Ik wil me er verder niet mee bemoeien, maar waarom geef je dan wel steeds hints in dit topic? In mijn leven gebeuren soms ook zaken die ik niet online wil hebben, maar dan zorg ik er gewoon voor dat ik er op geen enkele manier aan refereer.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:00 schreef Miss_S het volgende:
geeft niet mspoez, normaal hou ik ook wel van aandacht
en wil ook wel graag mijn verhaal kwijt maar niet hier
Idd.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wil me er verder niet mee bemoeien, maar waarom geef je dan wel steeds hints in dit topic? In mijn leven gebeuren soms ook zaken die ik niet online wil hebben, maar dan zorg ik er gewoon voor dat ik er op geen enkele manier aan refereer.
Ja, ik wil xylofoon kunnen spelen op mijn ribben!quote:
Ik heb het er 2x over gehad en ik mag toch best zeggen als ik me kut voel?quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wil me er verder niet mee bemoeien, maar waarom geef je dan wel steeds hints in dit topic? In mijn leven gebeuren soms ook zaken die ik niet online wil hebben, maar dan zorg ik er gewoon voor dat ik er op geen enkele manier aan refereer.
Het grote gevaar van gezelligheid: mensen denken dat ze niet welkom meer zijnquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:51 schreef Hester74 het volgende:
Na al effies lurken wil ik hier graag meepraten, als dat mag.
Ben hester en ik wil graag 4 kilo kwijt. En het lukt maar niet. Ik las hier over geen koolhydraten meer eten (of veel minder dus) en ik wil dat wel een tijdje proberen. Hopelijk willen jullie me een beetje steunen. ;-)
Ik hoop niet dat ik nu ergens stoor ofzo, want jullie kennen elkaar al een beetje beter zien ik.
Wie? Wie? Wie?quote:
Ja....quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:03 schreef Greys het volgende:
Dat zou mij ook kunnen gebeuren, dat ik wel een beetje zou laten merken dat ik me kut zou voelen, maar dat ik de ware reden niet zou willen vertellen
Ik moest lachenquote:
Ooooh dat is niet de bedoeling, dat mensen zich onwelkom voelen!quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:51 schreef Hester74 het volgende:
Ik hoop niet dat ik nu ergens stoor ofzo, want jullie kennen elkaar al een beetje beter zien ik.
Die tattoo's van SHE doen me wel twijfelen of ik er ook 1 zal nemen. Ik vond ze bij haar namelijk wel erg mooi, en ik wou mezelf er op mijn 18e eentje cadeau doen als ik het huis uitging.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit nu al te stressen bij de gedachte dat ik weer naar de tattooshop 'moet'.
Je hoeft niet hoor!quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit nu al te stressen bij de gedachte dat ik weer naar de tattooshop 'moet'.
Je ziet daar wel goed hoe Gordon inmiddels afgeslankt isquote:
Oh mij zou het zeker ook wel gebeuren. Is het al wel vaker gebeurd. Je voelt je rot, je moet het kwijt, meiden hier zijn te vertrouwen, maar wil niet dat heel Nederland het leest en dus blijft het bij vage hints. Een beetje medelijden, ook zonder de oorzaak te vertellen, kan dan al even genoeg troost zijnquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:04 schreef Greys het volgende:
Nou damesDat zou toch iedereen kunnen gebeuren? Of zouden jullie dan de vrolijkheid zelve gaan spelen als het niet zo is?
Maar misschien kan ik me er maar beter niet mee bemoeien![]()
Ja, ik zei voorafgaand aan de meet al: "jullie vinden mij vast geen tattoomeisje". En zie...quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je hoeft niet hoor!![]()
Jij bent trouwens veel schattiger in het echt dan online. Op de één of andere manier ben ik echt verbaasd dat je een tattoo hebt
Erg he... Ik zat ook hardop te schaterenquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
'Kijk jij es, zit er hier nou een gat'?
En dan dat gegier op de gang
Ik vind niks op huttenkutten als ik zoek op Youtube.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je ziet daar wel goed hoe Gordon inmiddels afgeslankt is. Verder lollig filmpje idd, alleen vind ik die van de huttenkuttenvreugde nog leuker (vooral vanwege de aanstekelijke lach van Gerard
).
Goed over nadenken iig! Heb je al een idee van wat voor tattoo je zou willen? En waar?quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die tattoo's van SHE doen me wel twijfelen of ik er ook 1 zal nemen. Ik vond ze bij haar namelijk wel erg mooi, en ik wou mezelf er op mijn 18e eentje cadeau doen als ik het huis uitging.
Dilemma
je ziét er iig schattig uitquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik zei voorafgaand aan de meet al: "jullie vinden mij vast geen tattoomeisje". En zie....
En ik ben niet schattig, ik ben een femme fatale ja.
quote:
Dat was de Geer en Goor in Center Parcs aflevering. Ik zoek het filmpje ff...quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vind niks op huttenkutten als ik zoek op Youtube.
Ik denk dat ik toch wel win als gratenpakhuis maar goed ik zal dit vrouwentopic maar met rust laten verder...quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik als gratenpakhuis () meld me ook weer
Spuit 11quote:
Zeg je dat nou uit jezelf of reageer je op mij?quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:14 schreef Greys het volgende:
Potver, Fok! is hier zo traag dat ik weer eens Spuit 11 ben
Er staat hier nog een bakkie raspatat met mayo in de magnetron. Van Markquote:
Ik had jouw post nog niet gezienquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeg je dat nou uit jezelf of reageer je op mij?
Nee, die slappe zooi uit de magnetron moet ik niet. Ik wil versgebakken friet met mayo.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er staat hier nog een bakkie raspatat met mayo in de magnetron. Van Mark.
Ik zou hem denk ik vlak boven mijn kont willen. Niet te onopvallend, maar wel mooiquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goed over nadenken iig! Heb je al een idee van wat voor tattoo je zou willen? En waar?
Ik heb vroegah dus de fout gemaakt om hem op een zichtbare plek te zetten en ik krijg er dus ook áltijd opmerkingen over. Eén moment van onbedachtzaamheid. Ik had toen net Natural Born Killers gezien en toen wilde ik ook zo'n tattoo (al was mijn yin yang niet zo groot als die van hun
)
Ik pies echt haast in mijn broek bij dit soort dingen, gewellllldig.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:15 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben dol op platte humor. Boeren en schijten is hier altijd een hit. De artistieke (woordgrap) boog kan niet altijd gespannen zijn. En dan is er boeren en schijten.
Ondankbaar nestquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:17 schreef mordradead het volgende:
[..]
Nee, die slappe zooi uit de magnetron moet ik niet. Ik wil versgebakken friet met mayo.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:15 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben dol op platte humor. Boeren en schijten is hier altijd een hit. De artistieke (woordgrap) boog kan niet altijd gespannen zijn. En dan is er boeren en schijten.
Niet specifiek, ik vind alles leuk van Brigittequote:Op maandag 13 oktober 2008 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik pies echt haast in mijn broek bij dit soort dingen, gewellllldig.
Oke, stijlvol is anders, maar ik hou d'r van![]()
Vandaar dat jij dat poepenschijtenkakkenstrontlied van Brigitte ook leuk vond![]()
En dan ga je in je nakende bips op een wit laken liggen met je voetzooltjes omhoog en dan zwoel kijken en dan gaat MissBliss je in het zwart wit vastleggen op de gevoelige plaat. Ik zie het voor mequote:Op maandag 13 oktober 2008 22:21 schreef SHE het volgende:
Dat soort pootjes, maar dan van poesies, zet ik onder mijn eigen voetjes
Kattenpootjes op je tieten is echt ordinair, vind ik. Sowieso vind ik tatoeages op borsten niet mooiquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:21 schreef SHE het volgende:
Ik vind ze heel gaaf, misschien zet ik wel ooit zoiets boven mijn kontquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:21 schreef SHE het volgende:
Ik normaal dus ook niet, behalve met Geer en Goorquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:22 schreef Vivi het volgende:
Ah, een dissonant in onze liefde Kim...ik heb werkelijk niente met onderbroekenlol/
Ik eet geen brood/crackers of wat dan ook met beleg. Koolhydraten eet ik wel, in de vorm van Brinta of Weetabix met magere melk of magere yoghurt. De broodmaaltijden vervang ik door bovenstaande, of 2 eieren, of een salade, soep of een groente/vleesgerecht.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:19 schreef Hester74 het volgende:
Hier weer verderNog een beetje wennen.
Zetten jullie hier ook recepten neer en tips of is het meer voor de gezelligheid? Ik zag dacht ik ook wel eens lijsten voorbijkomen met wat jullie gegeten hadden. Lijkt mij wel een goede stimulans! Ik wilde graag weten hoe het bevalt om zo weinig koolhydraten te eten en of je dan wel lekkere recepten kan vinden. Ik wil niet alleen op een houtje bijten.
Als je kiest voor weinig koolhydraten, eten jullie dan ook echt helemaal geen brrod/crackers meer enzo?
Wel mooi enzoquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik zou hem denk ik vlak boven mijn kont willen. Niet te onopvallend, maar wel mooi
Dit vind ik mooi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(ik zou wel iets lieflijkers willen)
[ afbeelding ]
Ik zou voor deze laatste kiezen. Al vond ik SHE's klaverstreng ook erg leuk. Maar ik wil iig iets met vleugels of iets met vrijheid (persoonlijke betekenis).
Ik vind die tijgerpootjes van Eve ook erg leuk, maar dat zal ik niet snel doen
[ afbeelding ]
Ik wil wel aardig zijn en antwoorden, maar ik weet de antwoorden niet!quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:19 schreef Hester74 het volgende:
Hier weer verderNog een beetje wennen.
Zetten jullie hier ook recepten neer en tips of is het meer voor de gezelligheid? Ik zag dacht ik ook wel eens lijsten voorbijkomen met wat jullie gegeten hadden. Lijkt mij wel een goede stimulans! Ik wilde graag weten hoe het bevalt om zo weinig koolhydraten te eten en of je dan wel lekkere recepten kan vinden. Ik wil niet alleen op een houtje bijten.
Als je kiest voor weinig koolhydraten, eten jullie dan ook echt helemaal geen brrod/crackers meer enzo?
De uitdaging is juist om de tips tussen de onzin te zoeken!quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:22 schreef Hester74 het volgende:
Gezelligheid is ook belangrijk! is er dan nog ergens een topic voor de tips enzo? Just curious. Wel gezellig hier zo te zien!
Ze zijn ook te zichtbaar voor mij denk ik. Niet iedereen hoeft te weten dat ik een tattoo heb (als ik er 1 zou nemen) en al helemaal niet bij gelegenheden waar ik een decollete draag.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kattenpootjes op je tieten is echt ordinair, vind ik. Sowieso vind ik tatoeages op borsten niet mooi.
* Mee eensch is.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kattenpootjes op je tieten is echt ordinair, vind ik. Sowieso vind ik tatoeages op borsten niet mooi.
Dat komt vanzelf als je een keer met me afspreektquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:22 schreef Vivi het volgende:
Ah, een dissonant in onze liefde Kim...ik heb werkelijk niente met onderbroekenlol/
Mooi. Dat lucht een beetje op. Ik dacht echt dat ik weer hard op weg was naar de 63 kiloquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:25 schreef Vivi het volgende:
@ Tink; ik kan je niet vertellen waarom, maar het klopt wel, van die kilo, zo zei ooit een sportschoolpersoon tegen mij. Ik ben alleen de saaie uitleg vergeten.
same herequote:Op maandag 13 oktober 2008 22:24 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik wil wel aardig zijn en antwoorden, maar ik weet de antwoorden niet!
Ik schat dat je vocht vasthoudt doordat je osmotische waarde verandert als je veel zweet, zoiets. Verder niet zorgwekkend toch, Tink?quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
* Mee eensch is.
@ Tink; ik kan je niet vertellen waarom, maar het klopt wel, van die kilo, zo zei ooit een sportschoolpersoon tegen mij. Ik ben alleen de saaie uitleg vergeten.
Bang je harem kwijt te raken?quote:
Het wordt niet zo'n soort meet hoop ikquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:26 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf als je een keer met me afspreekt.
NEE.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vind ze heel gaaf, misschien zet ik wel ooit zoiets boven mijn kont
Maar ik wil ook iets met vleugels/vlinderachtig iets.
Oh ja, dat was het.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik schat dat je vocht vasthoudt doordat je osmotische waarde verandert als je veel zweet, zoiets. Verder niet zorgwekkend toch, Tink?
Weer een nieuw woord geleerdquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik schat dat je vocht vasthoudt doordat je osmotische waarde verandert als je veel zweet, zoiets. Verder niet zorgwekkend toch, Tink?
zoiets is, vind ikquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ze zijn ook te zichtbaar voor mij denk ik. Niet iedereen hoeft te weten dat ik een tattoo heb (als ik er 1 zou nemen) en al helemaal niet bij gelegenheden waar ik een decollete draag.
Inderdaad.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klinkt als een prima verklaringquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer véél te groot en ik heb zelf ook een voorkeur voor zwarte tattoos. Ik wil eigenlijk nog een heleboelquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zoiets is, vind ik, mooi als je een mooie rug hebt ook...
klik
Weet jij dan wel wat 'osmotisch' betekent?quote:
Osmose ook niet?quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weet jij dan wel wat 'osmotisch' betekent?. Hij staat niet in de online versie van de Van Dale
.
Ja, wat ben jij nou voor vent?quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:27 schreef mordradead het volgende:
Sinds wanneer zijn hiermannen
[..]
same here
oh ja tis veel te groot en ik zou het nooit zelf nemen maar t heeft wel uitstralingquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer véél te groot en ik heb zelf ook een voorkeur voor zwarte tattoos. Ik wil eigenlijk nog een heleboel. Ik zou ook het oneindigheidssymbool nog wel eens op mijn pols willen hebben (weer een zichtbare plek, maar daar kan ik nog wel een horloge of armband overheen doen
). En iets in het Sanskriet lijkt me ook nog wel eens wat
.
M'n moeder gaat me vermooooooooooorden.
Ja die wel: vermenging van twee vloeistoffen door een wand.quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het wordt niet zo'n soort meet hoop ik-->
Wij keken tijdens de biologieles naar Monty Python en een stripteasende biologieleraar! Srslyquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kende je t niet? 3e klas biologie
Kleine tattootjes kan ik best leuk vinden maar zo'n hele rug of sleeve is ook niet echt aan mij besteedt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:33 schreef Tinkepink het volgende:
Ohja Vivi, je bent niet de enige dissonant hier. Ik hou niet van onderbroekenlol én niet van tattoo's. De plaatjes opzich vind ik vaak prachtig, maar ik vind het altijd zo zonde van het velletje. Net zoals ik het zonde vind om op vers gevallen sneeuw te stappen ofzo![]()
Aan de andere kant kan ik me best voorstellen dat het leuk is jezelf te versieren en dat het verslavend kan werken.
Zeg het maar want ik sloop ze, beetje lichaamsbeweging kan geen kwaadquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, wat ben jij nou voor vent?
Wij zitten helemaal niet op die gasten te wachten, jaag ze eens weg!
En nog een warm welkom aan alle noobie-chicks
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, wat ben jij nou voor vent?
Wij zitten helemaal niet op die gasten te wachten, jaag ze eens weg!
En nog een warm welkom aan alle noobie-chicks
Is dat niet gewoon die 1 liter water die je erbij drinkt?quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:19 schreef Tinkepink het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik na het sporten altijd een kilo zwaarder ben dan voor het sporten
Ik zeg toch op mijn voetzolen!!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik mag jou welquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:33 schreef Tinkepink het volgende:
Ohja Vivi, je bent niet de enige dissonant hier. Ik hou niet van onderbroekenlol én niet van tattoo's. De plaatjes opzich vind ik vaak prachtig, maar ik vind het altijd zo zonde van het velletje. Net zoals ik het zonde vind om op vers gevallen sneeuw te stappen ofzo![]()
Aan de andere kant kan ik me best voorstellen dat het leuk is jezelf te versieren en dat het verslavend kan werken.
Ben ik alsnog de enige man hierquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:33 schreef mordradead het volgende:
Mij lijken tattoos maar niks, het zal wel pijn doen en daar houd ik niet van. Conclusie: Ik ben een mietje maarja dat maakt me niet uit.
Die vind ik niet zo; deze vind ik mooier.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zoiets is, vind ik, mooi als je een mooie rug hebt ook...
klik
Ik ben eigenlijk alleen benieuwd naar het waarom.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:35 schreef Laureline het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon die 1 liter water die je erbij drinkt?
Mijn lijstje moet trouwens nog verder aangevuld, ik heb weer een zwak moment vanavond omdat het te lekker is bij de wijn:
T: nootjes
T: veel gedroogde aardbeien (volgens mij echte suikerbommetjes maar zooo lekker)
T: 2,5 glas witte wijn
enis nu naar de Esso voor chocola etcetera
![]()
Kom er maar in SHE!
die vind ik dan weer minder... ah ja, niets zo verschillend als smaakquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die vind ik niet zo; deze vind ik mooier.
........
Ik vind zo'n streng zo mooiquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
die vind ik dan weer minder... ah ja, niets zo verschillend als smaak
Simpel uitgelegd: het zoutgehalte moet aan beide kanten van een celmembraan/celwand ongeveer hetzelfde zijn. Is dat niet zo, dan trekt de zoutste kant als het ware water aan; het membraan laat de watermoleculen wel door, maar de zout-ionen niet. Oder so etwas.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja die wel: vermenging van twee vloeistoffen door een wand.
Ah, ok, duidelijk (!)
Omdat het membraan semi-permeabel isquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Simpel uitgelegd: het zoutgehalte moet aan beide kanten van een celmembraan/celwand ongeveer hetzelfde zijn. Is dat niet zo, dan trekt de zoutste kant als het ware water aan; het membraan laat de watermoleculen wel door, maar de zout-ionen niet. Oder so etwas.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:41 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb ooit een heel iel vriendje gehad met een werkelijk gigantische tattoo op zijn rug (ik meen een tijger) Het was werkelijk geen gezicht. En hij piepte ook nog als hij klaarkwam
Smart-assquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Omdat het membraan semi-permeabel is. w00t!
Ja, dat is het stomme, geen enkele aanwijsbare reden. Niets ergs gebeurd, geen relatiecrisis, nog even opdrachtsloos als voorheen, maar nog wel werk op dit moment.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk alleen benieuwd naar het waarom.
Dus spill, whats up? ( of down )
Doe mij maar eens een tipquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
boehoe, wat is hij zielig zeg OJEE!
Het meeste wat je hier post vind ik ook vreselijk hoor. Sowieso, ik weet het nog niet. En ik wandel niet de tattoo shop binnen voordat ik het zeker weet.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:28 schreef SHE het volgende:
[..]
NEE.
er zijn een paar dingen die ik niet kan uitstaan op een vrouwenlijf:
elfjes
vlinders
dolfijntjes
roosjes
tribals ( sorry chicks )
It's been done. A few times 2 many
Be bold!
Ik ben zo blij dat mijn lucky-reeks echt doordacht is geweest, menigeen zal ze lelijk of mannelijk vinden, maar er zit een vrij hilarisch idee achter.
Ik moet nog steeds grinniken als ik in mijn nakie sta.
En de meeste mannen die me voor het eerst nakend zien en me 'omdraaien' moet ik ook eerst een tissue geven voor de tranen
Met de voet ga ik ook nog iets grappigs doen, maar daar moet ik nog op broeden.
Het horus oog gaat ook nog terugkomen, maar dan knipogend
Fun
fun
fuuuuhuuuun
Dat heb ik dus met 75 kg en daarom kom ik er nooit onder. Maar dit keer welquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:43 schreef Laureline het volgende:
Dit is precies denk ik het punt waar ik altijd opkom als ik weer eens 62 weeg, van: "Oooo, dat ging even makkelijk. Nou, ik neem het ervan.
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
boehoe, wat is hij zielig zeg OJEE!
Mijn darmen gaan helemaal door het dak, omdat ik van low afkom.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:38 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met het high-carben SHE? Lukt het nog een beetje? Dat lijkt me zoveel moeilijker dan low-carb eten.
Nee, Erik voelt zich vergeten volgens mijquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:46 schreef Greys het volgende:
Erik = Kaasplankje?
Of heb ik weer eens wat gemist?
Denk het wel jaquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:46 schreef Greys het volgende:
Erik = Kaasplankje?
Of heb ik weer eens wat gemist?
Hoe oud zijn jullie dan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:48 schreef Greys het volgende:
SHE, bekkie he??? Tink een ouwe taart noemen, ze is net zo oud als ik
Ik heb ooit een heel iel vriendje gehad met een werkelijk gigantische tattoo op zijn rug (ik meen een tijger) Het was werkelijk geen gezicht. En hij piepte ook nog als hij klaarkwam
Dank voor je reactie!quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik eet geen brood/crackers of wat dan ook met beleg. Koolhydraten eet ik wel, in de vorm van Brinta of Weetabix met magere melk of magere yoghurt. De broodmaaltijden vervang ik door bovenstaande, of 2 eieren, of een salade, soep of een groente/vleesgerecht.
Omdat bij mij vooral het beleg nogal aantikt val ik hier prima mee af en kan ik verder eigenlijk gewoon eten waar ik zin in heb.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, Erik voelt zich vergeten volgens mij.
Ik ben 35 en Tink volgens mij ook.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe oud zijn jullie dan?
* Viking84 rent naar Greys' hyves.
Grappiequote:Op maandag 13 oktober 2008 22:48 schreef Greys het volgende:
SHE, bekkie he??? Tink een ouwe taart noemen, ze is net zo oud als ik
Ja DUH, lees de spoilers!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:49 schreef SHE het volgende:
OMG!!!!
ATWT is zoooo spannend!! Maddy is neergeslagen, adam leeft nog..OMG !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |