mhaw, kan niet zoveel kwaad geloof ik. Die prednison.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:43 schreef SCH het volgende:
Dank.
Ik merk dat ik nu wat meer moeite heb met Djamu (die jullie misschien nog kennen van de gebroken poot topics). Een ontzettende lieverd, maar zo speels en bij vlagen te enthousiast. Dan draaft en rent ie door het huis en van morgen ging ie ook nog eens achter die arme Kriebel aan. Weet hij veel. Maar ik denk, doe even rustig nu je stiefzujse dat nodig heeft.
En net in een momentje van onachtzaamheid zou het wel eens kunnen zijn dat hij stiekem van haar prednison heeft gensoept
Hoeveel hebben jullie er?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:49 schreef sjimz het volgende:
Erg he dat een dier je zo kan raken.
Ik moet er niet aan denken om ooit een van mijn katten kwijt te raken maar ik weet dat die dag ooit aanbreekt.
Wordt al verdrietig bij alleen de gedachte
Wij hebben er 2.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoeveel hebben jullie er?
Het is wel een troostrijke gedachte dat Koen en Djamu er dan nog zijn.
En het overlijden van Jochem, onze Siamees is een jaar of 7 geleden heel naar gegaan. Heel plotseling bij een vreemde chagrijnige dierenarts midden in de nacht. Ik was er niet, heb geen afscheid kunnen nemen. Nick heeft zich er altijd rot en schuldig over gevoeld. Ik hoop dat het nu anders kan gaan.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:47 schreef SCH het volgende:
Ze heeft lekker bij me op SCHoot gezeten, we hebben samen So You Think You Can Dance gekeken, vind ze mooi. En ze vond Ronald Sorensen stom bij NOVA, ze is Abessijn dus heel multicultureel.
Neem je tijd voor het afscheid. Goed dat je je afspraken hebt afgezegd. Het is allemaal niet niks. Sterkte!quote:Het gekke is dat ze dan af en toe weg lijkt te zakken en hele waterige oogjes heeft. Maar op het moment dat Nick een eierkoek gaat eten (waar ze echt helemaal dol op is) dan is ze ineens weer bij de tijd, ze eet een klein stukje en vervolgens niet meer. Net ook nog een stukje kaas, daar is ze ook altijd zo dol op.
Heb in ieder geval nog even de tijd om wat mensen in te lichten en ik ben zelf morgen vrij en heb mijn afspraken voor morgen en het weekend afgezegd, zou de hele tijd weg zijn, heb ik nu geen zin in.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:02 schreef sjimz het volgende:
Ik weet in ieder geval hoe je je voelt en dat is al heel wat voor mij doen
Ja, dat is een goed idee. Dat heb ik gisteren ook al min of meer met hem afgesproken. Hij bood dat direct zelf aan, ik heb zijn mobiele nummer. Ik bel hem vanmiddag nog even heb ik afgesproken. Aardige man maar hij wil altijd met me discussieren (leuk, z o'n journalist in de praktijk) en begon 5 minuten na de diagnose leverkanker alweer over de kredietcrisisquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:40 schreef Lienekien het volgende:
Je vraagt in je OP om tips. Als ik lees hoe het met jullie siamees ging, dan wil ik je adviseren te zoeken naar een dierenarts die bij je thuis kan komen. Daar heb ik ook voor gekozen en ik was blij dat de poezen in hun eigen omgeving konden sterven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |