Die van vorige week staat er nog, misschien dat ik een nieuwe maak.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
goed idee, is er al een topic?
Je vond de poes van Memento wel SCHattig ofzo? Is dat een harige?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:08 schreef rubbereend het volgende:
Heb eigenlijk nooit veel met poezen gehad, alleen Memento heeft me poezen leren waarderendus nu vind ik ze ook schattig
idd...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:35 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Weer de eerste. En dat om 9:35
Hoveel condooms neem je mee?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:32 schreef Ole het volgende:
Gezellig hier.
Ben koffer aan het pakken en huis aan het schoonmaken en zo..
Oh ik dacht dat je vandaag nog weg gingquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:36 schreef Ole het volgende:
ga morgenmiddag pas weg hoor!
Maar bedankt
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je vandaag nog weg ging.
Maar dan ben ik het iig niet vergeten.
Ach, ik ga naar een homo-dorp en logeer bij een homoquote:
Dat zijn van die dubbeldikke, dan voel je niks meer lieverd. Ach, een plastic tas doet wonderenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:41 schreef Ole het volgende:
[..]
Ach, ik ga naar een homo-dorp en logeer bij een homo
Condooms in overvloed lijkt me. Hetero mannen wordt wellicht wat lastiger
That;s the question, dat is echt grappigquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanavond Fok!user BVO bij That's the question, vergeet het niet.
Jij was toch meer van de morning-after pil?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:41 schreef Ole het volgende:
[..]
Ach, ik ga naar een homo-dorp en logeer bij een homo
Condooms in overvloed lijkt me. Hetero mannen wordt wellicht wat lastiger
Het wordt altijd herhaald tussen de middag. Rond etenstijd kijken we altijd Grace Anatomyquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:36 schreef borisz het volgende:
half 7 ofzo.
Ik kijk altijd boulevard ipv TTQ.
oh ja, dat is natuurlijk ook weer zoquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zijn van die dubbeldikke, dan voel je niks meer lieverd. Ach, een plastic tas doet wonderen
neuh,, ik vergeet mijn gewone pil nooit...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij was toch meer van de morning-after pil?
Dat werkt natuurlijk ook tegen kinderenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:55 schreef Ole het volgende:
[..]
neuh,, ik vergeet mijn gewone pil nooit...
Waarom dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zijn van die dubbeldikke, dan voel je niks meer lieverd.
dat in elk geval welquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat werkt natuurlijk ook tegen kinderen
Dat ook, maar de geschiedenis tussen tong en haaibaaike gaat al een hele tijd terugquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:59 schreef Ole het volgende:
als je aan shmoopy komt....
Ik was nog vriendelijkquote:
Pfff, wat een propaganda zeg!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:11 schreef tong80 het volgende:
Heb haar eens kuthoer genoemd toen kreeg ik een ban
Ik onterf jequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:13 schreef SCH het volgende:Gezellig, ik ga even meerellen, ik ben het namelijk met Haaibaaike eens
En de kapotte videoquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:34 schreef Ole het volgende:
Vergeet de magnetron niet!
Is het gas uit?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:24 schreef Ole het volgende:
ik denk de hele tijd dat ik iets vergeet.... en mijn tas zit al propvol!
Ligt eraan op welke manier je dat bedoelt. Import van producten van een Amerikaans bedrijf oid?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:01 schreef FrankyMcG het volgende:
Iemand hier toevallig ervaring met spullen vanuit Amerika naar Nederland versturen?
Ik heb golfclubs gekocht bij een bedrijf, en die laat ik nu via een kennis daar versturen. Gewoon via US Postal, zit geen haast bij, maar ik wil eigenlijk ontkomen aan invoerrechten. Dus was aan het denken om er "second hand golfclubs" of "gift" op de papieren te laten zetten.... werkt dat?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ligt eraan op welke manier je dat bedoelt. Import van producten van een Amerikaans bedrijf oid?
Dat.. zou ik niet weten. Misschien werkt het... misschien niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:27 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik heb golfclubs gekocht bij een bedrijf, en die laat ik nu via een kennis daar versturen. Gewoon via US Postal, zit geen haast bij, maar ik wil eigenlijk ontkomen aan invoerrechten. Dus was aan het denken om er "second hand golfclubs" of "gift" op de papieren te laten zetten.... werkt dat?
Denk dat ik de gok gewoon neem, als ik invoerrechten moet betalen zal niet zo spectaculair zijn, aangezien die clubs echt cheap waren!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dat.. zou ik niet weten. Misschien werkt het... misschien niet.
en ik dan?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:49 schreef Ole het volgende:
Dank jullie wel allemaal![]()
groetjes en eenvoor tong
ja dat en de condoomsquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Spannend spannend
En je wist dat je iets belangrijks vergeten was...
In het vliegtuig mag het ook niet..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:15 schreef Ole het volgende:
kost trouwens 3 euro voor een kwartier. En ik ben nog wel KPN abbonnee![]()
Gaan ze ook nog omroepen dat ik niet mag roken. Net toen ik er even niet aan dacht
Die heb je toch niet meer ?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:16 schreef Ole het volgende:
In Sitges mogen we roken in de kroeg![]()
dat kost me mijn longen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |