abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 oktober 2008 @ 16:36:06 #176
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_62329471
he bah
ik was fan van die leuke vent
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 oktober 2008 @ 16:41:07 #177
163650 Greys
pi_62329562
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 16:18 schreef Deliana het volgende:
Ik moet steeds aan zijn vrouw denken, die zit hier in Nederland, krijgt alle berichten en foto's ook onder ogen.
Wat vreselijk voor haar, de kinderen en de rest van zijn familie.
Afgrijselijk ja, daar moet je echt niet aan denken.
Op dit soort momenten besef je je (wederom) hoe het leven zomaar afgelopen kan zijn
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62330147
R.I.P

Ik kan het niet geloven
pi_62334685
Is het nu niet heel raar om naar ER te kijken?
Je ziet hem gewoon praten, lopen en lachen...... en toch is ie dood!
Ik vind het onvoorstelbaar.

Ik vraag me ook af hoe de kandidaten nu zelf zitten te kijken. Voor hen was EP toch een baken in hun ER-avontuur. Ze hebben hem van dichtbij mee gemaakt. Dat lijkt me ook erg bevreemdend en moeilijk!
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_62334715
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 20:47 schreef Injetta het volgende:
Is het nu niet heel raar om naar ER te kijken?
Je ziet hem gewoon praten, lopen en lachen...... en toch is ie dood!
Ik vind het onvoorstelbaar.
Expeditie Robinson 2008 #9
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:39:02 #181
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_62336219
R.I.P. ze deden het bij RTL wel netjes net bij E.R.
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_62336257
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:39 schreef Mr_DG het volgende:
R.I.P. ze deden het bij RTL wel netjes net bij E.R.
Zeer netjes gedaan idd.
pi_62336281
Alleen het overzicht van de programma's voor vanavond had ook wel aangepast kunnen worden, was wel schreeuwerig en volgens mij zoiets als, bij Expeditie Robinson gaat het er weer heftig aan toe vanavond ofzo.
pi_62336310
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:41 schreef Utrecht het volgende:
Alleen het overzicht van de programma's voor vanavond had ook wel aangepast kunnen worden, was wel schreeuwerig en volgens mij zoiets als, bij Expeditie Robinson gaat het er weer heftig aan toe vanavond ofzo.
Dat was voor Rock Nation.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 oktober 2008 @ 21:42:55 #185
163650 Greys
pi_62336328
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:41 schreef Utrecht het volgende:
Ja, dat viel me ook op. Die voice-over zei zelfs als ik het wel heb "Overleven! Vanavond vanaf 20.25 uur"
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:52:49 #186
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_62336684
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, dat viel me ook op. Die voice-over zei zelfs als ik het wel heb "Overleven! Vanavond vanaf 20.25 uur"

Idd ja dat was dan wel weer minder.
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_62340956
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 18:15 schreef schatje het volgende:

[..]

Zijn dochter is getrouwd met Paul.
nee...hij is getrouwd met de dochter van Paul..
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_62343104
Zometeen een gesprek met John de Wolf (een van de deelnemers aan 71 graden noord) bij Q-Music.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_62346253
Goed gesprek, je merkte goed dat zo'n 'harde' als John de Wolf behoorlijk aangeslagen was.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 13 oktober 2008 @ 14:42:49 #190
130351 jannet1234
keep happy, no matter what
pi_62351292
zijn vrouw en dochter waren in noorwege ten tijde dat dit is gebeurt.
  maandag 13 oktober 2008 @ 20:04:26 #191
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_62359692
quote:
Deelnemers 71 Graden Noord nog in shock.

De deelnemers aan het programma 71 Graden Noord kunnen niet bevatten dat Ernst-Paul Hasselbach omgekomen is. "Ik kan het nog steeds niet beseffen", vertelde voormalig proftennisser John van Lottum in RTL Boulevard. "Vanochtend werd ik wakker en toen schoten opnieuw de tranen in mijn ogen."

De tv-presentator kwam zaterdag om het leven na een auto-ongeluk in Noorwegen, waar hij met een productieteam werkte aan de opnamen van 71 Graden Noord. Ook een Belgische productie-assistente kwam om. "We waren bezig met een zware oefening, waarbij we midden in een sneeuwstorm een berg van tweeduizend meter beklommen", zei oud-profvoetballer John de Wolf. "Tweehonderd meter voor de top werd alles stilgelegd en moesten we naar beneden."

De Wolf reageerde emotioneel op het nieuws van de dood van de 42-jarige presentator. "Je klapt op zo'n moment helemaal in elkaar. Hij heeft een vrouw, twee zoons en een dochtertje. Je zult zo'n bericht maar thuis krijgen."

De acht overgebleven deelnemers aan het realityprogramma werden nadat ze het nieuws hadden gehoord, met een busje naar de plaats des onheils overgebracht. "We zijn gestopt en met zijn allen uitgestapt", vertelde de geëmotioneerde De Wolf. "Daar hebben we één minuut stilte gehouden." Gisteravond zijn De Wolf, Van Lottum en de overige Nederlandse kandidaten Fajah Lourens en Joep Sertons vanuit Noorwegen naar Nederland gevlogen. Rebecca Loos keerde terug naar haar woonplaats Londen, meldde RTL maandag.

Het lichaam van Hasselbach is inmiddels vrijgegeven door de Noorse politie. Het is volgens een RTL-woordvoerder nog onduidelijk wanneer hij kan worden overgebracht naar Nederland. "We zijn druk bezig met de repatriëring." Zijn familie heeft aan RTL aangegeven van plan te zijn in 'zeer besloten kring' afscheid van hem te nemen. Waar en wanneer dit afscheid plaatsvindt, is nog niet bekend.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:46:09 #192
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_62372829
quote:
Kinderen samen op begrafenis Ernst-Paul Hasselbach.

De tragisch verongelukte Ernst-Paul Hasselbach (42) had drie kinderen uit drie verschillende relaties. Maar zo trots als de presentator vertelde over het 4-jarige dochtertje Uma, dat hij had met Gracia Witteman, zo zwijgzaam was hij over zijn twee zonen: de 13-jarige Marley die hij kreeg met Karin, en de 19-jarige Timo van eerste liefde Babs. „Timo heeft zijn vader in februari voor het laatst gezien”, vertelt zijn moeder verdrietig.

De 38-jarige Gracia was de grote liefde van Ernst-Paul. Sinds zes jaar was hij gelukkig met de dochter van Paul Witteman, met wie hij een schattig meisje kreeg. Gracia en Uma zijn echter niet de enigen die momenteel diep rouwen. Ernst-Paul, die werd geboren in Suriname, laat nog twee gezinnen achter. Op de begrafenis zullen zijn drie kinderen allemaal aanwezig zijn: Uma van Gracia. Marley van Karin. En Timo van Babs. Als tiener verhuisde Ernst-Paul speciaal voor Babs vanuit Canada naar Amsterdam. Zij stond dus aan de wieg van zijn Nederlandse tv-carrière. En negentien jaar geleden kreeg zij ook zijn eerste kind.

Vol pijn vertelt Babs, nadat ze De Telegraaf zelf belde: „Wij zijn net als iedereen overvallen door dit nieuws. Het is allemaal zo verschrikkelijk. Zo abrupt. Maar wat niet klopt, is dat overal staat dat Ernst-Paul nóg twee zonen heeft uit een eerdere relatie. Dat is niet waar, en vooral voor Timo vind ik dat erg. Je had mijn zoon dit weekend moeten zien; één hoopje ellende.”

Ze legt uit: „Ernst-Paul zei altijd dat hij zijn zoons elk weekend zag. In werkelijkheid ontmoette hij in ieder geval Timo zelden. Ernst-Paul heeft zijn oudste zoon voor het laatst in februari gezien. Er zijn tussen hen zo veel dingen niet gezegd. Zo veel vragen… Was zijn vader trots op hem? Ik zeg steeds dat het wel zo was, maar Timo zal het uit zijn mond niet meer kunnen horen. Dat is tragisch.”
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_62376488
Wat triest. En dan die oudste zoon die achterblijft met nog zoveel vragen waar hij nooit een antwoord op zal krijgen. Dat begrijp ik niet, dat mensen zo'n slechte band met hun kinderen onderhouden. Als er onverhoopt wat gebeurt laat je je kinderen met zoveel vragen en verdriet achter.
pi_62377072
En dan gaat Babs zelf de telegraaf bellen, om dit wereldkundig te maken. Zal haar zoon goed doen.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:51:27 #195
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_62377811
Ja erg triest...alleen snap ik niet dat zijn ex-partner zo nodig naar de telegraaf moet bellen. Dan belt ze naar de goeie krant..Maar niet heus!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:37:10 #196
163650 Greys
pi_62378975
Ik snap het nut ook totáál niet, van het feit dat ze de Telegraaf zelf gebeld heeft.
Wat wil zij daar nou in vredesnaam mee bereiken? Even laten zien dat het heus niet zo'n goede vader is ofzo? Te laat mop, hij is dood
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:38:12 #197
163650 Greys
pi_62379003
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 14:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja erg triest...alleen snap ik niet dat zijn ex-partner zo nodig naar de telegraaf moet bellen. Dan belt ze naar de goeie krant..Maar niet heus!
Welke krant dan ook... dit gaat toch nergens over?
Nog even je overleden ex-partner zwart maken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:39:03 #198
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62379028
Dat getuigt niet bepaald van goede smaak.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_62379033
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 11:46 schreef static het volgende:

[..]

Echt zo'n Telegraaf-artikel .
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:51:34 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62379349
Dat was precies ook mijn gedachte 'Een hoopje ellende, maar gelukkig dat je moeder dan toch nog even naar de krant belt (welke dan ook!) om dat wereldkundig te maken.'
Triest dat ze dit dan aangrijpt om ook nog even in de schijnwerpers te komen staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')