Heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:57 schreef Svensational het volgende:
Toch ben ik wel benieuwd wie dat dan is geweest die meedeed aan ER.
Ik ook dan.quote:
Even een samenvatting dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:25 schreef Svensational het volgende:
Oh, de laatste alinea staat er niet bij zie ik, stond in de papieren Telegraaf
Aha.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:06 schreef Meaghan het volgende:
Een van de dochters heeft ooit nog meegedaan aan ER.
Babs vermoedt: "Gracia en Uma stonden gewoon op nummer één...Ach, het doet er nu niet meer toe"quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:30 schreef Copycat het volgende:
Wát stond er dan in die papieren versie?
Gek he, dat zijn huidige vrouw hoger in zijn lijstje staat dan zijn ex van lang geleden. Babsje, je snapt er niets vanquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Babs vermoedt: "Gracia en Uma stonden gewoon op nummer één...Ach, het doet er nu niet meer toe"
Ik denk dat de familie Hasselbach wel redenen zal hebben om zijn ex en haar dochters niet uit te nodigen. Tenslotte zou het in zéér besloten kring worden gehouden.quote:Ze herinnert zich: "Ik heb zeven jaar met Ernst-Paul samengewoond. Hij is voor mij, op zijn achttiende, naar Nederland gekomen. Hij woonde in Canada. Ik had al twee meiden, dat maakte mij direct al het zwarte schaap van de familie Hasselbach. Hij werd in één klap vader van twee dochters. Toen kwam daar onze Timo bij."
Verdrietig: "Eén van mijn dochters woont nu in Canada. Maar geen van beiden is welkom op de begrafenis. Pertinent niet. Eentje heeft zelfs nog aan zijn programma Expeditie Robinson meegedaan. Maar wij drietjes gaan tóch afscheid nemen. Dan maar als iedereen weg is..."
Wanneer de begrafenis zal plaatsvinden, is nog niet bekend. De datum hangt af van het moment waarop het lichaam van Ernst-Paul vanuit Noorwegen kan worden overgevlogen.
Dat kan ik me heus ook voorstellen. Maar wie weet is moeders al jaren aan het rellen o.i.d. of heeft ze die meiden bv van hem weggehouden nadat hij bij haar weg ging, je weet het niet. Aan dit soort streken te zien (zelf Telegraaf bellenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:22 schreef Svensational het volgende:
Nou ja, zoals ik het lees is EP zeven jaar vader van die twee meisjes was op toch wel jonge leeftijd, dan kan ik het me voorstellen dat je graag naar z'n begrafenis gaat.
en dan ga je jezelf maar van je beste kant laten zien door dit soort acties...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:26 schreef Meaghan het volgende:
Mja, ik denk eerder dat ze bedoelt dat haar zoon duidelijk niet op de eerste plaats kwam bij EP en ja dat doet pijn als moeder.
Zij schijnbaar welquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en dan ga je jezelf maar van je beste kant laten zien door dit soort acties...
Nou en?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:49 schreef Meaghan het volgende:
En toch kan ik me niet voorstellen dat het een uitdrukkelijke wens van EP zelf zou zijn geweest om die twee (stief)dochters niet op zijn begrafenis te willen. Zoiets laat je niet vantevoren vastleggen lijkt mij, zeker niet op die leeftijd. Het lijkt me eerder geregisseerd door de familie.
Ik denk zomaar dat Babs de reden is dat het in zéér besloten kring gehouden word.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:15 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat de familie Hasselbach wel redenen zal hebben om zijn ex en haar dochters niet uit te nodigen. Tenslotte zou het in zéér besloten kring worden gehouden.
Dat dacht ik stiekem ookquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:13 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat Babs de reden is dat het in zéér besloten kring gehouden word.
Ja dat denk ik ook .. dat de begrafenis daarom in besloten kring plaats vindquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:13 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat Babs de reden is dat het in zéér besloten kring gehouden word.
Ik denk dat ze bedoeld dat haar kind naar achteren is geschoven, en dat doet zeer als je moeder bent van een kind die wel op de eerste plaats staat.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Gek he, dat zijn huidige vrouw hoger in zijn lijstje staat dan zijn ex van lang geleden. Babsje, je snapt er niets van![]()
Wellicht heeft ze heel lang geprobeerd zoon en vader bij elkaar te brengen....quote:
Ik denk dat de familie Hasselbach wel redenen zal hebben om zijn ex en haar dochters niet uit te nodigen. Tenslotte zou het in zéér besloten kring worden gehouden.
Bah, ik ken Babs niet, maar ze laat zich van haar ongetwijfeld allerslechtste kant zien hier zeg
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:42 schreef Greys het volgende:
Er stond in de berichtgevingen dat hij twee zoons had uit een eerdere relatie, maar dat is er dus maar één? Of had hij dan ook nog een zoon bij een andere ex-vrouw?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:46 schreef static het volgende:
Maar zo trots als de presentator vertelde over het 4-jarige dochtertje Uma, dat hij had met Gracia Witteman, zo zwijgzaam was hij over zijn twee zonen: de 13-jarige Marley die hij kreeg met Karin, en de 19-jarige Timo van eerste liefde Babs.
'Het jochie' is 19quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:11 schreef Oblivion het volgende:
We weten de ins en outs helemaal niet.
Behalve wat er op papier staat en laten we wel wezen, we hoeven niet alles te geloven wat er staat.
En wellicht heeft ze het gedaan omdat ze dacht dat ze er goed aan deed voor het jochie...
Ik weet het niet, jullie weten dat niet.
Als ze aandacht gehad wilde hebben dat had ze veel eerder naar de kranten/bladen kunnen stappen.
Hij was volgens mij best populair met ER. Toch?
Ja, gisteren zat ie er gewoon, was er ook wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Is paul Witteman eigenlijk gewoon blijven presenteren de afgelopen dagen?
Ik zou dat niet kunnen geloof ik.
nog zoiets idd. heeft dat toegevoegde waarde om te weten dat hij achter het stuur zat????maakt toch niet uit wie er achter het stuur zat?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:52 schreef easy-going het volgende:
Zometeen iets bij Hart van Nederland over EP.
De Noorse politie heeft bekend gemaakt dat hij achter het stuur zat.
ze waren allebei op slag dood. volgens de krant. gelukkig maarquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:16 schreef Darklight het volgende:
Dan was hij ws wel op slag dood, de bestuurderskant van de auto was behoorlijk gekrompen
Dat hij een slechte vader was, had Babs beter tijdens zijn leven met hem kunnen bespreken. Ik ken de hele man niet (wel eens langs zien komen op de televisie) en volgens mij is hij ook een minor celebrity, maar dat maakt het gekift van die Babs juist zo walgelijk: heel veel mensen zullen hem nauwelijks kennen, en dan blijft DIT verhaal hangen. Niemand (of bijna niemand) wist hier dat hij kinderen had, zoals ook niemand wist dat hij die kinderen bij 3 verschillende vrouwen had verwekt - maar nu... met dank aan Babs... weten we...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, heb je helemaal gelijk in.
Maar daarom vind ik het des te 'verdacht' dat ze het juist nu doet, nu hij idd net aan dood is. Er zijn volgens mij vaak genoeg momenten geweest om aan te haken bij publiciteit rond hem.
Natuurlijk kennen we de ins en outs niet, en het is en blijft de Telegraaf en die zijn niet vies van dingen op kloppen, maar ik vind het wel wat vreemd hoor, dat je zelf de krant belt met zoiets...
Nee, dat maakt niets uit, maar het was eerder te sprake gekomen (in dit of een ander EP topic) wie er achter het stuur zat.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:13 schreef jannet1234 het volgende:
[..]
nog zoiets idd. heeft dat toegevoegde waarde om te weten dat hij achter het stuur zat????maakt toch niet uit wie er achter het stuur zat?
Witteman is een harde vara manquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou, volgens mij waren Hasselbach en zijn schoonvader niet erg close, want die laatste zit gewoon vrolijk met zijn kop op TV op de dag van de begrafenis.
Ernst Paul is gistermiddag begraven...en P&W is een rechtstreeks uitzending s'avonds om 23.00 uur.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:03 schreef Injetta het volgende:
Of hij zijn schoonzoon nu wel of niet mocht, maar hij zal toch wel houden van zijn dochter? Ik kan me voorstellen dat die toch nu wel wat steun, troost en aandacht kan gebruiken van haar ouders.
Je dochter is van de een op de andere dag weduwe met een kindje van 4. Dan wil je toch die dochter bijstaan?
Maar we kennen de familie niet en ook niet hoe dit soort dingen gaan. Wie weet heeft dochterlief zelf wel gezegd: Pa je moet voor mij niet een dag niet werken. Die begrafenis zal wel niet tegelijkertijd met de opnames gevallen zijn........
Ach kom, zeg, dat heeft niks met hard zijn te maken. En waarom zou het schandalig zijn om weer aan het werk te gaan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Witteman is een harde vara manSchandalig vind ik het als je schoonzoon begraven wordt en toch met je kop s'avonds op tv.
Nounou, hoef je niet zo op je teentjes te trappen! Ik zeg mij mening ja. Natuurlijk respecteer ik dat Paul gisteren is gaan werken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:20 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ach kom, zeg, dat heeft niks met hard zijn te maken. En waarom zou het schandalig zijn om weer aan het werk te gaan?
Of meet je af hoeveel je van iemand hebt gehouden aan de hoeveelheid tranen die je huilt, en zijn mensen dien niet als een zielig hoopje in een hoek liggen niet verdrietig ofzo?
Ik vind dit maar rare aannames.
Ja, echt respectvol:quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nounou, hoef je niet zo op je teentjes te trappen! Ik zeg mij mening ja. Natuurlijk respecteer ik dat Paul gisteren is gaan werken.
Je moet je echt je ogen uit je kop schamen dat je zulke aannames maakt over iemand die je niet eens kent, omdat ie "toch met z'n kop op tv komt 's avonds". Weet jij veel onder welke omstandigheden dat gebeurd is en hoe die man zich werkelijk voelt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Schandalig vind ik het als je schoonzoon begraven wordt en toch met je kop s'avonds op tv.
Precies. Het blijft toch gewoon een kwestie van 'the show must go on'quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:35 schreef Copycat het volgende:
Witteman is gewoon een professional.
Ja lul jezelf er maar weer eens uit.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nounou, hoef je niet zo op je teentjes te trappen! Ik zeg mij mening ja. Natuurlijk respecteer ik dat Paul gisteren is gaan werken.
Goh, zo lijkt het nóg verder naar beneden.quote:
Wijze roze dame!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:20 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ach kom, zeg, dat heeft niks met hard zijn te maken. En waarom zou het schandalig zijn om weer aan het werk te gaan?
Of meet je af hoeveel je van iemand hebt gehouden aan de hoeveelheid tranen die je huilt, en zijn mensen dien niet als een zielig hoopje in een hoek liggen niet verdrietig ofzo?
Ik vind dit maar rare aannames.
Geloof je in Allah?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:16 schreef SCH het volgende:
Mijn poes is aan het sterven en ik zit gewoon te Fokken en popstars te kijken. Ben ik nu een slecht mens?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:16 schreef SCH het volgende:
Mijn poes is aan het sterven en ik zit gewoon te Fokken en popstars te kijken. Ben ik nu een slecht mens?
Nee want Kriebel kijkt vast en zeker mee!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:16 schreef SCH het volgende:
Hallo hé smoeps, het mag toch gewoon opmerkelijk genoemd worden? Hoe je zoiets doet is inderdaad persoonlijk en dus óók wat je daarvan vindt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:28 schreef shmoopy het volgende:
Voor 'artiesten' geldt inderdaad zo'n ijzeren wet.
Een optreden missen mag om 2 redenen: als je een kind baart of overleden bent.
Ik snap die stoerdoenerij ook totaal niet, behalve als het oprecht gebeurt, in de zin van: er wordt op me gerekend, dus ik wil er zijn. Ach, en voor sommigen is het misschien ook juist even afleiding.
Aan Ernst Paul had ze een beetje een hekel, maar dat kwam ook omdat de baasjes altijd ruzie hadden over Robinson, en ook over het Blok en zo. Kriebel wist nooit of ze partij moest kiezen voor het intellectuele of volkse baasje.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee want Kriebel kijkt vast en zeker mee!
Die vindt Gerard enig!
Jij fokverslaafde.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja lul jezelf er maar weer eens uit.
Wat ben je toch een kutwijf.
Johan Derksen is er niks bij.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Erg triest dat ik toevallig een mening hebt mag het niet gezegd worden.. Laat maar .
Wel toevallig dat je eens een mening hebt inderdaad, deed het pijn?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Erg triest dat ik toevallig een mening hebt mag het niet gezegd worden.. Laat maar .
Hoe zit het met je cursus Nederlands ?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:04 schreef Haaibaaike het volgende:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:32 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, echt respectvol:
[..]
Je moet je echt je ogen uit je kop schamen dat je zulke aannames maakt over iemand die je niet eens kent, omdat ie "toch met z'n kop op tv komt 's avonds". Weet jij veel onder welke omstandigheden dat gebeurd is en hoe die man zich werkelijk voelt.
Niets, eigenlijk quoten ze gewoon zijn column. Waarin hij schreef dat het moeilijk was om de beelden in de media te zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |