banaan is slechts opstoppend voor één soort uitgang, toch?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:55 schreef DarkElf het volgende:
die banaan van net wilt mijn maag er zelf al uitgooien, scheelt weer moeite doen
ze zijn vooral heul fiesss.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
banaan is slechts opstoppend voor één soort uitgang, toch?![]()
Gele kiwi's?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gele of groene?
Ikke vind de gele t lekkerst
Ja, het is alweer bijna weekendquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:55 schreef Anosmie het volgende:
Is het alweer Boulimadag?
Jeetje wat vliegt de tijd toch.
Wel zonde dat Boulimiadag samenvalt met mn Brintadag. Zit ik potjandosie gewoon mn crashdieetje uit te kotsen.quote:
Ik vind die gele zo vies zoet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:01 schreef DarkElf het volgende:
gele of groene?
Ikke vind de gele t lekkerst
Brintaquote:
Ja doei, heb je wel eens je tanden gepoetst voor je een glas jus d'orange nuttigde?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:09 schreef Anosmie het volgende:
Smoothies zijn heerlijk, maar zo slecht voor je tandjes.
Ja dat zei de mr net ook al, toen ik heel dramatisch met lange tanden en veel gesputter dat ding atquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:06 schreef conleche het volgende:
DE: als je een banaan in stukjes snijdt en dan in de vriezer gooit en daarna met jus d'orange en aarbeien blendt, heb je echt een heerlijke smoothie en de banaansmaak is dan weg, maar maakt de smoothie wel lekker lobbig!
Zijn ze gek geworden: tandenpoetsen voor je fruitsap drinkt?? Dan smaakt dat toch fiessssss!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:09 schreef Anosmie het volgende:
Smoothies zijn heerlijk, maar zo slecht voor je tandjes.
ja lekker wordt het daarvan he?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja doei, heb je wel eens je tanden gepoetst voor je een glas jus d'orange nuttigde?.
Serieus. Dat is het voordeel van 3 dagen werkenquote:
We krijgen jou ook nog wel aan de Brinta, Cootjequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Zijn ze gek geworden: tandenpoetsen voor je fruitsap drinkt?? Dan smaakt dat toch fiessssss!
Brinta:Is het een virus? waarom zit iedereen aan de brinta? Zjjn jullie aan het rebirthen of wat?
Dacht ut niet!! ICM mijn dieet is dat een zekere aankomst van 2 kilo per dag!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
We krijgen jou ook nog wel aan de Brinta, Cootje.
misschien gaan ze wel afdingenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:20 schreef k_i_m het volgende:
Dit gaat weer een lange dag worden.
Er wilde net iemand toegang tot een bepaalde map en ik heb teruggemaild dat dat 10 euro kost.
Ben zo benieuwd wat ik terugkrijg.
hehe... t leukste is dat je wéét dat mensen een beetje vertwijfeld gaan denken: what the...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:20 schreef k_i_m het volgende:
Dit gaat weer een lange dag worden.
Er wilde net iemand toegang tot een bepaalde map en ik heb teruggemaild dat dat 10 euro kost.
Ben zo benieuwd wat ik terugkrijg.
Er is wel iets voor te zeggen hoor. Door de liters frisdrank en fruitsappen die ik door de jaren gedronken heb, zit ik nu opgescheept met enorm gevoelige tanden, waar de tandarts dus niks aan kan doenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Zijn ze gek geworden: tandenpoetsen voor je fruitsap drinkt?? Dan smaakt dat toch fiessssss!
Ik heb zelf ook vaak last van gevoelige tanden als ik frisdrank drinkquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er is wel iets voor te zeggen hoor. Door de liters frisdrank en fruitsappen die ik door de jaren gedronken heb, zit ik nu opgescheept met enorm gevoelige tanden, waar de tandarts dus niks aan kan doen
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook vaak last van gevoelige tanden als ik frisdrank drink. Ik schrik wel een beetje van jouw post. Toch maar eens drastisch minderen dan
.
Er komt weer een enorme stank uit de kamer van de Duitse. Echt niet normaal. Het komt nu zelfs mijn kamer in, waardoor ik mijn deur dicht moet doen, wil ik niks ruiken. Ze doucht echt bijna nooit en ze wast zich ook nooit.... Gadverdegadver. Volgens mij is ze met één of ander biologisch experiment bezig om te kijken hoeveel bacteriën ze kwijt kan op d'r kamer
.
Ik wou net hetzelfde schrijven. Heb je haar überhaupt al aangesproken op haar hygienische vaardigheden? Anders gewoon een ruimteverfrisser voor haar deur zetten met daarbij een schriftelijk verzoek deze te gebruiken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:59 schreef MissBliss het volgende:
Gadver Viking
Heb je dr al eens een fles deo gegeven als stille hint?
OE! Zie je, duivelse snoepjes zijn het!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er is wel iets voor te zeggen hoor. Door de liters frisdrank en fruitsappen die ik door de jaren gedronken heb, zit ik nu opgescheept met enorm gevoelige tanden, waar de tandarts dus niks aan kan doen
Lijntechnisch wel handig, meer dan 1 blokje chocola of 1 haribosnoepje kan ik niet verdragen, dat doet gewoon te veel pijn aan mn gebit
of gewoon onder de deur door leegspuiten als ze er niet is (of als ze er wel is en ze idd zo stinkt en je een slot op je deur hebt voor als je moet vluchtenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wou net hetzelfde schrijven. Heb je haar überhaupt al aangesproken op haar hygienische vaardigheden? Anders gewoon een ruimteverfrisser voor haar deur zetten met daarbij een schriftelijk verzoek deze te gebruiken.
Haten is verlaten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat mis ik nu weer een heel deel nu ik even weg ben
Oh en evalutatie 2: Mijn groepsgenootjes van school haten mij 4real. Yeah!
Wat maakt het uitquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Bolletje; ik kan het me niet voorstellen! Ik denk dat SHE gelijk heeft en ze gewoon stinkend jaloers zijn, want what is not to like?? Lange benen: check, prachtig koppie: check, slank: check, interessante gedachtengangen: check, vriendje to die for: check. Bolletje, ik zweer je: ze zien gewoon groen....quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Becaus they said it and they wrote it down...quote:
Euh ja, maar dat hak-op-de-tak-denken kan voor groepsgenootjes dan niet te volgen en verwarrend zijn en dat helpt nou niet echt om lekker gestructureerd samen te werkenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:23 schreef conleche het volgende:
interessante gedachtengangen: check
troe, troequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit. Zolang wij maar van je houden toch?
.
Daar kan ik dan wel weer enigszins inkomen...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Becaus they said it and they wrote it down...
Als er iets fout gaat: Ja dat was dus zeg maar de schuld van bolletje
Ik ben er niet ALTIJD, ik moet blijkbaar naar elke vergadering anders vinden ze dat ik niet goed mee doe
ik kom vaak te laat
En ze snappen nooit wat ik bedoel, zeggen dat ik te onduidelijk uitleg
Conclusie: ik werd matig beoordeeld
Ik vind het persoonlijk onzin om op te komen dagen, het gaat om het eind resultaat.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:33 schreef Merel het volgende:
[..]
Euh ja, maar dat hak-op-de-tak-denken kan voor groepsgenootjes dan niet te volgen en verwarrend zijn en dat helpt nou niet echt om lekker gestructureerd samen te werken
En niet aanwezig zijn of te laat komen geeft nou ook niet echt de indruk dat je je best doet.. Ook al is het misschien wel zo.
Groepswerk is gewoon irritant, dan krijg je dit soort dingen
Ik snap niet waarom dat zo isquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Daar kan ik dan wel weer enigszins inkomen...
Jah duh. Ze werken voor ieders cijfer. Dat heet groepswerk. Dat draait om acceptatie.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
troe, troe
Ze hadden het idee dat ze voor mijn cijfer werkte
en dat vonden ze verveulend
en en en en
nou ja ik zei gewoon: nee hoor is niet zo
maar ja.. 6 tegen 1!
Eigenlijk vind niemand mij echt aardig heb ik das gefuhl. (Behalve de jongens)quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:42 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Jah duh. Ze werken voor ieders cijfer. Dat heet groepswerk. Dat draait om acceptatie..
Ze nemen daar niet op.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:23 schreef SHE het volgende:
Yppy, gewoon HK even bellen via de lush site, dat sturen ze echt wel voor je op!
Jij hebt een hele creatieve geest. Zij niet. Dat is hun gebrek.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik snap niet waarom dat zo is
ik begrijp altijd IEDEREEN
ik kan altijd IEDEREENS handschrift lezen
gaan mensen zeggen dat ze mij niet begrijpen
mijn/andere mensen hun handschrift niet kunnen lezen.
Doe dan gewoon wat meer je best
Hahaha, daar kan ik me zomaar iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En ze snappen nooit wat ik bedoel, zeggen dat ik te onduidelijk uitleg
O ik was ook weer eens Spuit 11quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, daar kan ik me zomaar iets bij voorstellen.
Yep.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:57 schreef mspoez het volgende:
Is dat voor die baan bij de Dovenstichting Vik?
*duimt*
[ afbeelding ]
Dat is toch wat je kunt krijgen als je te lang rond blijft lopen met een blaasontsteking? Gelukkig geen ervaring mee!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:01 schreef k_i_m het volgende:
Heeft er iemand ervaring met nierbekkenonstekingen?
Nierbekkenontstekingquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:01 schreef k_i_m het volgende:
Heeft er iemand ervaring met nierbekkenonstekingen? Is dat altijd heel erg, of kan het ook minder erg zijn dat je niet gelijk met 40 graden koorts in bed ligt?
Oe, wat spannend Vik!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:51 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha, daar kan ik me zomaar iets bij voorstellen.
Mijn Belangrijke Sollicitatiebrief is af en ik heb hem net verzonden. Heb de brief wel tig keer gelezen en mijn cv idem dito, maar ik durf hem nu niet meer door te kijken uit angst dat ik nu fouten zie die ik eerder niet zag (zoals Merel onlangs). En ik hoop nu verdomme eindelijk eens uitgenodigd te worden op gesprek, want ik ben geknipt voor die baan
.
Had jij vandaag nou je gesprek?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Spannend, Viking!
En ik heb net geen zak Bolletje kruidnootjes kunnen kopen. Ik wilde het heel graag, maar kon het schap niet vinden (AH XL, nooit geweest) en ik raakte daarvan zo geirriteerd, dat ik weg ben gegaan. Met een chocomelpadhouder (voor mijn Senseo) en -pads, dat dan weer wel.
Je had het ook kunnen vragen. Maar dat doe ik zelf ook nooit. Fiets nog liever naar een andere supermarkt dan een supermarktmedewerker iets te vragenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Spannend, Viking!
En ik heb net geen zak Bolletje kruidnootjes kunnen kopen. Ik wilde het heel graag, maar kon het schap niet vinden (AH XL, nooit geweest) en ik raakte daarvan zo geirriteerd, dat ik weg ben gegaan. Met een chocomelpadhouder (voor mijn Senseo) en -pads, dat dan weer wel.
Och ik vind vragen niet erg, maar ik ws inmiddels al zover dat het niet meer hoefdequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je had het ook kunnen vragen. Maar dat doe ik zelf ook nooit. Fiets nog liever naar een andere supermarkt dan een supermarktmedewerker iets te vragen. Maar goed, morgen ben je blij als je op de weegschaal staat
.
Dat is omdat we zo van je houdenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:26 schreef SHE het volgende:
70 ongelezen berichten, bedankt he dames !
Dat is bij mij niet tegenwóórdig, dat heb ik altijd al gehad, ben er aan gewend, ik schrik niet meerquote:Maar nee, dewas mijn gezicht bji het ontwaken. Ik word wakker alsof ik dood ga tegenwoordig.
Vooral NIET kotsen dan nu dusquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:29 schreef DarkElf het volgende:
weet je wat vies is?
Rijst kotsen...
heb nét gebakken rijst op..... mmm what to do
Dat is dat geroddel achter de schermen natuurlijk!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:32 schreef Viking84 het volgende:
Waarom kreeg SHE zoveel PM's dan? Heb ik iets gemist?
neequote:
Gatver!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:32 schreef Anosmie het volgende:
Er blijven altijd wel wat rijstekorreltjes ergens achter in je neus hangen. En dan snuit je en dan heb je rijstsnot. Of je haalt je neus op en dan proef je brokjes zure rijst..
Trust me, niets lelijks over iemand hier! Ik sssssweer je!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:32 schreef Viking84 het volgende:
Waarom kreeg SHE zoveel PM's dan? Heb ik iets gemist?
Melkproducten zijn extreem goor om te kotsen. Cola kotst weer heel goed daarentegen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:29 schreef DarkElf het volgende:
weet je wat vies is?
Rijst kotsen...
Ok, dan geloof ik je op je mooie bruine ogenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Trust me, niets lelijks over iemand hier! Ik sssssweer je!
We waren gewoon irritant bezig.
wel eens spaghetti gekotst?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:37 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Melkproducten zijn extreem goor om te kotsen. Cola kotst weer heel goed daarentegen.
De temperatuur was 36.1quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:32 schreef Anosmie het volgende:
Oh. Je had hem al gebeld. Zeg tegen je baas dat je naar de dokter gaat omdat ze vermoeden dat je nierbekkenontsteking hebt.
Dan ga je naar huis en meet je je temperatuur op en bel je de dokter terug.
Patat blijft in kleine stukjes achter in je keel hangenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wel eens spaghetti gekotst?
Ik wel, in Café België nota bene![]()
en patat is ook heeeeel vies![]()
disclaimer: dit gaat allemaal over de verre verre verleden tijd hoor![]()
Melk wordt altijd zo snel zuur. En t blijft in je keelslijm hangen. Yugh.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:37 schreef k_i_m het volgende:
Melkproducten zijn extreem goor om te kotsen. Cola kotst weer heel goed daarentegen.
ik heb vroeger wel eensblaasontsteking gehad waar ik totaal geen last van had, misschien kan dat met zoiets ook...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
De temperatuur was 36.1. Nu mag ik dus ook niet terugbellen, want ik heb geen koorts. Het is zelfs veel lager dan mijn normale temperatuur. Nouja, misschien een verklaring waarom ik me zo ellendig voel.
en ziet eruit als dikke bleke wormen als t eruit komtquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:42 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Patat blijft in kleine stukjes achter in je keel hangen.
ik put ook alleen maar uit mijn 20 weken misselijk zijn van de zwangerschap.
Ik zou gewoon stommetje spelen en terugbellen. Gewoon zeggen dat je temperatuur veel lager is dan normaal en dat je je zo beroerd voelt. Kan de doc even naar je kijken. Is toch een prettiger idee of niet?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:41 schreef k_i_m het volgende:
De temperatuur was 36.1. Nu mag ik dus ook niet terugbellen, want ik heb geen koorts. Het is zelfs veel lager dan mijn normale temperatuur. Nouja, misschien een verklaring waarom ik me zo ellendig voel.
getverdegetverquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:29 schreef k_i_m het volgende:
Ik had gisteren last van mijn rug, aan één kant. En vandaag aan allebei de kanten. En ik heb nooit last van mijn rug. Het straalt gewoon naar boven, ik word er helemaal misselijk van. En als klap op de vuurpijl staat het koude zweet op mijn rug en heb ik een gloeihoofd.
Vervelender is dat ik net de dokter ging bellen die wilde weten wat mijn temperatuur was. En dat kan ik niet meten op mijn werk. Ik heb geen 40 graden koorts, maar wel verhoging. Ik kan alleen niet goed zeggen hoeveel.
Moet je ook echt doen *knipper knipper*quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, dan geloof ik je op je mooie bruine ogen![]()
.
Daar hoort heul geen ketchup bij, maar mayonaisequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:11 schreef Anosmie het volgende:
Bratwurst mit sauerkraut! En ketchup en mosterd uiteraard.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar hoort heul geen ketchup bij, maar mayonaise.
Haha, dat kan heel goed. Alleen hou ik niet zo van mayo.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:13 schreef Viking84 het volgende:
Daar hoort heul geen ketchup bij, maar mayonaise.
* Viking84 voorziet een herhaling van de boerenkool-met-spekjesdiscussie van gisteren.
Nouja, ik meen me te herinneren dat een ontsteking voor temperatuurverhoging zorgt, niet voor verlaging. Dus het zal allemaal wel meevallen gok ik. Om daar nou nog halsoverkop voor naar een vreemde dokter te gaan.. Ik bel wel voor een gewone afspraak morgenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:46 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik zou gewoon stommetje spelen en terugbellen. Gewoon zeggen dat je temperatuur veel lager is dan normaal en dat je je zo beroerd voelt. Kan de doc even naar je kijken. Is toch een prettiger idee of niet?
Ohja. Er stond in wiki koortspieken. Misschien ben je nu voorbij de piek en schiet je temp straks weer omhoog?
Eenschquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:22 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Haha, dat kan heel goed. Alleen hou ik niet zo van mayo.
Ik smeer graag met ketchup/mosterd.
Oe, weet je wat lekker is op je boterham?
Ardenner boterhamworst met een likje ketchup/mosterd combi en augurk.
Heb je nu geen honger?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:22 schreef SHE het volgende:
Beterschap Kim!
Ik heb helaas niet kunnen kotsen, maar ik heb het goedgemaakt met een heerlijk anorexisch lijstje
O: weightcare bar
L: 2 volkorenboterhammen met rauwkost
D: pasta met tonijn
T: appelz
*stil*
*mooi*
Mmmmmmmmmmkeee dan. Omdat jij het bent.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:26 schreef k_i_m het volgende:
Nouja, ik meen me te herinneren dat een ontsteking voor temperatuurverhoging zorgt, niet voor verlaging. Dus het zal allemaal wel meevallen gok ik. Om daar nou nog halsoverkop voor naar een vreemde dokter te gaan.. Ik bel wel voor een gewone afspraak morgen.
Geen baan = geen Helga.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:22 schreef Viking84 het volgende:
Bah, ik verveel me. Wil iedereen die zat is van z'n baan even bedenken dat er maar één ding erger is dan een baan hebben? Nml geen baan hebben.
Nou, die ovengedroogde cherrytomaatjes van jou zijn ook geen feestjequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:29 schreef DarkElf het volgende:
weet je wat vies is?
Rijst kotsen...
Totaal niet. Ik moet me er zelfs toe zetten om te eten...ik denk omdat ik alweer een tijdje geen carbs heb gehad.quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, die ovengedroogde cherrytomaatjes van jou zijn ook geen feestjeGlibberdingen
Zelfde geldt voor MoBlo's gemarineerde drumsticks
Thanksquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:32 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Geen baan = geen Helga.
Mmmmmmmmmmm ik twijfel nog.![]()
MaarikvindhetstiekemwelernstigkutdatjenogniksleukshebtenikgaonwijsduimenvoorDeBelangrijkeSollicitatie(vanafnuDBS).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |