Er is wel iets voor te zeggen hoor. Door de liters frisdrank en fruitsappen die ik door de jaren gedronken heb, zit ik nu opgescheept met enorm gevoelige tanden, waar de tandarts dus niks aan kan doenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Zijn ze gek geworden: tandenpoetsen voor je fruitsap drinkt?? Dan smaakt dat toch fiessssss!
Ik heb zelf ook vaak last van gevoelige tanden als ik frisdrank drinkquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er is wel iets voor te zeggen hoor. Door de liters frisdrank en fruitsappen die ik door de jaren gedronken heb, zit ik nu opgescheept met enorm gevoelige tanden, waar de tandarts dus niks aan kan doen
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook vaak last van gevoelige tanden als ik frisdrank drink. Ik schrik wel een beetje van jouw post. Toch maar eens drastisch minderen dan
.
Er komt weer een enorme stank uit de kamer van de Duitse. Echt niet normaal. Het komt nu zelfs mijn kamer in, waardoor ik mijn deur dicht moet doen, wil ik niks ruiken. Ze doucht echt bijna nooit en ze wast zich ook nooit.... Gadverdegadver. Volgens mij is ze met één of ander biologisch experiment bezig om te kijken hoeveel bacteriën ze kwijt kan op d'r kamer
.
Ik wou net hetzelfde schrijven. Heb je haar überhaupt al aangesproken op haar hygienische vaardigheden? Anders gewoon een ruimteverfrisser voor haar deur zetten met daarbij een schriftelijk verzoek deze te gebruiken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:59 schreef MissBliss het volgende:
Gadver Viking
Heb je dr al eens een fles deo gegeven als stille hint?
OE! Zie je, duivelse snoepjes zijn het!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er is wel iets voor te zeggen hoor. Door de liters frisdrank en fruitsappen die ik door de jaren gedronken heb, zit ik nu opgescheept met enorm gevoelige tanden, waar de tandarts dus niks aan kan doen
Lijntechnisch wel handig, meer dan 1 blokje chocola of 1 haribosnoepje kan ik niet verdragen, dat doet gewoon te veel pijn aan mn gebit
of gewoon onder de deur door leegspuiten als ze er niet is (of als ze er wel is en ze idd zo stinkt en je een slot op je deur hebt voor als je moet vluchtenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wou net hetzelfde schrijven. Heb je haar überhaupt al aangesproken op haar hygienische vaardigheden? Anders gewoon een ruimteverfrisser voor haar deur zetten met daarbij een schriftelijk verzoek deze te gebruiken.
Haten is verlaten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat mis ik nu weer een heel deel nu ik even weg ben
Oh en evalutatie 2: Mijn groepsgenootjes van school haten mij 4real. Yeah!
Wat maakt het uitquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Bolletje; ik kan het me niet voorstellen! Ik denk dat SHE gelijk heeft en ze gewoon stinkend jaloers zijn, want what is not to like?? Lange benen: check, prachtig koppie: check, slank: check, interessante gedachtengangen: check, vriendje to die for: check. Bolletje, ik zweer je: ze zien gewoon groen....quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Becaus they said it and they wrote it down...quote:
Euh ja, maar dat hak-op-de-tak-denken kan voor groepsgenootjes dan niet te volgen en verwarrend zijn en dat helpt nou niet echt om lekker gestructureerd samen te werkenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:23 schreef conleche het volgende:
interessante gedachtengangen: check
troe, troequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit. Zolang wij maar van je houden toch?
.
Daar kan ik dan wel weer enigszins inkomen...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Becaus they said it and they wrote it down...
Als er iets fout gaat: Ja dat was dus zeg maar de schuld van bolletje
Ik ben er niet ALTIJD, ik moet blijkbaar naar elke vergadering anders vinden ze dat ik niet goed mee doe
ik kom vaak te laat
En ze snappen nooit wat ik bedoel, zeggen dat ik te onduidelijk uitleg
Conclusie: ik werd matig beoordeeld
Ik vind het persoonlijk onzin om op te komen dagen, het gaat om het eind resultaat.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:33 schreef Merel het volgende:
[..]
Euh ja, maar dat hak-op-de-tak-denken kan voor groepsgenootjes dan niet te volgen en verwarrend zijn en dat helpt nou niet echt om lekker gestructureerd samen te werken
En niet aanwezig zijn of te laat komen geeft nou ook niet echt de indruk dat je je best doet.. Ook al is het misschien wel zo.
Groepswerk is gewoon irritant, dan krijg je dit soort dingen
Ik snap niet waarom dat zo isquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Daar kan ik dan wel weer enigszins inkomen...
Jah duh. Ze werken voor ieders cijfer. Dat heet groepswerk. Dat draait om acceptatie.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
troe, troe
Ze hadden het idee dat ze voor mijn cijfer werkte
en dat vonden ze verveulend
en en en en
nou ja ik zei gewoon: nee hoor is niet zo
maar ja.. 6 tegen 1!
Eigenlijk vind niemand mij echt aardig heb ik das gefuhl. (Behalve de jongens)quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:42 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Jah duh. Ze werken voor ieders cijfer. Dat heet groepswerk. Dat draait om acceptatie..
Ze nemen daar niet op.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:23 schreef SHE het volgende:
Yppy, gewoon HK even bellen via de lush site, dat sturen ze echt wel voor je op!
Jij hebt een hele creatieve geest. Zij niet. Dat is hun gebrek.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik snap niet waarom dat zo is
ik begrijp altijd IEDEREEN
ik kan altijd IEDEREENS handschrift lezen
gaan mensen zeggen dat ze mij niet begrijpen
mijn/andere mensen hun handschrift niet kunnen lezen.
Doe dan gewoon wat meer je best
Hahaha, daar kan ik me zomaar iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En ze snappen nooit wat ik bedoel, zeggen dat ik te onduidelijk uitleg
O ik was ook weer eens Spuit 11quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, daar kan ik me zomaar iets bij voorstellen.
Yep.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:57 schreef mspoez het volgende:
Is dat voor die baan bij de Dovenstichting Vik?
*duimt*
[ afbeelding ]
Dat is toch wat je kunt krijgen als je te lang rond blijft lopen met een blaasontsteking? Gelukkig geen ervaring mee!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:01 schreef k_i_m het volgende:
Heeft er iemand ervaring met nierbekkenonstekingen?
Nierbekkenontstekingquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:01 schreef k_i_m het volgende:
Heeft er iemand ervaring met nierbekkenonstekingen? Is dat altijd heel erg, of kan het ook minder erg zijn dat je niet gelijk met 40 graden koorts in bed ligt?
Oe, wat spannend Vik!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:51 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha, daar kan ik me zomaar iets bij voorstellen.
Mijn Belangrijke Sollicitatiebrief is af en ik heb hem net verzonden. Heb de brief wel tig keer gelezen en mijn cv idem dito, maar ik durf hem nu niet meer door te kijken uit angst dat ik nu fouten zie die ik eerder niet zag (zoals Merel onlangs). En ik hoop nu verdomme eindelijk eens uitgenodigd te worden op gesprek, want ik ben geknipt voor die baan
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |