Ik vind die gele zo vies zoet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:01 schreef DarkElf het volgende:
gele of groene?
Ikke vind de gele t lekkerst
Brintaquote:
Ja doei, heb je wel eens je tanden gepoetst voor je een glas jus d'orange nuttigde?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:09 schreef Anosmie het volgende:
Smoothies zijn heerlijk, maar zo slecht voor je tandjes.
Ja dat zei de mr net ook al, toen ik heel dramatisch met lange tanden en veel gesputter dat ding atquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:06 schreef conleche het volgende:
DE: als je een banaan in stukjes snijdt en dan in de vriezer gooit en daarna met jus d'orange en aarbeien blendt, heb je echt een heerlijke smoothie en de banaansmaak is dan weg, maar maakt de smoothie wel lekker lobbig!
Zijn ze gek geworden: tandenpoetsen voor je fruitsap drinkt?? Dan smaakt dat toch fiessssss!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:09 schreef Anosmie het volgende:
Smoothies zijn heerlijk, maar zo slecht voor je tandjes.
ja lekker wordt het daarvan he?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja doei, heb je wel eens je tanden gepoetst voor je een glas jus d'orange nuttigde?.
Serieus. Dat is het voordeel van 3 dagen werkenquote:
We krijgen jou ook nog wel aan de Brinta, Cootjequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Zijn ze gek geworden: tandenpoetsen voor je fruitsap drinkt?? Dan smaakt dat toch fiessssss!
Brinta:Is het een virus? waarom zit iedereen aan de brinta? Zjjn jullie aan het rebirthen of wat?
Dacht ut niet!! ICM mijn dieet is dat een zekere aankomst van 2 kilo per dag!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
We krijgen jou ook nog wel aan de Brinta, Cootje.
misschien gaan ze wel afdingenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:20 schreef k_i_m het volgende:
Dit gaat weer een lange dag worden.
Er wilde net iemand toegang tot een bepaalde map en ik heb teruggemaild dat dat 10 euro kost.
Ben zo benieuwd wat ik terugkrijg.
hehe... t leukste is dat je wéét dat mensen een beetje vertwijfeld gaan denken: what the...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:20 schreef k_i_m het volgende:
Dit gaat weer een lange dag worden.
Er wilde net iemand toegang tot een bepaalde map en ik heb teruggemaild dat dat 10 euro kost.
Ben zo benieuwd wat ik terugkrijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |