Ik hoef geen gelijk alleen maar begrip en medelijdenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
3 keer per week is wel heel vaak, dus deze keer krijg jij gelijk van mij? Goed?,
En de foto van de tattoo komt nog. Ik zit nu helemaal ingetaped. Hij is goed bijgewerkt: weer egaal en de witte vlekjes (ik had destijds zitten peuteren
) zijn dus ook weg. Als ik weer een tattoo laat zetten doe ik dat niet weer bij hem. Hij is een beetje: huuuu. Er hangt bijv een briefje met een tekst in de trant van: "Geen foto's maken van de ontwerpen! Als je dat wel doet bellen we de ambulance en niet de politie." Die vent staat bekend als een FC Groningenhooligan, dus ik neem zo'n briefje wel serieus
.
Nee morgen! En jullie vinden hem toch te groot ende lelijk, kritische bitchesquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik hoef geen gelijk alleen maar begrip en medelijdenNee ik moet m'n ass gewoon optijd naar buiten slepen..
Te laat komen is ook vervelend denk ik, maar ik kan het gewoon niet en ik zie het nut er niet van in
Oh ik was bij de meet ook te laat
Echt altijd eigenlijk..
Ik ben echt benieuwd! Doe toch maar een foto![]()
![]()
Ja ik weet hetquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:42 schreef Viking84 het volgende:
Op de meet was je ook al te laat, PF!.
Morgen ben ik er niet!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee morgen! En jullie vinden hem toch te groot ende lelijk, kritische bitches.
Ik ben echt zo benieuwd naar die gojimuesliquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:01 schreef Isegrim het volgende:
Lijstje:
O: yoghurt met gojimuesli & zoetstof
T: VitaLinea
L: kaastosti
T: ananas
D: spinazie met uitgebakken spekjes en pijnboompitten met peperburgers
T: stukje chocola
En ja, ik weet dat ik de kaas voorlopig even zou laten staan, maar ik was het roggebrood hélemaal zat en ik was niet in de gelegenheid om iets anders te gaan halen, dus ik heb een prefab tosti uit de vriezer getrokken.
Srsly? Ik vind het wel rielext.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:02 schreef Isegrim het volgende:
En ik weet niet WIE er aan het kotsen is, maar ik heb een kotsfobie.*br*
Walnoten zijn lekkerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:02 schreef Pandorah het volgende:
Jeetje, jullie gaan echt snel, da's niet bij te houden![]()
PF, op kantoor hebben we genoeg walnoten voor je taart
Wij hebben op mijn werk een collega die teveel walnoten thuis heeft en ze dus maar op het werk dumpt... en jawel, weer overvloed met walnotentaart op kantoor. En schijnbaar kan die cake ook wel naast de 1 kg m&m's (door mijn collega's, ik hoef die dingen niet)
.
Dus ja vandaag dus walnotencake9~
Jullie zijn zo braaf aan de lijstjes. Ik ga het ook flink bijhouden. Misschien krijg ik nog goede tips. Want ik eet - denk ik - iets meer dan jullie. Of ligt dat aan die walnotencake (hoeveel kcal er ook in moge zitten)?
O: glas goedemorgen + 2 boterhammen met rookvlees voor in de trein
L: 2 bruine bolletjes met linera boterhamworst & kaas + banaan (trein terug)
T: walnotencake (14.00) + bak druiven + appel (16.30)
Planning =
D: wraps met rundvleesreepjes / champignon / peultjes / komkommer / tomaat / sojasaus
T: (na les poweryoga) bakje vla
Blijkbaar ben jij wat gestructureerder en gaat niet alles mis net voor je weg moetquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:04 schreef kwakveense het volgende:
ik heb net goddelijke karbo gegeten met een marinade van ketjap, gembersiroop en citroen, met een zooi kruiden erdoor (knoflookpoeder, laos, djahe, djinten en chilipoeder)
en lekkah dat ie was, ik zit er nog van te kwijlen...
@PF: (niet tegen jou bedoeld, maar even algemeen over het fenomeen niet op tijd kunnen komen -- ik heb een aantal van die vriendinnen en ze snappen t gewoon éct niet waarom ik zo gifitg word...)
wat er mis is met altijd/vaak te laat komen wat mij betreft, is dat het minachting toont voor de personen die op je wachten. alsof degene die te laat komt bepaalt dat de tijd die degenen die wel op tijd zijn verspillen met wachten op die ander minder waard is dan "wat jij nog even moest doen" voor je kwam. ik heb wel wat beters te doen dan wachten op mensen die iets beters te doen haddendat principe zeg maar...
Daarom ben ik vaak ook een half uur te vroeg, maar inderdaad heeft iets met respect te maken in mijn meningquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:05 schreef kwakveense het volgende:
oh, OV vertraging en dat soort dingen niet meegerekend he?
al neem ik wel echt altijd een trein eerder dan nodig zodat ik niet te laat kom...
Yep, daar gaat het omquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:59 schreef Greys het volgende:
Vik, gaat het om die ster aan de binnenkant van je arm?
Hebben ze dan allemaal niet op zitten letten tijdens het eten toen je die liet zien?
Die ging je toch bij laten werken ivm krabsels?
Ik plan bijv. altijd drie bussen eerder in en neem vaak de tweede of de derdequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:05 schreef kwakveense het volgende:
oh, OV vertraging en dat soort dingen niet meegerekend he?
al neem ik wel echt altijd een trein eerder dan nodig zodat ik niet te laat kom...
Je leest maar even terug als je er weer bentquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Morgen ben ik er niet!!
Voor mij vanavond? Pretty please met suikers erbovenop?
Wanneer slaap jij dan? Als ik een half uur te vroeg wil komen op donderdag om 6:20 vertrekken en heb ik 5 overstappenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Daarom ben ik vaak ook een half uur te vroeg, maar inderdaad heeft iets met respect te maken in mijn mening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |