quote:In Noorwegen is tv-presentator Ernst- Paul Hasselbach (42) omgekomen bij een auto-ongeluk. Hij was in Noorwegen voor de opnames van het programma 71 Graden Noord van RTL5,toen hij met zijn auto in het water raakte. Ook een Belgische productieassistente kwam om het leven.
Hasselbach werd bekend door Expeditie Robinson, een tv-reeks waarin mensen op een onbewoond eiland moeten overleven. Verder presenteerde hij Peking Express, Wondere Wereld en nu 71 Graden Noord.
Hij is geboren in Paramaribo en woonde als kind in veel landen. Voordat hij televisiemaker werd, werkte Hasselbach als journalist, vertaler en sportcoach.
Bron: Nos.nlquote:18:10 11 Oktober 2008
Ernst-Paul Hasselbach verongelukt
In Noorwegen is tv-presentator Ernst- Paul Hasselbach (42) omgekomen bij een auto-ongeluk. Hij was in Noorwegen voor de opnames van het programma 71 Graden Noord van RTL5,toen hij met zijn auto in het water raakte. Ook een Belgische productieassistente kwam om het leven.
Hasselbach werd bekend door Expeditie Robinson, een tv-reeks waarin mensen op een onbewoond eiland moeten overleven. Verder presenteerde hij Peking Express, Wondere Wereld en nu 71 Graden Noord.
Hij is geboren in Paramaribo en woonde als kind in veel landen. Voordat hij televisiemaker werd, werkte Hasselbach als journalist, vertaler en sportcoach.
Hoezo?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:13 schreef Croupouque het volgende:
Tevens slecht nieuws voor Paul Witteman.
Zijn dochter is getrouwd met Paul.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:14 schreef amaranta het volgende:
Waarom is het slecht nieuws voor Paul Witteman?
Wat snap je niet aan:quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:14 schreef amaranta het volgende:
Deed hij soms mee met dat programma ofzo?
quote:In Noorwegen is tv-presentator Ernst- Paul Hasselbach (42) omgekomen bij een auto-ongeluk
Huh?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Zijn dochter is getrouwd met Paul.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, ik vergat te quoten. Ik vroeg me af of Paul Witteman meedeed met dat programma. Ken het verder niet en dacht dat het iets met bekende nederlanders was.quote:
Triest.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:22 schreef Verbal het volgende:
Da's goed klote
Vriendin en dochter laat ie achter
V.
Margje Teeuwen ja.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:24 schreef Darklight het volgende:
Waren vorig jaar toch ook allerlei ongelukken bij dat programma
Raar om dat te kijken zeg..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:28 schreef Gert het volgende:
Nou zeg... hij is nú op TV, keurig volgens schema: de herhaling van ER op RTL5.
Ik ook niet. Vraag me af hoever de opnames van 71 graden noord waren gevorderd, of ze alles stopzetten en zo, wie er aan meededen. Maar dat zal de nabestaanden en collega's op dit moment aan de reet roesten, en begrijpelijk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:30 schreef amaranta het volgende:
Das bizar ja.
Ik heb me vaak afgevraagd bij dit soort programmas wat er zou gebeuren als er halverwege een deelnemer zou overlijden.
EIgenlijk nooit bij stilgestaan dat de presentator dat ook kon overkomen.
Aik.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:32 schreef Floepie74 het volgende:
RIP![]()
Maar, FOK is dit keer wel erg langzaam met nieuws.
Het is om 11:15 gebeurd. Ze hebben 30 minuten onderwater gelegen voordat ze hen eruit konden halen..
Zie hier een foto's:
http://gfx.dagbladet.no/p(...)/l960_1223729049.jpg
http://gfx.dagbladet.no/p(...)/l503_1223728524.jpg
WISD is toen met Frederique ook uitgezonden, maar dat was anders....denkikquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vraag me af hoever de opnames van 71 graden noord waren gevorderd, of ze alles stopzetten en zo, wie er aan meededen. Maar dat zal de nabestaanden en collega's op dit moment aan de reet roesten, en begrijpelijk.
Jeetje. Damn. Etc.
Frederique had daar zelf toestemming voor gegeven en van haar hadden ze verwacht dat ze binnenkort zou overlijden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
WISD is toen met Frederique ook uitgezonden, maar dat was anders....denkik
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:32 schreef Floepie74 het volgende:
RIP![]()
Het is om 11:15 gebeurd. Ze hebben 30 minuten onderwater gelegen voordat ze hen eruit konden halen..
Zie hier een foto's:
Het is net pas bekend geworden, hoor.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:32 schreef Floepie74 het volgende:
RIP![]()
Zie hier een foto's:
Was net pas op het nieuws, en stond pas na 6-en op ttquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:32 schreef Floepie74 het volgende:
RIP![]()
Zie hier een foto's:
Precies, laat daar nou geen punt van gemaakt worden a.u.b.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Aik.
Het staat ook niet op nu.nl of wat dan ook. Was net in het nieuws.
Hoe moet Fok het dan weten?
Ja maar ik ´hoop´ dan ergens nog, dat ze gelijk dood waren... ik bedoel, in die 30 minuten verdrinken lijkt me nog erger dan in 1 klap dood.quote:
misschien een rare gedachte hoor... maar heel misschien wilden ze wel eerst de nabestaanden het nieuws vertellen voordat het wereldkundig zou worden?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:32 schreef Floepie74 het volgende:
RIP![]()
Zie hier een foto's:
Je verdrinkt wel sneller dan 30 minuten lijkt me als je op de kop in de rivier ligt, nog steeds erg natuurlijkquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:39 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
Ja maar ik ´hoop´ dan ergens nog, dat ze gelijk dood waren... ik bedoel, in die 30 minuten verdrinken lijkt me nog erger dan in 1 klap dood.
En twee zoonsquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:22 schreef Verbal het volgende:
Da's goed klote
Vriendin en dochter laat ie achter
V.
Ik moest opeens denken aan de uitzending van Factor Giel waarin hij samen met Georgina Verbaan een cursus auto te water deed. Kreeg het er benauwd van toen ik het zag. Die paniek. *ril*quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Hopelijk waren ze door de klap gelijk uitgeschakeld. Want daar 'langzaam' om het leven komen terwijl je auto volstroomt met ijskoud water is een hel.
Nog jongerquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:55 schreef Cee het volgende:
De Vlaamse productie-assistente die bij Ernst-Paul in de auto zat en ook verongelukte, was de 26-jarige Leentje Custers.
bron
Ze zijn buiten het filmen om van de weggeraakt hè..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:01 schreef speknek het volgende:
Nadat er eerst dus bij deze productie al iemand bijna overleden was, nu twee mensen echt. Begin je je toch af te vragen of mensen hier niet iets te onverantwoord bezig zijn geweest.
Kreeg ik eerst die autoreclame van Richard Gere, hoe wrang.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:54 schreef static het volgende:
http://www.rtl.nl/(vm=/ac(...)elbach.avi_plain.xml
gast, voordat je een dergelijke domme opmerking maakt lees je je eerst eens netjes in.quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:25 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
gast, voordat je een dergelijke domme opmerking maakt lees je je eerst eens netjes in.![]()
totaal niet gepas in dit topic.![]()
ik keek verder nooit naar het programma, maar toch was het een bekend presentator. vanochtend al haider en nu hasselbach.
Ik denk dat je totaal gedesoriënteerd bent. En zo'n klap in het water komt harder aan dan je denkt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:42 schreef Darklight het volgende:
Denk dat ze gelijk dood waren? Anders hadden ze toch wel kunnen ontsnappen uit die auto
plus dat de meeste auto's electrische ramen hebben die niet meer open willen in het water. en vaak zit er geeneens een life hammer in de auto.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk dat je totaal gedesoriënteerd bent. En zo'n klap in het water komt harder aan dan je denkt.
Een deur krijg je niet open en een raampje open draaien na eerst je gordel heben afgedaan lijkt me ook niet makkelijk.
het was onmogelijk om aan de bestuurderszijde de auto te verlaten. die zat helemaal dicht.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:23 schreef easy-going het volgende:
Die auto zat ook flink inelkaar, ze zullen wel op rotsen ofzo geklapt zijn:
http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/article2292414.ece
(staat een filmjpe in dit artikel)
Misschien cru om mensen vrijwillig naar Giel Beelen te laten kijken maar dit filmpje uit z'n programma over auto te water laat duidelijk zien wat er zoal omgaat wanneer een auto te water raakt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:24 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
plus dat de meeste auto's electrische ramen hebben die niet meer open willen in het water. en vaak zit er geeneens een life hammer in de auto.
Gezien de beschadigingen aan die auto denk ik niet dat ze er nog veel van hebben meegekregenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:24 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
plus dat de meeste auto's electrische ramen hebben die niet meer open willen in het water. en vaak zit er geeneens een life hammer in de auto.
Over die ballustrade/ vangrail of whatever... voor dat programma zoeken ze natuurlijk ook wel de meer afgelegen plekken op. In Nederland kennen we dat niet omdat het allemaal zo vol is gebouwd, maar in het buitenland is het gebruikelijker om de minder bevolkte gebieden niet overdadig te beveiligen...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:14 schreef riri het volgende:
Wat raar ook...in zo'n bocht....lijkt me toch niet dat je daar dan heel hard kan rijden?...Als ze daar waar die bus staat vandaan kwamen en de bocht net niet konden nemen zou je toch denken als het hard was gegaan die auto nooit onderste boven in het water was geraakt....lijkt me dan eerder dat die auto in die snelheid gewoon met de onderkant op het water terecht komt en niet op de kop
Er zit ook zo'n houten balustrade op die brug,die kan natuurlijk nooit een auto tegenhouden,die had toch minstens van ijzer moeten zijn.
Lijkt net of de auto op de rand van de brug net iets is doorgeschoten,iets is blijven hangen met de wielen over de rand en toen om is geslagen naar beneden toe....op die bodem in dat water is het natuurlijk ook allemaal rotsig vandaar dat die bovenkant zo ingedeukt is lijkt me
Een paar namen dus van de deelnemers die ook in Noorwegen zijn.quote:Het eerste seizoen van 71 Graden Noord, een Nederlands-Belgische coproductie, was begin dit jaar te zien bij RTL 5.
Aan de show, waarvoor een aantal bekende deelnemers op expeditie gingen in Noorwegen, namen onder anderen Xander de Buisonjé en Kim Feenstra deel.
Voor het nieuwe seizoen van het tv-programma reisden onlangs John de Wolf, Fajah Lourens, John van Lottum, Rebecca Loos en Joep Sertons naar het Scandinavische land.
Op een of andere manier heb ik er ook een naar gevoel aan over gehoudenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Een paar namen dus van de deelnemers die ook in Noorwegen zijn.
Trouwens, weer Kim Feenstra, die heeft ook wat de verduren gehad dit jaar zeg. Niet dat ze zo'n dikke vrienden ofzo met EP geweest zal zijn, maar dit is al de derde persoon in 3 maanden met wie ze intensief heeft geleefd/gewerkt, die overlijdt. (ik insinueer hiermee niks, constateer alleen maar iets, m'n rtl boulevard-radar draait constant overuren, heh)
Ik loop al een hele avond te balen, waarom doet me dit toch zo veel, ik kende 'm niet eens persoonlijk.
In Noorwegen staan niet overal vangrailsquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:14 schreef riri het volgende:
Wat raar ook...in zo'n bocht....lijkt me toch niet dat je daar dan heel hard kan rijden?...Als ze daar waar die bus staat vandaan kwamen en de bocht net niet konden nemen zou je toch denken als het hard was gegaan die auto nooit onderste boven in het water was geraakt....lijkt me dan eerder dat die auto in die snelheid gewoon met de onderkant op het water terecht komt en niet op de kop
Er zit ook zo'n houten balustrade op die brug,die kan natuurlijk nooit een auto tegenhouden,die had toch minstens van ijzer moeten zijn.
Lijkt net of de auto op de rand van de brug net iets is doorgeschoten,iets is blijven hangen met de wielen over de rand en toen om is geslagen naar beneden toe....op die bodem in dat water is het natuurlijk ook allemaal rotsig vandaar dat die bovenkant zo ingedeukt is lijkt me
Die vent had gewoon 'iets'. Uitstraling, charme, charisma, zoiets. Zelfs al enkel via tv kan zo'n persoon gewoon een ontzettende sterke indruk op je maken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:44 schreef Cee het volgende:
Ik loop al een hele avond te balen, waarom doet me dit toch zo veel, ik kende 'm niet eens persoonlijk.
Dat dus.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die vent had gewoon 'iets'. Uitstraling, charme, charisma, zoiets. Zelfs al enkel via tv kan zo'n persoon gewoon een ontzettende sterke indruk op je maken.
niet alleen op tv, IRL ookquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die vent had gewoon 'iets'. Uitstraling, charme, charisma, zoiets. Zelfs al enkel via tv kan zo'n persoon gewoon een ontzettende sterke indruk op je maken.
Prachtige stem inderdaad.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:25 schreef Herald het volgende:
mooie stem had ie ook
Als je ziet hoe die auto er uit ziet, dan moet je er haast wel van uitgaan dat het heel snel is gegaan.quote:Op zondag 12 oktober 2008 02:32 schreef Daverz het volgende:
Denk dat er nog wel bekend zal worden 'hoe' ze zijn overleden. Niet dat dat veel uitmaakt, maar denk dat het vooral voor de vriendin en nabestaanden van ErnstPaul en de evt vriend en nabestaanden van het belgische meisje goed is om dat te weten. En laten we dan maar 'hopen' dat ze door de klap op de rotsen gelijk dood waren, en niet langzaam in ijskoud water zijn verdronken terwijl ze volledig klem zaten.
Verschikkelijk zeg, en dit hoeft niet eens hard gegaan te zijn. Vangrail is logisch dat dat er niet is, dat gebied is zo verschrikkelijk dunbevolkt; ze gaan niet voor niets daarheen; het afgelegene van dat gebied was juist het 'leuke' van het programma. Dat kennen we hier in Nederland inderdaad niet.
Hoe dan ook; verschrikkelijk voor de nabestaanden, de (waarschijnlijk jonge) kinderen en iedereen om m heen.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
idd.quote:Op zondag 12 oktober 2008 01:16 schreef VeX- het volgende:
Ik schrok ook toen ik het hoorde. Het was een man met een bijzonder sympathieke uitstraling die je zelden op tv ziet. Echt zonde.
Voor de nabestaanden van beide personen moet het ook erg hard zijn aangekomen. Ik wens ze sterkte bij het verwerken van het verlies.
Afgrijselijk ja, daar moet je echt niet aan denken.quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:18 schreef Deliana het volgende:
Ik moet steeds aan zijn vrouw denken, die zit hier in Nederland, krijgt alle berichten en foto's ook onder ogen.
Wat vreselijk voor haar, de kinderen en de rest van zijn familie.
Expeditie Robinson 2008 #9quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:47 schreef Injetta het volgende:
Is het nu niet heel raar om naar ER te kijken?
Je ziet hem gewoon praten, lopen en lachen...... en toch is ie dood!
Ik vind het onvoorstelbaar.
Zeer netjes gedaan idd.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:39 schreef Mr_DG het volgende:
R.I.P. ze deden het bij RTL wel netjes net bij E.R.
Dat was voor Rock Nation.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:41 schreef Utrecht het volgende:
Alleen het overzicht van de programma's voor vanavond had ook wel aangepast kunnen worden, was wel schreeuwerig en volgens mij zoiets als, bij Expeditie Robinson gaat het er weer heftig aan toe vanavond ofzo.
Ja, dat viel me ook op. Die voice-over zei zelfs als ik het wel heb "Overleven! Vanavond vanaf 20.25 uur"quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:41 schreef Utrecht het volgende:
Alleen het overzicht van de programma's voor vanavond had ook wel aangepast kunnen worden, was wel schreeuwerig en volgens mij zoiets als, bij Expeditie Robinson gaat het er weer heftig aan toe vanavond ofzo.
Idd ja dat was dan wel weer minder.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat viel me ook op. Die voice-over zei zelfs als ik het wel heb "Overleven! Vanavond vanaf 20.25 uur"
nee...hij is getrouwd met de dochter van Paul..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:15 schreef schatje het volgende:
[..]
quote:Deelnemers 71 Graden Noord nog in shock.
De deelnemers aan het programma 71 Graden Noord kunnen niet bevatten dat Ernst-Paul Hasselbach omgekomen is. "Ik kan het nog steeds niet beseffen", vertelde voormalig proftennisser John van Lottum in RTL Boulevard. "Vanochtend werd ik wakker en toen schoten opnieuw de tranen in mijn ogen."
De tv-presentator kwam zaterdag om het leven na een auto-ongeluk in Noorwegen, waar hij met een productieteam werkte aan de opnamen van 71 Graden Noord. Ook een Belgische productie-assistente kwam om. "We waren bezig met een zware oefening, waarbij we midden in een sneeuwstorm een berg van tweeduizend meter beklommen", zei oud-profvoetballer John de Wolf. "Tweehonderd meter voor de top werd alles stilgelegd en moesten we naar beneden."
De Wolf reageerde emotioneel op het nieuws van de dood van de 42-jarige presentator. "Je klapt op zo'n moment helemaal in elkaar. Hij heeft een vrouw, twee zoons en een dochtertje. Je zult zo'n bericht maar thuis krijgen."
De acht overgebleven deelnemers aan het realityprogramma werden nadat ze het nieuws hadden gehoord, met een busje naar de plaats des onheils overgebracht. "We zijn gestopt en met zijn allen uitgestapt", vertelde de geëmotioneerde De Wolf. "Daar hebben we één minuut stilte gehouden." Gisteravond zijn De Wolf, Van Lottum en de overige Nederlandse kandidaten Fajah Lourens en Joep Sertons vanuit Noorwegen naar Nederland gevlogen. Rebecca Loos keerde terug naar haar woonplaats Londen, meldde RTL maandag.
Het lichaam van Hasselbach is inmiddels vrijgegeven door de Noorse politie. Het is volgens een RTL-woordvoerder nog onduidelijk wanneer hij kan worden overgebracht naar Nederland. "We zijn druk bezig met de repatriëring." Zijn familie heeft aan RTL aangegeven van plan te zijn in 'zeer besloten kring' afscheid van hem te nemen. Waar en wanneer dit afscheid plaatsvindt, is nog niet bekend.
quote:Kinderen samen op begrafenis Ernst-Paul Hasselbach.
De tragisch verongelukte Ernst-Paul Hasselbach (42) had drie kinderen uit drie verschillende relaties. Maar zo trots als de presentator vertelde over het 4-jarige dochtertje Uma, dat hij had met Gracia Witteman, zo zwijgzaam was hij over zijn twee zonen: de 13-jarige Marley die hij kreeg met Karin, en de 19-jarige Timo van eerste liefde Babs. „Timo heeft zijn vader in februari voor het laatst gezien”, vertelt zijn moeder verdrietig.
De 38-jarige Gracia was de grote liefde van Ernst-Paul. Sinds zes jaar was hij gelukkig met de dochter van Paul Witteman, met wie hij een schattig meisje kreeg. Gracia en Uma zijn echter niet de enigen die momenteel diep rouwen. Ernst-Paul, die werd geboren in Suriname, laat nog twee gezinnen achter. Op de begrafenis zullen zijn drie kinderen allemaal aanwezig zijn: Uma van Gracia. Marley van Karin. En Timo van Babs. Als tiener verhuisde Ernst-Paul speciaal voor Babs vanuit Canada naar Amsterdam. Zij stond dus aan de wieg van zijn Nederlandse tv-carrière. En negentien jaar geleden kreeg zij ook zijn eerste kind.
Vol pijn vertelt Babs, nadat ze De Telegraaf zelf belde: „Wij zijn net als iedereen overvallen door dit nieuws. Het is allemaal zo verschrikkelijk. Zo abrupt. Maar wat niet klopt, is dat overal staat dat Ernst-Paul nóg twee zonen heeft uit een eerdere relatie. Dat is niet waar, en vooral voor Timo vind ik dat erg. Je had mijn zoon dit weekend moeten zien; één hoopje ellende.”
Ze legt uit: „Ernst-Paul zei altijd dat hij zijn zoons elk weekend zag. In werkelijkheid ontmoette hij in ieder geval Timo zelden. Ernst-Paul heeft zijn oudste zoon voor het laatst in februari gezien. Er zijn tussen hen zo veel dingen niet gezegd. Zo veel vragen… Was zijn vader trots op hem? Ik zeg steeds dat het wel zo was, maar Timo zal het uit zijn mond niet meer kunnen horen. Dat is tragisch.”
Welke krant dan ook... dit gaat toch nergens over?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja erg triest...alleen snap ik niet dat zijn ex-partner zo nodig naar de telegraaf moet bellen. Dan belt ze naar de goeie krant..Maar niet heus!
Heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:57 schreef Svensational het volgende:
Toch ben ik wel benieuwd wie dat dan is geweest die meedeed aan ER.
Ik ook dan.quote:
Even een samenvatting dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:25 schreef Svensational het volgende:
Oh, de laatste alinea staat er niet bij zie ik, stond in de papieren Telegraaf
Aha.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:06 schreef Meaghan het volgende:
Een van de dochters heeft ooit nog meegedaan aan ER.
Babs vermoedt: "Gracia en Uma stonden gewoon op nummer één...Ach, het doet er nu niet meer toe"quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:30 schreef Copycat het volgende:
Wát stond er dan in die papieren versie?
Gek he, dat zijn huidige vrouw hoger in zijn lijstje staat dan zijn ex van lang geleden. Babsje, je snapt er niets vanquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Babs vermoedt: "Gracia en Uma stonden gewoon op nummer één...Ach, het doet er nu niet meer toe"
Ik denk dat de familie Hasselbach wel redenen zal hebben om zijn ex en haar dochters niet uit te nodigen. Tenslotte zou het in zéér besloten kring worden gehouden.quote:Ze herinnert zich: "Ik heb zeven jaar met Ernst-Paul samengewoond. Hij is voor mij, op zijn achttiende, naar Nederland gekomen. Hij woonde in Canada. Ik had al twee meiden, dat maakte mij direct al het zwarte schaap van de familie Hasselbach. Hij werd in één klap vader van twee dochters. Toen kwam daar onze Timo bij."
Verdrietig: "Eén van mijn dochters woont nu in Canada. Maar geen van beiden is welkom op de begrafenis. Pertinent niet. Eentje heeft zelfs nog aan zijn programma Expeditie Robinson meegedaan. Maar wij drietjes gaan tóch afscheid nemen. Dan maar als iedereen weg is..."
Wanneer de begrafenis zal plaatsvinden, is nog niet bekend. De datum hangt af van het moment waarop het lichaam van Ernst-Paul vanuit Noorwegen kan worden overgevlogen.
Dat kan ik me heus ook voorstellen. Maar wie weet is moeders al jaren aan het rellen o.i.d. of heeft ze die meiden bv van hem weggehouden nadat hij bij haar weg ging, je weet het niet. Aan dit soort streken te zien (zelf Telegraaf bellenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:22 schreef Svensational het volgende:
Nou ja, zoals ik het lees is EP zeven jaar vader van die twee meisjes was op toch wel jonge leeftijd, dan kan ik het me voorstellen dat je graag naar z'n begrafenis gaat.
en dan ga je jezelf maar van je beste kant laten zien door dit soort acties...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:26 schreef Meaghan het volgende:
Mja, ik denk eerder dat ze bedoelt dat haar zoon duidelijk niet op de eerste plaats kwam bij EP en ja dat doet pijn als moeder.
Zij schijnbaar welquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en dan ga je jezelf maar van je beste kant laten zien door dit soort acties...
Nou en?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:49 schreef Meaghan het volgende:
En toch kan ik me niet voorstellen dat het een uitdrukkelijke wens van EP zelf zou zijn geweest om die twee (stief)dochters niet op zijn begrafenis te willen. Zoiets laat je niet vantevoren vastleggen lijkt mij, zeker niet op die leeftijd. Het lijkt me eerder geregisseerd door de familie.
Ik denk zomaar dat Babs de reden is dat het in zéér besloten kring gehouden word.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:15 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat de familie Hasselbach wel redenen zal hebben om zijn ex en haar dochters niet uit te nodigen. Tenslotte zou het in zéér besloten kring worden gehouden.
Dat dacht ik stiekem ookquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:13 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat Babs de reden is dat het in zéér besloten kring gehouden word.
Ja dat denk ik ook .. dat de begrafenis daarom in besloten kring plaats vindquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:13 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat Babs de reden is dat het in zéér besloten kring gehouden word.
Ik denk dat ze bedoeld dat haar kind naar achteren is geschoven, en dat doet zeer als je moeder bent van een kind die wel op de eerste plaats staat.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Gek he, dat zijn huidige vrouw hoger in zijn lijstje staat dan zijn ex van lang geleden. Babsje, je snapt er niets van![]()
Wellicht heeft ze heel lang geprobeerd zoon en vader bij elkaar te brengen....quote:
Ik denk dat de familie Hasselbach wel redenen zal hebben om zijn ex en haar dochters niet uit te nodigen. Tenslotte zou het in zéér besloten kring worden gehouden.
Bah, ik ken Babs niet, maar ze laat zich van haar ongetwijfeld allerslechtste kant zien hier zeg
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:42 schreef Greys het volgende:
Er stond in de berichtgevingen dat hij twee zoons had uit een eerdere relatie, maar dat is er dus maar één? Of had hij dan ook nog een zoon bij een andere ex-vrouw?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:46 schreef static het volgende:
Maar zo trots als de presentator vertelde over het 4-jarige dochtertje Uma, dat hij had met Gracia Witteman, zo zwijgzaam was hij over zijn twee zonen: de 13-jarige Marley die hij kreeg met Karin, en de 19-jarige Timo van eerste liefde Babs.
'Het jochie' is 19quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:11 schreef Oblivion het volgende:
We weten de ins en outs helemaal niet.
Behalve wat er op papier staat en laten we wel wezen, we hoeven niet alles te geloven wat er staat.
En wellicht heeft ze het gedaan omdat ze dacht dat ze er goed aan deed voor het jochie...
Ik weet het niet, jullie weten dat niet.
Als ze aandacht gehad wilde hebben dat had ze veel eerder naar de kranten/bladen kunnen stappen.
Hij was volgens mij best populair met ER. Toch?
Ja, gisteren zat ie er gewoon, was er ook wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Is paul Witteman eigenlijk gewoon blijven presenteren de afgelopen dagen?
Ik zou dat niet kunnen geloof ik.
nog zoiets idd. heeft dat toegevoegde waarde om te weten dat hij achter het stuur zat????maakt toch niet uit wie er achter het stuur zat?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:52 schreef easy-going het volgende:
Zometeen iets bij Hart van Nederland over EP.
De Noorse politie heeft bekend gemaakt dat hij achter het stuur zat.
ze waren allebei op slag dood. volgens de krant. gelukkig maarquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:16 schreef Darklight het volgende:
Dan was hij ws wel op slag dood, de bestuurderskant van de auto was behoorlijk gekrompen
Dat hij een slechte vader was, had Babs beter tijdens zijn leven met hem kunnen bespreken. Ik ken de hele man niet (wel eens langs zien komen op de televisie) en volgens mij is hij ook een minor celebrity, maar dat maakt het gekift van die Babs juist zo walgelijk: heel veel mensen zullen hem nauwelijks kennen, en dan blijft DIT verhaal hangen. Niemand (of bijna niemand) wist hier dat hij kinderen had, zoals ook niemand wist dat hij die kinderen bij 3 verschillende vrouwen had verwekt - maar nu... met dank aan Babs... weten we...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, heb je helemaal gelijk in.
Maar daarom vind ik het des te 'verdacht' dat ze het juist nu doet, nu hij idd net aan dood is. Er zijn volgens mij vaak genoeg momenten geweest om aan te haken bij publiciteit rond hem.
Natuurlijk kennen we de ins en outs niet, en het is en blijft de Telegraaf en die zijn niet vies van dingen op kloppen, maar ik vind het wel wat vreemd hoor, dat je zelf de krant belt met zoiets...
Nee, dat maakt niets uit, maar het was eerder te sprake gekomen (in dit of een ander EP topic) wie er achter het stuur zat.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:13 schreef jannet1234 het volgende:
[..]
nog zoiets idd. heeft dat toegevoegde waarde om te weten dat hij achter het stuur zat????maakt toch niet uit wie er achter het stuur zat?
Witteman is een harde vara manquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou, volgens mij waren Hasselbach en zijn schoonvader niet erg close, want die laatste zit gewoon vrolijk met zijn kop op TV op de dag van de begrafenis.
Ernst Paul is gistermiddag begraven...en P&W is een rechtstreeks uitzending s'avonds om 23.00 uur.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:03 schreef Injetta het volgende:
Of hij zijn schoonzoon nu wel of niet mocht, maar hij zal toch wel houden van zijn dochter? Ik kan me voorstellen dat die toch nu wel wat steun, troost en aandacht kan gebruiken van haar ouders.
Je dochter is van de een op de andere dag weduwe met een kindje van 4. Dan wil je toch die dochter bijstaan?
Maar we kennen de familie niet en ook niet hoe dit soort dingen gaan. Wie weet heeft dochterlief zelf wel gezegd: Pa je moet voor mij niet een dag niet werken. Die begrafenis zal wel niet tegelijkertijd met de opnames gevallen zijn........
Ach kom, zeg, dat heeft niks met hard zijn te maken. En waarom zou het schandalig zijn om weer aan het werk te gaan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Witteman is een harde vara manSchandalig vind ik het als je schoonzoon begraven wordt en toch met je kop s'avonds op tv.
Nounou, hoef je niet zo op je teentjes te trappen! Ik zeg mij mening ja. Natuurlijk respecteer ik dat Paul gisteren is gaan werken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:20 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ach kom, zeg, dat heeft niks met hard zijn te maken. En waarom zou het schandalig zijn om weer aan het werk te gaan?
Of meet je af hoeveel je van iemand hebt gehouden aan de hoeveelheid tranen die je huilt, en zijn mensen dien niet als een zielig hoopje in een hoek liggen niet verdrietig ofzo?
Ik vind dit maar rare aannames.
Ja, echt respectvol:quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nounou, hoef je niet zo op je teentjes te trappen! Ik zeg mij mening ja. Natuurlijk respecteer ik dat Paul gisteren is gaan werken.
Je moet je echt je ogen uit je kop schamen dat je zulke aannames maakt over iemand die je niet eens kent, omdat ie "toch met z'n kop op tv komt 's avonds". Weet jij veel onder welke omstandigheden dat gebeurd is en hoe die man zich werkelijk voelt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Schandalig vind ik het als je schoonzoon begraven wordt en toch met je kop s'avonds op tv.
Precies. Het blijft toch gewoon een kwestie van 'the show must go on'quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:35 schreef Copycat het volgende:
Witteman is gewoon een professional.
Ja lul jezelf er maar weer eens uit.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nounou, hoef je niet zo op je teentjes te trappen! Ik zeg mij mening ja. Natuurlijk respecteer ik dat Paul gisteren is gaan werken.
Goh, zo lijkt het nóg verder naar beneden.quote:
Wijze roze dame!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:20 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ach kom, zeg, dat heeft niks met hard zijn te maken. En waarom zou het schandalig zijn om weer aan het werk te gaan?
Of meet je af hoeveel je van iemand hebt gehouden aan de hoeveelheid tranen die je huilt, en zijn mensen dien niet als een zielig hoopje in een hoek liggen niet verdrietig ofzo?
Ik vind dit maar rare aannames.
Geloof je in Allah?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:16 schreef SCH het volgende:
Mijn poes is aan het sterven en ik zit gewoon te Fokken en popstars te kijken. Ben ik nu een slecht mens?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:16 schreef SCH het volgende:
Mijn poes is aan het sterven en ik zit gewoon te Fokken en popstars te kijken. Ben ik nu een slecht mens?
Nee want Kriebel kijkt vast en zeker mee!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:16 schreef SCH het volgende:
Hallo hé smoeps, het mag toch gewoon opmerkelijk genoemd worden? Hoe je zoiets doet is inderdaad persoonlijk en dus óók wat je daarvan vindt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:28 schreef shmoopy het volgende:
Voor 'artiesten' geldt inderdaad zo'n ijzeren wet.
Een optreden missen mag om 2 redenen: als je een kind baart of overleden bent.
Ik snap die stoerdoenerij ook totaal niet, behalve als het oprecht gebeurt, in de zin van: er wordt op me gerekend, dus ik wil er zijn. Ach, en voor sommigen is het misschien ook juist even afleiding.
Aan Ernst Paul had ze een beetje een hekel, maar dat kwam ook omdat de baasjes altijd ruzie hadden over Robinson, en ook over het Blok en zo. Kriebel wist nooit of ze partij moest kiezen voor het intellectuele of volkse baasje.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee want Kriebel kijkt vast en zeker mee!
Die vindt Gerard enig!
Jij fokverslaafde.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja lul jezelf er maar weer eens uit.
Wat ben je toch een kutwijf.
Johan Derksen is er niks bij.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Erg triest dat ik toevallig een mening hebt mag het niet gezegd worden.. Laat maar .
Wel toevallig dat je eens een mening hebt inderdaad, deed het pijn?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Erg triest dat ik toevallig een mening hebt mag het niet gezegd worden.. Laat maar .
Hoe zit het met je cursus Nederlands ?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:04 schreef Haaibaaike het volgende:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:32 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, echt respectvol:
[..]
Je moet je echt je ogen uit je kop schamen dat je zulke aannames maakt over iemand die je niet eens kent, omdat ie "toch met z'n kop op tv komt 's avonds". Weet jij veel onder welke omstandigheden dat gebeurd is en hoe die man zich werkelijk voelt.
Niets, eigenlijk quoten ze gewoon zijn column. Waarin hij schreef dat het moeilijk was om de beelden in de media te zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |