wel pics plaatsen he?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
ben nu lekker aan het verven
het wordt wel mooi denk ik, leuk behangetje![]()
Ik wel, hou nog steeds niet zo van ijs behalve als het heel warm buiten is. Ik liet het altijd smeltenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:58 schreef conleche het volgende:
Ik kan me niet heugen als kind ooit ijs te hebben afgeslagen.
ik hield en hou ook niet zo van ijs, waterijs wel maar roomijs? brr...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:16 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik wel, hou nog steeds niet zo van ijs behalve als het heel warm buiten is. Ik liet het altijd smelten
maar een ander toetje afslaan, nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door mspoez op 14-10-2008 17:23:05 ]Prrrrr
quote:En verder ben ik erg slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You go girl!
[ Bericht 16% gewijzigd door conleche op 14-10-2008 17:24:03 ]
Leer eens quotenquote:
Oh jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:51 schreef mspoez het volgende:
Je kan toch op de naam klikken gewoon VIking, en dan aanpassen? Dacht ik toch!
Lopen ze er daar ook bij als Pamela Anderson?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:54 schreef Laureline het volgende:
En MoBlo, zat jij bij de reddingsbrigade aan het strand, bij Kijkduin of Scheveningen? Daar zitten wij vaak vlakbij op het strand, het ziet er altijd wel gezellig uit daar. Veel jonge mensen ook!
daar zat ik wel jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:54 schreef Laureline het volgende:
En MoBlo, zat jij bij de reddingsbrigade aan het strand, bij Kijkduin of Scheveningen? Daar zitten wij vaak vlakbij op het strand, het ziet er altijd wel gezellig uit daar. Veel jonge mensen ook!
Ja natuurlijk! Iedeen laat zich daar altijd 3 x per dag redden. En dat gebeurt dan in slowmotionquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lopen ze er daar ook bij als Pamela Anderson?.
Mental image van MoBlo.
MoBlo mag mij wel een keer komen reddenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:03 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Iedeen laat zich daar altijd 3 x per dag redden. En dat gebeurt dan in slowmotion
Ook al die kleefkinderen die hun ouders kwijt zijn bij elkaar harken?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daar zat ik wel ja
daar heb ik leren zwemmen, zwemles gegeven en 4 jaar op het strand bewaakt
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:03 schreef Elwood1802 het volgende:
Hendig snel gaat deze reeks
Vandaag weer geen tijd om fitness aanmelding te voltooie
Morgenvroeg maar eensch doen
Foto!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:13 schreef Viking84 het volgende:
Au.
Drie keer per week vergaderen en dan soms ziek zijn, dokter etc kan gebeurenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:01 schreef Viking84 het volgende:
Tussen Ewelina en PF zou het ook niet echt boteren als die samen in een groepje zouden zitten.
En toegegeven: tussen mij en PF ook niet. Ik vind niet komen opdagen / te laat komen ook getuigen van desinteresse, hoe vervelend vergaderen ook is (ik háát vergaderen
).
Ja samenwerken moeten wij dan ook maar niet doenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Drie keer per week vergaderen en dan soms ziek zijn, dokter etc kan gebeuren
en op tijd komen vind ik nu eenmaal lastig, maar dat is niet altijd zo. En ik doe gewoon leuk mee voor de rest dus ik zie het punt niet helemaal, een keer in de twee weken vergaderen lijkt mij ook wel prima..
3 keer per week is wel heel vaak, dus deze keer krijg jij gelijk van mij? Goed?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Drie keer per week vergaderen en dan soms ziek zijn, dokter etc kan gebeuren
en op tijd komen vind ik nu eenmaal lastig, maar dat is niet altijd zo. En ik doe gewoon leuk mee voor de rest dus ik zie het punt niet helemaal, een keer in de twee weken vergaderen lijkt mij ook wel prima..
Ahhh gossiequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:12 schreef Laureline het volgende:
De slechte lessen hadden als bijvoorbeeld effect gehad dat de schoolslag bij onze spruit compleet achterstevoren ging, als een filmpje dat je achteruit spoelt.En dan kijkt je kind, helemaal rood aangelopen van de inspanning (want kom maar eens vooruit als je alle bewegingen dus precies omgekeerd doet
) , met bonkend hartje, jou trouwhartig aan, zo van: doe ik het niet goed, mama
? En dan wil jij het liefst je ogen ten hemel slaan en op de bodem van het zwembad gaan liggen
.
Ik hou van lezenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:44 schreef Laureline het volgende:
Hoi PF!![]()
Leuk zijn die groepsprocessen hè! In een groep gebeurt het namelijk altijd dat diegenen die het meest afwijkend zijn (dus zowel de uitschieters naar boven èn onderen!) erbuiten vallen. En zo'n groep gaat altijd gedwee als een kudde duffe koeien de meest voor de hand liggende, gemakzuchtige route op. Net als democratie, dat is eigenlijk ook de macht verleggen naar de meerderheid van de bevolking. En niet naar de slimsten...
Als je van lezen houdt is het leuk een keertje Vijand van het Volk (Ibsen) te lezen, het is een toneelstuk met een prachtig betoog over precies dit mechanisme: de enige die de waarheid wil vertellen wordt daar in zijn stad ongeveer om gelyncht, omdat het gros van de mensen gewoon liever gerustgesteld wil worden en in slaap gesust. En nog erg actueel!
Heb je veel groepswerk voor je studie? Of wordt het geleidelijk meer zelfstandig? Dat hoop ik maar voor je
Ohja!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]Wat denk je? Het doet nu niet au meer trouwens; het brandt vooral
.
Dat is gewoon iets dat in me zit, ik kom niet zo heel vaak te laat met het OV maar dan ben ik voor alle aansluitingen op tijd en dan gaat net m'n vierde bus veeel te laat weg. Of ik sta weer eens bij het verkeerde lokaal.. Of Mr PF zou me brengen met de fiets/auto en ik moet weg en als ik al 5 minuten weg moet gaat ie pas uit bed.. En dan is het al te laat om zijn fiets van het balkon te pakken en met de lift naar beneden te gaan.. En dan moet ik hem 's middags ook weer terug brengen en dan komt hij hem vaak ophalen of andersom maar dan slaapt hij vaak nog en dan kom ik weer te laat bij een volgende les.. Daarom ben ik ook op zoek naar een eigen fiets dan ben ik niet zo afhankelijk..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja samenwerken moeten wij dan ook maar niet doen
Te laat komen (meerdere malen) kan ik echt niet tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |