Vier jaar wordt gezien als een normale periode om het break-even point te bereiken voor een opstartende onderneming. De investering van de afgelopen vier jaar heeft op zich dus voldoende opgeleverd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:26 schreef Belana het volgende:
chaca, ik begrijp dat de zaak na al die jaren nog steeds niet erg loopt? hebben jullie ook een termijn gesteld waarin dat wel moet gebeuren? een droom van een ander waar proberen te maken is leuk, maar er zit blijkbaar een grens aan (jouw kunnen). Ik vind het erg ver gaan allemaal. bewondering voor je dat je dat allemaal voor je man over hebt. Me wel afvragend waarom je man niet zegt "dit gaat te ver, jij gaat er aan onderdoor, dat is het niet waard"
just my 2 cents.
Ja! Hier ook. Ik roep ook al steeds dat ik opvliegers hebquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:24 schreef k_i_m het volgende:
Even een rare vraag tussendoor; ik dacht dat ik alweer redelijk afgekickt was van de hormonen, maar de laatste weken heb ik er toch weer wat last van. Ook zweet ik me rot. Ik werd afgelopen nacht zo drijfnat wakker dat het matras er echt vochtig van was. Komt dat bekend voor?
Nee, dat willen we inderdaad niet horenquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:58 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, nou ja, 9 maanden op en 9 maanden af. Ik voelde me pas na een jaar weer mijzelf.Maar dat wil je vast niet horen
Nou, ik hoor liever dat ontzwangerende vrouwen ook weer ineens last kunnen krijgen van een drijfnat gezweet bed dan dat ik Google moet geloven en een andere enge ziekte heb hoorquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:58 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, nou ja, 9 maanden op en 9 maanden af. Ik voelde me pas na een jaar weer mijzelf.Maar dat wil je vast niet horen
Pijn is gelukkig een heeeeel stuk minder. Het doet nu echt alleen nog maar zeer als je eraan zit. Ook douchen en dergelijke doet nu gelukkig geen pijn meer, dat was van het weekend wel anders. Dan zeggen ze dat je het nat moet houden enzo, maar water erop was echt idioot pijnlijk.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
Troel hoe is het met je brandwond? En de pijn?
Beter zo dan pjipent schrijven als ik piepend bedoel. Maar, goed ik zal het stukje nu even op mijn gemakje corrigeren....quote:
*knikt* ook nog eens. Tis een echte entertainerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:41 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ow en hij kan trouwens ook nog goed zingen ook, deed ie als afsluiter
Ik las het in het babietjes topic.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:17 schreef Troel het volgende:
Iemand nog een leuke baan in de aanbieding?
Ja, ik zit nu op kosten van de baas thuisquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:38 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ik las het in het babietjes topic.Je bent ook vroeger naar huis gegaan dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |