Geloof je in Allah?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:16 schreef SCH het volgende:
Mijn poes is aan het sterven en ik zit gewoon te Fokken en popstars te kijken. Ben ik nu een slecht mens?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:16 schreef SCH het volgende:
Mijn poes is aan het sterven en ik zit gewoon te Fokken en popstars te kijken. Ben ik nu een slecht mens?
Nee want Kriebel kijkt vast en zeker mee!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:16 schreef SCH het volgende:
Hallo hé smoeps, het mag toch gewoon opmerkelijk genoemd worden? Hoe je zoiets doet is inderdaad persoonlijk en dus óók wat je daarvan vindt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:28 schreef shmoopy het volgende:
Voor 'artiesten' geldt inderdaad zo'n ijzeren wet.
Een optreden missen mag om 2 redenen: als je een kind baart of overleden bent.
Ik snap die stoerdoenerij ook totaal niet, behalve als het oprecht gebeurt, in de zin van: er wordt op me gerekend, dus ik wil er zijn. Ach, en voor sommigen is het misschien ook juist even afleiding.
Aan Ernst Paul had ze een beetje een hekel, maar dat kwam ook omdat de baasjes altijd ruzie hadden over Robinson, en ook over het Blok en zo. Kriebel wist nooit of ze partij moest kiezen voor het intellectuele of volkse baasje.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee want Kriebel kijkt vast en zeker mee!
Die vindt Gerard enig!
Jij fokverslaafde.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja lul jezelf er maar weer eens uit.
Wat ben je toch een kutwijf.
Johan Derksen is er niks bij.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Erg triest dat ik toevallig een mening hebt mag het niet gezegd worden.. Laat maar .
Wel toevallig dat je eens een mening hebt inderdaad, deed het pijn?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Erg triest dat ik toevallig een mening hebt mag het niet gezegd worden.. Laat maar .
Hoe zit het met je cursus Nederlands ?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:04 schreef Haaibaaike het volgende:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:32 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, echt respectvol:
[..]
Je moet je echt je ogen uit je kop schamen dat je zulke aannames maakt over iemand die je niet eens kent, omdat ie "toch met z'n kop op tv komt 's avonds". Weet jij veel onder welke omstandigheden dat gebeurd is en hoe die man zich werkelijk voelt.
Niets, eigenlijk quoten ze gewoon zijn column. Waarin hij schreef dat het moeilijk was om de beelden in de media te zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |