]()
Bij ons kan je van 06.45 tot 19.00 terecht. Maar je mag je kind maar max 11 uur daar laten.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:22 schreef bixister het volgende:
hoe vroeg kunnen jullie er terecht? wij om 7.30u. ik vind 't altijd wel erg vroeg maar 't is wel fijn dat het kan.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bij ons kan je van 06.45 tot 19.00 terecht. Maar je mag je kind maar max 11 uur daar laten.
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee of ze wel eens met ze weg gaan.
Ons KDV heeft een hele grote tuin, dus buiten is daar gewoon bij Bommelsteijn zelf.
Vorige week toevallig het nieuwe 'handboek' gekregen en daar stond in dat er altijd toestemming gevraagd wordt als men met de kinderen weg wil, maar of dat alleen voor grotere uitstapjes als de kinderboerderij geldt weet ik eigenlijk niet.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:31 schreef chacama het volgende:
Heb je echt lang genoeg gekoeld Troel? Als er nog hitte in zit, dan gewoon blijven koelen. Lauw water... niet ijskoud. En heb je toevallig coolingspray in huis (is van bepanthem). Bij blaasjes naar de HA!! Sterkte.
Troel, er goed iets op doen en in de gaten houden moet je doen hoor. ik heb nog steeds een knalrode vlek op mijn buik van driekwart jaar terug toen er kokend water over mijn (zwnagere) buik heen ging!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:25 schreef Ynske het volgende:
Troel, hoe is het nu?
wil je dat ik straks die Bepanthen meeneem?
hier zie je nog altijd mn ovenavontuur van n half jaar geleden op mijn hand
Ik zou ook niet weten wat ik moest met 10 minuten, laat staan met 2x 10....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:04 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hebben jullie als ouders zijnde echt behoefte aan 10 min gesprekjes???
Dat verbaast me wel eigenlijk
Ik zou niet weten waar ik het over zou moeten hebben in de meeste gevallen
Plus dat je een uitgebreide overdracht naar ouders toe doet, en dat zou toch voldoende moeten zijn?
Bij afwijkend gedrag is het een ander verhaal. Dan wordt er aan de ouders toestemming gevraagd om het kind te mogen observeren, en wordt het met de ouders besproken. (en er evt wat mee gedaan indien nodig)
En zijn knakworstjes nou echt zo erg???
Als het nou hamburgers waren?
Bij ons doen we niet zo vaak knakworstjes, maar dat heeft ook als reden dat er veel buitenlandse kindjes op zitten, die dat niet mogen hebben ivm geloof.
Maar in de vakantie wil het weleens voorkomen, net als koekjes bakken/cake maken dat soort dingen.![]()
Lief dat je er naar vraagt!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:14 schreef Webkim het volgende:
Ja Troel, is de brand er ondertussen uit? Ik hoop het maar.
En Chaca, hoe is het om weer thuis te zijn? Hoe gaat het?
....quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:53 schreef chacama het volgende:
En een goede vraag. Vond het heerlijk om thuis te komen. Vind het fantastisch om F. te zien. En het heerlijk om te zien hoe lekker thuis de kinderen zijn.
Maar daar waar ik 5 dagen geen hoofdpijn of spanning heb gevoeld, sta ik nu weer met een stijve nek, een bonkende koppijn en een knoop in mijn maag op 'mijn werk'.
...quote:En als ik het in moet schatten is dat tijd die niet een jaar is of misschien 2, maar meer.
...quote:En op dit moment weet ik ook niet of ik die tijd nog op kan brengen. Maar de keerzijde van de medaille durf ik nog niet te bekijken. Daar hangen nog teveel gevolgen aanvast die ik niet durf te overzien.
quote:Maar vraag niet wanneer dat gaat zijn.
NEEquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:14 schreef Webkim het volgende:
Ja Troel, is de brand er ondertussen uit? Ik hoop het maar.
En Chaca, hoe is het om weer thuis te zijn? Hoe gaat het?
Met 'er tussen in hangen' bedoelde ik dus bovenstaande.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:36 schreef chacama het volgende:
Het accepteren van de dingen die ik niet kan veranderen, daar ben ik druk mee bezig. Want het veranderen van de die dingen die ik niet kan accepteren, hebben dusdanige gevolgen dat ik ze liever leer accepteren dan ze te veranderen. Pfffff, zo dat is dan ook gezegd. En of dat goed of slecht is, dat kan alleen de tijd leren en mijn lichaam me aangeven.
Ah, die reacte had de mijne gekruist.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:02 schreef chacama het volgende:
Zeker niet teveel moonah, maar lees mijn reactie op Davina even. Die heeft er voor gezorgd dat er nog een ander licht op de zaak kan schijnen....
Vier jaar wordt gezien als een normale periode om het break-even point te bereiken voor een opstartende onderneming. De investering van de afgelopen vier jaar heeft op zich dus voldoende opgeleverd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:26 schreef Belana het volgende:
chaca, ik begrijp dat de zaak na al die jaren nog steeds niet erg loopt? hebben jullie ook een termijn gesteld waarin dat wel moet gebeuren? een droom van een ander waar proberen te maken is leuk, maar er zit blijkbaar een grens aan (jouw kunnen). Ik vind het erg ver gaan allemaal. bewondering voor je dat je dat allemaal voor je man over hebt. Me wel afvragend waarom je man niet zegt "dit gaat te ver, jij gaat er aan onderdoor, dat is het niet waard"
just my 2 cents.
Ja! Hier ook. Ik roep ook al steeds dat ik opvliegers hebquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:24 schreef k_i_m het volgende:
Even een rare vraag tussendoor; ik dacht dat ik alweer redelijk afgekickt was van de hormonen, maar de laatste weken heb ik er toch weer wat last van. Ook zweet ik me rot. Ik werd afgelopen nacht zo drijfnat wakker dat het matras er echt vochtig van was. Komt dat bekend voor?
Nee, dat willen we inderdaad niet horenquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:58 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, nou ja, 9 maanden op en 9 maanden af. Ik voelde me pas na een jaar weer mijzelf.Maar dat wil je vast niet horen
Nou, ik hoor liever dat ontzwangerende vrouwen ook weer ineens last kunnen krijgen van een drijfnat gezweet bed dan dat ik Google moet geloven en een andere enge ziekte heb hoorquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:58 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, nou ja, 9 maanden op en 9 maanden af. Ik voelde me pas na een jaar weer mijzelf.Maar dat wil je vast niet horen
Pijn is gelukkig een heeeeel stuk minder. Het doet nu echt alleen nog maar zeer als je eraan zit. Ook douchen en dergelijke doet nu gelukkig geen pijn meer, dat was van het weekend wel anders. Dan zeggen ze dat je het nat moet houden enzo, maar water erop was echt idioot pijnlijk.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
Troel hoe is het met je brandwond? En de pijn?
Beter zo dan pjipent schrijven als ik piepend bedoel. Maar, goed ik zal het stukje nu even op mijn gemakje corrigeren....quote:
*knikt* ook nog eens. Tis een echte entertainerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:41 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ow en hij kan trouwens ook nog goed zingen ook, deed ie als afsluiter
Ik las het in het babietjes topic.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:17 schreef Troel het volgende:
Iemand nog een leuke baan in de aanbieding?
Ja, ik zit nu op kosten van de baas thuisquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:38 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ik las het in het babietjes topic.Je bent ook vroeger naar huis gegaan dus?
Weet je, het was ws niet eens als kritiek bedoeld, maar zo voelt het wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:53 schreef Deepfreeze het volgende:
Karin, wat naar dat je zo kritiek hebt gehad.. Kun je wel iets met haar tips?
Maar dat lijkt me toch ook heel normaal? Juist als ze niet lekker is is het toch enorm fijn om dicht mij mama te zijn? Waarom zou je dat moeten negeren? Zoals ik het zie zijn die oerinstincten er niet voor niets. Als jij gewoon dicht bij je kindje wil zijn en je gevoel zegt dat, lekker doen toch? Het heeft geen nut om afstand te nemen en je ondertussen op te zitten vreten omdat het tegen je gevoel in gaat en je het dus liever niet doet.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Wat ik vooral moeilijk vind, als Meike zich niet lekker voelt, hoe ik dan met haar om moet gaan.
Want als ze lekker in dr vel zit is er eigenlijk niks aan de hand, maar zoals nu, komt er een tand door, en is ze gewoon jengeliger en wil ze meer bij me zijn. Nou negeer dat maar eens, dat kan ik dus niet he.
Maar wat moet er de kop in gedrukt worden dan? Wil jij dat zelf? Mss heb ik eroverheen gelezen, maar ik vroeg me af voor wie dit een probleem is, voor het cb of voor jou/jullie.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:
BE, als ik weg ben is het zo weer over! (na een paar minuten geeft ze het al op)
Dus het kan best kloppen wat jij zegt, maar volgens de wvk moeten we daar wel wat mee doen, want als ze 2 jaar was dan werd het al heel moeilijk om het de kop in te drukken.
Het lijkt zo te zijn dat Meike het juist bij mij probeert, omdat ze weet dat mijn vriend er niet op reageert, en ik toch wel zwicht voor dr.
Dat klinkt mooi maar ik zie elk jaar in mijn klas voorbeelden van kinderen die verwend zijn. Deze kinderen zijn zo gewend dat altijd aan hun verlangens tegemoet gekomen wordt, dat ze niet met teleurstelling, frustraties of simpelweg uitgestelde aandacht om kunnen gaan. Dat is vervelend voor de andere kinderen in de klas (en voor de jufquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:52 schreef sjak het volgende:
Karin, ik hoorde laatst een opmerking die ik in mijn oren heb geknoopt. Beter verwend dan verwaarloosd. Laat ze toch. Jij doet het op jouw manier. En liefde kun je echt niet teveel geven.
op het moment zelf niet, omdat ik vond dat ik weeen had en wilde dat het kindje gewoon kwam. Maaaaaar, als ik toen gewoon logisch had nagedacht, had ik het kunnen weten. Geen regelmaat, niet in komen en gaan, niet in sterkte. En toen ik eenmaal echt weeen had, toen kon ik inderdaad zeggen dat die eerste niet echt waren. Ik denk dat het te onderzoeken is en dat ze te onderscheiden zijn, maar dat is eigenlijk alleen gebaseerd op mijn eigen ervaring.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:53 schreef Deepfreeze het volgende:
- knip -
Chaca, maar wist je het verschil ook op het moment dat je de voorweeen had? Of pas achteraf? Er is al wat onderzoek gedaan, en het wordt redelijk ingewikkeld met ctg's en zoeken naar verschillen. De voorgaande studenten hebben nog geen duidelijk verschil ontdekt..
Het is trouwens voor vrouwen die te vroeg dreigen te bevallen. Voorheen moesten deze dames in het ziekenhuis plat blijven liggen. Nu krijgen ze regelmatig iemand thuis op bezoek om een ctg te laten maken, en bij activiteit worden ze opgenomen. Het zou fijn zijn als je de voorweeen eruit kunt halen, zodat die aanstaande moeders toch nog wat langer thuis kunnen blijven. Want in het ziekenhuis liggen is toch niet echt geweldig.
-knip-
Is het niet een optie haar vanavond op te halen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:14 schreef E.T. het volgende:
Nienke heeft nog een paar keer gespuugd, tot groene gal aan toe en is nu in diepe slaap gevallen. Ik had 'r de hele tijd op schoot, zittend, en zo viel ze ook in slaap. Ze ziet ook helemaal wit![]()
Tijn heb ik een paracetamol gegeven, een hele strijd altijd bij hemDat joch krijgt het voor elkaar om dat ding steeds weer naar buiten te werken. Hij hangt nu op de bank de sprookjesboom te kijken.
Ik zal zo eens kijken of NIenke in d'r slaap bij mij wil drinken (sowieso maar even een paar dagen alleen maar bv, zodat d'r maag goed tot rust kan komen), zodat ze 1,5 uur in de auto doorkomt. En ik baal er even van dat ik op dit moment geen andere opties heb om Saskia te (laten) halen.
En we zaten daarnet met z'n drietjes in koor te huilen hier op de bank(en ik kan zo weer beginnen)
Het is een grootschalig onderzoek binnen een consortium van 4 gehandicapten zorginstellingen naar 'gezond ouder met een verstandelijke beperking'. Een onderzoek waarvoor alle 50+ clienten van die zorginstellingen worden uitgenodigd (totaal 2150 mensen, ze verwachten 50-75% deelname). Onderzoek op het gebied van "angst, depressie en cognitie", "mobilieit en fitheid", "voeding & voedingstoestand" & "gezondheidsbevorderende dagprogamma's". Per deelgebied is 1 promovendus, waarvan er 3 ook een onderzoeksstudent hebben. Ik help bij het deelgebied "voeding & voedingstoestand" en doe specifiek onderzoek naar de toepasbaarheid en betrouwbaarheid van een screeningsinstrument voor ondervoeding tijdens de pilot metingen in november.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:53 schreef Deepfreeze het volgende:
Piglet, wat fijn dat je zo'n fijne onderzoeksplek hebt! Wat voor onderzoek ben je mee bezig?
Er is niet altijd tijd voor, maar zou je overdag niet samen een tukkie kunnen doen. Ga bijvoorbeeld in jullie bed liggen, als ze ziet dat jij je ogen dicht heeft misschien gaat ze dan ook slapen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:13 schreef Ticootje het volgende:
Wat een dag zo. Ik ben echt doodop. Ik ga zo Jen in bad doen en dan hoop ik dat ze zich snel gewonnen geeft. Ik ben de strijd vandaag zoooo zat. Het hele niet willen slapen ook. Waarom gaat ze niet gewoon slapen als ze moe is. Jen is ook doodop, maar slapen ho maar. En dan is ze te moe om te slapen en dan is het helemaal drama.
En terecht zeg, kan me goed voorstellen dat je af en toe gebroken bent. Lastig hoor zo'n klein spookje in huisquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:48 schreef Ticootje het volgende:
Nee, daar was vandaag gewoon geen tijd voor. Maar inderdaad doe ik dat wel eens als ze zo aan het nachtbraken is geweest.
Beetje welquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:13 schreef Ticootje het volgende:
Anitra, wat een gedoe zeg... Is het een zwaar dieet?
Niet dezelfde foto, kijk maar goed. Mijn foto's hebben de deuren dicht.quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:43 schreef Madelieve het volgende:
Dat is ook toevallig! Ik zie hier die BX die in elkaar zit, check daarna nog even het Citroën-forum (ben fan
) en daar staat dus dezelfde foto! Tis een klein wereldje....
Sinds ik kinderen heb, rijd ik ook echt 10x zo voorzichtig volgens mijquote:Op zondag 26 oktober 2008 08:08 schreef Moonah het volgende:
Mijn hemel, die auto.![]()
En idd, als je een kind hebt voel je je nog eens 10x zo kwetsbaar.
Damn Taraquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:59 schreef freecell het volgende:
TARA zat vanmorgen hier in:
[ afbeelding ]
Normaal schrik ik uiteraard al behoorlijk met dit soort dingen, maar mèn, je schrikt nog veel meer als je samen een zo'n klein hummeltje hebt!
Hem mankeert trouwens niets, hij zat als bijrijder voorin (aan de kant vanaf waar de voorkant eraf gereden is) en een halve meter verder en we hadden wél een probleem gehad...
Pffff.....
* freecell haalt diep adem
Totdat ze voldoende zelf drinkt. Ze krijgt nu 560 op een dag en moet minimaal 500 zelf drinken. Tot nu toe haalt ze max 300 zelf dus we hebben nog wel even te gaan vrees ik. 's Nachts en 's ochtends is ze gewoon niet goed wakker en drinkt ze ook niet in d'r slaap. De rest van de dag gaat het wel goed(nu ze verkouden is ook even minder, maar dat gaat vanzelf weer over) en drinkt ze de meeste flessen helemaal zelf leeg. Maarja, ze is gewoon nog te klein om zonder nachtvoeding te mogen en het verschil in volume is te groot om alles overdag en 's avonds te geven als ze wel drinkt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:01 schreef Lishe het volgende:
Hoelang moet Isis de sonde nog, of is daar niks over bekend?
quote:
Aanvankelijk helemaal niets aan de hand, maar vanochtend wel wat spierpijn bij mijn schouders. Maar dat is ook niet zo heel vreemd. Het scheelt dat wij amper snelheid haddenquote:Op zondag 26 oktober 2008 09:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
Damn Tara!!!
hoe voel je je nu?
houd t wel in de gaten als je bv ineens wel last van nek/spieren krijgt hoor
hier werd t eerst afgedaan met t is niets, zit inmiddels alweer 8 maanden thuis
houd t toch maar in de gatenquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Aanvankelijk helemaal niets aan de hand, maar vanochtend wel wat spierpijn bij mijn schouders. Maar dat is ook niet zo heel vreemd. Het scheelt dat wij amper snelheid hadden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het weten dat er iig weer een omslag naar de goede kant gaat komen is wel een voordeel van dit type depressie
[ Bericht 15% gewijzigd door Macka66 op 26-10-2008 15:02:25 (ik wil zelf het verhaal niet steeds weer zien) ]DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
Ja dat. Ik heb zelf van die apparatuur.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:43 schreef _evenstar_ het volgende:
Macka ik weet van Dm dat hij toen een soort lichtbak thuis gehad heeft x aantal jaartjes terug.. en dan moest die daar x- aantal uurtjes voor zitten is dat de licht therapie die jij krijgt ?
Ze hadden ook gewoon iemand anders kunnen sturen he, dat hij uiteindelijk zelf gaat is zijn eigen keuze geweestquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:55 schreef dutchie het volgende:
Troel, ik weet niet precies wat er allemaal gebeurd is afgelopen week en het zal ongetwijfeld heel ellendig zijn geweest. En wat ik nu ga zeggen zal je helemaal niet leuk vinden, maar je zwager dwingen het doopfeestje van zijn dochter te verlaten vind ik nogal wat hoor. Je stelt dan je eigen problemen boven het feestje van je nichtje. Had ik een ander moment voor gekozen. Maar kennelijk is dat stadium voor jou allang gepasseerd.
tsja, het is ofwel toestaan dat ze dingen doen met selene die ik echt niet wil of maken dat ik wegkom, danwel ruzie. en die ruzie vermijd ik nu dus gewoon. ik maak dat ik wegkom, blij toe hoor. maar dat probeerde ik dus te zeggen: soms heb je gewoon vrij weinig keus, en alleen rotkeuzes. het enige wat je dan kan doen is proberen om dan maar te doen wat het beste past voor je gezin.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:29 schreef Moonah het volgende:
Ik vind het wel wat typisch hoor Simmu, het klinkt mij in de oren als 'de appel valt niet ver van de boom'.
Wat wil je Selene meegeven? Want ook al zeg je dat je het niet leuk vindt en het liever niet zou doen (ruzie hebben met (schoon)familie), het is wél het voorbeeld dat je dochter krijgt.
Hier ook altijd familie strijd gehad aan de kant van mijn vader, nu is er totaal geen contact meer (niet mijn keuze overigens, ik brak alleen met mn pa, de rest bleef weg, reageerde niet meer op mijn toenadering enz erg vervelend en vooral emotioneel zwaar)quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:40 schreef YPPY het volgende:
Heftig Troel, jullie hebben wel erg lastige familieverhoudingen. Ik hoop dat er toch eens rust in komt, vooral voor Ruben. Ik ben opgegroeid in een (halve) familie van strijd en vind dat nog steeds lastig.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:03 schreef Ticootje het volgende:
M. heeft ook hele lieve schoonouders....
Ja, maar dat vind ik dus het bijzonderequote:Op maandag 27 oktober 2008 10:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik hoop alleen maar heel hard dat ik later niet net zo erg wordt.....![]()
Zo te lezen is de relatie die ik met mijn schoonouders heb redelijk te vergelijken met zoals het bij anderen is. (ik word gedoogd zeg maar) Waar zou dat gevoel nou toch vandaan komen? En hoe voorkom je dat je later ook lekker gaat lopen oordelen over de keuze van je kind(eren)....
Dat doet mijn moeder ookquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:50 schreef Ticootje het volgende:
Als ik bij mijn schoonouders op visite ga dan krijgt iedereen een kus behalve ik en bij mij wordt alleen Jen meteen uit mn armen gerukt....
Applaus.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:29 schreef Moonah het volgende:
Ik vind het wel wat typisch hoor Simmu, het klinkt mij in de oren als 'de appel valt niet ver van de boom'.
Wat wil je Selene meegeven? Want ook al zeg je dat je het niet leuk vindt en het liever niet zou doen (ruzie hebben met (schoon)familie), het is wél het voorbeeld dat je dochter krijgt.
goed, meestal negeer ik dit soort opmerkingen, maar deze keer eens niet.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Applaus.
En idd het zinnetje "Ik heb liever ook dat ZIJ gewoon leuk doen". Hand en boezem enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |