abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62315911
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 20:24 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

plus dat de meeste auto's electrische ramen hebben die niet meer open willen in het water. en vaak zit er geeneens een life hammer in de auto.
Gezien de beschadigingen aan die auto denk ik niet dat ze er nog veel van hebben meegekregen . En dat ze niet eens de kans hebben gehad om aan een hamer te denken .
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 20:44:10 #127
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_62315927
die auto is aardig plat
pi_62316127
Wat een verschrikkelijk nieuws. Ik ben er helemaal naar van.
Vreselijk voor de nabestaanden en de betrokkenen van het programma.
pi_62316405
Verschrikkelijk ! Naar idee om opgesloten te zitten in een auto die ondersteboven in het water ligt.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 21:09:30 #130
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_62316449
Ik denk dat ze al dood waren hoor, als je die auto ziet
Zijn denk ik niet verdronken
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 21:11:58 #131
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_62316500
Ik had echt iets van toen ik het hoorde op het journaal. Kwam op TV altijd sympathiek over, altijd druk met zn werk, en daar was hij goed in.
Beetje wat ik had bij het overlijden van Willem Ruis. Ze zijn allebei helaas ongeveer even oud geworden...
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_62316538
Wat raar ook...in zo'n bocht....lijkt me toch niet dat je daar dan heel hard kan rijden?...Als ze daar waar die bus staat vandaan kwamen en de bocht net niet konden nemen zou je toch denken als het hard was gegaan die auto nooit onderste boven in het water was geraakt....lijkt me dan eerder dat die auto in die snelheid gewoon met de onderkant op het water terecht komt en niet op de kop

Er zit ook zo'n houten balustrade op die brug,die kan natuurlijk nooit een auto tegenhouden,die had toch minstens van ijzer moeten zijn.
Lijkt net of de auto op de rand van de brug net iets is doorgeschoten,iets is blijven hangen met de wielen over de rand en toen om is geslagen naar beneden toe....op die bodem in dat water is het natuurlijk ook allemaal rotsig vandaar dat die bovenkant zo ingedeukt is lijkt me
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_62316733
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 21:14 schreef riri het volgende:
Wat raar ook...in zo'n bocht....lijkt me toch niet dat je daar dan heel hard kan rijden?...Als ze daar waar die bus staat vandaan kwamen en de bocht net niet konden nemen zou je toch denken als het hard was gegaan die auto nooit onderste boven in het water was geraakt....lijkt me dan eerder dat die auto in die snelheid gewoon met de onderkant op het water terecht komt en niet op de kop

Er zit ook zo'n houten balustrade op die brug,die kan natuurlijk nooit een auto tegenhouden,die had toch minstens van ijzer moeten zijn.
Lijkt net of de auto op de rand van de brug net iets is doorgeschoten,iets is blijven hangen met de wielen over de rand en toen om is geslagen naar beneden toe....op die bodem in dat water is het natuurlijk ook allemaal rotsig vandaar dat die bovenkant zo ingedeukt is lijkt me
Over die ballustrade/ vangrail of whatever... voor dat programma zoeken ze natuurlijk ook wel de meer afgelegen plekken op. In Nederland kennen we dat niet omdat het allemaal zo vol is gebouwd, maar in het buitenland is het gebruikelijker om de minder bevolkte gebieden niet overdadig te beveiligen...
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_62316828
R.I.P.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_62316879
Nou, wat afschuwelijk!
Ontzettend leuke man leek me het en maakte leuke programma's.
Fijne stem om naar te luisteren ook. Heel erg jammer
Screw them.
We're going home.
pi_62316893
Tja, hoe het gebeurd is, zal wel moeilijk te reconstueren zijn.
Als je die weg en brug ziet, zou je denken dat je daar sowieso niet zo hard zal rijden.
Ik kan me voorstellen dat zijn vrouw ook lang zal rondlopen met de vraag: hoe heeft dit nu kunnen gebeuren? Wat is er misgegaan?

En dat meisje erbij was pas 26 jaar.. Echt een tragedie dit hoor.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  ESF Reporter zaterdag 11 oktober 2008 @ 21:44:20 #137
87554 Cee
Welluk?
pi_62317084
quote:
Het eerste seizoen van 71 Graden Noord, een Nederlands-Belgische coproductie, was begin dit jaar te zien bij RTL 5.

Aan de show, waarvoor een aantal bekende deelnemers op expeditie gingen in Noorwegen, namen onder anderen Xander de Buisonjé en Kim Feenstra deel.

Voor het nieuwe seizoen van het tv-programma reisden onlangs John de Wolf, Fajah Lourens, John van Lottum, Rebecca Loos en Joep Sertons naar het Scandinavische land.
Een paar namen dus van de deelnemers die ook in Noorwegen zijn.
Trouwens, weer Kim Feenstra, die heeft ook wat de verduren gehad dit jaar zeg. Niet dat ze zo'n dikke vrienden ofzo met EP geweest zal zijn, maar dit is al de derde persoon in 3 maanden met wie ze intensief heeft geleefd/gewerkt, die overlijdt. (ik insinueer hiermee niks, constateer alleen maar iets, m'n rtl boulevard-radar draait constant overuren, heh)

Ik loop al een hele avond te balen, waarom doet me dit toch zo veel, ik kende 'm niet eens persoonlijk.
pi_62317115
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 21:44 schreef Cee het volgende:

[..]

Een paar namen dus van de deelnemers die ook in Noorwegen zijn.
Trouwens, weer Kim Feenstra, die heeft ook wat de verduren gehad dit jaar zeg. Niet dat ze zo'n dikke vrienden ofzo met EP geweest zal zijn, maar dit is al de derde persoon in 3 maanden met wie ze intensief heeft geleefd/gewerkt, die overlijdt. (ik insinueer hiermee niks, constateer alleen maar iets, m'n rtl boulevard-radar draait constant overuren, heh)

Ik loop al een hele avond te balen, waarom doet me dit toch zo veel, ik kende 'm niet eens persoonlijk.
Op een of andere manier heb ik er ook een naar gevoel aan over gehouden . Misschien omdat ik z'n stem en programma's erg kon waarderen.
X
X
X
pi_62317158
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 21:14 schreef riri het volgende:

In Noorwegen staan niet overal vangrails . Dan kun je duizenden kilometers vangrails aanleggen... Op veel plekken mag je blij zijn je ruimte hebt voor een weg.....
pi_62317205
  Donald Duck held zaterdag 11 oktober 2008 @ 21:54:50 #141
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_62317279
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 21:44 schreef Cee het volgende:
Die vent had gewoon 'iets'. Uitstraling, charme, charisma, zoiets. Zelfs al enkel via tv kan zo'n persoon gewoon een ontzettende sterke indruk op je maken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 22:11:32 #142
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_62317558
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 21:54 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Die vent had gewoon 'iets'. Uitstraling, charme, charisma, zoiets. Zelfs al enkel via tv kan zo'n persoon gewoon een ontzettende sterke indruk op je maken.
Dat dus.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 oktober 2008 @ 22:15:07 #143
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_62317636
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 21:54 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

niet alleen op tv, IRL ook
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_62318442
heftig zeg....
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 23:11:52 #145
3185 Adelante
To let it go now
pi_62318787
...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_62319028
Hier schrik je wel van
pi_62319311
Tsja ik ben ooit met posten en dee eerste jaren vooral lurken op fok begonnen onder cora4033 om mee te praten over expeditie robinson. Ik kende de man persoonlijk uiteraard niet en toch doet het me wat.
Dat is eens wat anders...
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 23:47:45 #148
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_62319390
Wat erg!
Ik vond het altijd zo'n leuke man om te zien.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 23:51:49 #149
58921 Day
You can fly!
pi_62319439
Jezus, ik zie het net pas bij Shownieuws! Wat verschrikkelijk, wat erg! Altijd genoten van zijn programma's.

Heb er gewoon geen woorden voor.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_62319610
Kijk net nog wat beelden terug van ER, wat een uitstraling had die man
X
X
X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: