quote:
Volgende week woensdag ook of niet?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]morgen avond ga ik weer klussen
Dan moeten wij vragen waaromquote:
Waarom?quote:
En dan foto's maken hè. Ik ben errug nieuwsgierigquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]morgen avond ga ik weer klussen
Tegen wie moet tong dan midden in de nacht praten ?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:46 schreef Ole het volgende:
nog 3 nachtjes slapen en dan richtng Spanje!
Mijn collega was vanochtend helemaal door het dolle omdat ze kaarten heeft voor AC/DC in Antwerpenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:38 schreef rubbereend het volgende:
ik heb net kaartjes bestelt voor Lykke Li in Doornroosje in Nijmegen
Net even geyoutubed voor jou - geef mij ABBA maar.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:38 schreef rubbereend het volgende:
Iedereen blij met kaarten vandaagquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn collega was vanochtend helemaal door het dolle omdat ze kaarten heeft voor AC/DC in Antwerpen
kreeg gewoon een por in mijn rug vanochtend, zo van: "he, wie gaat er naar AC/DCquote:
Ik heb over de redactie gehuppeld en gejoeld toen de Milan-kaarten binnen warenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
kreeg gewoon een por in mijn rug vanochtend, zo van: "he, wie gaat er naar AC/DC"
alleen maar omdat ze geen baard heeft zekerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Net even geyoutubed voor jou - geef mij ABBA maar.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
kreeg gewoon een por in mijn rug vanochtend, zo van: "he, wie gaat er naar AC/DC"
ze heeft hem in haar keel zo te horenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen maar omdat ze geen baard heeft zeker
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:49 schreef SCH het volgende:
[..]
ze heeft hem in haar keel zo te horen
quote:
Dat breekbare stemmetje, ik was binnen 10 seconden zo agressief dat ik boe heb geroepen.quote:
Net boven Nieuwnoord, erin dus feitelijk.quote:voor welk vak heb je kaartjes tegen Milan?
oke, mooie plekken wel volgens mijquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat breekbare stemmetje, ik was binnen 10 seconden zo agressief dat ik boe heb geroepen.
[..]
Net boven Nieuwnoord, erin dus feitelijk.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:22 schreef dndiek het volgende:
of dan zwaaiden we nog effe door na het slotje
't is niet mijn muziekquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:38 schreef rubbereend het volgende:
iemand heeft voor mij ook een kaartje besteld, wat een toevalquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:38 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
iemand heeft voor mij ook een kaartje besteld, wat een toeval
quote:en nou we hoorden gefluit van vogeltjes uit een celdus dat mag
misschien een hamstertjequote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
[..]maar groter dan een visje of een vogeltje mag niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |