Moet je ook echt doen *knipper knipper*quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, dan geloof ik je op je mooie bruine ogen![]()
.
Daar hoort heul geen ketchup bij, maar mayonaisequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:11 schreef Anosmie het volgende:
Bratwurst mit sauerkraut! En ketchup en mosterd uiteraard.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar hoort heul geen ketchup bij, maar mayonaise.
Haha, dat kan heel goed. Alleen hou ik niet zo van mayo.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:13 schreef Viking84 het volgende:
Daar hoort heul geen ketchup bij, maar mayonaise.
* Viking84 voorziet een herhaling van de boerenkool-met-spekjesdiscussie van gisteren.
Nouja, ik meen me te herinneren dat een ontsteking voor temperatuurverhoging zorgt, niet voor verlaging. Dus het zal allemaal wel meevallen gok ik. Om daar nou nog halsoverkop voor naar een vreemde dokter te gaan.. Ik bel wel voor een gewone afspraak morgenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:46 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik zou gewoon stommetje spelen en terugbellen. Gewoon zeggen dat je temperatuur veel lager is dan normaal en dat je je zo beroerd voelt. Kan de doc even naar je kijken. Is toch een prettiger idee of niet?
Ohja. Er stond in wiki koortspieken. Misschien ben je nu voorbij de piek en schiet je temp straks weer omhoog?
Eenschquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:22 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Haha, dat kan heel goed. Alleen hou ik niet zo van mayo.
Ik smeer graag met ketchup/mosterd.
Oe, weet je wat lekker is op je boterham?
Ardenner boterhamworst met een likje ketchup/mosterd combi en augurk.
Heb je nu geen honger?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:22 schreef SHE het volgende:
Beterschap Kim!
Ik heb helaas niet kunnen kotsen, maar ik heb het goedgemaakt met een heerlijk anorexisch lijstje
O: weightcare bar
L: 2 volkorenboterhammen met rauwkost
D: pasta met tonijn
T: appelz
*stil*
*mooi*
Mmmmmmmmmmkeee dan. Omdat jij het bent.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:26 schreef k_i_m het volgende:
Nouja, ik meen me te herinneren dat een ontsteking voor temperatuurverhoging zorgt, niet voor verlaging. Dus het zal allemaal wel meevallen gok ik. Om daar nou nog halsoverkop voor naar een vreemde dokter te gaan.. Ik bel wel voor een gewone afspraak morgen.
Geen baan = geen Helga.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:22 schreef Viking84 het volgende:
Bah, ik verveel me. Wil iedereen die zat is van z'n baan even bedenken dat er maar één ding erger is dan een baan hebben? Nml geen baan hebben.
Nou, die ovengedroogde cherrytomaatjes van jou zijn ook geen feestjequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:29 schreef DarkElf het volgende:
weet je wat vies is?
Rijst kotsen...
heb nét gebakken rijst op..... mmm what to do
Totaal niet. Ik moet me er zelfs toe zetten om te eten...ik denk omdat ik alweer een tijdje geen carbs heb gehad.quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, die ovengedroogde cherrytomaatjes van jou zijn ook geen feestjeGlibberdingen
Zelfde geldt voor MoBlo's gemarineerde drumsticks
Thanksquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:32 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Geen baan = geen Helga.
Mmmmmmmmmmm ik twijfel nog.![]()
MaarikvindhetstiekemwelernstigkutdatjenogniksleukshebtenikgaonwijsduimenvoorDeBelangrijkeSollicitatie(vanafnuDBS).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |