banaan is slechts opstoppend voor één soort uitgang, toch?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:55 schreef DarkElf het volgende:
die banaan van net wilt mijn maag er zelf al uitgooien, scheelt weer moeite doen
ze zijn vooral heul fiesss.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
banaan is slechts opstoppend voor één soort uitgang, toch?![]()
Gele kiwi's?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gele of groene?
Ikke vind de gele t lekkerst
Ja, het is alweer bijna weekendquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:55 schreef Anosmie het volgende:
Is het alweer Boulimadag?
Jeetje wat vliegt de tijd toch.
Wel zonde dat Boulimiadag samenvalt met mn Brintadag. Zit ik potjandosie gewoon mn crashdieetje uit te kotsen.quote:
Ik vind die gele zo vies zoet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:01 schreef DarkElf het volgende:
gele of groene?
Ikke vind de gele t lekkerst
Brintaquote:
Ja doei, heb je wel eens je tanden gepoetst voor je een glas jus d'orange nuttigde?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:09 schreef Anosmie het volgende:
Smoothies zijn heerlijk, maar zo slecht voor je tandjes.
Ja dat zei de mr net ook al, toen ik heel dramatisch met lange tanden en veel gesputter dat ding atquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:06 schreef conleche het volgende:
DE: als je een banaan in stukjes snijdt en dan in de vriezer gooit en daarna met jus d'orange en aarbeien blendt, heb je echt een heerlijke smoothie en de banaansmaak is dan weg, maar maakt de smoothie wel lekker lobbig!
Zijn ze gek geworden: tandenpoetsen voor je fruitsap drinkt?? Dan smaakt dat toch fiessssss!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:09 schreef Anosmie het volgende:
Smoothies zijn heerlijk, maar zo slecht voor je tandjes.
ja lekker wordt het daarvan he?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja doei, heb je wel eens je tanden gepoetst voor je een glas jus d'orange nuttigde?.
Serieus. Dat is het voordeel van 3 dagen werkenquote:
We krijgen jou ook nog wel aan de Brinta, Cootjequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Zijn ze gek geworden: tandenpoetsen voor je fruitsap drinkt?? Dan smaakt dat toch fiessssss!
Brinta:Is het een virus? waarom zit iedereen aan de brinta? Zjjn jullie aan het rebirthen of wat?
Dacht ut niet!! ICM mijn dieet is dat een zekere aankomst van 2 kilo per dag!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
We krijgen jou ook nog wel aan de Brinta, Cootje.
misschien gaan ze wel afdingenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:20 schreef k_i_m het volgende:
Dit gaat weer een lange dag worden.
Er wilde net iemand toegang tot een bepaalde map en ik heb teruggemaild dat dat 10 euro kost.
Ben zo benieuwd wat ik terugkrijg.
hehe... t leukste is dat je wéét dat mensen een beetje vertwijfeld gaan denken: what the...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:20 schreef k_i_m het volgende:
Dit gaat weer een lange dag worden.
Er wilde net iemand toegang tot een bepaalde map en ik heb teruggemaild dat dat 10 euro kost.
Ben zo benieuwd wat ik terugkrijg.
Er is wel iets voor te zeggen hoor. Door de liters frisdrank en fruitsappen die ik door de jaren gedronken heb, zit ik nu opgescheept met enorm gevoelige tanden, waar de tandarts dus niks aan kan doenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Zijn ze gek geworden: tandenpoetsen voor je fruitsap drinkt?? Dan smaakt dat toch fiessssss!
Ik heb zelf ook vaak last van gevoelige tanden als ik frisdrank drinkquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er is wel iets voor te zeggen hoor. Door de liters frisdrank en fruitsappen die ik door de jaren gedronken heb, zit ik nu opgescheept met enorm gevoelige tanden, waar de tandarts dus niks aan kan doen
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook vaak last van gevoelige tanden als ik frisdrank drink. Ik schrik wel een beetje van jouw post. Toch maar eens drastisch minderen dan
.
Er komt weer een enorme stank uit de kamer van de Duitse. Echt niet normaal. Het komt nu zelfs mijn kamer in, waardoor ik mijn deur dicht moet doen, wil ik niks ruiken. Ze doucht echt bijna nooit en ze wast zich ook nooit.... Gadverdegadver. Volgens mij is ze met één of ander biologisch experiment bezig om te kijken hoeveel bacteriën ze kwijt kan op d'r kamer
.
Ik wou net hetzelfde schrijven. Heb je haar überhaupt al aangesproken op haar hygienische vaardigheden? Anders gewoon een ruimteverfrisser voor haar deur zetten met daarbij een schriftelijk verzoek deze te gebruiken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:59 schreef MissBliss het volgende:
Gadver Viking
Heb je dr al eens een fles deo gegeven als stille hint?
OE! Zie je, duivelse snoepjes zijn het!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er is wel iets voor te zeggen hoor. Door de liters frisdrank en fruitsappen die ik door de jaren gedronken heb, zit ik nu opgescheept met enorm gevoelige tanden, waar de tandarts dus niks aan kan doen
Lijntechnisch wel handig, meer dan 1 blokje chocola of 1 haribosnoepje kan ik niet verdragen, dat doet gewoon te veel pijn aan mn gebit
of gewoon onder de deur door leegspuiten als ze er niet is (of als ze er wel is en ze idd zo stinkt en je een slot op je deur hebt voor als je moet vluchtenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wou net hetzelfde schrijven. Heb je haar überhaupt al aangesproken op haar hygienische vaardigheden? Anders gewoon een ruimteverfrisser voor haar deur zetten met daarbij een schriftelijk verzoek deze te gebruiken.
Haten is verlaten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat mis ik nu weer een heel deel nu ik even weg ben
Oh en evalutatie 2: Mijn groepsgenootjes van school haten mij 4real. Yeah!
Wat maakt het uitquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Bolletje; ik kan het me niet voorstellen! Ik denk dat SHE gelijk heeft en ze gewoon stinkend jaloers zijn, want what is not to like?? Lange benen: check, prachtig koppie: check, slank: check, interessante gedachtengangen: check, vriendje to die for: check. Bolletje, ik zweer je: ze zien gewoon groen....quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Becaus they said it and they wrote it down...quote:
Euh ja, maar dat hak-op-de-tak-denken kan voor groepsgenootjes dan niet te volgen en verwarrend zijn en dat helpt nou niet echt om lekker gestructureerd samen te werkenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:23 schreef conleche het volgende:
interessante gedachtengangen: check
troe, troequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit. Zolang wij maar van je houden toch?
.
Daar kan ik dan wel weer enigszins inkomen...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Becaus they said it and they wrote it down...
Als er iets fout gaat: Ja dat was dus zeg maar de schuld van bolletje
Ik ben er niet ALTIJD, ik moet blijkbaar naar elke vergadering anders vinden ze dat ik niet goed mee doe
ik kom vaak te laat
En ze snappen nooit wat ik bedoel, zeggen dat ik te onduidelijk uitleg
Conclusie: ik werd matig beoordeeld
Ik vind het persoonlijk onzin om op te komen dagen, het gaat om het eind resultaat.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:33 schreef Merel het volgende:
[..]
Euh ja, maar dat hak-op-de-tak-denken kan voor groepsgenootjes dan niet te volgen en verwarrend zijn en dat helpt nou niet echt om lekker gestructureerd samen te werken
En niet aanwezig zijn of te laat komen geeft nou ook niet echt de indruk dat je je best doet.. Ook al is het misschien wel zo.
Groepswerk is gewoon irritant, dan krijg je dit soort dingen
Ik snap niet waarom dat zo isquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Daar kan ik dan wel weer enigszins inkomen...
Jah duh. Ze werken voor ieders cijfer. Dat heet groepswerk. Dat draait om acceptatie.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
troe, troe
Ze hadden het idee dat ze voor mijn cijfer werkte
en dat vonden ze verveulend
en en en en
nou ja ik zei gewoon: nee hoor is niet zo
maar ja.. 6 tegen 1!
Eigenlijk vind niemand mij echt aardig heb ik das gefuhl. (Behalve de jongens)quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:42 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Jah duh. Ze werken voor ieders cijfer. Dat heet groepswerk. Dat draait om acceptatie..
Ze nemen daar niet op.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:23 schreef SHE het volgende:
Yppy, gewoon HK even bellen via de lush site, dat sturen ze echt wel voor je op!
Jij hebt een hele creatieve geest. Zij niet. Dat is hun gebrek.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik snap niet waarom dat zo is
ik begrijp altijd IEDEREEN
ik kan altijd IEDEREENS handschrift lezen
gaan mensen zeggen dat ze mij niet begrijpen
mijn/andere mensen hun handschrift niet kunnen lezen.
Doe dan gewoon wat meer je best
Hahaha, daar kan ik me zomaar iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En ze snappen nooit wat ik bedoel, zeggen dat ik te onduidelijk uitleg
O ik was ook weer eens Spuit 11quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, daar kan ik me zomaar iets bij voorstellen.
Yep.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:57 schreef mspoez het volgende:
Is dat voor die baan bij de Dovenstichting Vik?
*duimt*
[ afbeelding ]
Dat is toch wat je kunt krijgen als je te lang rond blijft lopen met een blaasontsteking? Gelukkig geen ervaring mee!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:01 schreef k_i_m het volgende:
Heeft er iemand ervaring met nierbekkenonstekingen?
Nierbekkenontstekingquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:01 schreef k_i_m het volgende:
Heeft er iemand ervaring met nierbekkenonstekingen? Is dat altijd heel erg, of kan het ook minder erg zijn dat je niet gelijk met 40 graden koorts in bed ligt?
Oe, wat spannend Vik!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:51 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha, daar kan ik me zomaar iets bij voorstellen.
Mijn Belangrijke Sollicitatiebrief is af en ik heb hem net verzonden. Heb de brief wel tig keer gelezen en mijn cv idem dito, maar ik durf hem nu niet meer door te kijken uit angst dat ik nu fouten zie die ik eerder niet zag (zoals Merel onlangs). En ik hoop nu verdomme eindelijk eens uitgenodigd te worden op gesprek, want ik ben geknipt voor die baan
.
Had jij vandaag nou je gesprek?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Spannend, Viking!
En ik heb net geen zak Bolletje kruidnootjes kunnen kopen. Ik wilde het heel graag, maar kon het schap niet vinden (AH XL, nooit geweest) en ik raakte daarvan zo geirriteerd, dat ik weg ben gegaan. Met een chocomelpadhouder (voor mijn Senseo) en -pads, dat dan weer wel.
Je had het ook kunnen vragen. Maar dat doe ik zelf ook nooit. Fiets nog liever naar een andere supermarkt dan een supermarktmedewerker iets te vragenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Spannend, Viking!
En ik heb net geen zak Bolletje kruidnootjes kunnen kopen. Ik wilde het heel graag, maar kon het schap niet vinden (AH XL, nooit geweest) en ik raakte daarvan zo geirriteerd, dat ik weg ben gegaan. Met een chocomelpadhouder (voor mijn Senseo) en -pads, dat dan weer wel.
Och ik vind vragen niet erg, maar ik ws inmiddels al zover dat het niet meer hoefdequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je had het ook kunnen vragen. Maar dat doe ik zelf ook nooit. Fiets nog liever naar een andere supermarkt dan een supermarktmedewerker iets te vragen. Maar goed, morgen ben je blij als je op de weegschaal staat
.
Dat is omdat we zo van je houdenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:26 schreef SHE het volgende:
70 ongelezen berichten, bedankt he dames !
Dat is bij mij niet tegenwóórdig, dat heb ik altijd al gehad, ben er aan gewend, ik schrik niet meerquote:Maar nee, dewas mijn gezicht bji het ontwaken. Ik word wakker alsof ik dood ga tegenwoordig.
Vooral NIET kotsen dan nu dusquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:29 schreef DarkElf het volgende:
weet je wat vies is?
Rijst kotsen...
heb nét gebakken rijst op..... mmm what to do
Dat is dat geroddel achter de schermen natuurlijk!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:32 schreef Viking84 het volgende:
Waarom kreeg SHE zoveel PM's dan? Heb ik iets gemist?
neequote:
Gatver!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:32 schreef Anosmie het volgende:
Er blijven altijd wel wat rijstekorreltjes ergens achter in je neus hangen. En dan snuit je en dan heb je rijstsnot. Of je haalt je neus op en dan proef je brokjes zure rijst..
Trust me, niets lelijks over iemand hier! Ik sssssweer je!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:32 schreef Viking84 het volgende:
Waarom kreeg SHE zoveel PM's dan? Heb ik iets gemist?
Melkproducten zijn extreem goor om te kotsen. Cola kotst weer heel goed daarentegen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:29 schreef DarkElf het volgende:
weet je wat vies is?
Rijst kotsen...
Ok, dan geloof ik je op je mooie bruine ogenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Trust me, niets lelijks over iemand hier! Ik sssssweer je!
We waren gewoon irritant bezig.
wel eens spaghetti gekotst?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:37 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Melkproducten zijn extreem goor om te kotsen. Cola kotst weer heel goed daarentegen.
De temperatuur was 36.1quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:32 schreef Anosmie het volgende:
Oh. Je had hem al gebeld. Zeg tegen je baas dat je naar de dokter gaat omdat ze vermoeden dat je nierbekkenontsteking hebt.
Dan ga je naar huis en meet je je temperatuur op en bel je de dokter terug.
Patat blijft in kleine stukjes achter in je keel hangenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wel eens spaghetti gekotst?
Ik wel, in Café België nota bene![]()
en patat is ook heeeeel vies![]()
disclaimer: dit gaat allemaal over de verre verre verleden tijd hoor![]()
Melk wordt altijd zo snel zuur. En t blijft in je keelslijm hangen. Yugh.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:37 schreef k_i_m het volgende:
Melkproducten zijn extreem goor om te kotsen. Cola kotst weer heel goed daarentegen.
ik heb vroeger wel eensblaasontsteking gehad waar ik totaal geen last van had, misschien kan dat met zoiets ook...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
De temperatuur was 36.1. Nu mag ik dus ook niet terugbellen, want ik heb geen koorts. Het is zelfs veel lager dan mijn normale temperatuur. Nouja, misschien een verklaring waarom ik me zo ellendig voel.
en ziet eruit als dikke bleke wormen als t eruit komtquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:42 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Patat blijft in kleine stukjes achter in je keel hangen.
ik put ook alleen maar uit mijn 20 weken misselijk zijn van de zwangerschap.
Ik zou gewoon stommetje spelen en terugbellen. Gewoon zeggen dat je temperatuur veel lager is dan normaal en dat je je zo beroerd voelt. Kan de doc even naar je kijken. Is toch een prettiger idee of niet?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:41 schreef k_i_m het volgende:
De temperatuur was 36.1. Nu mag ik dus ook niet terugbellen, want ik heb geen koorts. Het is zelfs veel lager dan mijn normale temperatuur. Nouja, misschien een verklaring waarom ik me zo ellendig voel.
getverdegetverquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:29 schreef k_i_m het volgende:
Ik had gisteren last van mijn rug, aan één kant. En vandaag aan allebei de kanten. En ik heb nooit last van mijn rug. Het straalt gewoon naar boven, ik word er helemaal misselijk van. En als klap op de vuurpijl staat het koude zweet op mijn rug en heb ik een gloeihoofd.
Vervelender is dat ik net de dokter ging bellen die wilde weten wat mijn temperatuur was. En dat kan ik niet meten op mijn werk. Ik heb geen 40 graden koorts, maar wel verhoging. Ik kan alleen niet goed zeggen hoeveel.
Moet je ook echt doen *knipper knipper*quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, dan geloof ik je op je mooie bruine ogen![]()
.
Daar hoort heul geen ketchup bij, maar mayonaisequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:11 schreef Anosmie het volgende:
Bratwurst mit sauerkraut! En ketchup en mosterd uiteraard.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar hoort heul geen ketchup bij, maar mayonaise.
Haha, dat kan heel goed. Alleen hou ik niet zo van mayo.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:13 schreef Viking84 het volgende:
Daar hoort heul geen ketchup bij, maar mayonaise.
* Viking84 voorziet een herhaling van de boerenkool-met-spekjesdiscussie van gisteren.
Nouja, ik meen me te herinneren dat een ontsteking voor temperatuurverhoging zorgt, niet voor verlaging. Dus het zal allemaal wel meevallen gok ik. Om daar nou nog halsoverkop voor naar een vreemde dokter te gaan.. Ik bel wel voor een gewone afspraak morgenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:46 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik zou gewoon stommetje spelen en terugbellen. Gewoon zeggen dat je temperatuur veel lager is dan normaal en dat je je zo beroerd voelt. Kan de doc even naar je kijken. Is toch een prettiger idee of niet?
Ohja. Er stond in wiki koortspieken. Misschien ben je nu voorbij de piek en schiet je temp straks weer omhoog?
Eenschquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:22 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Haha, dat kan heel goed. Alleen hou ik niet zo van mayo.
Ik smeer graag met ketchup/mosterd.
Oe, weet je wat lekker is op je boterham?
Ardenner boterhamworst met een likje ketchup/mosterd combi en augurk.
Heb je nu geen honger?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:22 schreef SHE het volgende:
Beterschap Kim!
Ik heb helaas niet kunnen kotsen, maar ik heb het goedgemaakt met een heerlijk anorexisch lijstje
O: weightcare bar
L: 2 volkorenboterhammen met rauwkost
D: pasta met tonijn
T: appelz
*stil*
*mooi*
Mmmmmmmmmmkeee dan. Omdat jij het bent.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:26 schreef k_i_m het volgende:
Nouja, ik meen me te herinneren dat een ontsteking voor temperatuurverhoging zorgt, niet voor verlaging. Dus het zal allemaal wel meevallen gok ik. Om daar nou nog halsoverkop voor naar een vreemde dokter te gaan.. Ik bel wel voor een gewone afspraak morgen.
Geen baan = geen Helga.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:22 schreef Viking84 het volgende:
Bah, ik verveel me. Wil iedereen die zat is van z'n baan even bedenken dat er maar één ding erger is dan een baan hebben? Nml geen baan hebben.
Nou, die ovengedroogde cherrytomaatjes van jou zijn ook geen feestjequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:29 schreef DarkElf het volgende:
weet je wat vies is?
Rijst kotsen...
Totaal niet. Ik moet me er zelfs toe zetten om te eten...ik denk omdat ik alweer een tijdje geen carbs heb gehad.quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, die ovengedroogde cherrytomaatjes van jou zijn ook geen feestjeGlibberdingen
Zelfde geldt voor MoBlo's gemarineerde drumsticks
Thanksquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:32 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Geen baan = geen Helga.
Mmmmmmmmmmm ik twijfel nog.![]()
MaarikvindhetstiekemwelernstigkutdatjenogniksleukshebtenikgaonwijsduimenvoorDeBelangrijkeSollicitatie(vanafnuDBS).
wel pics plaatsen he?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
ben nu lekker aan het verven
het wordt wel mooi denk ik, leuk behangetje![]()
Ik wel, hou nog steeds niet zo van ijs behalve als het heel warm buiten is. Ik liet het altijd smeltenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:58 schreef conleche het volgende:
Ik kan me niet heugen als kind ooit ijs te hebben afgeslagen.
ik hield en hou ook niet zo van ijs, waterijs wel maar roomijs? brr...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:16 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik wel, hou nog steeds niet zo van ijs behalve als het heel warm buiten is. Ik liet het altijd smelten
maar een ander toetje afslaan, nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door mspoez op 14-10-2008 17:23:05 ]Prrrrr
quote:En verder ben ik erg slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You go girl!
[ Bericht 16% gewijzigd door conleche op 14-10-2008 17:24:03 ]
Leer eens quotenquote:
Oh jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:51 schreef mspoez het volgende:
Je kan toch op de naam klikken gewoon VIking, en dan aanpassen? Dacht ik toch!
Lopen ze er daar ook bij als Pamela Anderson?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:54 schreef Laureline het volgende:
En MoBlo, zat jij bij de reddingsbrigade aan het strand, bij Kijkduin of Scheveningen? Daar zitten wij vaak vlakbij op het strand, het ziet er altijd wel gezellig uit daar. Veel jonge mensen ook!
daar zat ik wel jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:54 schreef Laureline het volgende:
En MoBlo, zat jij bij de reddingsbrigade aan het strand, bij Kijkduin of Scheveningen? Daar zitten wij vaak vlakbij op het strand, het ziet er altijd wel gezellig uit daar. Veel jonge mensen ook!
Ja natuurlijk! Iedeen laat zich daar altijd 3 x per dag redden. En dat gebeurt dan in slowmotionquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lopen ze er daar ook bij als Pamela Anderson?.
Mental image van MoBlo.
MoBlo mag mij wel een keer komen reddenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:03 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Iedeen laat zich daar altijd 3 x per dag redden. En dat gebeurt dan in slowmotion
Ook al die kleefkinderen die hun ouders kwijt zijn bij elkaar harken?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daar zat ik wel ja
daar heb ik leren zwemmen, zwemles gegeven en 4 jaar op het strand bewaakt
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:03 schreef Elwood1802 het volgende:
Hendig snel gaat deze reeks
Vandaag weer geen tijd om fitness aanmelding te voltooie
Morgenvroeg maar eensch doen
Foto!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:13 schreef Viking84 het volgende:
Au.
Drie keer per week vergaderen en dan soms ziek zijn, dokter etc kan gebeurenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:01 schreef Viking84 het volgende:
Tussen Ewelina en PF zou het ook niet echt boteren als die samen in een groepje zouden zitten.
En toegegeven: tussen mij en PF ook niet. Ik vind niet komen opdagen / te laat komen ook getuigen van desinteresse, hoe vervelend vergaderen ook is (ik háát vergaderen
).
Ja samenwerken moeten wij dan ook maar niet doenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Drie keer per week vergaderen en dan soms ziek zijn, dokter etc kan gebeuren
en op tijd komen vind ik nu eenmaal lastig, maar dat is niet altijd zo. En ik doe gewoon leuk mee voor de rest dus ik zie het punt niet helemaal, een keer in de twee weken vergaderen lijkt mij ook wel prima..
3 keer per week is wel heel vaak, dus deze keer krijg jij gelijk van mij? Goed?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Drie keer per week vergaderen en dan soms ziek zijn, dokter etc kan gebeuren
en op tijd komen vind ik nu eenmaal lastig, maar dat is niet altijd zo. En ik doe gewoon leuk mee voor de rest dus ik zie het punt niet helemaal, een keer in de twee weken vergaderen lijkt mij ook wel prima..
Ahhh gossiequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:12 schreef Laureline het volgende:
De slechte lessen hadden als bijvoorbeeld effect gehad dat de schoolslag bij onze spruit compleet achterstevoren ging, als een filmpje dat je achteruit spoelt.En dan kijkt je kind, helemaal rood aangelopen van de inspanning (want kom maar eens vooruit als je alle bewegingen dus precies omgekeerd doet
) , met bonkend hartje, jou trouwhartig aan, zo van: doe ik het niet goed, mama
? En dan wil jij het liefst je ogen ten hemel slaan en op de bodem van het zwembad gaan liggen
.
Ik hou van lezenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:44 schreef Laureline het volgende:
Hoi PF!![]()
Leuk zijn die groepsprocessen hè! In een groep gebeurt het namelijk altijd dat diegenen die het meest afwijkend zijn (dus zowel de uitschieters naar boven èn onderen!) erbuiten vallen. En zo'n groep gaat altijd gedwee als een kudde duffe koeien de meest voor de hand liggende, gemakzuchtige route op. Net als democratie, dat is eigenlijk ook de macht verleggen naar de meerderheid van de bevolking. En niet naar de slimsten...
Als je van lezen houdt is het leuk een keertje Vijand van het Volk (Ibsen) te lezen, het is een toneelstuk met een prachtig betoog over precies dit mechanisme: de enige die de waarheid wil vertellen wordt daar in zijn stad ongeveer om gelyncht, omdat het gros van de mensen gewoon liever gerustgesteld wil worden en in slaap gesust. En nog erg actueel!
Heb je veel groepswerk voor je studie? Of wordt het geleidelijk meer zelfstandig? Dat hoop ik maar voor je
Ohja!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]Wat denk je? Het doet nu niet au meer trouwens; het brandt vooral
.
Dat is gewoon iets dat in me zit, ik kom niet zo heel vaak te laat met het OV maar dan ben ik voor alle aansluitingen op tijd en dan gaat net m'n vierde bus veeel te laat weg. Of ik sta weer eens bij het verkeerde lokaal.. Of Mr PF zou me brengen met de fiets/auto en ik moet weg en als ik al 5 minuten weg moet gaat ie pas uit bed.. En dan is het al te laat om zijn fiets van het balkon te pakken en met de lift naar beneden te gaan.. En dan moet ik hem 's middags ook weer terug brengen en dan komt hij hem vaak ophalen of andersom maar dan slaapt hij vaak nog en dan kom ik weer te laat bij een volgende les.. Daarom ben ik ook op zoek naar een eigen fiets dan ben ik niet zo afhankelijk..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja samenwerken moeten wij dan ook maar niet doen
Te laat komen (meerdere malen) kan ik echt niet tegen
Ik hoef geen gelijk alleen maar begrip en medelijdenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
3 keer per week is wel heel vaak, dus deze keer krijg jij gelijk van mij? Goed?,
En de foto van de tattoo komt nog. Ik zit nu helemaal ingetaped. Hij is goed bijgewerkt: weer egaal en de witte vlekjes (ik had destijds zitten peuteren
) zijn dus ook weg. Als ik weer een tattoo laat zetten doe ik dat niet weer bij hem. Hij is een beetje: huuuu. Er hangt bijv een briefje met een tekst in de trant van: "Geen foto's maken van de ontwerpen! Als je dat wel doet bellen we de ambulance en niet de politie." Die vent staat bekend als een FC Groningenhooligan, dus ik neem zo'n briefje wel serieus
.
Nee morgen! En jullie vinden hem toch te groot ende lelijk, kritische bitchesquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik hoef geen gelijk alleen maar begrip en medelijdenNee ik moet m'n ass gewoon optijd naar buiten slepen..
Te laat komen is ook vervelend denk ik, maar ik kan het gewoon niet en ik zie het nut er niet van in
Oh ik was bij de meet ook te laat
Echt altijd eigenlijk..
Ik ben echt benieuwd! Doe toch maar een foto![]()
![]()
Ja ik weet hetquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:42 schreef Viking84 het volgende:
Op de meet was je ook al te laat, PF!.
Morgen ben ik er niet!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee morgen! En jullie vinden hem toch te groot ende lelijk, kritische bitches.
Ik ben echt zo benieuwd naar die gojimuesliquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:01 schreef Isegrim het volgende:
Lijstje:
O: yoghurt met gojimuesli & zoetstof
T: VitaLinea
L: kaastosti
T: ananas
D: spinazie met uitgebakken spekjes en pijnboompitten met peperburgers
T: stukje chocola
En ja, ik weet dat ik de kaas voorlopig even zou laten staan, maar ik was het roggebrood hélemaal zat en ik was niet in de gelegenheid om iets anders te gaan halen, dus ik heb een prefab tosti uit de vriezer getrokken.
Srsly? Ik vind het wel rielext.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:02 schreef Isegrim het volgende:
En ik weet niet WIE er aan het kotsen is, maar ik heb een kotsfobie.*br*
Walnoten zijn lekkerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:02 schreef Pandorah het volgende:
Jeetje, jullie gaan echt snel, da's niet bij te houden![]()
PF, op kantoor hebben we genoeg walnoten voor je taart
Wij hebben op mijn werk een collega die teveel walnoten thuis heeft en ze dus maar op het werk dumpt... en jawel, weer overvloed met walnotentaart op kantoor. En schijnbaar kan die cake ook wel naast de 1 kg m&m's (door mijn collega's, ik hoef die dingen niet)
.
Dus ja vandaag dus walnotencake9~
Jullie zijn zo braaf aan de lijstjes. Ik ga het ook flink bijhouden. Misschien krijg ik nog goede tips. Want ik eet - denk ik - iets meer dan jullie. Of ligt dat aan die walnotencake (hoeveel kcal er ook in moge zitten)?
O: glas goedemorgen + 2 boterhammen met rookvlees voor in de trein
L: 2 bruine bolletjes met linera boterhamworst & kaas + banaan (trein terug)
T: walnotencake (14.00) + bak druiven + appel (16.30)
Planning =
D: wraps met rundvleesreepjes / champignon / peultjes / komkommer / tomaat / sojasaus
T: (na les poweryoga) bakje vla
Blijkbaar ben jij wat gestructureerder en gaat niet alles mis net voor je weg moetquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:04 schreef kwakveense het volgende:
ik heb net goddelijke karbo gegeten met een marinade van ketjap, gembersiroop en citroen, met een zooi kruiden erdoor (knoflookpoeder, laos, djahe, djinten en chilipoeder)
en lekkah dat ie was, ik zit er nog van te kwijlen...
@PF: (niet tegen jou bedoeld, maar even algemeen over het fenomeen niet op tijd kunnen komen -- ik heb een aantal van die vriendinnen en ze snappen t gewoon éct niet waarom ik zo gifitg word...)
wat er mis is met altijd/vaak te laat komen wat mij betreft, is dat het minachting toont voor de personen die op je wachten. alsof degene die te laat komt bepaalt dat de tijd die degenen die wel op tijd zijn verspillen met wachten op die ander minder waard is dan "wat jij nog even moest doen" voor je kwam. ik heb wel wat beters te doen dan wachten op mensen die iets beters te doen haddendat principe zeg maar...
Daarom ben ik vaak ook een half uur te vroeg, maar inderdaad heeft iets met respect te maken in mijn meningquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:05 schreef kwakveense het volgende:
oh, OV vertraging en dat soort dingen niet meegerekend he?
al neem ik wel echt altijd een trein eerder dan nodig zodat ik niet te laat kom...
Yep, daar gaat het omquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:59 schreef Greys het volgende:
Vik, gaat het om die ster aan de binnenkant van je arm?
Hebben ze dan allemaal niet op zitten letten tijdens het eten toen je die liet zien?
Die ging je toch bij laten werken ivm krabsels?
Ik plan bijv. altijd drie bussen eerder in en neem vaak de tweede of de derdequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:05 schreef kwakveense het volgende:
oh, OV vertraging en dat soort dingen niet meegerekend he?
al neem ik wel echt altijd een trein eerder dan nodig zodat ik niet te laat kom...
Je leest maar even terug als je er weer bentquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Morgen ben ik er niet!!
Voor mij vanavond? Pretty please met suikers erbovenop?
Wanneer slaap jij dan? Als ik een half uur te vroeg wil komen op donderdag om 6:20 vertrekken en heb ik 5 overstappenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Daarom ben ik vaak ook een half uur te vroeg, maar inderdaad heeft iets met respect te maken in mijn mening
Ach ja als je bewust de keuze maakt om niet meer je best te doen daarvoor moet je niet raar op kijken dat medestudenten gaan klagen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik plan bijv. altijd drie bussen eerder in en neem vaak de tweede of de derde
Trein 1 haal ik bijna altijd... Als ik de intercity neem is het vaak sneller om nog over te stappen (en te rennen) heb ik de stoptrein moet ik sowieso overstappen.
In Amsterdam moet ik als de busrit twintig minuten duur eigenlijk 40 minuten van te voren aanwezig zijn want soms komen die bussen opeens nietEn als ik bij die intercity niet overstap dan mis ik vaak die bus (ook al zou dat niet moeten via 9292ov en dan die daarna komt opeens 15 minuten later
) Ik kan dit niet echt aan op de vroege ochtend (Als ik om half 9 moet beginnen ga ik om 10 over 6 weg, maar gelukkig moet ik meestal pas om half10 te beginnen..)
Er zijn toch velen die tussen half 6/ 6 uur weg moeten en die dat ook echt doen en gewoon altijd op tijd komen (gek he dat die een beetje boos worden als jij te laat komt elke keerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Wanneer slaap jij dan? Als ik een half uur te vroeg wil komen op donderdag om 6:20 vertrekken en heb ik 5 overstappen! En ik ben niet echt een ochtend mens om het zo maar te zeggen..
Same herequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:02 schreef Isegrim het volgende:
En ik weet niet WIE er aan het kotsen is, maar ik heb een kotsfobie.*br*
Ik ben daar ook zo'n drol inquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik plan bijv. altijd drie bussen eerder in en neem vaak de tweede of de derde
Trein 1 haal ik bijna altijd... Als ik de intercity neem is het vaak sneller om nog over te stappen (en te rennen) heb ik de stoptrein moet ik sowieso overstappen.
In Amsterdam moet ik als de busrit twintig minuten duur eigenlijk 40 minuten van te voren aanwezig zijn want soms komen die bussen opeens nietEn als ik bij die intercity niet overstap dan mis ik vaak die bus (ook al zou dat niet moeten via 9292ov en dan die daarna komt opeens 15 minuten later
) Ik kan dit niet echt aan op de vroege ochtend (Als ik om half 9 moet beginnen ga ik om 10 voor 7 weg, maar gelukkig moet ik meestal pas om half10 te beginnen..)
als je van die chaos weet zou ik dus persoonlijk altijd eerder weggaan, gestructureerderquote:Blijkbaar ben jij wat gestructureerder en gaat niet alles mis net voor je weg moet Ik kan nooit iets vinden en dan is m'n fiets opeens gestolen/fietssleutel kwijt/alle stoplichten staan op rood/ik ben opeens de weg vergeten/etc etc etc. Het is meer chaos dan minachtiging..
nou sorry, die mensen verklaar ík zelfs voor gek. dat vind k geen onwil van PF.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Er zijn toch velen die tussen half 6/ 6 uur weg moeten en die dat ook echt doen en gewoon altijd op tijd komen (gek he dat die een beetje boos worden als jij te laat komt elke keer)
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik persoonlijk vind half 6/6 uur niet menselijk, het is fakking midden in de nacht.. Door zo vroeg op te staan heb ik sowieso niks aan mijn dag, dan ben ik er alleen maar omdat ik er "moet" zijn, kan ik naar huis om bij te slapenEn val ik constant overal in slaap..
En waar lees jij dat ik bewust de keuze maak om niet mijn best te doen? Ik ben gisteravond nog naar de gemeente gegaan waar mijn school zit om daar te overnachten omdat ik op tijd zou komen, was m'n vriendje alleen 's ochtends ziek en had ik dus in principe geen vervoer.we maken vaak een afspraak dat hij mij dan brengt, alleen staat hij dan veel te laat op zodat ik sowieso te laat kom. dus opzich is dat een afspraak die ik beter maar niet meer kan maken Dus vandaar dat ik nu aan het werken ben zodat ik geld heb zodat ik een fiets kan kopen en niet afhankelijk ben van anderen.
- Ik kijk 's avonds de route na op mijn laptop - die laat ik staan zodat ik het de volgende ochtend meteen kan zienquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:18 schreef kwakveense het volgende:
@ PF: daarom ben ik dus niet ergens gaan studeren met veel reistijd toen ik niet meteen op kamers ging...(maar een eigen fiets regelen is wél een aanrader, scheelt zoveel OV geklooi)
ik bedoelde t ook niet tegen jou persoonlijk! ik geloof best dat je t probeert, en dat je wel érg vroeg weg moet....zou ik ook niet trekken...
maarreh
[..]
als je van die chaos weet zou ik dus persoonlijk altijd eerder weggaan, gestructureerder
ik ben denk ik inderdaad iets gestructureerder. ik ga echt NOOIT ergens heen tenzij ik uitgebreid de route heb nagekeken (ik zoek ook altijd buiten 92OV zelf een combi met ruimere overstaptijden) en mn fietssleutels zitten altijd in mn jaszak.... (anders raak ik ze kwijt)
maar nee, nog eerder dan 10 over zes zou ik ook niet willen vertrekken...
Ja precies maar je hebt gekozen voor die opleiding dus dan mag je je daarvoor ook wel inzettenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:20 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nou sorry, die mensen verklaar ík zelfs voor gek. dat vind k geen onwil van PF.
als je zó veel moet reizen voor je opleiding en zó vroeg, dan zou ik echt als een gék op kamers gaan. sterker nog, ik zou een kamer geregeld hebben voor ik met de opleiding uberhaupt zou beginnen want dat trek ik geen week....
ik snapquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
- Ik kijk 's avonds de route na op mijn laptop - die laat ik staan zodat ik het de volgende ochtend meteen kan zien
- ik pak mijn tas de avond van te voren in en print van te voren uit wat ik nodig heb
- ik maak mijn eten de dag van te voren
- ik zoek vaak al wat ik aan kan trekken
- ik doe mijn sleutel ALTIJD in het zijvakje van m'n tas en heel soms in m'n jas (maar ik heb vijf tassen en vier jassen dus op zich werkt dat net niet altijd 100%)
En nog gaat het vaak mis
Maar ik ben dus niet ALTIJD te laat voor de duidelijkheid. (Maar wel te vaak)
Ja vergelijk me even met dat soort pannekoekenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:21 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, het ultieme te laat kom verhaal: 2 (of 3) jaar geleden vierde ik Sinterklaas met Mark, z'n ouders en zijn zus + aanhang. We hadden afgesproken dat we om een uur of 17 bij z'n zus zouden zijn, maar toen we daar waren, waren zij er nog niet, want ze waren nog Sinterklaasinkopen aan het doen![]()
![]()
. Uiteindelijk kwamen ze een half uur tot een uur te laat en toen moesten ze ook nog de cadeautjes inpakken en gedichtjes schrijven
![]()
![]()
. Jeetje dat kon écht niet hoor. Dat was meteen de laatste keer dat in Sinterklaas met hen heb gevierd
.
Ik heb een keer met jas tussen de voordeur gezeten. Zonder sleutels. En het was best koud, en iedereen sliep nog. Nouja, dat is dan net weer die 10 minuten waarin je die @#*)$@#$(* trein niet meer haalt. Ik bel nu maar gelijk als ik te laat kom, dat verzacht het leed een beetjequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
- Ik kijk 's avonds de route na op mijn laptop - die laat ik staan zodat ik het de volgende ochtend meteen kan zien
- ik pak mijn tas de avond van te voren in en print van te voren uit wat ik nodig heb
- ik maak mijn eten de dag van te voren
- ik zoek vaak al wat ik aan kan trekken
- ik doe mijn sleutel ALTIJD in het zijvakje van m'n tas en heel soms in m'n jas (maar ik heb vijf tassen en vier jassen dus op zich werkt dat net niet altijd 100%)
En nog gaat het vaak mis
Maar ik ben dus niet ALTIJD te laat voor de duidelijkheid. (Maar wel te vaak)
Hold your horses, meisje!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja vergelijk me even met dat soort pannekoeken
(Al moet ik eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd bij verjaardagen van kenissen gewoon op het laatste moment een fles wijn uit de kast trek en die in een mooi papiertje prop ipv een week van te voren een cadeau te zoeken)
Ik kan dit niet aan wil zeggen dat ik geen ochtendmens ben en nee daar is helemaal niets bewust aanquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja precies maar je hebt gekozen voor die opleiding dus dan mag je je daarvoor ook wel inzetten
En PF ik zei bewust omdat jij zei "Ik kan dit niet echt aan op de vroege ochtend"
Maar goed mij maakt het natuurlijk niet uit wat je doetzolang we niet samen hoeven te werken
Ja dat vind ik ook heel liefquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:23 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik snapik probeerde zelfs een beetje voor je op te komen in die andere post...
Mental image van Greys in d'r uppie aan de keukentafel in het koude, verlaten huisquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:29 schreef Greys het volgende:
Over te laat komen gesproken...
Ik zit al vanaf zes uur klaar met het eten. Potdomme
En nu? Ga je alles wegggooien en pizza bestellen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:29 schreef Greys het volgende:
Over te laat komen gesproken...
Ik zit al vanaf zes uur klaar met het eten. Potdomme
Ik geloof ook wel dat je je best doet, begrijp alleen echt niet waarom je dan niet 5 minuten eerder kan gaan lopen naar de busquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook heel liefIk probeer alleen te vertellen dat het geen onwil is of zo. Omdat ik eigenlijk al doe wat jij zegt..
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb een keer met jas tussen de voordeur gezeten. Zonder sleutels. En het was best koud, en iedereen sliep nog. Nouja, dat is dan net weer die 10 minuten waarin je die @#*)$@#$(* trein niet meer haalt. Ik bel nu maar gelijk als ik te laat kom, dat verzacht het leed een beetje.
Wij eten nooit aan tafelquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mental image van Greys in d'r uppie aan de keukentafel in het koude, verlaten huis![]()
![]()
.
O, dan heb ik ook geen medelijden meerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:32 schreef Greys het volgende:
En koud is het hier niet hoor. Verlaten ook al niet, want Bink & Boor zijn er![]()
Ik neem altijd twee bussen eerderquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:30 schreef Greys het volgende:
PF, ik zou toch een busje eerder nemen voortaan voor de zekerheid als ik dat zo lees.
Dan maar wat vroeger op, lijkt me altijd nog beter dan dat allemachtige gestress en geren onderweg. Kom je helemaal geflipt en plakkerig aan, dat lijkt me echt niets
Nou begin maar met slaan dan!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:32 schreef kwakveense het volgende:
het "type" te laat komende mensen waar ik het over had zijn meer van die mensen die als je om half acht met ze afspreekt en t is een kwartier fietsen:
- ten eerste denken dat ze t in tien minuten wel fietsen dus mikken op 19.20 de deur uit
- dan om 17 uur denken oh ik hoef nog lang niet weg,: weet je, ik ga mijn kamer opruimen, leuk klusje
- om 18.30 uur denken: oh ik moet nog koken, gauw boodschappen doen
- in de winkel iets ingewikkelds bedenken en dan drie keer van recept wisselen
- uiteindelijk dus om 19 u zijn begonnen met koken
- om half acht is t eten bijna klaar
- kwart voor acht denken ze: oh ik had een afspraak
- ik bel om tien voor acht of ze nog komen
- ja, sorry, ik ben nog even snel aan t eten!
kortom: om half negen staat iemand (op zn vroegst) bij je op de stoep met als verklaring "ja sorry, het zat allemaal tegen, dus iik was een beetje laat met eten, druk druk"
díe mensen, die wil ik slaan. dat is geen tegenslag namelijk maar gewoon laksheid. ugh. (praktijkvoorbeeld overigens)
Zou het bijna doen, ware het niet dat ik me erg op de gegrillde karbonaadjes en aardappeltjes en Hak Verwen-fruit had verheugd (sssssht, niet tegen SHE zeggen!)quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En nu? Ga je alles wegggooien en pizza bestellen?.
Maar 2 bussen eerder dan wat? als je nu altijd al de derde bijna mistquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik neem altijd twee bussen eerderEn toch heb ik altijd die derde waar ik dan alsnog voor moet rennen
En als ik alles echt ruim op tijd neem ben ik vijf uur per dag onderweg [ afbeelding ]
Je hebt hem niet meer teruggevondenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh mên
ik had m'n OV of in m'n broekzak, of in m'n tas. Volgens mij in m'n tas want daar stop ik heb altijd.
Is m'n OV weg en stond die rits openNoess!
Kijk nu kan iemand hem uit m'n tas hebben gepakt (omdat hij open stond of omdat hij open is gemaakt)
er uit vallen kan bijna niet, maar dat lijkt me wel anders had ik 't wel gemerkt neem ik aan!!!!!!
Ik zou dan uit nijd overwegen om eten voor mezelf te maken, en het restje voor hem nog even goed door te laten koken in de tijd dat ik de boel opeet. En dan als hij thuis is het volkomen stukgekookte eten voor zijn neus zetten en zeggen; ik heb er erg mijn best op gedaan vandaag, ik hoop dat je het lekker vindtquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou het bijna doen, ware het niet dat ik me erg op de gegrillde karbonaadjes en aardappeltjes en Hak Verwen-fruit had verheugd (sssssht, niet tegen SHE zeggen!)
Aardappeltjes uitgezet, die bak ik nog wel even op straks. En de karbonaadjes had ik toch nog niet gegrilld. Heb van ellende maar een bakje katjangs er bij gepakt.
Neem in godsnaam die kamer van 450 euro waarvoor je je niet bij de gemeente kunt inschrijven.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik neem altijd twee bussen eerderEn toch heb ik altijd die derde waar ik dan alsnog voor moet rennen
En als ik alles echt ruim op tijd neem ben ik vijf uur per dag onderweg [ afbeelding ]
Vandaag was ik vijftig minuten van te voren klaar. Tas ingepakt, gedouched, kleding aan. En dan op de een of andere manier heb ik toch te weinig tijd om te eten, krijg ik Mr PF pas 15 minuten van te voren uit bed, terwijl het toch van deur naar deur minimaal 10 minuten is. Dan moet hij zich nog aankleding en uitaard zitten alle stoplichten tegen dus kom ik sowieso te laatquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat je je best doet, begrijp alleen echt niet waarom je dan niet 5 minuten eerder kan gaan lopen naar de bus
Niemand vind het leuk om vroeg op te staan maar is een kwestie van gewoon doen toch?
Maar dan gebeuren die last minute dingetjes nog steeds met PFquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Neem in godsnaam die kamer van 450 euro waarvoor je je niet bij de gemeente kunt inschrijven.
Tip van Flip; in dat geval gewoon naar huis gaan en je tijd nuttig gebruiken. Dan komt er wel weer een nieuwe afspraak.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:36 schreef kwakveense het volgende:
hihi *whoops some ass*
nja ik snap wel hoe dat gebeurt, maar aan de andere kant zit of sta ik dus wel vanaf half acht ergens klaar, te wachten, terwijl ik wel wat beters te doen heb misschien...en alle tijd dat iemand anders te laat is wordt van míjn nuttige tijd afgesnoept
Dan is het in ieder geval duidelijk dat het gewoon de schuld van Mr PF isquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Vandaag was ik vijftig minuten van te voren klaar. Tas ingepakt, gedouched, kleding aan. En dan op de een of andere manier heb ik toch te weinig tijd om te eten, krijg ik Mr PF pas 15 minuten van te voren uit bed, terwijl het toch van deur naar deur minimaal 10 minuten is. Dan moet hij zich nog aankleding en uitaard zitten alle stoplichten tegen dus kom ik sowieso te laatDat snap ik zelf ook niet hoor
True. Ook als PF op een steenworp afstand van de uni woont, komt ze nog te laatquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar dan gebeuren die last minute dingetjes nog steeds met PF
ik denk dat t komt van de PF-ianse beschrijving, maar ik denk dat ze bedoelt dat ze zodanig plant dat ze na al het overstappen een bus haalt voor t laatste stukje die 2 bussen voor de laatst mogelijke bus gaat, en dat ze met al het overstappen onderweg zo veel tijd verliest (ondanks t ov92 advies), dat ze die laatste van de drie ritten van de laatste bus in het " traject" maar net of niet haalt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar 2 bussen eerder dan wat? als je nu altijd al de derde bijna mist
Hoe gaat het met een kamer zoeken?
Haha idd, dat zei ik dus ook alquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:40 schreef Greys het volgende:
Ik heb zo'n idee dat PF het nog presteert te laat te komen als ze op het grasveld voor het gebouw zou overnachten
Ik bel sowieso altijd als ik te laat kom! Dus of om de tijd dat we af haden gesproken, of eerder als ik sowieso al weet dat ik het niet ga redden..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:36 schreef kwakveense het volgende:
hihi *whoops some ass*
nja ik snap wel hoe dat gebeurt, maar aan de andere kant zit of sta ik dus wel vanaf half acht ergens klaar, te wachten, terwijl ik wel wat beters te doen heb misschien...en alle tijd dat iemand anders te laat is wordt van míjn nuttige tijd afgesnoept
Ik heb een keer in de kroeg zitten wachten op Vriendin S, die maar niet kwam. Ik dus bellen, belde ik haar wakker, was ze thuis op de bank in slaap gevallen. En het was nog twintig minuten rijden ook. Ja jezus!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Tip van Flip; in dat geval gewoon naar huis gaan en je tijd nuttig gebruiken. Dan komt er wel weer een nieuwe afspraak.
Dan kun je net zo goed helemaal thuis blijven, want als je in de bios te laat komt zit je op de eerste rij en dat is niet echt fijnquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En bij de bios 20 minuten want de voorstukjes hoeven we toch niet te zien
dat is t nou juist! op tijd komen is iets dat je bewúst moet doen. dat doet de rest van de wereld namelijk ook.quote:En het is niet eens heel erg bewust
Wat erg, dat had mij kunnen overkomenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb een keer in de kroeg zitten wachten op Vriendin S, die maar niet kwam. Ik dus bellen, belde ik haar wakker, was ze thuis op de bank in slaap gevallen. En het was nog twintig minuten rijden ook. Ja jezus!
Ik heb nog gewacht ook
Fase 1: Lopen naar bus 1 (8 minuten of 5 minuten rennen)quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:40 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik denk dat t komt van de PF-ianse beschrijving, maar ik denk dat ze bedoelt dat ze zodanig plant dat ze na al het overstappen een bus haalt voor t laatste stukje die 2 bussen voor de laatst mogelijke bus gaat, en dat ze met al het overstappen onderweg zo veel tijd verliest (ondanks t ov92 advies), dat ze die laatste van de drie ritten van de laatste bus in het " traject" maar net of niet haalt.
als in: bus1 van huis naar trein 1
trein 1 naar trein 2
trein 2 naar trein 3
trein 3 naar eindpunt
bus 2 naar school.
en dat ze dus bus zo vroeg neemt dat ze als t goed is twee bussen eerder p school aankomt, maar met overstappen gaat alles mis en haalt ze bus 2 niet op tijd
klopt ie zo PF??
Zoiets doe ik met haar ook nuquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wat erg, dat had mij kunnen overkomen. Hier in de buurt is het makkelijk. Als ik met een vriendin afspreek dat we ergens koffie gaan drinken, bellen we met elkaar "we gaan NU weg". Dan kan het nooit langer duren dan 10 minuten
.
Dat klopt eigenlijk wel! Ik ga dan bij Mr PF slapen om niet zo vroeg op te hoeven/niet te laat te komen. Maar omdat hij dan weer later uit bed gaat en hij me zou brengen kom ik uiteindelijk toch te laat. En dan kan ik niet echt boos worden want ik had ook 20 minuten kunnen gaan lopen of 40 minuten eerder opstaan om met de bus te gaan of zo.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
True. Ook als PF op een steenworp afstand van de uni woont, komt ze nog te laat. Ik kom trouwens vaker (bijna) te laat als ik ergens naartoe moet wat dichtbij is dan als ik met de trein moet ofzo.
Iedere keer als ik naar het werk moet 's middags, dan is het om 12 uur altijd: "Noes! Ik moet al weg!" en dan moet ik heul hard fietsen om op tijd te komen(10 mins fietsen ongeveer)
Nou ja. Hij hoeft niet op tijd te komen, dat is mijn verantwoordelijkheid.. Dus om "de schuld" bij hem te leggen vind ik ook niet eerlijk/aardig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan is het in ieder geval duidelijk dat het gewoon de schuld van Mr PF is
Nee deze begrijp je verkeerd of leg ik niet goed uitquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:44 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dat is t nou juist! op tijd komen is iets dat je bewúst moet doen. dat doet de rest van de wereld namelijk ook.
je moet gewoon weten dat je als je om 12 uur ergens moet zijn je dus niet om 12.05 uur aankomt met de trein maar om tien voor twaalf. en dat je niet om tien óver 12 nog een broodje gaat halen.
je hebt net allemaal mooie verhalen over OV enzo, maar tegelijerijd geef je toe dat je gewoon niet op de klok let![]()
![]()
Het is vast een hele fijne vriendin die weinig zeurt he?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Zoiets doe ik met haar ook nuZij smst mij als ze weg rijdt en tien minuten later vertrek ik.
En dan nog ben ik altijd eerder
Ik was er stiekem al veel eerder maar ik was van het leidse naar het koningsplein naar de kalverstraat aan het lopenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:55 schreef Chicolate het volgende:
[ afbeelding ]
Raad eens waar wij vandaag waren(Brakke foto met mobiel gemaakt, en dit is dan een foto van die foto. Ik ben de zwarte vlek)
Oh en over te laat komen. Ik heb er een hekel aan, wil gewoon altijd op tijd zijn, ben meestal te vroeg, maar vanmiddag was PF toch echt eerder op het Leidseplein dan ik. Want ik had opeens een kwartier langer les dan ik dacht. Normaalgesproken kan ik ook echt niet tegen mensen die te laat komen
.
Raad eens wie er niet wasquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:56 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik wilde net vragen of jullie bij Co zijn geweest vandaag, maar ik zie het al. Hebben Co en Mr. Co allebei een eigen galerie of is dit ook Co's galerie?
We zegen eerst het biggetjequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:56 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik wilde net vragen of jullie bij Co zijn geweest vandaag, maar ik zie het al. Hebben Co en Mr. Co allebei een eigen galerie of is dit ook Co's galerie?
Ik kon zien dat je was aangekomen, maar het is niet per definitie negatief. Je ziet er nu niet zo breekbaar uit en je hebt tietenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh en de vraag aan chico: zie ik er 7 kilo dikker uit
en zo nee, moet ik dan uit dit topic?
Co dus.quote:
Hmmm klinkt goed PFquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Uhm... van 1 kamer was de nummer 2 en 3 ook komen kijken.. en ik was 8(deze is drie verdiepingen boven de kamer van mr pf
!!!)
die andere kamer was een fiesse teringzooi maar ik sta daar nummer 6
dus ik hoop zo dat het die wordt! flatje in osdorp, 8 verdiepingen hoog maar toch
Als een ander iets uit je zak gepakt heeft is het diefstal.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als ik misschien gezakkenrolt ben. Is het dan diefstal of verlies?
En dan ga je het opruimen en schoonmaken!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmmm klinkt goed PFmaarrr, een vieze teringzooi ben je ook snel zat hoor
Ik ben ook een te laat mens geloof ikquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:20 schreef DarkElf het volgende:
die omschrijving van kwak over te- laat mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |