Vier jaar wordt gezien als een normale periode om het break-even point te bereiken voor een opstartende onderneming. De investering van de afgelopen vier jaar heeft op zich dus voldoende opgeleverd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:26 schreef Belana het volgende:
chaca, ik begrijp dat de zaak na al die jaren nog steeds niet erg loopt? hebben jullie ook een termijn gesteld waarin dat wel moet gebeuren? een droom van een ander waar proberen te maken is leuk, maar er zit blijkbaar een grens aan (jouw kunnen). Ik vind het erg ver gaan allemaal. bewondering voor je dat je dat allemaal voor je man over hebt. Me wel afvragend waarom je man niet zegt "dit gaat te ver, jij gaat er aan onderdoor, dat is het niet waard"
just my 2 cents.
Ja! Hier ook. Ik roep ook al steeds dat ik opvliegers hebquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:24 schreef k_i_m het volgende:
Even een rare vraag tussendoor; ik dacht dat ik alweer redelijk afgekickt was van de hormonen, maar de laatste weken heb ik er toch weer wat last van. Ook zweet ik me rot. Ik werd afgelopen nacht zo drijfnat wakker dat het matras er echt vochtig van was. Komt dat bekend voor?
Nee, dat willen we inderdaad niet horenquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:58 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, nou ja, 9 maanden op en 9 maanden af. Ik voelde me pas na een jaar weer mijzelf.Maar dat wil je vast niet horen
Nou, ik hoor liever dat ontzwangerende vrouwen ook weer ineens last kunnen krijgen van een drijfnat gezweet bed dan dat ik Google moet geloven en een andere enge ziekte heb hoorquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:58 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, nou ja, 9 maanden op en 9 maanden af. Ik voelde me pas na een jaar weer mijzelf.Maar dat wil je vast niet horen
Pijn is gelukkig een heeeeel stuk minder. Het doet nu echt alleen nog maar zeer als je eraan zit. Ook douchen en dergelijke doet nu gelukkig geen pijn meer, dat was van het weekend wel anders. Dan zeggen ze dat je het nat moet houden enzo, maar water erop was echt idioot pijnlijk.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
Troel hoe is het met je brandwond? En de pijn?
Beter zo dan pjipent schrijven als ik piepend bedoel. Maar, goed ik zal het stukje nu even op mijn gemakje corrigeren....quote:
*knikt* ook nog eens. Tis een echte entertainerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:41 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ow en hij kan trouwens ook nog goed zingen ook, deed ie als afsluiter
Ik las het in het babietjes topic.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:17 schreef Troel het volgende:
Iemand nog een leuke baan in de aanbieding?
Ja, ik zit nu op kosten van de baas thuisquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:38 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ik las het in het babietjes topic.Je bent ook vroeger naar huis gegaan dus?
Weet je, het was ws niet eens als kritiek bedoeld, maar zo voelt het wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:53 schreef Deepfreeze het volgende:
Karin, wat naar dat je zo kritiek hebt gehad.. Kun je wel iets met haar tips?
Maar dat lijkt me toch ook heel normaal? Juist als ze niet lekker is is het toch enorm fijn om dicht mij mama te zijn? Waarom zou je dat moeten negeren? Zoals ik het zie zijn die oerinstincten er niet voor niets. Als jij gewoon dicht bij je kindje wil zijn en je gevoel zegt dat, lekker doen toch? Het heeft geen nut om afstand te nemen en je ondertussen op te zitten vreten omdat het tegen je gevoel in gaat en je het dus liever niet doet.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Wat ik vooral moeilijk vind, als Meike zich niet lekker voelt, hoe ik dan met haar om moet gaan.
Want als ze lekker in dr vel zit is er eigenlijk niks aan de hand, maar zoals nu, komt er een tand door, en is ze gewoon jengeliger en wil ze meer bij me zijn. Nou negeer dat maar eens, dat kan ik dus niet he.
Maar wat moet er de kop in gedrukt worden dan? Wil jij dat zelf? Mss heb ik eroverheen gelezen, maar ik vroeg me af voor wie dit een probleem is, voor het cb of voor jou/jullie.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:
BE, als ik weg ben is het zo weer over! (na een paar minuten geeft ze het al op)
Dus het kan best kloppen wat jij zegt, maar volgens de wvk moeten we daar wel wat mee doen, want als ze 2 jaar was dan werd het al heel moeilijk om het de kop in te drukken.
Het lijkt zo te zijn dat Meike het juist bij mij probeert, omdat ze weet dat mijn vriend er niet op reageert, en ik toch wel zwicht voor dr.
Dat klinkt mooi maar ik zie elk jaar in mijn klas voorbeelden van kinderen die verwend zijn. Deze kinderen zijn zo gewend dat altijd aan hun verlangens tegemoet gekomen wordt, dat ze niet met teleurstelling, frustraties of simpelweg uitgestelde aandacht om kunnen gaan. Dat is vervelend voor de andere kinderen in de klas (en voor de jufquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:52 schreef sjak het volgende:
Karin, ik hoorde laatst een opmerking die ik in mijn oren heb geknoopt. Beter verwend dan verwaarloosd. Laat ze toch. Jij doet het op jouw manier. En liefde kun je echt niet teveel geven.
op het moment zelf niet, omdat ik vond dat ik weeen had en wilde dat het kindje gewoon kwam. Maaaaaar, als ik toen gewoon logisch had nagedacht, had ik het kunnen weten. Geen regelmaat, niet in komen en gaan, niet in sterkte. En toen ik eenmaal echt weeen had, toen kon ik inderdaad zeggen dat die eerste niet echt waren. Ik denk dat het te onderzoeken is en dat ze te onderscheiden zijn, maar dat is eigenlijk alleen gebaseerd op mijn eigen ervaring.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:53 schreef Deepfreeze het volgende:
- knip -
Chaca, maar wist je het verschil ook op het moment dat je de voorweeen had? Of pas achteraf? Er is al wat onderzoek gedaan, en het wordt redelijk ingewikkeld met ctg's en zoeken naar verschillen. De voorgaande studenten hebben nog geen duidelijk verschil ontdekt..
Het is trouwens voor vrouwen die te vroeg dreigen te bevallen. Voorheen moesten deze dames in het ziekenhuis plat blijven liggen. Nu krijgen ze regelmatig iemand thuis op bezoek om een ctg te laten maken, en bij activiteit worden ze opgenomen. Het zou fijn zijn als je de voorweeen eruit kunt halen, zodat die aanstaande moeders toch nog wat langer thuis kunnen blijven. Want in het ziekenhuis liggen is toch niet echt geweldig.
-knip-
Is het niet een optie haar vanavond op te halen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:14 schreef E.T. het volgende:
Nienke heeft nog een paar keer gespuugd, tot groene gal aan toe en is nu in diepe slaap gevallen. Ik had 'r de hele tijd op schoot, zittend, en zo viel ze ook in slaap. Ze ziet ook helemaal wit![]()
Tijn heb ik een paracetamol gegeven, een hele strijd altijd bij hemDat joch krijgt het voor elkaar om dat ding steeds weer naar buiten te werken. Hij hangt nu op de bank de sprookjesboom te kijken.
Ik zal zo eens kijken of NIenke in d'r slaap bij mij wil drinken (sowieso maar even een paar dagen alleen maar bv, zodat d'r maag goed tot rust kan komen), zodat ze 1,5 uur in de auto doorkomt. En ik baal er even van dat ik op dit moment geen andere opties heb om Saskia te (laten) halen.
En we zaten daarnet met z'n drietjes in koor te huilen hier op de bank(en ik kan zo weer beginnen)
Het is een grootschalig onderzoek binnen een consortium van 4 gehandicapten zorginstellingen naar 'gezond ouder met een verstandelijke beperking'. Een onderzoek waarvoor alle 50+ clienten van die zorginstellingen worden uitgenodigd (totaal 2150 mensen, ze verwachten 50-75% deelname). Onderzoek op het gebied van "angst, depressie en cognitie", "mobilieit en fitheid", "voeding & voedingstoestand" & "gezondheidsbevorderende dagprogamma's". Per deelgebied is 1 promovendus, waarvan er 3 ook een onderzoeksstudent hebben. Ik help bij het deelgebied "voeding & voedingstoestand" en doe specifiek onderzoek naar de toepasbaarheid en betrouwbaarheid van een screeningsinstrument voor ondervoeding tijdens de pilot metingen in november.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:53 schreef Deepfreeze het volgende:
Piglet, wat fijn dat je zo'n fijne onderzoeksplek hebt! Wat voor onderzoek ben je mee bezig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |