Ik hoef geen gelijk alleen maar begrip en medelijdenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
3 keer per week is wel heel vaak, dus deze keer krijg jij gelijk van mij? Goed?,
En de foto van de tattoo komt nog. Ik zit nu helemaal ingetaped. Hij is goed bijgewerkt: weer egaal en de witte vlekjes (ik had destijds zitten peuteren
) zijn dus ook weg. Als ik weer een tattoo laat zetten doe ik dat niet weer bij hem. Hij is een beetje: huuuu. Er hangt bijv een briefje met een tekst in de trant van: "Geen foto's maken van de ontwerpen! Als je dat wel doet bellen we de ambulance en niet de politie." Die vent staat bekend als een FC Groningenhooligan, dus ik neem zo'n briefje wel serieus
.
Nee morgen! En jullie vinden hem toch te groot ende lelijk, kritische bitchesquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik hoef geen gelijk alleen maar begrip en medelijdenNee ik moet m'n ass gewoon optijd naar buiten slepen..
Te laat komen is ook vervelend denk ik, maar ik kan het gewoon niet en ik zie het nut er niet van in
Oh ik was bij de meet ook te laat
Echt altijd eigenlijk..
Ik ben echt benieuwd! Doe toch maar een foto![]()
![]()
Ja ik weet hetquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:42 schreef Viking84 het volgende:
Op de meet was je ook al te laat, PF!.
Morgen ben ik er niet!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee morgen! En jullie vinden hem toch te groot ende lelijk, kritische bitches.
Ik ben echt zo benieuwd naar die gojimuesliquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:01 schreef Isegrim het volgende:
Lijstje:
O: yoghurt met gojimuesli & zoetstof
T: VitaLinea
L: kaastosti
T: ananas
D: spinazie met uitgebakken spekjes en pijnboompitten met peperburgers
T: stukje chocola
En ja, ik weet dat ik de kaas voorlopig even zou laten staan, maar ik was het roggebrood hélemaal zat en ik was niet in de gelegenheid om iets anders te gaan halen, dus ik heb een prefab tosti uit de vriezer getrokken.
Srsly? Ik vind het wel rielext.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:02 schreef Isegrim het volgende:
En ik weet niet WIE er aan het kotsen is, maar ik heb een kotsfobie.*br*
Walnoten zijn lekkerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:02 schreef Pandorah het volgende:
Jeetje, jullie gaan echt snel, da's niet bij te houden![]()
PF, op kantoor hebben we genoeg walnoten voor je taart
Wij hebben op mijn werk een collega die teveel walnoten thuis heeft en ze dus maar op het werk dumpt... en jawel, weer overvloed met walnotentaart op kantoor. En schijnbaar kan die cake ook wel naast de 1 kg m&m's (door mijn collega's, ik hoef die dingen niet)
.
Dus ja vandaag dus walnotencake9~
Jullie zijn zo braaf aan de lijstjes. Ik ga het ook flink bijhouden. Misschien krijg ik nog goede tips. Want ik eet - denk ik - iets meer dan jullie. Of ligt dat aan die walnotencake (hoeveel kcal er ook in moge zitten)?
O: glas goedemorgen + 2 boterhammen met rookvlees voor in de trein
L: 2 bruine bolletjes met linera boterhamworst & kaas + banaan (trein terug)
T: walnotencake (14.00) + bak druiven + appel (16.30)
Planning =
D: wraps met rundvleesreepjes / champignon / peultjes / komkommer / tomaat / sojasaus
T: (na les poweryoga) bakje vla
Blijkbaar ben jij wat gestructureerder en gaat niet alles mis net voor je weg moetquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:04 schreef kwakveense het volgende:
ik heb net goddelijke karbo gegeten met een marinade van ketjap, gembersiroop en citroen, met een zooi kruiden erdoor (knoflookpoeder, laos, djahe, djinten en chilipoeder)
en lekkah dat ie was, ik zit er nog van te kwijlen...
@PF: (niet tegen jou bedoeld, maar even algemeen over het fenomeen niet op tijd kunnen komen -- ik heb een aantal van die vriendinnen en ze snappen t gewoon éct niet waarom ik zo gifitg word...)
wat er mis is met altijd/vaak te laat komen wat mij betreft, is dat het minachting toont voor de personen die op je wachten. alsof degene die te laat komt bepaalt dat de tijd die degenen die wel op tijd zijn verspillen met wachten op die ander minder waard is dan "wat jij nog even moest doen" voor je kwam. ik heb wel wat beters te doen dan wachten op mensen die iets beters te doen haddendat principe zeg maar...
Daarom ben ik vaak ook een half uur te vroeg, maar inderdaad heeft iets met respect te maken in mijn meningquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:05 schreef kwakveense het volgende:
oh, OV vertraging en dat soort dingen niet meegerekend he?
al neem ik wel echt altijd een trein eerder dan nodig zodat ik niet te laat kom...
Yep, daar gaat het omquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:59 schreef Greys het volgende:
Vik, gaat het om die ster aan de binnenkant van je arm?
Hebben ze dan allemaal niet op zitten letten tijdens het eten toen je die liet zien?
Die ging je toch bij laten werken ivm krabsels?
Ik plan bijv. altijd drie bussen eerder in en neem vaak de tweede of de derdequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:05 schreef kwakveense het volgende:
oh, OV vertraging en dat soort dingen niet meegerekend he?
al neem ik wel echt altijd een trein eerder dan nodig zodat ik niet te laat kom...
Je leest maar even terug als je er weer bentquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Morgen ben ik er niet!!
Voor mij vanavond? Pretty please met suikers erbovenop?
Wanneer slaap jij dan? Als ik een half uur te vroeg wil komen op donderdag om 6:20 vertrekken en heb ik 5 overstappenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Daarom ben ik vaak ook een half uur te vroeg, maar inderdaad heeft iets met respect te maken in mijn mening
Ach ja als je bewust de keuze maakt om niet meer je best te doen daarvoor moet je niet raar op kijken dat medestudenten gaan klagen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik plan bijv. altijd drie bussen eerder in en neem vaak de tweede of de derde
Trein 1 haal ik bijna altijd... Als ik de intercity neem is het vaak sneller om nog over te stappen (en te rennen) heb ik de stoptrein moet ik sowieso overstappen.
In Amsterdam moet ik als de busrit twintig minuten duur eigenlijk 40 minuten van te voren aanwezig zijn want soms komen die bussen opeens nietEn als ik bij die intercity niet overstap dan mis ik vaak die bus (ook al zou dat niet moeten via 9292ov en dan die daarna komt opeens 15 minuten later
) Ik kan dit niet echt aan op de vroege ochtend (Als ik om half 9 moet beginnen ga ik om 10 over 6 weg, maar gelukkig moet ik meestal pas om half10 te beginnen..)
Er zijn toch velen die tussen half 6/ 6 uur weg moeten en die dat ook echt doen en gewoon altijd op tijd komen (gek he dat die een beetje boos worden als jij te laat komt elke keerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Wanneer slaap jij dan? Als ik een half uur te vroeg wil komen op donderdag om 6:20 vertrekken en heb ik 5 overstappen! En ik ben niet echt een ochtend mens om het zo maar te zeggen..
Same herequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:02 schreef Isegrim het volgende:
En ik weet niet WIE er aan het kotsen is, maar ik heb een kotsfobie.*br*
Ik ben daar ook zo'n drol inquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik plan bijv. altijd drie bussen eerder in en neem vaak de tweede of de derde
Trein 1 haal ik bijna altijd... Als ik de intercity neem is het vaak sneller om nog over te stappen (en te rennen) heb ik de stoptrein moet ik sowieso overstappen.
In Amsterdam moet ik als de busrit twintig minuten duur eigenlijk 40 minuten van te voren aanwezig zijn want soms komen die bussen opeens nietEn als ik bij die intercity niet overstap dan mis ik vaak die bus (ook al zou dat niet moeten via 9292ov en dan die daarna komt opeens 15 minuten later
) Ik kan dit niet echt aan op de vroege ochtend (Als ik om half 9 moet beginnen ga ik om 10 voor 7 weg, maar gelukkig moet ik meestal pas om half10 te beginnen..)
als je van die chaos weet zou ik dus persoonlijk altijd eerder weggaan, gestructureerderquote:Blijkbaar ben jij wat gestructureerder en gaat niet alles mis net voor je weg moet Ik kan nooit iets vinden en dan is m'n fiets opeens gestolen/fietssleutel kwijt/alle stoplichten staan op rood/ik ben opeens de weg vergeten/etc etc etc. Het is meer chaos dan minachtiging..
nou sorry, die mensen verklaar ík zelfs voor gek. dat vind k geen onwil van PF.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Er zijn toch velen die tussen half 6/ 6 uur weg moeten en die dat ook echt doen en gewoon altijd op tijd komen (gek he dat die een beetje boos worden als jij te laat komt elke keer)
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik persoonlijk vind half 6/6 uur niet menselijk, het is fakking midden in de nacht.. Door zo vroeg op te staan heb ik sowieso niks aan mijn dag, dan ben ik er alleen maar omdat ik er "moet" zijn, kan ik naar huis om bij te slapenEn val ik constant overal in slaap..
En waar lees jij dat ik bewust de keuze maak om niet mijn best te doen? Ik ben gisteravond nog naar de gemeente gegaan waar mijn school zit om daar te overnachten omdat ik op tijd zou komen, was m'n vriendje alleen 's ochtends ziek en had ik dus in principe geen vervoer.we maken vaak een afspraak dat hij mij dan brengt, alleen staat hij dan veel te laat op zodat ik sowieso te laat kom. dus opzich is dat een afspraak die ik beter maar niet meer kan maken Dus vandaar dat ik nu aan het werken ben zodat ik geld heb zodat ik een fiets kan kopen en niet afhankelijk ben van anderen.
- Ik kijk 's avonds de route na op mijn laptop - die laat ik staan zodat ik het de volgende ochtend meteen kan zienquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:18 schreef kwakveense het volgende:
@ PF: daarom ben ik dus niet ergens gaan studeren met veel reistijd toen ik niet meteen op kamers ging...(maar een eigen fiets regelen is wél een aanrader, scheelt zoveel OV geklooi)
ik bedoelde t ook niet tegen jou persoonlijk! ik geloof best dat je t probeert, en dat je wel érg vroeg weg moet....zou ik ook niet trekken...
maarreh
[..]
als je van die chaos weet zou ik dus persoonlijk altijd eerder weggaan, gestructureerder
ik ben denk ik inderdaad iets gestructureerder. ik ga echt NOOIT ergens heen tenzij ik uitgebreid de route heb nagekeken (ik zoek ook altijd buiten 92OV zelf een combi met ruimere overstaptijden) en mn fietssleutels zitten altijd in mn jaszak.... (anders raak ik ze kwijt)
maar nee, nog eerder dan 10 over zes zou ik ook niet willen vertrekken...
Ja precies maar je hebt gekozen voor die opleiding dus dan mag je je daarvoor ook wel inzettenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:20 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nou sorry, die mensen verklaar ík zelfs voor gek. dat vind k geen onwil van PF.
als je zó veel moet reizen voor je opleiding en zó vroeg, dan zou ik echt als een gék op kamers gaan. sterker nog, ik zou een kamer geregeld hebben voor ik met de opleiding uberhaupt zou beginnen want dat trek ik geen week....
ik snapquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
- Ik kijk 's avonds de route na op mijn laptop - die laat ik staan zodat ik het de volgende ochtend meteen kan zien
- ik pak mijn tas de avond van te voren in en print van te voren uit wat ik nodig heb
- ik maak mijn eten de dag van te voren
- ik zoek vaak al wat ik aan kan trekken
- ik doe mijn sleutel ALTIJD in het zijvakje van m'n tas en heel soms in m'n jas (maar ik heb vijf tassen en vier jassen dus op zich werkt dat net niet altijd 100%)
En nog gaat het vaak mis
Maar ik ben dus niet ALTIJD te laat voor de duidelijkheid. (Maar wel te vaak)
Ja vergelijk me even met dat soort pannekoekenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:21 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, het ultieme te laat kom verhaal: 2 (of 3) jaar geleden vierde ik Sinterklaas met Mark, z'n ouders en zijn zus + aanhang. We hadden afgesproken dat we om een uur of 17 bij z'n zus zouden zijn, maar toen we daar waren, waren zij er nog niet, want ze waren nog Sinterklaasinkopen aan het doen![]()
![]()
. Uiteindelijk kwamen ze een half uur tot een uur te laat en toen moesten ze ook nog de cadeautjes inpakken en gedichtjes schrijven
![]()
![]()
. Jeetje dat kon écht niet hoor. Dat was meteen de laatste keer dat in Sinterklaas met hen heb gevierd
.
Ik heb een keer met jas tussen de voordeur gezeten. Zonder sleutels. En het was best koud, en iedereen sliep nog. Nouja, dat is dan net weer die 10 minuten waarin je die @#*)$@#$(* trein niet meer haalt. Ik bel nu maar gelijk als ik te laat kom, dat verzacht het leed een beetjequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
- Ik kijk 's avonds de route na op mijn laptop - die laat ik staan zodat ik het de volgende ochtend meteen kan zien
- ik pak mijn tas de avond van te voren in en print van te voren uit wat ik nodig heb
- ik maak mijn eten de dag van te voren
- ik zoek vaak al wat ik aan kan trekken
- ik doe mijn sleutel ALTIJD in het zijvakje van m'n tas en heel soms in m'n jas (maar ik heb vijf tassen en vier jassen dus op zich werkt dat net niet altijd 100%)
En nog gaat het vaak mis
Maar ik ben dus niet ALTIJD te laat voor de duidelijkheid. (Maar wel te vaak)
Hold your horses, meisje!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja vergelijk me even met dat soort pannekoeken
(Al moet ik eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd bij verjaardagen van kenissen gewoon op het laatste moment een fles wijn uit de kast trek en die in een mooi papiertje prop ipv een week van te voren een cadeau te zoeken)
Ik kan dit niet aan wil zeggen dat ik geen ochtendmens ben en nee daar is helemaal niets bewust aanquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja precies maar je hebt gekozen voor die opleiding dus dan mag je je daarvoor ook wel inzetten
En PF ik zei bewust omdat jij zei "Ik kan dit niet echt aan op de vroege ochtend"
Maar goed mij maakt het natuurlijk niet uit wat je doetzolang we niet samen hoeven te werken
Ja dat vind ik ook heel liefquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:23 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik snapik probeerde zelfs een beetje voor je op te komen in die andere post...
Mental image van Greys in d'r uppie aan de keukentafel in het koude, verlaten huisquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:29 schreef Greys het volgende:
Over te laat komen gesproken...
Ik zit al vanaf zes uur klaar met het eten. Potdomme
En nu? Ga je alles wegggooien en pizza bestellen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:29 schreef Greys het volgende:
Over te laat komen gesproken...
Ik zit al vanaf zes uur klaar met het eten. Potdomme
Ik geloof ook wel dat je je best doet, begrijp alleen echt niet waarom je dan niet 5 minuten eerder kan gaan lopen naar de busquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook heel liefIk probeer alleen te vertellen dat het geen onwil is of zo. Omdat ik eigenlijk al doe wat jij zegt..
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb een keer met jas tussen de voordeur gezeten. Zonder sleutels. En het was best koud, en iedereen sliep nog. Nouja, dat is dan net weer die 10 minuten waarin je die @#*)$@#$(* trein niet meer haalt. Ik bel nu maar gelijk als ik te laat kom, dat verzacht het leed een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |