Er is niet altijd tijd voor, maar zou je overdag niet samen een tukkie kunnen doen. Ga bijvoorbeeld in jullie bed liggen, als ze ziet dat jij je ogen dicht heeft misschien gaat ze dan ook slapen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:13 schreef Ticootje het volgende:
Wat een dag zo. Ik ben echt doodop. Ik ga zo Jen in bad doen en dan hoop ik dat ze zich snel gewonnen geeft. Ik ben de strijd vandaag zoooo zat. Het hele niet willen slapen ook. Waarom gaat ze niet gewoon slapen als ze moe is. Jen is ook doodop, maar slapen ho maar. En dan is ze te moe om te slapen en dan is het helemaal drama.
En terecht zeg, kan me goed voorstellen dat je af en toe gebroken bent. Lastig hoor zo'n klein spookje in huisquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:48 schreef Ticootje het volgende:
Nee, daar was vandaag gewoon geen tijd voor. Maar inderdaad doe ik dat wel eens als ze zo aan het nachtbraken is geweest.
Beetje welquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:13 schreef Ticootje het volgende:
Anitra, wat een gedoe zeg... Is het een zwaar dieet?
Niet dezelfde foto, kijk maar goed. Mijn foto's hebben de deuren dicht.quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:43 schreef Madelieve het volgende:
Dat is ook toevallig! Ik zie hier die BX die in elkaar zit, check daarna nog even het Citroën-forum (ben fan
) en daar staat dus dezelfde foto! Tis een klein wereldje....
Sinds ik kinderen heb, rijd ik ook echt 10x zo voorzichtig volgens mijquote:Op zondag 26 oktober 2008 08:08 schreef Moonah het volgende:
Mijn hemel, die auto.![]()
En idd, als je een kind hebt voel je je nog eens 10x zo kwetsbaar.
Damn Taraquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:59 schreef freecell het volgende:
TARA zat vanmorgen hier in:
[ afbeelding ]
Normaal schrik ik uiteraard al behoorlijk met dit soort dingen, maar mèn, je schrikt nog veel meer als je samen een zo'n klein hummeltje hebt!
Hem mankeert trouwens niets, hij zat als bijrijder voorin (aan de kant vanaf waar de voorkant eraf gereden is) en een halve meter verder en we hadden wél een probleem gehad...
Pffff.....
* freecell haalt diep adem
Totdat ze voldoende zelf drinkt. Ze krijgt nu 560 op een dag en moet minimaal 500 zelf drinken. Tot nu toe haalt ze max 300 zelf dus we hebben nog wel even te gaan vrees ik. 's Nachts en 's ochtends is ze gewoon niet goed wakker en drinkt ze ook niet in d'r slaap. De rest van de dag gaat het wel goed(nu ze verkouden is ook even minder, maar dat gaat vanzelf weer over) en drinkt ze de meeste flessen helemaal zelf leeg. Maarja, ze is gewoon nog te klein om zonder nachtvoeding te mogen en het verschil in volume is te groot om alles overdag en 's avonds te geven als ze wel drinkt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:01 schreef Lishe het volgende:
Hoelang moet Isis de sonde nog, of is daar niks over bekend?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |