Het wordt altijd herhaald tussen de middag. Rond etenstijd kijken we altijd Grace Anatomyquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:36 schreef borisz het volgende:
half 7 ofzo.
Ik kijk altijd boulevard ipv TTQ.
oh ja, dat is natuurlijk ook weer zoquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zijn van die dubbeldikke, dan voel je niks meer lieverd. Ach, een plastic tas doet wonderen
neuh,, ik vergeet mijn gewone pil nooit...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij was toch meer van de morning-after pil?
Dat werkt natuurlijk ook tegen kinderenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:55 schreef Ole het volgende:
[..]
neuh,, ik vergeet mijn gewone pil nooit...
Waarom dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zijn van die dubbeldikke, dan voel je niks meer lieverd.
dat in elk geval welquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat werkt natuurlijk ook tegen kinderen
Dat ook, maar de geschiedenis tussen tong en haaibaaike gaat al een hele tijd terugquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:59 schreef Ole het volgende:
als je aan shmoopy komt....
Ik was nog vriendelijkquote:
Pfff, wat een propaganda zeg!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:11 schreef tong80 het volgende:
Heb haar eens kuthoer genoemd toen kreeg ik een ban
Ik onterf jequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:13 schreef SCH het volgende:Gezellig, ik ga even meerellen, ik ben het namelijk met Haaibaaike eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |