quote:
Volgende week woensdag ook of niet?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]morgen avond ga ik weer klussen
Dan moeten wij vragen waaromquote:
Waarom?quote:
En dan foto's maken hè. Ik ben errug nieuwsgierigquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]morgen avond ga ik weer klussen
Tegen wie moet tong dan midden in de nacht praten ?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:46 schreef Ole het volgende:
nog 3 nachtjes slapen en dan richtng Spanje!
Mijn collega was vanochtend helemaal door het dolle omdat ze kaarten heeft voor AC/DC in Antwerpenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:38 schreef rubbereend het volgende:
ik heb net kaartjes bestelt voor Lykke Li in Doornroosje in Nijmegen
Net even geyoutubed voor jou - geef mij ABBA maar.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:38 schreef rubbereend het volgende:
Iedereen blij met kaarten vandaagquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn collega was vanochtend helemaal door het dolle omdat ze kaarten heeft voor AC/DC in Antwerpen
kreeg gewoon een por in mijn rug vanochtend, zo van: "he, wie gaat er naar AC/DCquote:
Ik heb over de redactie gehuppeld en gejoeld toen de Milan-kaarten binnen warenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
kreeg gewoon een por in mijn rug vanochtend, zo van: "he, wie gaat er naar AC/DC"
alleen maar omdat ze geen baard heeft zekerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Net even geyoutubed voor jou - geef mij ABBA maar.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
kreeg gewoon een por in mijn rug vanochtend, zo van: "he, wie gaat er naar AC/DC"
ze heeft hem in haar keel zo te horenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen maar omdat ze geen baard heeft zeker
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:49 schreef SCH het volgende:
[..]
ze heeft hem in haar keel zo te horen
quote:
Dat breekbare stemmetje, ik was binnen 10 seconden zo agressief dat ik boe heb geroepen.quote:
Net boven Nieuwnoord, erin dus feitelijk.quote:voor welk vak heb je kaartjes tegen Milan?
oke, mooie plekken wel volgens mijquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat breekbare stemmetje, ik was binnen 10 seconden zo agressief dat ik boe heb geroepen.
[..]
Net boven Nieuwnoord, erin dus feitelijk.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:22 schreef dndiek het volgende:
of dan zwaaiden we nog effe door na het slotje
't is niet mijn muziekquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:38 schreef rubbereend het volgende:
iemand heeft voor mij ook een kaartje besteld, wat een toevalquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:38 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
iemand heeft voor mij ook een kaartje besteld, wat een toeval
quote:en nou we hoorden gefluit van vogeltjes uit een celdus dat mag
misschien een hamstertjequote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
[..]maar groter dan een visje of een vogeltje mag niet?
lijkt wel een speelfilmquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
misschien een hamstertje,maar zo'n cel is 10m2 dus veel ruimte is er niet
en bij de ingang was een vitrinekast emt in beslag genomen dingen.
Pinda's met pilletjes erin. briefkaart met drugs onder de postzegel, een adapter in een schoen, waterpijpen van shampooflessen, plastic drinkyoghurt flessen etc, een geslepen tandenborstel
Kopje thee lijkt me lekkerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:18 schreef rubbereend het volgende:
mogguh G, lekker kopje koffie en een beschuitje?
In 10 m2 kan je prima een python kwijt. Maar dat zal vast niet worden geaccepteerd?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
misschien een hamstertje,maar zo'n cel is 10m2 dus veel ruimte is er niet
en bij de ingang was een vitrinekast emt in beslag genomen dingen.
Pinda's met pilletjes erin. briefkaart met drugs onder de postzegel, een adapter in een schoen, waterpijpen van shampooflessen, plastic drinkyoghurt flessen etc, een geslepen tandenborstel
oja, de herfstvakantie is ook gespreidquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:01 schreef Ole het volgende:
Nog 1 lesje geven en dan begint mijn ferkansie
Niet op vakantie, mijn meisje is maar 2 dagen vrij die week, maar er liggen nog genoeg dingetjes in huis die ik nu eindelijk even kan doen.quote:
Yup! had bijna de verkeerde week geboektquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:36 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
oja, de herfstvakantie is ook gespreid
Ok ik had er geen erg in.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:36 schreef borisz het volgende:
Was een leuk duel ja.
Ik heb het gekeken via internet.
Normaal is het geen kijksport voor mij. Maar op dit niveau is het genietenquote:
Discussie is nog bezigquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Normaal is het geen kijksport voor mij. Maar op dit niveau is het genieten
Of toch nietquote:
Nog erger, het is een Marokkaanquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:09 schreef borisz het volgende:
Een Amsterdammer krijgt de leiding in Rotterdam.
Sluit ik mij bij aan, het is nooit prettig om afscheid te nemen van 1 van je poezenquote:Sterkte SCH
goed idee, is er al een topic?quote:
Die van vorige week staat er nog, misschien dat ik een nieuwe maak.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
goed idee, is er al een topic?
Je vond de poes van Memento wel SCHattig ofzo? Is dat een harige?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:08 schreef rubbereend het volgende:
Heb eigenlijk nooit veel met poezen gehad, alleen Memento heeft me poezen leren waarderendus nu vind ik ze ook schattig
idd...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:35 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Weer de eerste. En dat om 9:35
Hoveel condooms neem je mee?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:32 schreef Ole het volgende:
Gezellig hier.
Ben koffer aan het pakken en huis aan het schoonmaken en zo..
Oh ik dacht dat je vandaag nog weg gingquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:36 schreef Ole het volgende:
ga morgenmiddag pas weg hoor!
Maar bedankt
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je vandaag nog weg ging.
Maar dan ben ik het iig niet vergeten.
Ach, ik ga naar een homo-dorp en logeer bij een homoquote:
Dat zijn van die dubbeldikke, dan voel je niks meer lieverd. Ach, een plastic tas doet wonderenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:41 schreef Ole het volgende:
[..]
Ach, ik ga naar een homo-dorp en logeer bij een homo
Condooms in overvloed lijkt me. Hetero mannen wordt wellicht wat lastiger
That;s the question, dat is echt grappigquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanavond Fok!user BVO bij That's the question, vergeet het niet.
Jij was toch meer van de morning-after pil?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:41 schreef Ole het volgende:
[..]
Ach, ik ga naar een homo-dorp en logeer bij een homo
Condooms in overvloed lijkt me. Hetero mannen wordt wellicht wat lastiger
Het wordt altijd herhaald tussen de middag. Rond etenstijd kijken we altijd Grace Anatomyquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:36 schreef borisz het volgende:
half 7 ofzo.
Ik kijk altijd boulevard ipv TTQ.
oh ja, dat is natuurlijk ook weer zoquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zijn van die dubbeldikke, dan voel je niks meer lieverd. Ach, een plastic tas doet wonderen
neuh,, ik vergeet mijn gewone pil nooit...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij was toch meer van de morning-after pil?
Dat werkt natuurlijk ook tegen kinderenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:55 schreef Ole het volgende:
[..]
neuh,, ik vergeet mijn gewone pil nooit...
Waarom dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zijn van die dubbeldikke, dan voel je niks meer lieverd.
dat in elk geval welquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat werkt natuurlijk ook tegen kinderen
Dat ook, maar de geschiedenis tussen tong en haaibaaike gaat al een hele tijd terugquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:59 schreef Ole het volgende:
als je aan shmoopy komt....
Ik was nog vriendelijkquote:
Pfff, wat een propaganda zeg!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:11 schreef tong80 het volgende:
Heb haar eens kuthoer genoemd toen kreeg ik een ban
Ik onterf jequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:13 schreef SCH het volgende:Gezellig, ik ga even meerellen, ik ben het namelijk met Haaibaaike eens
En de kapotte videoquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:34 schreef Ole het volgende:
Vergeet de magnetron niet!
Is het gas uit?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:24 schreef Ole het volgende:
ik denk de hele tijd dat ik iets vergeet.... en mijn tas zit al propvol!
Ligt eraan op welke manier je dat bedoelt. Import van producten van een Amerikaans bedrijf oid?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:01 schreef FrankyMcG het volgende:
Iemand hier toevallig ervaring met spullen vanuit Amerika naar Nederland versturen?
Ik heb golfclubs gekocht bij een bedrijf, en die laat ik nu via een kennis daar versturen. Gewoon via US Postal, zit geen haast bij, maar ik wil eigenlijk ontkomen aan invoerrechten. Dus was aan het denken om er "second hand golfclubs" of "gift" op de papieren te laten zetten.... werkt dat?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ligt eraan op welke manier je dat bedoelt. Import van producten van een Amerikaans bedrijf oid?
Dat.. zou ik niet weten. Misschien werkt het... misschien niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:27 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik heb golfclubs gekocht bij een bedrijf, en die laat ik nu via een kennis daar versturen. Gewoon via US Postal, zit geen haast bij, maar ik wil eigenlijk ontkomen aan invoerrechten. Dus was aan het denken om er "second hand golfclubs" of "gift" op de papieren te laten zetten.... werkt dat?
Denk dat ik de gok gewoon neem, als ik invoerrechten moet betalen zal niet zo spectaculair zijn, aangezien die clubs echt cheap waren!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dat.. zou ik niet weten. Misschien werkt het... misschien niet.
en ik dan?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:49 schreef Ole het volgende:
Dank jullie wel allemaal![]()
groetjes en eenvoor tong
ja dat en de condoomsquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Spannend spannend
En je wist dat je iets belangrijks vergeten was...
In het vliegtuig mag het ook niet..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:15 schreef Ole het volgende:
kost trouwens 3 euro voor een kwartier. En ik ben nog wel KPN abbonnee![]()
Gaan ze ook nog omroepen dat ik niet mag roken. Net toen ik er even niet aan dacht
Die heb je toch niet meer ?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:16 schreef Ole het volgende:
In Sitges mogen we roken in de kroeg![]()
dat kost me mijn longen
Na de verkoudheid die ik ook nog eens had deze week is er idd weinig van overquote:
Hey! Ik ben nog geen 40 hoorquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
In Spanje rookt en zuipt ze weer als een ketter. En dat op die leeftijd
Dat zal best jaquote:
Neem je wat zon mee terug voor mij?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:21 schreef Ole het volgende:
Net even weersverwachting gecheckt. Het wordt ongeveer 23 graden
quote:
Ik vind alleen de NK's EK's en WK's leuk.quote:
quote:
Tegen een opponent van niks wel natuurlijk.... Maar je moet ze nog wel maken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:54 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Spakenburg met 17-0 gewonnen
Er is toch één hoekje ergens??? Of mag dat daar ook al niet meer?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:17 schreef Ole het volgende:
In vliegtuig vind ik het niet erg hoor, om niet te roken. Is maar 2 uurtjes.
Wel raar dat er in dit immens grote Schiphol niet eens één plekje is waar het mag
Wat heeft ie gedaan ?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:15 schreef borisz het volgende:
Rondje van Ruud van Nistelrooy dan maar
Hij kreeg alle tackles tegen zich. Hij tackelde 1x en moest eraf met roodquote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mooi, is die dikke arrogante heerenveensupporter ook weer een beetje op zijn plek gezet.
Oh, dat zou dan wel weer mooi zijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:32 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
Wacht maar tot we met 3-0 van AC Milan winnen.
lijkt mij sterkquote:
Bij Ole gaat heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel wijn naar binnenquote:
dan kan je een kratje bier komen opdrinken hierquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:32 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
wijn, auwquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Bij Ole gaat heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel wijn naar binnen.
Schoen opeten #7: Man een man, woord een woordquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan kan je een kratje bier komen opdrinken hieren ik hoop dat dat gebeurt
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:32 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Schoen opeten #7: Man een man, woord een woord
Zekerquote:Op zondag 19 oktober 2008 09:24 schreef borisz het volgende:
Kijk dan gewoon live.
Al gaan de kerkklokken zo luiden natuurlijk
Valt best mee, ben alleen wel flink doof aan het wordenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Iets te veel MOH gehoord de laatste tijd ?
Ik vind vooral die koempels helemaal geweldig. Die passie, die strijdlust. Elke arrogante tegenstander wordt erdoor overklast.quote:
Feyenoord zal wel niet zoveel geluk hebben dat terechte goals van de tegenstander worden afgekeurd.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemiddag. Is er genoeg azijn over van onze psv vrinden om onze feynoord vrinden vanmiddag nog wat te schenken?
Sommigen denken het nog echt ook, ik neem je PI maar even serieusquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Feyenoord zal wel niet zoveel geluk hebben dat terechte goals van de tegenstander worden afgekeurd.
Och och, de neusjes hebben ook eens gewonnen!quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemiddag. Is er genoeg azijn over van onze psv vrinden om onze feynoord vrinden vanmiddag nog wat te schenken?
Heerlijk, die ajax-arrogantie nadat ze weer een keertje met 1-0 hebben gewonnen. Hulde hoorquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sommigen denken het nog echt ook, ik neem je PI maar even serieus.
Ajacieden zijn altijd arrogant lieverd, ook als ze het niet zijnquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Er is niets arrogants aan. Moet je hier eens komen als Ajax verloren heeft. Dus mag ik dat nu toch ook wel nu Ajax wél eens wint wanneer psv verliest?
Als jij dat wil. Het was overigens een penalty voor Suarez en het doelpunt werd terecht afgekeurd.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Ajacieden zijn altijd arrogant lieverd, ook als ze het niet zijn
Dat vind jij ja, daarvoor hebben we de vrijheid van meningsuiting en het recht op domheid uitgevondenquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als jij dat wil. Het was overigens een penalty voor Suarez en het doelpunt werd terecht afgekeurd.
We?!quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat vind jij ja, daarvoor hebben we de vrijheid van meningsuiting en het recht op domheid uitgevonden
Waaraan?quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Heerenveensupporters zijn altijd arrogant lieverd, ook als ze het niet zijn
Hoe snel staat er geld op Pokerstars?quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
FOK! Pokertoernooi. Zondag 19 oktober 20.30 Pokerstars
Met ideal is dat 2 minuten.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hoe snel staat er geld op Pokerstars?
Ik las an....quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:21 schreef Ole het volgende:
toetsen van mijn asusje zijn alleen watklein
Mooiquote:Op zondag 19 oktober 2008 15:04 schreef Ole het volgende:
het is hier fantááááástich!
Lekker eten, drinken, binnen rokenen verder lekker vakantie
![]()
quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:23 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:35 schreef dndiek het volgende:
Weer een stapje dichterbij de achttien miljoen
Ramosquote:
Ramos krijgt 18 miljoen euro als ie weggaat bij de Spursquote:
Juande Ramos is de trainer van de Spurs, als hij ontslagen wordt, krijgt hij 18 miljoen cadeau.quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
FOK! Pokertoernooi. Zondag 19 oktober 20.30 Pokerstars
nietquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
goed dat ik het net op tijd lees, fijne eerste hand
Mess en borisz zijn al weer wegquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Hopelijk laten de Hools zich bij 't pokertoernooitje straks van hun beste kant zien. Leuk dat je meedoet dndiek!
ja Mess was wat optimistischquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |