Bang je harem kwijt te raken?quote:
Het wordt niet zo'n soort meet hoop ikquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:26 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf als je een keer met me afspreekt.
NEE.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vind ze heel gaaf, misschien zet ik wel ooit zoiets boven mijn kont
Maar ik wil ook iets met vleugels/vlinderachtig iets.
Oh ja, dat was het.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik schat dat je vocht vasthoudt doordat je osmotische waarde verandert als je veel zweet, zoiets. Verder niet zorgwekkend toch, Tink?
Weer een nieuw woord geleerdquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik schat dat je vocht vasthoudt doordat je osmotische waarde verandert als je veel zweet, zoiets. Verder niet zorgwekkend toch, Tink?
zoiets is, vind ikquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ze zijn ook te zichtbaar voor mij denk ik. Niet iedereen hoeft te weten dat ik een tattoo heb (als ik er 1 zou nemen) en al helemaal niet bij gelegenheden waar ik een decollete draag.
Inderdaad.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kattenpootjes op je tieten is echt ordinair, vind ik. Sowieso vind ik tatoeages op borsten niet mooi.
Klinkt als een prima verklaringquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer véél te groot en ik heb zelf ook een voorkeur voor zwarte tattoos. Ik wil eigenlijk nog een heleboelquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zoiets is, vind ik, mooi als je een mooie rug hebt ook...
klik
Weet jij dan wel wat 'osmotisch' betekent?quote:
Osmose ook niet?quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weet jij dan wel wat 'osmotisch' betekent?. Hij staat niet in de online versie van de Van Dale
.
Ja, wat ben jij nou voor vent?quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:27 schreef mordradead het volgende:
Sinds wanneer zijn hiermannen
[..]
same here
oh ja tis veel te groot en ik zou het nooit zelf nemen maar t heeft wel uitstralingquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer véél te groot en ik heb zelf ook een voorkeur voor zwarte tattoos. Ik wil eigenlijk nog een heleboel. Ik zou ook het oneindigheidssymbool nog wel eens op mijn pols willen hebben (weer een zichtbare plek, maar daar kan ik nog wel een horloge of armband overheen doen
). En iets in het Sanskriet lijkt me ook nog wel eens wat
.
M'n moeder gaat me vermooooooooooorden.
Ja die wel: vermenging van twee vloeistoffen door een wand.quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het wordt niet zo'n soort meet hoop ik-->
Wij keken tijdens de biologieles naar Monty Python en een stripteasende biologieleraar! Srslyquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kende je t niet? 3e klas biologie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |