Ik wil me er verder niet mee bemoeien, maar waarom geef je dan wel steeds hints in dit topic? In mijn leven gebeuren soms ook zaken die ik niet online wil hebben, maar dan zorg ik er gewoon voor dat ik er op geen enkele manier aan refereer.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:00 schreef Miss_S het volgende:
geeft niet mspoez, normaal hou ik ook wel van aandacht
en wil ook wel graag mijn verhaal kwijt maar niet hier
Idd.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wil me er verder niet mee bemoeien, maar waarom geef je dan wel steeds hints in dit topic? In mijn leven gebeuren soms ook zaken die ik niet online wil hebben, maar dan zorg ik er gewoon voor dat ik er op geen enkele manier aan refereer.
Ja, ik wil xylofoon kunnen spelen op mijn ribben!quote:
Ik heb het er 2x over gehad en ik mag toch best zeggen als ik me kut voel?quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wil me er verder niet mee bemoeien, maar waarom geef je dan wel steeds hints in dit topic? In mijn leven gebeuren soms ook zaken die ik niet online wil hebben, maar dan zorg ik er gewoon voor dat ik er op geen enkele manier aan refereer.
Het grote gevaar van gezelligheid: mensen denken dat ze niet welkom meer zijnquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:51 schreef Hester74 het volgende:
Na al effies lurken wil ik hier graag meepraten, als dat mag.
Ben hester en ik wil graag 4 kilo kwijt. En het lukt maar niet. Ik las hier over geen koolhydraten meer eten (of veel minder dus) en ik wil dat wel een tijdje proberen. Hopelijk willen jullie me een beetje steunen. ;-)
Ik hoop niet dat ik nu ergens stoor ofzo, want jullie kennen elkaar al een beetje beter zien ik.
Wie? Wie? Wie?quote:
Ja....quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:03 schreef Greys het volgende:
Dat zou mij ook kunnen gebeuren, dat ik wel een beetje zou laten merken dat ik me kut zou voelen, maar dat ik de ware reden niet zou willen vertellen
Ik moest lachenquote:
Ooooh dat is niet de bedoeling, dat mensen zich onwelkom voelen!quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:51 schreef Hester74 het volgende:
Ik hoop niet dat ik nu ergens stoor ofzo, want jullie kennen elkaar al een beetje beter zien ik.
Die tattoo's van SHE doen me wel twijfelen of ik er ook 1 zal nemen. Ik vond ze bij haar namelijk wel erg mooi, en ik wou mezelf er op mijn 18e eentje cadeau doen als ik het huis uitging.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit nu al te stressen bij de gedachte dat ik weer naar de tattooshop 'moet'.
Je hoeft niet hoor!quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit nu al te stressen bij de gedachte dat ik weer naar de tattooshop 'moet'.
Je ziet daar wel goed hoe Gordon inmiddels afgeslankt isquote:
Oh mij zou het zeker ook wel gebeuren. Is het al wel vaker gebeurd. Je voelt je rot, je moet het kwijt, meiden hier zijn te vertrouwen, maar wil niet dat heel Nederland het leest en dus blijft het bij vage hints. Een beetje medelijden, ook zonder de oorzaak te vertellen, kan dan al even genoeg troost zijnquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:04 schreef Greys het volgende:
Nou damesDat zou toch iedereen kunnen gebeuren? Of zouden jullie dan de vrolijkheid zelve gaan spelen als het niet zo is?
Maar misschien kan ik me er maar beter niet mee bemoeien![]()
Ja, ik zei voorafgaand aan de meet al: "jullie vinden mij vast geen tattoomeisje". En zie...quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je hoeft niet hoor!![]()
Jij bent trouwens veel schattiger in het echt dan online. Op de één of andere manier ben ik echt verbaasd dat je een tattoo hebt
Erg he... Ik zat ook hardop te schaterenquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
'Kijk jij es, zit er hier nou een gat'?
En dan dat gegier op de gang
Ik vind niks op huttenkutten als ik zoek op Youtube.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je ziet daar wel goed hoe Gordon inmiddels afgeslankt is. Verder lollig filmpje idd, alleen vind ik die van de huttenkuttenvreugde nog leuker (vooral vanwege de aanstekelijke lach van Gerard
).
Goed over nadenken iig! Heb je al een idee van wat voor tattoo je zou willen? En waar?quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die tattoo's van SHE doen me wel twijfelen of ik er ook 1 zal nemen. Ik vond ze bij haar namelijk wel erg mooi, en ik wou mezelf er op mijn 18e eentje cadeau doen als ik het huis uitging.
Dilemma
je ziét er iig schattig uitquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik zei voorafgaand aan de meet al: "jullie vinden mij vast geen tattoomeisje". En zie....
En ik ben niet schattig, ik ben een femme fatale ja.
quote:
Dat was de Geer en Goor in Center Parcs aflevering. Ik zoek het filmpje ff...quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vind niks op huttenkutten als ik zoek op Youtube.
Ik denk dat ik toch wel win als gratenpakhuis maar goed ik zal dit vrouwentopic maar met rust laten verder...quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik als gratenpakhuis () meld me ook weer
Spuit 11quote:
Zeg je dat nou uit jezelf of reageer je op mij?quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:14 schreef Greys het volgende:
Potver, Fok! is hier zo traag dat ik weer eens Spuit 11 ben
Er staat hier nog een bakkie raspatat met mayo in de magnetron. Van Markquote:
Ik had jouw post nog niet gezienquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeg je dat nou uit jezelf of reageer je op mij?
Nee, die slappe zooi uit de magnetron moet ik niet. Ik wil versgebakken friet met mayo.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er staat hier nog een bakkie raspatat met mayo in de magnetron. Van Mark.
Ik zou hem denk ik vlak boven mijn kont willen. Niet te onopvallend, maar wel mooiquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goed over nadenken iig! Heb je al een idee van wat voor tattoo je zou willen? En waar?
Ik heb vroegah dus de fout gemaakt om hem op een zichtbare plek te zetten en ik krijg er dus ook áltijd opmerkingen over. Eén moment van onbedachtzaamheid. Ik had toen net Natural Born Killers gezien en toen wilde ik ook zo'n tattoo (al was mijn yin yang niet zo groot als die van hun
)
Ik pies echt haast in mijn broek bij dit soort dingen, gewellllldig.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:15 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben dol op platte humor. Boeren en schijten is hier altijd een hit. De artistieke (woordgrap) boog kan niet altijd gespannen zijn. En dan is er boeren en schijten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |