Zoiets doe ik met haar ook nuquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wat erg, dat had mij kunnen overkomen. Hier in de buurt is het makkelijk. Als ik met een vriendin afspreek dat we ergens koffie gaan drinken, bellen we met elkaar "we gaan NU weg". Dan kan het nooit langer duren dan 10 minuten
.
Dat klopt eigenlijk wel! Ik ga dan bij Mr PF slapen om niet zo vroeg op te hoeven/niet te laat te komen. Maar omdat hij dan weer later uit bed gaat en hij me zou brengen kom ik uiteindelijk toch te laat. En dan kan ik niet echt boos worden want ik had ook 20 minuten kunnen gaan lopen of 40 minuten eerder opstaan om met de bus te gaan of zo.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
True. Ook als PF op een steenworp afstand van de uni woont, komt ze nog te laat. Ik kom trouwens vaker (bijna) te laat als ik ergens naartoe moet wat dichtbij is dan als ik met de trein moet ofzo.
Iedere keer als ik naar het werk moet 's middags, dan is het om 12 uur altijd: "Noes! Ik moet al weg!" en dan moet ik heul hard fietsen om op tijd te komen(10 mins fietsen ongeveer)
Nou ja. Hij hoeft niet op tijd te komen, dat is mijn verantwoordelijkheid.. Dus om "de schuld" bij hem te leggen vind ik ook niet eerlijk/aardig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan is het in ieder geval duidelijk dat het gewoon de schuld van Mr PF is
Nee deze begrijp je verkeerd of leg ik niet goed uitquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:44 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dat is t nou juist! op tijd komen is iets dat je bewúst moet doen. dat doet de rest van de wereld namelijk ook.
je moet gewoon weten dat je als je om 12 uur ergens moet zijn je dus niet om 12.05 uur aankomt met de trein maar om tien voor twaalf. en dat je niet om tien óver 12 nog een broodje gaat halen.
je hebt net allemaal mooie verhalen over OV enzo, maar tegelijerijd geef je toe dat je gewoon niet op de klok let![]()
![]()
Het is vast een hele fijne vriendin die weinig zeurt he?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Zoiets doe ik met haar ook nuZij smst mij als ze weg rijdt en tien minuten later vertrek ik.
En dan nog ben ik altijd eerder
Ik was er stiekem al veel eerder maar ik was van het leidse naar het koningsplein naar de kalverstraat aan het lopenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:55 schreef Chicolate het volgende:
[ afbeelding ]
Raad eens waar wij vandaag waren(Brakke foto met mobiel gemaakt, en dit is dan een foto van die foto. Ik ben de zwarte vlek)
Oh en over te laat komen. Ik heb er een hekel aan, wil gewoon altijd op tijd zijn, ben meestal te vroeg, maar vanmiddag was PF toch echt eerder op het Leidseplein dan ik. Want ik had opeens een kwartier langer les dan ik dacht. Normaalgesproken kan ik ook echt niet tegen mensen die te laat komen
.
Raad eens wie er niet wasquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:56 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik wilde net vragen of jullie bij Co zijn geweest vandaag, maar ik zie het al. Hebben Co en Mr. Co allebei een eigen galerie of is dit ook Co's galerie?
We zegen eerst het biggetjequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:56 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik wilde net vragen of jullie bij Co zijn geweest vandaag, maar ik zie het al. Hebben Co en Mr. Co allebei een eigen galerie of is dit ook Co's galerie?
Ik kon zien dat je was aangekomen, maar het is niet per definitie negatief. Je ziet er nu niet zo breekbaar uit en je hebt tietenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh en de vraag aan chico: zie ik er 7 kilo dikker uit
en zo nee, moet ik dan uit dit topic?
Co dus.quote:
Hmmm klinkt goed PFquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Uhm... van 1 kamer was de nummer 2 en 3 ook komen kijken.. en ik was 8(deze is drie verdiepingen boven de kamer van mr pf
!!!)
die andere kamer was een fiesse teringzooi maar ik sta daar nummer 6
dus ik hoop zo dat het die wordt! flatje in osdorp, 8 verdiepingen hoog maar toch
Als een ander iets uit je zak gepakt heeft is het diefstal.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als ik misschien gezakkenrolt ben. Is het dan diefstal of verlies?
En dan ga je het opruimen en schoonmaken!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmmm klinkt goed PFmaarrr, een vieze teringzooi ben je ook snel zat hoor
Ik ben ook een te laat mens geloof ikquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:20 schreef DarkElf het volgende:
die omschrijving van kwak over te- laat mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |