abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 oktober 2008 @ 15:28:46 #201
24188 Belana
kloon van belana
pi_62613206
evenstar
stormy waters...
sailin'
pi_62616188
eerst een flinke knuf voor iedereen die het nodig heeft! *knufs*

verder heb ik een beetje een crossover mbt het kleine babietjes topic. over het 1-2-3 speentje, wat we van iedereen (de kraamhulp, de verloskundige, de arts bij het CB, de wijkzuster en de kinderarts. het was het enige waar ze het allemaal over eens waren en zijn: selene moet een 1-2-3 speentje en sangdrax werd erop uit gestuurd om er een te kopen!) moeten gebruiken omdat selene zo gulzig drinkt. in het andere topic was het al besproken, en voor de volledigheid had ik difrax gemaild, aangezien die een "stel hier je vraag aan een deskundige" service hebben. en wat blijkt: die 1-2-3 speentjes zijn idd helemaal niet geschikt!

ik ben het echt zo vreselijk beu aan het worden. ze lieten mij wekenlang met een in- en uitwendige ontsteking rondlopen terwijl ik echt duidelijk al in de kraamweek aangaf steeds dat er iets niet goed zat, nu dit gedoe weer met het speentje, waarvan ik ook echt al 3 x aangegeven heb dat het niet lekker gaat. ik weet nu echt niet meer wat ik moet geloven en wat ik moet doen. tot nu toe klopt er gewoon allemaal steeds geen zak van. hoe moet je vertrouwen op die lui bij het CB als ze gewoon onzin verkondigen? je wordt erop aangekeken als je hun adviezen niet volgt, je krijgt continu te horen dat ze het beste weten wat goed is voor je kindje, maar dit was gewoon gel*l.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_62617418
evenstar het is de datum denk ik idd

p_iglet fijn dat je het zo naar je zin hebt! En voeding klinkt intressant en is iets wat jou ook ligt!

E.T. een dag om snel te vergeten dus

simmu het enige wat ik kan zeggen ga op je eigen gevoel af, dat is vaak het beste!

Hier een omslag in alles. Het is eindelijk bekend waarom mijn lijf niks wil en mijn kop van alles. Ik loop bij diverse artsen, maar communicatie met elkaar is er niet, terwijl ze zo alles in de computer op kunnen zoeken. Dus huisart zegt darme moeten eerst goed zijn, leverarts gooit een boel zooi naar binnen ivm AIH en middenrifbreuk, pijnarts geeft medicatie voor de pijn en huisarts probeert ook nog eens mijn kop rustig te houden. Omdat we al dat lang elkaar heen gelul zat waren zijn we op advies van verschillede mensen naar een iriscopist geweest. Die vond van alles en alles was terug te brengen naar mijn maag en darmen die niks don. die verteren niet meersmerig detail, maar alles komt eruit als het er in gaat We gaan dus aan de slag met mijn darmen en maag dat die weer gaan werken en mijn hoofd rustiger word. Het is een heel lang verhaal maar in het kort vergiftig ik dus mijn eigen lichaam omdat ik de stoffen niet uit mij lichaam krijg. Ben op een streng dieet gezet, met medicatie om de darmflora weer wakker te krijgen.
Maar er is ook goed nieuws ik krijg 1 december een boven gebit Ze gaan dan onder narcose het afgebrande dorp zoals mijn tandarts het noemde eruit halen en protese plaatsen Dan mag ik weer volop lachen heb er nu al zin in!
pi_62618809
Anitra, wat een gedoe zeg... Is het een zwaar dieet?

ET, lekker zo'n dag! Jen is al huilerig vanaf gisternacht. Ze heeft vanacht het hele huis wakker gehouden en vandaag doet ze ook alleen maar mopperen... En dan stel ik me dat 2x voor bij jou.

Simmu, gewoon je eigen gevoel volgen. Jen drinkt juist heel slecht uit een fles, daarom heb ik de grootste spenen zodat ze iedere keer wel een paar flinke slokken neemt. Vanaf het begin hebben wij de flesjes en dus ook spenen van tommee tippee. Ik ben steeds overgestapt naar een grotere speen als dat kon volgens de verpakking.

Wat een dag zo. Ik ben echt doodop. Ik ga zo Jen in bad doen en dan hoop ik dat ze zich snel gewonnen geeft. Ik ben de strijd vandaag zoooo zat. Het hele niet willen slapen ook. Waarom gaat ze niet gewoon slapen als ze moe is. Jen is ook doodop, maar slapen ho maar. En dan is ze te moe om te slapen en dan is het helemaal drama.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_62621337
Simmu, wat een gedoe zo... Wat tico en anitra ook al zeggen: volg je eigen gevoel en gezonde verstand. Je kunt altijd advies inwinnen bij het CB, op Fok, bij familie, uit boeken of om mijn part bij de groenteboer. Maar uiteindelijk ken jij je kindje het beste, en ben jij 24/7 met haar bezig.

Anitra, wat ontzettend fijn dat er een oplossing lijkt te zijn. Ik hoop dat de medicatie & dieet goed hun werk gaan doen, en je weer met een mooie glimlach rond kunt lopen

Tico, naar he, zo'n baaldag. Hopelijk slaapt ze inmiddels, en ben jij lekker aan het ontspannen.
pi_62621490
Ik heb haar op bed gelegd, nadat ze nog bij me had gedronken en getut bij me. En ze is zonder mopperen in slaap gevallen. Nu heb ik eindelijk even tijd voor mezelf.... Ik kan echt mn kont niet keren en ze begint te mopperen. Het is denk ik de leeftijd, want ik moet in het zicht blijven...
pi_62621633
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 19:13 schreef Ticootje het volgende:
Wat een dag zo. Ik ben echt doodop. Ik ga zo Jen in bad doen en dan hoop ik dat ze zich snel gewonnen geeft. Ik ben de strijd vandaag zoooo zat. Het hele niet willen slapen ook. Waarom gaat ze niet gewoon slapen als ze moe is. Jen is ook doodop, maar slapen ho maar. En dan is ze te moe om te slapen en dan is het helemaal drama.
Er is niet altijd tijd voor, maar zou je overdag niet samen een tukkie kunnen doen. Ga bijvoorbeeld in jullie bed liggen, als ze ziet dat jij je ogen dicht heeft misschien gaat ze dan ook slapen?
Het is maar een ideetje, het heeft ook geholpen bij Sander die een tijdje 's avonds niet in slaap kon komen.
pi_62621698
Nee, daar was vandaag gewoon geen tijd voor. Maar inderdaad doe ik dat wel eens als ze zo aan het nachtbraken is geweest.
pi_62621822
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 20:48 schreef Ticootje het volgende:
Nee, daar was vandaag gewoon geen tijd voor. Maar inderdaad doe ik dat wel eens als ze zo aan het nachtbraken is geweest.
En terecht zeg, kan me goed voorstellen dat je af en toe gebroken bent. Lastig hoor zo'n klein spookje in huis
pi_62623588
Tjonge, er is weer veel geschreven hier

Eerst een virtuele hug voor ET, wat een ellende zo op de ochtend! Hoe gaat het nu met allemaal?
Heb je de rit nog enigzins fatsoenlijk kunnen overbruggen?

Freecel, het lijkt me best een probleem hoor, dat Leander alleen maar in die doek wil slapen. Heb het met Meike meegemaakt, (niet in een doek, maar wou alleen maar in mijn buurt zijn) dat resulteerde in een oververmoeid kind dat maar halve flessen dronk omdat ze ze moe was, vervolgens in slaap viel, en daardoor weer veel te vroeg wakker door honger. Toen wij hier regelmaat in hebben gebracht ging het veel beter.
In bed, wakker=drinken, even knuffelen, spelen in de box/wipstoel, en weer slapen.

P_iglet, wat fijn dat je een leuke plek hebt gevonden en een interessant onderzoek!

Memmel, lastig zo'n keuze, maar het lijkt me dat je eigen geluk(en daardoor ook dat van je gezin) voor de centen gaat. Maar volgens mij was jij daar ook al achter.

Moonah, wij hebben niet zelf aan de bel getrokken, ik was op controle bij het CB waar ze vroegen hoe het ging, en ik vertelde dat ze best wel aan mij plakte, toen hebben zij gezegd dat dit geen gezonde situatie was, en gevraagd of het handig was als de wvk langs zou komen. En weet je, ze hebben gelijk hoor, maar het komt zo hard aan! Je wilt het beste voor je kind, en denkt dat ook te geven, en dan is dat niet het geval. Het maakt je onzeker. Maar ik wil absoluut ook geen verwend kind, dus we gaan er het beste van maken! Ik wil in ieder geval bereiken dat ze een poosje alleen kan spelen, heb daar tips voor gekregen en die gaan we maar eens in de praktijk brengen.
Gelukkig is er sinds het CBbezoek van sept al veel veranderd in positieve zin. En dan vooral het contact tussen vader en dochter, eigenlijk gaat dat al heel goed nu (behalve dus als Meike niet lekker is, dan verkiest ze mama boven papa)
Wat dat betreft zie ik het vandaag al weer zonniger in als gisteren.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 23 oktober 2008 @ 21:41:47 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62623589
simmu, fijn dat ook difrax het met ons eens was. Ik begrijp er echt helemaal nog steeds niets van dat ze het allemaal zeiden. Ik vraag me af of ze uberhaupt wel geluisterd hebben dan naar wat het probleem was bij selene.
Heb je nu al een andere speen gehaald? Ik ben benieuwd of het dan nu snel beter gaat.

Voor wat het cb betreft, je kan het goed treffen of slecht treffen, wellicht heb je straks na je verhuizing een beter gevoel. Iig ben je dan bij deze mensen weg en zou je een frisse start kunnen maken.
En verder... ja... toch een beetje vertrouwen hebben (je moet ergens beginnen) en je eigen gezonde verstand en instinct verder gebruiken.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 21:44:32 #212
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_62623688
Nienke en Tijn hebben in de auto geslapen.. om half 3 wilde Nienke pas drinken en daarna was ze weer haar vrolijke zelf Tijn had ook een paracetamol-opleving en was dus best te pruimen..
De files op de terugweg waren wat minder, zeker in combinatie met het slaapgebrek van afgelopen nacht (toen kwam Nienke ook al elke 2 uur ) en komende nacht zal ze ook wel wat vaker komen om wat eten in te halen..

IK ga zo naar bed (eerst is ze nu wakker en ga ik voeden)..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_62627861
Evenstar sterkte nog met alles
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_62628728
ET ook nog files, oei. maar je hebt 't gered petje af hoor!

evenstar, een hele maand geleden alweer... sterkte weer, juist zo na de eerste heftige weken kan ik me voorstellen dat er voor jou/jullie ook terugslagen komen.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 07:39:01 #215
11682 Moonah
Jolie femme
pi_62632452
Och Evenstar...
Na al die hectiek is er nu misschien ruimte om eea echt door te laten dringen.
Sterkte hoor.

Anitra, succes met je dieet. Hopelijk helpt het je.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:39:31 #216
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62634049
E.T. fijn dat jullie allemaal veilig thuis zijn.

Evenstar . Een maand. Tuurlijk sta je daar bij stil.

Anitra, fijn dat er nu eindelijk duidelijkheid is wat je lichaam doet en dat er aan gewerkt wordt. Succes met het dieet.

Simmu, ook jij nog een en Ticootje ook.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:12:00 #217
35189 Troel
scherp en bot
pi_62636299
Vandaag bij de maag darm lever arts te horen gekregen wat ik eigenlijk ook al wel wist:

Alle vitamines (ok, er misten er nog een paar, maar daar verwacht hij geen schokkende dingen) waren prima in orde Ook mijn calcium was prima in orde, dus ik mag stoppen met een aantal medicijnen

Alleen mijn ijzer was veel te laag, dus ik mag nu twee weken pillen proberen en anders toch inderdaad aan het ijzerinfuus.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62645630
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 19:13 schreef Ticootje het volgende:
Anitra, wat een gedoe zeg... Is het een zwaar dieet?
Beetje wel Ik ben geen vis eter en moet dat nu wel worden. Vlees mag gevogelte of lam max 2x in de week, fruit en groente mag alles, olie mag allen olijf, walnoot en raapolie, melkprodukten minderen liefst geit en soja produkten, geen frisdranken, smeerkaas en maggie mag dus niet en dingen met toevoegingen: E338, E341, E621, E235 ook niet.
en alles volkoren, dus geen witmeel meer.
Maar ja als het gaat werken, graag!

Troel dat is goed balen van het ijzer.

E.T. heb je vandaag een betere dag?
pi_62647672
pffff, ff een druk dagje dingen regelen. we vertrekken volgende week al voor 2 weken op kosten van het bedrijf naar een huisje aldaar in het vakantiepark

katjes moeten nog ff ingeent worden (die mogen ook mee naar het huisje naar het schijnt), ik mocht een griepprik (ik kwakkel nog steeds vrolijk door, zonder enige vindbare oorzaak blijf ik maar koorts hebben) het g/w/l moet geregeld worden, er moet voor komende dinsdag een oppas komen vanweg het afscheid van sangdrax op het oude werk (etentje!!!) en ik neem afscheid voorlopig van mijn vriendinnen. schoonfamilie kwam al 3 x per week langs, en kermen nu helemaal over de meest idiote dingen (heeft dat huis geen verborgen gebreken: "nee, en wat dan nog, we huren. zit er geen asbest onder het oude zeil "nee, dat zou dan wel heel oud moeten wezen en dan is het zo degelijk dat het niet weg hoeft en we blijven maar 3 jaar wonen daar max". de katten zullen weglopen, de katten zullen de buren afmaken, de katten moeten weg. een verhuisbedrijf maakt je spullen zoek/stuk...blahblahblah.)

gelukkig geen gezeur tegen mij (want ik snoei dat direct af) maar nu zijn ze bezig tegen sangdrax, die geen verstand heeft van zulke dingen en dus nu totaal in de stress geschoten is! ik heb schoonpa al teruggefloten ("sangdrax heeft rust nodig om zn thesis af te maken rot op!") maar ik heb minder succes bij schoonma & zus. nog een weekje en dan zet ik mijn mobiel dus mooi uit
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 21:41:09 #220
11682 Moonah
Jolie femme
pi_62653541
Macka, hoe is het inmiddels met jou?
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 21:53:06 #221
3011 E.T.
pi_62653952
Vandaag alleen nog een chagerijnige Tijn.. Die kan ik hebben
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_62665239
ai dat lijkt me best moeilijk Anitra, om zo je eetpatroon te moeten omgooien. Sterkte!
pi_62677431
TARA zat vanmorgen hier in:

Normaal schrik ik uiteraard al behoorlijk met dit soort dingen, maar mèn, je schrikt nog veel meer als je samen een zo'n klein hummeltje hebt!
Hem mankeert trouwens niets, hij zat als bijrijder voorin (aan de kant vanaf waar de voorkant eraf gereden is) en een halve meter verder en we hadden wél een probleem gehad...

Pffff.....
* freecell haalt diep adem
pi_62677653
Sjeezus Freecell, wat een ravage! Dan schrik je echt jah! Goeiendag zeg.
Gelukkig is alles goed met TARA.....
pi_62677658
tjemig freecell (en tara) dat ziet er heftig uit.... wat vreselijk eng. en wat een geluk dat 't zo meevalt met hem. zijn z'n mede-reizigers ook in orde? de klap alleen al kan je behoorlijk wat letsel opleveren. tsjonge... hoe gebeurde dit?
pi_62677773
Medereiziger (lees: bestuurder) ook in orde.
Zij sloegen af en letten niet op, van de andere kant kwam op dezelfde weg een auto veel te hard aan die hun voorkant eraf reed

Die auto ramde vervolgens een lantarenpaal en wel zo hard dat de paal een paar meter verderop lag.
Met die bestuurder ook helemaal niks aan de hand.

TARA heeft echt geen schrammetje of spierpijn of wat dan ook. Het scheelt wrs ook dat ze het echt niet zagen aankomen, dan span je ook niet aan. Terwijl de vastgesjorde curverbakken achter hun in de auto helemaal vervormd waren. Dat geeft wel de kracht weer zeg maar.

Maar mèn, 3 jaar van m'n leven

* freecell mag wel een keer extra op de knieën vanavond
pi_62677960
Jemig! Dan schrik je je rot! Gelukkig is tara niet gewond!
pi_62678107
jemig, daar is iedereen goed vanaf gekomen zeg
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 23:44:05 #229
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_62678290
!!!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_62678803
Ik schrik me al rot bij het zien van de foto...
pi_62679257
Dat is ook toevallig ! Ik zie hier die BX die in elkaar zit, check daarna nog even het Citroën-forum (ben fan ) en daar staat dus dezelfde foto! Tis een klein wereldje....
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 oktober 2008 @ 01:00:04 #232
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_62679475
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 00:43 schreef Madelieve het volgende:
Dat is ook toevallig ! Ik zie hier die BX die in elkaar zit, check daarna nog even het Citroën-forum (ben fan ) en daar staat dus dezelfde foto! Tis een klein wereldje....
Niet dezelfde foto, kijk maar goed. Mijn foto's hebben de deuren dicht.
Ik was met 2cv (Elmer) op weg naar een BX tourtocht in Hilversum, hij had geen navigator en ik had aangeboden dan met hem mee te gaan om te navigeren. De halve BX club heeft foto's lopen maken, die staan dus op dat forum. 2cv is tevens hier op FOK! actief, waar ik hem weer van ken (via een gezamelijke vriendin, ook een FOK!ster), terwijl ik nog nooit op dat Citroen forum was geweest

Anyway, het was voornamelijk schrik en blikschade gelukkig. Maar ik moet er niet aan denken wat er was gebeurd als we een meter verder waren gereden.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zondag 26 oktober 2008 @ 06:49:05 #233
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62681519
Pff, echt schrikken. Gelukkig iedereen in orde en alleen de auto in de puin....
  zondag 26 oktober 2008 @ 08:08:31 #234
11682 Moonah
Jolie femme
pi_62681718
Mijn hemel, die auto.
En idd, als je een kind hebt voel je je nog eens 10x zo kwetsbaar.
pi_62681827
Tara, gelukkig zijn jullie nog heel. Zonde van de auto, dat wel.
Pfffff, freecell wat schrikken
Fake it till you make it...
  zondag 26 oktober 2008 @ 08:47:36 #236
3011 E.T.
pi_62681877
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 08:08 schreef Moonah het volgende:
Mijn hemel, die auto.
En idd, als je een kind hebt voel je je nog eens 10x zo kwetsbaar.
Sinds ik kinderen heb, rijd ik ook echt 10x zo voorzichtig volgens mij

Tara, wat een geluk zeg. Materiele schade is niet zo erg.
pi_62681890
Pfff Tara, gelukkig alleen de auto in puin.
Hardloper.
IG @webkim
pi_62681900
Zo, wij zijn weer wakker en zo ongeveer over de schrik heen, alleen nu heeft TARA wel spierpijn.

Kennen jullie trouwens dat je een paar weken na de bevalling opeens volledig onder de blauwe plekken zit? Of moet ik toch ff de dokter bellen?
pi_62681963
jeetje Tara en freecell.. dat is ff heftig zeg!!
Gelukkig dat er alleen maar blikschade is!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 26 oktober 2008 @ 09:05:02 #240
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_62681979
Oef, die zit goed in elkaar. Wat een geluk dat Tara er goed uitgekomen is. En wat zal je geschrokken zijn freecell.
Die blauwe plekken lijken me niet normaal zonder aanleiding dus ik zou zeker even langs de huisarts gaan.

En hier gaat het lekker: vannacht maakte me wakker omdat Isis d'r sonde er half uitgetrokken had, dus we mochten fijn midden in de nacht de thuiszorg bellen. Tegen de tijd dat die er was en de sonde er weer in zat, was Finn ook wakker (lang leve de wintertijd), dus het was een lekker kort nachtje. En vandaag zouden m'n ouders komen. Die wonen aan de andere kant van het land en m'n opa lag op sterven dus die hadden Isis nog niet thuis gezien. Maar net belde m'n moeder dus: opa is vanochtend vroeg overleden en vandaag komen ze dus ook niet want er moet vanalles geregeld worden
Waar is de zon als je die even nodig hebt...
pi_62681996
Jojo! Dat is wel érg veel tegelijk hoor!
Gecondoleerd met je opa en heel veel sterkte vandaag!
pi_62682094
gecondoleerd Jojo
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_62682120
Freecel en Taral, ik lees het nu pas, wat ontzettend schrikken zeg, en wat een geluk dat er niemand zwaar gewond is.

Jojo gecondoleerd met je opa
  zondag 26 oktober 2008 @ 09:32:20 #244
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62682186
Gecondoleerd met het overlijden van je opa, Jojo.

En wat een schrik Freecell en Tara Gelukkig blijft het bij spierpijn en blikschade. Maar wat een schrik...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 26 oktober 2008 @ 09:41:26 #245
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62682280
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 22:59 schreef freecell het volgende:
TARA zat vanmorgen hier in:
[ afbeelding ]

Normaal schrik ik uiteraard al behoorlijk met dit soort dingen, maar mèn, je schrikt nog veel meer als je samen een zo'n klein hummeltje hebt!
Hem mankeert trouwens niets, hij zat als bijrijder voorin (aan de kant vanaf waar de voorkant eraf gereden is) en een halve meter verder en we hadden wél een probleem gehad...

Pffff.....
* freecell haalt diep adem
Damn Tara !!!

hoe voel je je nu?
houd t wel in de gaten als je bv ineens wel last van nek/spieren krijgt hoor
hier werd t eerst afgedaan met t is niets, zit inmiddels alweer 8 maanden thuis
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 26 oktober 2008 @ 10:01:58 #246
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_62682511
Jee Tara en Freecell, wat een geluk. Fijn dat je er zo goed vanaf gekomen bent (en de bestuurder ook!)

Jojo, gecondoleerd. Verdrietig. Ik hoop dat je ouders snel wel kunnen komen, begrijp dat je dat even nodig hebt.
Hoelang moet Isis de sonde nog, of is daar niks over bekend?
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zondag 26 oktober 2008 @ 11:28:41 #247
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_62683897
Tara en ook freecell wat een schrik

Jojo gecondoleerd, ik hoop dat dat zonnetje echt heel snel bij jullie komt
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zondag 26 oktober 2008 @ 11:39:28 #248
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_62684097
Bedankt allemaal
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 10:01 schreef Lishe het volgende:
Hoelang moet Isis de sonde nog, of is daar niks over bekend?
Totdat ze voldoende zelf drinkt. Ze krijgt nu 560 op een dag en moet minimaal 500 zelf drinken. Tot nu toe haalt ze max 300 zelf dus we hebben nog wel even te gaan vrees ik. 's Nachts en 's ochtends is ze gewoon niet goed wakker en drinkt ze ook niet in d'r slaap. De rest van de dag gaat het wel goed(nu ze verkouden is ook even minder, maar dat gaat vanzelf weer over) en drinkt ze de meeste flessen helemaal zelf leeg. Maarja, ze is gewoon nog te klein om zonder nachtvoeding te mogen en het verschil in volume is te groot om alles overdag en 's avonds te geven als ze wel drinkt.
Vrijdag naar de kinderarts, misschien dat zij nog briljante ideeén heeft.
  zondag 26 oktober 2008 @ 11:41:33 #249
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62684137
Jojo, gecondoleerd met je opa

Allemachtig, die auto is klaar voor de schroot! Wat fijn dat iedereen er heelhuids uit is gekomen!
Wat een schrik zo!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  † In Memoriam † zondag 26 oktober 2008 @ 11:52:02 #250
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_62684336
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 21:41 schreef Moonah het volgende:
Macka, hoe is het inmiddels met jou?
wat lief dat je het vraagt, en wat moeilijk.
Na vier weken is de lichttherapie eindelijk aangeslagen, ben ik iig uit de diepste put en kan ik weer wat functioneren. Met de orthomoleculaire ad ben ik gestopt omdat er een te grote kloof tussen lichaam en geest kwam, waardoor ik mezelf ging uitputten. Nu is het doorwankelen tot ergens in maart ofzo, met goede en veel minder goede momenten. Gelukkig heb ik weer veel meer geduld met m'n dames. En functioneer ik op internet best goed, alleen heb ik soms wat tijd nodig voor het formuleren van een goed antwoord
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')