Gezien de beschadigingen aan die auto denk ik niet dat ze er nog veel van hebben meegekregenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:24 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
plus dat de meeste auto's electrische ramen hebben die niet meer open willen in het water. en vaak zit er geeneens een life hammer in de auto.
Over die ballustrade/ vangrail of whatever... voor dat programma zoeken ze natuurlijk ook wel de meer afgelegen plekken op. In Nederland kennen we dat niet omdat het allemaal zo vol is gebouwd, maar in het buitenland is het gebruikelijker om de minder bevolkte gebieden niet overdadig te beveiligen...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:14 schreef riri het volgende:
Wat raar ook...in zo'n bocht....lijkt me toch niet dat je daar dan heel hard kan rijden?...Als ze daar waar die bus staat vandaan kwamen en de bocht net niet konden nemen zou je toch denken als het hard was gegaan die auto nooit onderste boven in het water was geraakt....lijkt me dan eerder dat die auto in die snelheid gewoon met de onderkant op het water terecht komt en niet op de kop
Er zit ook zo'n houten balustrade op die brug,die kan natuurlijk nooit een auto tegenhouden,die had toch minstens van ijzer moeten zijn.
Lijkt net of de auto op de rand van de brug net iets is doorgeschoten,iets is blijven hangen met de wielen over de rand en toen om is geslagen naar beneden toe....op die bodem in dat water is het natuurlijk ook allemaal rotsig vandaar dat die bovenkant zo ingedeukt is lijkt me
Een paar namen dus van de deelnemers die ook in Noorwegen zijn.quote:Het eerste seizoen van 71 Graden Noord, een Nederlands-Belgische coproductie, was begin dit jaar te zien bij RTL 5.
Aan de show, waarvoor een aantal bekende deelnemers op expeditie gingen in Noorwegen, namen onder anderen Xander de Buisonjé en Kim Feenstra deel.
Voor het nieuwe seizoen van het tv-programma reisden onlangs John de Wolf, Fajah Lourens, John van Lottum, Rebecca Loos en Joep Sertons naar het Scandinavische land.
Op een of andere manier heb ik er ook een naar gevoel aan over gehoudenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Een paar namen dus van de deelnemers die ook in Noorwegen zijn.
Trouwens, weer Kim Feenstra, die heeft ook wat de verduren gehad dit jaar zeg. Niet dat ze zo'n dikke vrienden ofzo met EP geweest zal zijn, maar dit is al de derde persoon in 3 maanden met wie ze intensief heeft geleefd/gewerkt, die overlijdt. (ik insinueer hiermee niks, constateer alleen maar iets, m'n rtl boulevard-radar draait constant overuren, heh)
Ik loop al een hele avond te balen, waarom doet me dit toch zo veel, ik kende 'm niet eens persoonlijk.
In Noorwegen staan niet overal vangrailsquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:14 schreef riri het volgende:
Wat raar ook...in zo'n bocht....lijkt me toch niet dat je daar dan heel hard kan rijden?...Als ze daar waar die bus staat vandaan kwamen en de bocht net niet konden nemen zou je toch denken als het hard was gegaan die auto nooit onderste boven in het water was geraakt....lijkt me dan eerder dat die auto in die snelheid gewoon met de onderkant op het water terecht komt en niet op de kop
Er zit ook zo'n houten balustrade op die brug,die kan natuurlijk nooit een auto tegenhouden,die had toch minstens van ijzer moeten zijn.
Lijkt net of de auto op de rand van de brug net iets is doorgeschoten,iets is blijven hangen met de wielen over de rand en toen om is geslagen naar beneden toe....op die bodem in dat water is het natuurlijk ook allemaal rotsig vandaar dat die bovenkant zo ingedeukt is lijkt me
Die vent had gewoon 'iets'. Uitstraling, charme, charisma, zoiets. Zelfs al enkel via tv kan zo'n persoon gewoon een ontzettende sterke indruk op je maken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:44 schreef Cee het volgende:
Ik loop al een hele avond te balen, waarom doet me dit toch zo veel, ik kende 'm niet eens persoonlijk.
Dat dus.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die vent had gewoon 'iets'. Uitstraling, charme, charisma, zoiets. Zelfs al enkel via tv kan zo'n persoon gewoon een ontzettende sterke indruk op je maken.
niet alleen op tv, IRL ookquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die vent had gewoon 'iets'. Uitstraling, charme, charisma, zoiets. Zelfs al enkel via tv kan zo'n persoon gewoon een ontzettende sterke indruk op je maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |