abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62685596
Jojo, gecondoleerd.

Jeetje Freecell & TARA, wat zullen jullie geschrokken zijn!!
  zondag 26 oktober 2008 @ 13:01:02 #252
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62685750
Jojo gecondoleerd.

Macka ik vind dat je het goed geformuleerd hebt en hoop dat de lente snel komt. Dikke knuffel.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 oktober 2008 @ 13:11:51 #253
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_62685986
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 09:41 schreef Ynske het volgende:

[..]

Damn Tara !!!

hoe voel je je nu?
houd t wel in de gaten als je bv ineens wel last van nek/spieren krijgt hoor
hier werd t eerst afgedaan met t is niets, zit inmiddels alweer 8 maanden thuis
Aanvankelijk helemaal niets aan de hand, maar vanochtend wel wat spierpijn bij mijn schouders. Maar dat is ook niet zo heel vreemd. Het scheelt dat wij amper snelheid hadden
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 26 oktober 2008 @ 13:14:20 #254
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62686031
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Aanvankelijk helemaal niets aan de hand, maar vanochtend wel wat spierpijn bij mijn schouders. Maar dat is ook niet zo heel vreemd. Het scheelt dat wij amper snelheid hadden
houd t toch maar in de gaten
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 26 oktober 2008 @ 13:17:40 #255
1762 YPPY
Yppiaans
pi_62686093
Wat eng Tara! Gelukkig maar dat het zo goed is afgelopen.

Gecondoleerd Jojo en wat erg dat je ouders Isis nu thuis niet kunnen zien. Zoiets wil je toch delen en in het ziekenhuis is het heel anders.

Macka, heb je dit elk jaar? Wat lang duurt het dan nog tot het weer voorjaar is.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_62686613
Jojo, gecondoleerd

Macka
Fake it till you make it...
  † In Memoriam † zondag 26 oktober 2008 @ 14:04:24 #257
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_62687282
TARA, poehee, wat is dat goed afgelopen!

Jojo, gecondoleerd en veel sterkte. Ik hoop dat je ouders toch snel kunnen komen om Isis in haar eigen omgeving te bewonderen.

Ja, ik heb ieder jaar last van winterdepressie. De zwaarte verschilt per jaar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het weten dat er iig weer een omslag naar de goede kant gaat komen is wel een voordeel van dit type depressie

[ Bericht 15% gewijzigd door Macka66 op 26-10-2008 15:02:25 (ik wil zelf het verhaal niet steeds weer zien) ]
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  zondag 26 oktober 2008 @ 14:14:06 #258
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_62687538
Tara, wat ziet dat er heftig uit zeg! Met een sisser afgelopen gelukkig.
Jojo, gecondoleerd. Het weer laat je inderdaad ook in de steek op zo'n dag.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_62687790
Jojo gecondoleerd
pi_62688350
Jojo gecondoleerd met je opa!
Hopelijk kunnen je ouders binnenkort toch even bij je komen, klinkt inderdaad alsof je ze wel even nodig hebt!

Wow, Tara, ik geloof dat je inderdaad heel veel geluk gehad hebt!
Freecell
  zondag 26 oktober 2008 @ 15:33:35 #261
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62690043
Jojogirl, dat is inderdaad wel even alles bij elkaar geen fijne tijd! Gecondoleerd!

Jeetje Tara en Freecell, wat een schrik! Gelukkig is het daarbij gebleven!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 26 oktober 2008 @ 15:51:56 #262
11682 Moonah
Jolie femme
pi_62690635
Macka, wat naar dat je er telkens zo'n last van hebt.
En helemaal de lichttherapie onvoldoende aanslaat.
Het helpt niets, maar toch erg veel sterkte gewenst. Ik weet hoe afgrijselijk je je kunt voelen...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  Jubileum moderator zondag 26 oktober 2008 @ 18:20:57 #263
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62695244
Gecondoleerd Jojo.

Tara Wat een godswonder dat het zo goed is afgelopen, er zat zeker een engeltje op je schouder!

Macka wat rot. Zou een zonvakantie in deze periode dan geen goede therapie zijn, of helpt dat te weinig 2 weekjes zon?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 26 oktober 2008 @ 18:43:01 #264
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_62696014
Macka ik weet van Dm dat hij toen een soort lichtbak thuis gehad heeft x aantal jaartjes terug.. en dan moest die daar x- aantal uurtjes voor zitten is dat de licht therapie die jij krijgt ?
Engaging Infinite Improbability Drive..
  † In Memoriam † zondag 26 oktober 2008 @ 19:08:37 #265
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_62696862
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:43 schreef _evenstar_ het volgende:
Macka ik weet van Dm dat hij toen een soort lichtbak thuis gehad heeft x aantal jaartjes terug.. en dan moest die daar x- aantal uurtjes voor zitten is dat de licht therapie die jij krijgt ?
Ja dat. Ik heb zelf van die apparatuur.
En zonvakantie helpt alleen zolang je in de zon bent, jammergenoeg sla je het zonlicht niet op
(Ik heb wel eens van een winterdepressieve journaliste gehoord dat ze 's winters naar India ging en dan vanuit daar haar opinieartikelen over Nederlandse aangelegenheden doormailde naar een Nederlands blad )
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  zondag 26 oktober 2008 @ 19:31:35 #266
35189 Troel
scherp en bot
pi_62697580
Hoi. Ik heb niet echt teruggelezen. Ik zag dat Jojo's opa overleden is, sterke Jo!
Macka, balen wat een gedoe met die zon zeg

Hier een hectische week. Bij mij is eindelijk de dom ontploft richting schoonzusje. Gisteren bleek dat zij een aantal dingen voor mij besloten had, waar ze dus echt helemaal verkeerd zit en vandaag bleek bovendien dat een aantal dingen die ze gisteren zei simpelweg gelogen waren. Kortom, niet eens een druppel, maar weer een flinke plens water in de emmer. Tja, en dan met mijn achtergrond van de afgelopen weken vind ik het niet raar dat bij mij de emmer dan een keer overloopt. Ik heb dus vandaag enkel mijn zwager gefeliciteerd met de doop van mijn nichtje, ik heb haar niet gesproken. Heb ook hem mijn excuses aangeboden voor het feit dat ik per direct een aantal door hun geleende dingen terugwilde en hij daarvoor het feestje tijdelijk moest verlaten. Schoonpa heeft nog wel zijn best gedaan dat uit mijn hoofd te praten, maar ik heb aangegeven dat ik het al veel te vaak en veel te veel uitgesteld heb. Heb simpelweg aangegeven dat ik haar de komende tijd niet wil zien of spreken. Dus het familieweekendje van over twee weken zal een stuk korter zijn als zij er is

Ik voel me opgelucht, blij dat ik eindelijk de bom heb laten barsten. Raar is dat. En aan de andere kant baal ik, want ik ontneem Ruben wel zijn enige tante. Maarja, aan een moeder die zowat in staat is om zijn tante te slaan heeft hij ook niet echt wat

Oja, en voor de mensen die zeggen "ja, maar wat als ze dit leest". Da's dan erg fijn voor haar, als het goed is heeft ze het uitgebreide verhaal al van mijn zwager gehoord
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 26 oktober 2008 @ 20:32:01 #267
593 sjak
Juffie Bloem
pi_62699479
Nou nou Troel, je hebt inderdaad een weekje achter de rug. Doe je een beetje voorzichtig!
Macka, wat vervelend dat de lichttherapie niet zo aan kan slaan. Het is inderdaad prettig dat je weet dat het half maart weer wat beter zal gaan maar toch...heel veel sterkte komende tijd!
Jojo, gecondoleerd.
oef, tara, dat ziet er pittig uit. En wat raar freecell, dat jij de blauwe plekken krijgt die je bij hem zou verwachten Ik denk ook dat het niet zo goed is en dat je even langs de huisarts moet (ik zou zo snel niet weten wat dat zou kunnen zijn)
Evenstar, je komt zo sterk en moedig over. Pas jij ook een beetje op.

Ik stuur jullie allemaal wat zonnestraaltjes!
Lekker douchen!
pi_62700055
*troost* aan de dames (en heren) die het nodig hebben! boel gebeurd als ik het zo lees. voor allemaal geldt wel: "zorg goed voor jezelf"
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zondag 26 oktober 2008 @ 20:55:27 #269
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_62700289
Troel, ik weet niet precies wat er allemaal gebeurd is afgelopen week en het zal ongetwijfeld heel ellendig zijn geweest. En wat ik nu ga zeggen zal je helemaal niet leuk vinden, maar je zwager dwingen het doopfeestje van zijn dochter te verlaten vind ik nogal wat hoor. Je stelt dan je eigen problemen boven het feestje van je nichtje. Had ik een ander moment voor gekozen. Maar kennelijk is dat stadium voor jou allang gepasseerd.
Als je niet lacht, ben je dood.
  zondag 26 oktober 2008 @ 20:59:06 #270
35189 Troel
scherp en bot
pi_62700419
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:55 schreef dutchie het volgende:
Troel, ik weet niet precies wat er allemaal gebeurd is afgelopen week en het zal ongetwijfeld heel ellendig zijn geweest. En wat ik nu ga zeggen zal je helemaal niet leuk vinden, maar je zwager dwingen het doopfeestje van zijn dochter te verlaten vind ik nogal wat hoor. Je stelt dan je eigen problemen boven het feestje van je nichtje. Had ik een ander moment voor gekozen. Maar kennelijk is dat stadium voor jou allang gepasseerd.
Ze hadden ook gewoon iemand anders kunnen sturen he, dat hij uiteindelijk zelf gaat is zijn eigen keuze geweest Schoonzusje had tegen Bert gezegd dat het klaar stond, ik heb zelf voorgesteld dat Bert het eventueel kon halen ofzo
Op ons doopfeestje kon zij ook alle aandacht naar zich toe trekken door te vertellen dat ze zwanger was, dus hoe dan ook moet ze niet zeuren Dus ja, dat stadium zijn we allang voorbij
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 26 oktober 2008 @ 21:40:46 #271
1762 YPPY
Yppiaans
pi_62702104
Wat ontzettend moeilijk moet dat zijn Macka. En dan helemaal omdat die lichttherapie niet goed werkt. En dan te weten dat het elk jaar, in meer of mindere mate, terugkomt. Fjew. Ik ben zelf zo blij dat het steeds minder slecht gaat. Lijkt me moeilijk zo, als het elk jaar zo sterk is.

Dutchie, hoe gaat het met je bedrijf? Heb je daar je 'roeping' nu in gevonden?

Heftig Troel, jullie hebben wel erg lastige familieverhoudingen. Ik hoop dat er toch eens rust in komt, vooral voor Ruben. Ik ben opgegroeid in een (halve) familie van strijd en vind dat nog steeds lastig.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_62702791
mwach, ik denk dat het scheelt hoe de ouder omgaat met de strijd. als kind had mijn ma altijd mot met de rest van de familie, maar daar had ik nauwelijks of geen last van. dat werd niet in mijn bijzijn gewdaan. toen ik ouder werd en dingen beter doorkreeg werd het nu en dan wel lastig. nu ik volwassen ben het nog steeds doorgaat is het gewoon irritant.

ik heb nu regelmatig mot met mijn schoonfamilie, en ik vind het vreselijk. ik zou veel liever zien dat ze gewoon leuk deden. maar dat doen ze niet. ik probeer gewoon om dat niet op mezelf te betrekken, en te bedenken dat het hun verlies is hoor. vooralsnog ben ik redelijk meegaand, maar da's alleen omdat we zaterdag naar (letterlijk!!!) een hutje op de hei vertrekken

je weet toch nooit hoe dingen gegaan zouden zijn als je iets anders aangepakt zou hebben. en je kan wel tot in den treuren aardig & lief & begripvol blijven doen, maar als die mensen daar dan zelf niks mee doen houdt het op een gegeven moment gewoon op. wellicht dat ruzie dan de lucht klaart. maar leuk is anders. maar beter dat je in ieder geval jezelf trouw bent en voor jezelf opkomt.
  zondag 26 oktober 2008 @ 22:29:26 #273
11682 Moonah
Jolie femme
pi_62704016
Ik vind het wel wat typisch hoor Simmu, het klinkt mij in de oren als 'de appel valt niet ver van de boom'.
Wat wil je Selene meegeven? Want ook al zeg je dat je het niet leuk vindt en het liever niet zou doen (ruzie hebben met (schoon)familie), het is wél het voorbeeld dat je dochter krijgt.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_62704295
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 22:29 schreef Moonah het volgende:
Ik vind het wel wat typisch hoor Simmu, het klinkt mij in de oren als 'de appel valt niet ver van de boom'.
Wat wil je Selene meegeven? Want ook al zeg je dat je het niet leuk vindt en het liever niet zou doen (ruzie hebben met (schoon)familie), het is wél het voorbeeld dat je dochter krijgt.
tsja, het is ofwel toestaan dat ze dingen doen met selene die ik echt niet wil of maken dat ik wegkom, danwel ruzie. en die ruzie vermijd ik nu dus gewoon. ik maak dat ik wegkom, blij toe hoor. maar dat probeerde ik dus te zeggen: soms heb je gewoon vrij weinig keus, en alleen rotkeuzes. het enige wat je dan kan doen is proberen om dan maar te doen wat het beste past voor je gezin.
  zondag 26 oktober 2008 @ 22:40:51 #275
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_62704463
Wat mij geholpen heeft (een miljoen keer) makkelijker om te gaan met mijn schoondouders is om de schuld niet steeds bij hen te zoeken, maar eens te kijken hoe ik overkom op hun. En daarbij hou ik er rekening mee dat zij mijn ouders niet zijn, dus dat het sowieso moeilijker voelt kritiek van hen op te vangen. Tel daarbij een heeeel erg verbeterde relatie met schoonzusje (we hebben alles uitgeproken, gehuild en nog meer gepraat) en nu gaat het hartstikke goed.

Ik bedoel dit niet als belerend vingertje, maar bekijk gewoon ook een keer de andere kant. Lief werd op een gegeven moment mijn gezeur erover zo zat. Het zijn zijn ouders, mensen waar hij (en ik ondertussen ook) heel veel van houdt. Dat kwetst om daar altijd maar negatief over te zijn.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')