quote:
Volgende week woensdag ook of niet?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]morgen avond ga ik weer klussen
Dan moeten wij vragen waaromquote:
Waarom?quote:
En dan foto's maken hè. Ik ben errug nieuwsgierigquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]morgen avond ga ik weer klussen
Tegen wie moet tong dan midden in de nacht praten ?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:46 schreef Ole het volgende:
nog 3 nachtjes slapen en dan richtng Spanje!
Mijn collega was vanochtend helemaal door het dolle omdat ze kaarten heeft voor AC/DC in Antwerpenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:38 schreef rubbereend het volgende:
ik heb net kaartjes bestelt voor Lykke Li in Doornroosje in Nijmegen
Net even geyoutubed voor jou - geef mij ABBA maar.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:38 schreef rubbereend het volgende:
Iedereen blij met kaarten vandaagquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn collega was vanochtend helemaal door het dolle omdat ze kaarten heeft voor AC/DC in Antwerpen
kreeg gewoon een por in mijn rug vanochtend, zo van: "he, wie gaat er naar AC/DCquote:
Ik heb over de redactie gehuppeld en gejoeld toen de Milan-kaarten binnen warenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
kreeg gewoon een por in mijn rug vanochtend, zo van: "he, wie gaat er naar AC/DC"
alleen maar omdat ze geen baard heeft zekerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Net even geyoutubed voor jou - geef mij ABBA maar.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
kreeg gewoon een por in mijn rug vanochtend, zo van: "he, wie gaat er naar AC/DC"
ze heeft hem in haar keel zo te horenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen maar omdat ze geen baard heeft zeker
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:49 schreef SCH het volgende:
[..]
ze heeft hem in haar keel zo te horen
quote:
Dat breekbare stemmetje, ik was binnen 10 seconden zo agressief dat ik boe heb geroepen.quote:
Net boven Nieuwnoord, erin dus feitelijk.quote:voor welk vak heb je kaartjes tegen Milan?
oke, mooie plekken wel volgens mijquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat breekbare stemmetje, ik was binnen 10 seconden zo agressief dat ik boe heb geroepen.
[..]
Net boven Nieuwnoord, erin dus feitelijk.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:22 schreef dndiek het volgende:
of dan zwaaiden we nog effe door na het slotje
't is niet mijn muziekquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:38 schreef rubbereend het volgende:
iemand heeft voor mij ook een kaartje besteld, wat een toevalquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:38 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
iemand heeft voor mij ook een kaartje besteld, wat een toeval
quote:en nou we hoorden gefluit van vogeltjes uit een celdus dat mag
misschien een hamstertjequote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
[..]maar groter dan een visje of een vogeltje mag niet?
lijkt wel een speelfilmquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
misschien een hamstertje,maar zo'n cel is 10m2 dus veel ruimte is er niet
en bij de ingang was een vitrinekast emt in beslag genomen dingen.
Pinda's met pilletjes erin. briefkaart met drugs onder de postzegel, een adapter in een schoen, waterpijpen van shampooflessen, plastic drinkyoghurt flessen etc, een geslepen tandenborstel
Kopje thee lijkt me lekkerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:18 schreef rubbereend het volgende:
mogguh G, lekker kopje koffie en een beschuitje?
In 10 m2 kan je prima een python kwijt. Maar dat zal vast niet worden geaccepteerd?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
misschien een hamstertje,maar zo'n cel is 10m2 dus veel ruimte is er niet
en bij de ingang was een vitrinekast emt in beslag genomen dingen.
Pinda's met pilletjes erin. briefkaart met drugs onder de postzegel, een adapter in een schoen, waterpijpen van shampooflessen, plastic drinkyoghurt flessen etc, een geslepen tandenborstel
oja, de herfstvakantie is ook gespreidquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:01 schreef Ole het volgende:
Nog 1 lesje geven en dan begint mijn ferkansie
Niet op vakantie, mijn meisje is maar 2 dagen vrij die week, maar er liggen nog genoeg dingetjes in huis die ik nu eindelijk even kan doen.quote:
Yup! had bijna de verkeerde week geboektquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:36 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
oja, de herfstvakantie is ook gespreid
Ok ik had er geen erg in.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:36 schreef borisz het volgende:
Was een leuk duel ja.
Ik heb het gekeken via internet.
Normaal is het geen kijksport voor mij. Maar op dit niveau is het genietenquote:
Discussie is nog bezigquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Normaal is het geen kijksport voor mij. Maar op dit niveau is het genieten
Of toch nietquote:
Nog erger, het is een Marokkaanquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:09 schreef borisz het volgende:
Een Amsterdammer krijgt de leiding in Rotterdam.
Sluit ik mij bij aan, het is nooit prettig om afscheid te nemen van 1 van je poezenquote:Sterkte SCH
goed idee, is er al een topic?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |