En de kapotte videoquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:34 schreef Ole het volgende:
Vergeet de magnetron niet!
Is het gas uit?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:24 schreef Ole het volgende:
ik denk de hele tijd dat ik iets vergeet.... en mijn tas zit al propvol!
Ligt eraan op welke manier je dat bedoelt. Import van producten van een Amerikaans bedrijf oid?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:01 schreef FrankyMcG het volgende:
Iemand hier toevallig ervaring met spullen vanuit Amerika naar Nederland versturen?
Ik heb golfclubs gekocht bij een bedrijf, en die laat ik nu via een kennis daar versturen. Gewoon via US Postal, zit geen haast bij, maar ik wil eigenlijk ontkomen aan invoerrechten. Dus was aan het denken om er "second hand golfclubs" of "gift" op de papieren te laten zetten.... werkt dat?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ligt eraan op welke manier je dat bedoelt. Import van producten van een Amerikaans bedrijf oid?
Dat.. zou ik niet weten. Misschien werkt het... misschien niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:27 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik heb golfclubs gekocht bij een bedrijf, en die laat ik nu via een kennis daar versturen. Gewoon via US Postal, zit geen haast bij, maar ik wil eigenlijk ontkomen aan invoerrechten. Dus was aan het denken om er "second hand golfclubs" of "gift" op de papieren te laten zetten.... werkt dat?
Denk dat ik de gok gewoon neem, als ik invoerrechten moet betalen zal niet zo spectaculair zijn, aangezien die clubs echt cheap waren!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dat.. zou ik niet weten. Misschien werkt het... misschien niet.
en ik dan?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:49 schreef Ole het volgende:
Dank jullie wel allemaal![]()
groetjes en eenvoor tong
ja dat en de condoomsquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Spannend spannend
En je wist dat je iets belangrijks vergeten was...
In het vliegtuig mag het ook niet..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:15 schreef Ole het volgende:
kost trouwens 3 euro voor een kwartier. En ik ben nog wel KPN abbonnee![]()
Gaan ze ook nog omroepen dat ik niet mag roken. Net toen ik er even niet aan dacht
Die heb je toch niet meer ?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:16 schreef Ole het volgende:
In Sitges mogen we roken in de kroeg![]()
dat kost me mijn longen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |