Doe mij maar eens een tipquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
boehoe, wat is hij zielig zeg OJEE!
Het meeste wat je hier post vind ik ook vreselijk hoor. Sowieso, ik weet het nog niet. En ik wandel niet de tattoo shop binnen voordat ik het zeker weet.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:28 schreef SHE het volgende:
[..]
NEE.
er zijn een paar dingen die ik niet kan uitstaan op een vrouwenlijf:
elfjes
vlinders
dolfijntjes
roosjes
tribals ( sorry chicks )
It's been done. A few times 2 many
Be bold!
Ik ben zo blij dat mijn lucky-reeks echt doordacht is geweest, menigeen zal ze lelijk of mannelijk vinden, maar er zit een vrij hilarisch idee achter.
Ik moet nog steeds grinniken als ik in mijn nakie sta.
En de meeste mannen die me voor het eerst nakend zien en me 'omdraaien' moet ik ook eerst een tissue geven voor de tranen
Met de voet ga ik ook nog iets grappigs doen, maar daar moet ik nog op broeden.
Het horus oog gaat ook nog terugkomen, maar dan knipogend
Fun
fun
fuuuuhuuuun
Dat heb ik dus met 75 kg en daarom kom ik er nooit onder. Maar dit keer welquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:43 schreef Laureline het volgende:
Dit is precies denk ik het punt waar ik altijd opkom als ik weer eens 62 weeg, van: "Oooo, dat ging even makkelijk. Nou, ik neem het ervan.
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
boehoe, wat is hij zielig zeg OJEE!
Mijn darmen gaan helemaal door het dak, omdat ik van low afkom.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:38 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met het high-carben SHE? Lukt het nog een beetje? Dat lijkt me zoveel moeilijker dan low-carb eten.
Nee, Erik voelt zich vergeten volgens mijquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:46 schreef Greys het volgende:
Erik = Kaasplankje?
Of heb ik weer eens wat gemist?
Denk het wel jaquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:46 schreef Greys het volgende:
Erik = Kaasplankje?
Of heb ik weer eens wat gemist?
Hoe oud zijn jullie dan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:48 schreef Greys het volgende:
SHE, bekkie he??? Tink een ouwe taart noemen, ze is net zo oud als ik
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:41 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb ooit een heel iel vriendje gehad met een werkelijk gigantische tattoo op zijn rug (ik meen een tijger) Het was werkelijk geen gezicht. En hij piepte ook nog als hij klaarkwam
Dank voor je reactie!quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik eet geen brood/crackers of wat dan ook met beleg. Koolhydraten eet ik wel, in de vorm van Brinta of Weetabix met magere melk of magere yoghurt. De broodmaaltijden vervang ik door bovenstaande, of 2 eieren, of een salade, soep of een groente/vleesgerecht.
Omdat bij mij vooral het beleg nogal aantikt val ik hier prima mee af en kan ik verder eigenlijk gewoon eten waar ik zin in heb.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, Erik voelt zich vergeten volgens mij.
Ik ben 35 en Tink volgens mij ook.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe oud zijn jullie dan?
* Viking84 rent naar Greys' hyves.
Grappiequote:Op maandag 13 oktober 2008 22:48 schreef Greys het volgende:
SHE, bekkie he??? Tink een ouwe taart noemen, ze is net zo oud als ik
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:41 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb ooit een heel iel vriendje gehad met een werkelijk gigantische tattoo op zijn rug (ik meen een tijger) Het was werkelijk geen gezicht. En hij piepte ook nog als hij klaarkwam
Ja DUH, lees de spoilers!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:49 schreef SHE het volgende:
OMG!!!!
ATWT is zoooo spannend!! Maddy is neergeslagen, adam leeft nog..OMG !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |