wel pics plaatsen he?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
ben nu lekker aan het verven
het wordt wel mooi denk ik, leuk behangetje![]()
Ik wel, hou nog steeds niet zo van ijs behalve als het heel warm buiten is. Ik liet het altijd smeltenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:58 schreef conleche het volgende:
Ik kan me niet heugen als kind ooit ijs te hebben afgeslagen.
ik hield en hou ook niet zo van ijs, waterijs wel maar roomijs? brr...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:16 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik wel, hou nog steeds niet zo van ijs behalve als het heel warm buiten is. Ik liet het altijd smelten
maar een ander toetje afslaan, nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door mspoez op 14-10-2008 17:23:05 ]Prrrrr
quote:En verder ben ik erg slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You go girl!
[ Bericht 16% gewijzigd door conleche op 14-10-2008 17:24:03 ]
Leer eens quotenquote:
Oh jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:51 schreef mspoez het volgende:
Je kan toch op de naam klikken gewoon VIking, en dan aanpassen? Dacht ik toch!
Lopen ze er daar ook bij als Pamela Anderson?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:54 schreef Laureline het volgende:
En MoBlo, zat jij bij de reddingsbrigade aan het strand, bij Kijkduin of Scheveningen? Daar zitten wij vaak vlakbij op het strand, het ziet er altijd wel gezellig uit daar. Veel jonge mensen ook!
daar zat ik wel jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:54 schreef Laureline het volgende:
En MoBlo, zat jij bij de reddingsbrigade aan het strand, bij Kijkduin of Scheveningen? Daar zitten wij vaak vlakbij op het strand, het ziet er altijd wel gezellig uit daar. Veel jonge mensen ook!
Ja natuurlijk! Iedeen laat zich daar altijd 3 x per dag redden. En dat gebeurt dan in slowmotionquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lopen ze er daar ook bij als Pamela Anderson?.
Mental image van MoBlo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |