lijkt wel een speelfilmquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
misschien een hamstertje,maar zo'n cel is 10m2 dus veel ruimte is er niet
en bij de ingang was een vitrinekast emt in beslag genomen dingen.
Pinda's met pilletjes erin. briefkaart met drugs onder de postzegel, een adapter in een schoen, waterpijpen van shampooflessen, plastic drinkyoghurt flessen etc, een geslepen tandenborstel
Kopje thee lijkt me lekkerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:18 schreef rubbereend het volgende:
mogguh G, lekker kopje koffie en een beschuitje?
In 10 m2 kan je prima een python kwijt. Maar dat zal vast niet worden geaccepteerd?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
misschien een hamstertje,maar zo'n cel is 10m2 dus veel ruimte is er niet
en bij de ingang was een vitrinekast emt in beslag genomen dingen.
Pinda's met pilletjes erin. briefkaart met drugs onder de postzegel, een adapter in een schoen, waterpijpen van shampooflessen, plastic drinkyoghurt flessen etc, een geslepen tandenborstel
oja, de herfstvakantie is ook gespreidquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:01 schreef Ole het volgende:
Nog 1 lesje geven en dan begint mijn ferkansie
Niet op vakantie, mijn meisje is maar 2 dagen vrij die week, maar er liggen nog genoeg dingetjes in huis die ik nu eindelijk even kan doen.quote:
Yup! had bijna de verkeerde week geboektquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:36 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
oja, de herfstvakantie is ook gespreid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |