Thanxquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:10 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wel meer delen toch?Welkom terug.
Ja de 2e, toen kon ik niet. Of inmiddels als een 3equote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
En Piet, je hebt wel degelijk een meet gemist. In het park. HET Park.
Ik zag ze allemaal net hier voor mijn neus staan, maar geen idee wat er loos is. En ik ben ziekjes, dus wil geen ramptoeristje gaan spelen buiten...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:49 schreef ebeaydojraes het volgende:
8ste?
edit:
wat is er loos??
18:27:58 11-10-08 17 G BRAN PRIO 1 TS231 TS211 TS441 TS311 AB431 HA432 HV141 OD201 OD401 TD401 HO901 AG901 SO901 Metro COOLHAVEN COOLHAVEN 33 ROTTERDAM Metro ondergronds
1400999 BRW Rotterdam-Rijnmond ( Monitorcode )
1400919 BRW Rotterdam-Rijnmond ( Hoofdofficier Alarmeringscode )
1400902 BRW Rotterdam-Rijnmond ( AG-90.1 )
1400441 BRW Rotterdam-Zuid ( Kazernealarm Mijnsherenlaan )
1400431 BRW Rotterdam-Zuid ( Kazernealarm Pottumstraat )
1400401 BRW Rotterdam-Zuid ( Technische Dienst )
1400400 BRW Rotterdam-Zuid ( OVD )
1400311 BRW Rotterdam-Oost ( Kazernealarm Bosland )
1400231 BRW Rotterdam-Noord ( Kazernealarm Baan )
1400211 BRW Rotterdam-Noord ( Kazernealarm Laanslootseweg )
1400201 BRW Rotterdam-Noord ( OvD 2 )
1400200 BRW Rotterdam-Noord ( OvD 1 )
1400141 BRW Schiedam ( Kazernealarm )
kzie die laatste net voorbij sjeezuh ..
ook geen rampjournalist?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:03 schreef koetjiekoetjie het volgende:
[..]
Ik zag ze allemaal net hier voor mijn neus staan, maar geen idee wat er loos is. En ik ben ziekjes, dus wil geen ramptoeristje gaan spelen buiten...
Nee hoor, we zeggen alleen maar dat je niet met de OP kan omgaan en een staande plassert bent ofzoquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
Nee klopt niet helemaal, ik heb nog nooit een topic geopend met zo'n wiki-post dus niet haten plz
Ja hallo waar blijven de foto'squote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:49 schreef ebeaydojraes het volgende:
8ste?
edit:
wat is er loos??
18:27:58 11-10-08 17 G BRAN PRIO 1 TS231 TS211 TS441 TS311 AB431 HA432 HV141 OD201 OD401 TD401 HO901 AG901 SO901 Metro COOLHAVEN COOLHAVEN 33 ROTTERDAM Metro ondergronds
1400999 BRW Rotterdam-Rijnmond ( Monitorcode )
1400919 BRW Rotterdam-Rijnmond ( Hoofdofficier Alarmeringscode )
1400902 BRW Rotterdam-Rijnmond ( AG-90.1 )
1400441 BRW Rotterdam-Zuid ( Kazernealarm Mijnsherenlaan )
1400431 BRW Rotterdam-Zuid ( Kazernealarm Pottumstraat )
1400401 BRW Rotterdam-Zuid ( Technische Dienst )
1400400 BRW Rotterdam-Zuid ( OVD )
1400311 BRW Rotterdam-Oost ( Kazernealarm Bosland )
1400231 BRW Rotterdam-Noord ( Kazernealarm Baan )
1400211 BRW Rotterdam-Noord ( Kazernealarm Laanslootseweg )
1400201 BRW Rotterdam-Noord ( OvD 2 )
1400200 BRW Rotterdam-Noord ( OvD 1 )
1400141 BRW Schiedam ( Kazernealarm )
kzie die laatste net voorbij sjeezuh ..
Hoe ben je eigenlijk verder gekomen, aangezien er normaal pas vanaf Utrecht Nachttreinen gaan...quote:Op zondag 12 oktober 2008 04:38 schreef DutchTrain het volgende:
Ow, en ik ben dus nu al thuis vanuit het verre noorden
en? was het de moeite waard?quote:
quote:01:49:46 12-10-08 17 G BRAN PRIO 1 TS431 DORDTSELAAN/Heidestraat ROTTERDAM Voertuigbrand
810120149461400999 1400999 BRW Rotterdam-Rijnmond ( Monitorcode )
810120149461400431 1400431 BRW Rotterdam-Zuid ( Kazernealarm Pottumstraat )
Heb je voor Fugie de ijslandspelers in beslag genomen?quote:
Ja was leukquote:
tenzij ijsland een vreselijk slecht team heeftquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Heb je voor Fugie de ijslandspelers in beslag genomen?Deze kunnen we dan ter opbod veilen om Icesave te compenseren
Ze kunnen altijd nog de nationale schuld aflossen door bij Isegrim te poetsenquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tenzij ijsland een vreselijk slecht team heeftzit je daar met een berghok vol spelers waar je niet vanaf kunt
Brand of weer jongeren die Parijsje aan het spelen waren?quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gister toen koewam(dank voor lift) ons af heeft gezet voor de deur, hing er een schroei/plastic lucht, de hele stoep was nat, en de politie was een polenbusje aan het slepen ....
[..]
dunnoquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Brand of weer jongeren die Parijsje aan het spelen waren?
Nee, nee.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dunnowij waren er niet bij
Dan hoop je maar dat er iemand nog nuchter genoeg was om je alibi te bevestigen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
We waren toen nog aan de andere kant van de sloot hoor
Onze bobquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan hoop je maar dat er iemand nog nuchter genoeg was om je alibi te bevestigen.
Volgens mij ben jij het op je fiets geweest, wilde je zelf Parijsje spelenquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, maar die was er zelf misschien ook bij. Die heeft dus ook een alibi nodig!
Schiedam ligt niet op zuid!quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij het op je fiets geweest, wilde je zelf Parijsje spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou kunnen, maar was ik gisteravond veels te benauwd voor. Verder heb ik een getuige die me in Westelijke richting heeft zien verder gaan.quote:
WhatSheWestside zeker?quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar was ik gisteravond veels te benauwd voor. Verder heb ik een getuige die me in Westelijke richting heeft zien verder gaan.
met dr prachtige panty's, dr gesprekspartner gister kon er maar niet over ophouden *proest*quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
met dr prachtige panty's, dr gesprekspartner gister kon er maar niet over ophouden *proest*
gister zat de helft van de drie in de flapjesquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:01 schreef Alicey het volgende:
Tjeempie, jullie konijntjes - Wat doen jullie?
quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SHE dieet he
ik heb vandaag elke tegenstander als baas van icesave gezien, was niet goed voor mijn tegenstandersquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Heb je voor Fugie de ijslandspelers in beslag genomen?Deze kunnen we dan ter opbod veilen om Icesave te compenseren
Tjeempiequote:Op zondag 12 oktober 2008 20:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gister zat de helft van de drie in de flapjesen de andere helft net op ons brood
wijsneus
ik wilde TJ een smerig plaatje laten zien, maar meer dan een oma-panty werd het helaas nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:40 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]!
Het was een zwarte panty met stipjes. Onuitwisbare indruk jeweet.
Huisarts was voor ons een kwestie van langsgaan. En toen we daar waren om in te schrijven stond er net een vrouw te schreeuwen dat de dokter een racist was die haar lichaam vergeleek met een flatgebouw, dat zn assistente nog veel dikker was, en hoe hij dúrfde te zeggen dat als ze zo doorging, ze nog maar tien jaar te leven had. Of hij dat ook tegen zn eigen moeder, of zn dikke assistente zou zeggen. En nu had de dame een Hindoe dokter, die haar wél begreepquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:50 schreef Fugie het volgende:
iedereen beweren dat huisarts en tandarts zoeken veel werk is in rotterdam
na 4 telefoontjes heb ik beide (mocht ook wel ook na een jaar)
Op west heb je toch allemaal van die medicijnman achtige wonderdokters?quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:38 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik ben vorige week bij de huisarts hier om de hoek naar binnen gelopen met de vraag of ze nog patienten konden hebben. En dat kon![]()
nee, verzekering vind dat juist leuk als je er wel voor verzekerd bent danquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:18 schreef littledrummergirl het volgende:
owjah tandarts..is ook al een hele tijd geleden.
je zal toch geen gezeur krijgen met je verzekering als je n controle skipt ofzo?
Vroegah was het zo dat je verzekering grote schade aan je gebit niet hoefde te vergoeden als je lang niet naar de tandarts bent geweestquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:21 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee, verzekering vind dat juist leuk als je er wel voor verzekerd bent dan
Ze innen geld en hoeven niets uit te geven.
dat dusquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Vroegah was het zo dat je verzekering grote schade aan je gebit niet hoefde te vergoeden als je lang niet naar de tandarts bent geweest
Mijn huisarts riep me ooit iets toe van "Nee, niet zo gaan zitten!quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Huisarts was voor ons een kwestie van langsgaan. En toen we daar waren om in te schrijven stond er net een vrouw te schreeuwen dat de dokter een racist was die haar lichaam vergeleek met een flatgebouw, dat zn assistente nog veel dikker was, en hoe hij dúrfde te zeggen dat als ze zo doorging, ze nog maar tien jaar te leven had. Of hij dat ook tegen zn eigen moeder, of zn dikke assistente zou zeggen. En nu had de dame een Hindoe dokter, die haar wél begreep![]()
Ik val in ieder geval niet meer onder de zorg-zorgverzekering nu ik niet meer thuis woonquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:47 schreef Fugie het volgende:
het is volgens mij niet beter geworden voor de consumenten met dat nieuwe zorgstelsel:P
Een publiek zorgverzekeringsstelsel had met dezelfde problemen gekampt als het zorgverzekeringsstelsel dat we nu hebben. Op zich is het huidige zorgverzekeringsstelsel wel eerlijker, daar er geen onderscheid wordt gemaakt tussen mensen die particulier, ziekenfonds of IZA verzekerd zijn, wat vroeger wel tot een zekere ongelijkheid leidde.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Leuk joh, zorg(verzekeringen) de private sector in duwen.
werken en internetten.... dat gaat nie samen helaas.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:het is weer werktijd mensen, kom op, posten!
vlegel niet zo bijdehand héquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:het is weer werktijd mensen, kom op, posten!
* LeeHarveyOswald heeft de motoriek van een dronke vleermuis met parkinson en krijgt de bal dus vol voor zn smoelquote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:53 schreef DutchTrain het volgende:
* In de rebound een 3-punter scoort en vraagt of er nog iets bijzonders te doen is in Rotterdam dit weekend
Doornbosquote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
'ING wil door met Doornbos'
Zouden ze dat nu wel doen?Voor je het weet zijn alle radio's uit het wagenpark pleite
?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 07:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Hoor net op RTL4 () dat Al Gore naar Rdam komt................kansloos!!
Nieuwe station? CS of Maashaven? Maashaven is net totaal opgeknapt nl.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Verhaal over de Dordtselaan in de Metro van vandaag.
Iemand een goede foto van 't miniatuur van 't nieuwe station?
Hoezo, hij nam Mccain en Palin niet mee...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:21 schreef Fugie het volgende:
al gore in rotterdam ?
Had ik een aanslag kunnen plegen, weet ik er niets van
Nou nou, wat een stroomstoring zegquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.nu.nl/news/179(...)ntrum_Rotterdam.html
Geen idee (meer), het was nog vroegquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Waar ergens staat die miniatuur?
hoe hadden ze anders beelden kunnen hebben van het bezoek van morgenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:59 schreef WHATSHESAID het volgende:
Je hebt niet goed geluisterd want Al Gore was gisteren al in Rotterdam.
Daar vergis je je nog in. Het was best een groot gebied en precies op het moment dat scholen en winkels beginnen. Ofwel het hele hofplein stond vol met leerlingen van de nabijgelegen MBO.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:30 schreef Public_NME het volgende:
Nou nou, wat een stroomstoring zeg
Loop even naar het cic op het Binnenwegplein of naar het infocentrum in het Groothandelsgebouw (bij de bushaltes) dan kun je het zelf zien.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iemand een goede foto van 't miniatuur van 't nieuwe station?
niks gemerkt hoor!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.nu.nl/news/179(...)ntrum_Rotterdam.html
Tjeempie, jij moet leraar maatschappijleer worden!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 07:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Die vent heb hier niks te zoeken. We moeten niet gaan doen wat die mafkezen uit de USA willen, dan gaat het fout!
en jij moet es wat minder vaak "tjeempie " zeggenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tjeempie, jij moet leraar maatschappijleer worden!
Dat zegt Issi ook al.. Wist je trouwens dat ik IRL veel minder tjeempie zeg, maar IRL weer andere stopwoordjes en -zinnetjes heb?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en jij moet es wat minder vaak "tjeempie " zeggen
Cute, but wrongquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat zegt Issi ook al.. Wist je trouwens dat ik IRL veel minder tjeempie zeg, maar IRL weer andere stopwoordjes en -zinnetjes heb?
Maar niet zo vaak als on-line.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Cute, but wrong![]()
IRL zeg je het ook zeer regelmatig
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tjeempie, jij moet leraar maatschappijleer worden!
Gelukkig is er een markt voor. In de bruisende metropool Berkel ruik ik in ieder geval regelmatig landbouwluchtjes, die net zo veel met koeienpoep te maken.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Poepen mág, als er een markt voor is
Niet geheel onterecht. Het is een vrij akelige lucht, zeker op een nuchtere maag. Blowen mag op privé-terrein en in de coffeeshop, waarom moet het per sé op straat?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Blowen in Rotterdamse deelgemeente straks beboet
Eens!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en jij moet es wat minder vaak "tjeempie " zeggen
Blowen is verboden. Het gedoogbeleid ziet er op toe dat er niet wordt opgetreden tegen blowen in de coffeeshop en uiteraard thuis.. Dat blowen op straat wordt verboden vind ik op zich niet stom, het veroorzaakt nu eenmaal overlast door de lucht.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:13 schreef littledrummergirl het volgende:
belachelijk...
wist trouwens niet dat je uberhaubt niet in het openbaar mocht blowen op straat...stom verbod, stomme wijk...
Daar heb ik er dan weer geen last van ..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:46 schreef TJDoornbos het volgende:
Gaan ze nu ook in De Kuip beboeten daar blowt men echt masaal.........
quote:
Waarom dat?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:05 schreef Public_NME het volgende:
Blowen is dan ook voor paupers...
nee maar dan is t ook nog softdrugs wat je niet mag gebruiken. al wordft t gedoogd in huiselijke kring.quote:
Ja, dan moet je een stukje naar terug lezen in dit topic.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:27 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
Vandaag was de stroom uitgevallen in het grootste gedeelte van rotterdam, niemand iets gemerkt?
Hey, hij moet zn heroine ergens van betalenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:40 schreef Isegrim het volgende:
Fietsen jatten okay vinden, maar tegen softdrugs zijn.
Wat apart is, want er stond dat er een trafohok 25KV > 230V uit lag.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:44 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja, dan moet je een stukje naar terug lezen in dit topic.
Uiteindelijk alleen maar last van gehad dat ik de stad niet uitkwam met de trein, maar dat was vrij snel opgelost. wel weer typisch dat mensen bijna opelkaar gaan staan in de trein, terwijl er 2 minuten later een volgende trein gaat waar je nog makkelijk kan zitten
Omdat blowen zo sneu is. Ik bedoel, je bent volwassen hoor, geen 16 meer. Ik vind blowen echt iets voor links, werkschuw tuig. Maarja, who am i?!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom dat?
* Alicey is dan een ex-pauper.
Ik weet of je het tegen mij hebt, maar ik was tegen het jatten van fietsen, en ja ik ben ook tegen hard en softdrugs. (en nee, niet met het verhaal aankomen dat alcohol ook harddrugs is.)quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:40 schreef Isegrim het volgende:
Fietsen jatten okay vinden, maar tegen softdrugs zijn.
De treinen konden op zich natuurlijk wel rijden, alleen stonden op het station alle klokken stil, deden de aanwijsborden het niet, was de verlichting uitgevallen en zal er in de verkeersleidingspost ook niet veel te zien zijn geweest.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat apart is, want er stond dat er een trafohok 25KV > 230V uit lag.
Laatste keer dat ik in de trein zat reed deze niet op 230
Wel gek dat ze geen noodaggegraat hadden. Gisteravond zat ik trouwens in de trein richting R'dam en stond er een defecte trein tussen Gouda en Alexander. Moesten we spookrijden, we stopten ook aan de verkeerde kant van het perron bij Alexander, heel apart.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:09 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
De treinen konden op zich natuurlijk wel rijden, alleen stonden op het station alle klokken stil, deden de aanwijsborden het niet, was de verlichting uitgevallen en zal er in de verkeersleidingspost ook niet veel te zien zijn geweest.
Nou, kweenie hoor, maar op onze feestjes blowt meestal iedereen. Van links tot rechts, van libertariër tot neoconservatief.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:05 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Omdat blowen zo sneu is. Ik bedoel, je bent volwassen hoor, geen 16 meer. Ik vind blowen echt iets voor links, werkschuw tuig. Maarja, who am i?!
edit*:oja, rechtse sjonnies ook, om maar nog meer mensen in een hokje te duwen.
Ik heb het niet over jou. En natuurlijk is alcohol een harddrug.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:08 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ik weet of je het tegen mij hebt, maar ik was tegen het jatten van fietsen, en ja ik ben ook tegen hard en softdrugs. (en nee, niet met het verhaal aankomen dat alcohol ook harddrugs is.)
Ja, het was op het nieuws te lezen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:27 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
Vandaag was de stroom uitgevallen in het grootste gedeelte van rotterdam, niemand iets gemerkt?
Meten is weten. Heb je toen je die conclusie trok zelf aan de bovenleiding gemeten wat de spanning was?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat apart is, want er stond dat er een trafohok 25KV > 230V uit lag.
Laatste keer dat ik in de trein zat reed deze niet op 230
Ben je zo consequent dat die mening ook geldt voor roken en alcohol, of dat dan weer niet?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:05 schreef Public_NME het volgende:
Omdat blowen zo sneu is. Ik bedoel, je bent volwassen hoor, geen 16 meer. Ik vind blowen echt iets voor links, werkschuw tuig. Maarja, who am i?!
Verslaving aan wat dan ook is per definitie niet gezond, of het nou drugs, seks, neuspeuteren of eten is.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:56 schreef littledrummergirl het volgende:
dat onderscheid van wat hard en soft drugs is vind ik ook een beetje krom... blowen soft en alcohol hardik zie weinig verschil, naast het feit dat het beide verslavend kan werken en je van allebei de verslavingen niet gezonden word.
maar met af en toe een beetje blowen op zn tijd is niks mis
Het wettelijke onderscheid is ooit gemaakt om de strafbaarheid van softdrugs te verlagen, met de hoop dat hard drugs gebruik en handel daarmee vermindert.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:56 schreef littledrummergirl het volgende:
dat onderscheid van wat hard en soft drugs is vind ik ook een beetje krom...
Een verschil is dat blowen geen lichamelijke verslaving oplevert en (bijvoorbeeld) alcohol wel.quote:blowen soft en alcohol hardik zie weinig verschil, naast het feit dat het beide verslavend kan werken en je van allebei de verslavingen niet gezonden word.
maar met af en toe een beetje blowen op zn tijd is niks mis
Niet allemaal. Diegenen die daartoe niet in staat zijn, blijken zich echter weinig aan te trekken van een verbod op drugs.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:04 schreef Isegrim het volgende:
Mensen zijn prima in staat om zelf te beslissen wat ze met hun lijf doen.
Dat ook nog eens. Qua hoeveelheid probleemgebruikers maakt het echt geen fuck uit of het wel of niet is vrijgegeven. In de VS zijn relatief meer probleemgebruikers van cannabis, om maar wat te noemen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niet allemaal. Diegenen die daartoe niet in staat zijn, blijken zich echter weinig aan te trekken van een verbod op drugs.
Misschien is het juist aan ons gedoogbeleid te danken dat dat bij ons niet het geval is..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat ook nog eens. Qua hoeveelheid probleemgebruikers maakt het echt geen fuck uit of het wel of niet is vrijgegeven. In de VS zijn relatief meer probleemgebruikers van cannabis, om maar wat te noemen.
TJ was van mening dat als je fiets ooit gejat was, je willekeurige fietsen van het station mee mag nemenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:08 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ik weet of je het tegen mij hebt, maar ik was tegen het jatten van fietsen, en ja ik ben ook tegen hard en softdrugs. (en nee, niet met het verhaal aankomen dat alcohol ook harddrugs is.)
Ik ben best lang, maar die 5,5 meter red ik nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Meten is weten. Heb je toen je die conclusie trok zelf aan de bovenleiding gemeten wat de spanning was?
Er zijn in Nederland harddrugs legaal (alcohol ie.), en softdrugs die verboden zijn. Ooit was de term bedoelt om aan te geven wat "onherstelbare lichamelijke en geestelijke schade toebrengt", en wat niet. Cocaine en alcohol dus zeker harddrugs, wiet zonder tabak soft, aangezien daar geen aantoonbare onherstelbare schade uti ontstaatquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Verslaving aan wat dan ook is per definitie niet gezond, of het nou drugs, seks, neuspeuteren of eten is.
Het onderscheid tussen hard- en softdrugs is feitelijk ook onzin. Is alleen maar bedacht om het Nederlandse drugsbeleid te verantwoorden volgens mij. Van mij mogen ze alles vrijgeven. Mensen zijn prima in staat om zelf te beslissen wat ze met hun lijf doen.
En Frankrijk, ook. er is een heel duidelijk verband tussen streng beleid en veel jonge probleemgebruikers, en soepel beleid met weinig tot geen probleem gebruikers.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat ook nog eens. Qua hoeveelheid probleemgebruikers maakt het echt geen fuck uit of het wel of niet is vrijgegeven. In de VS zijn relatief meer probleemgebruikers van cannabis, om maar wat te noemen.
Dat weet ik ook, en dat zeg ik toch ook?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En alcohol is strict gezien, én qua werking, én qua maatschappelijke impact, schade, verslaving wél een harddrug.
Maar je drinkt dus zelf wel?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:10 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Dat weet ik ook, en dat zeg ik toch ook?
Maarja, punt blijft dat ik blowen gewoon not done is in mijn visie. Dat mag je bekrompen vinden, maar het komt misschien ook gewoon door de omgeving in waar je bent opgegroeid.
Single malt whiskyquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Maar je drinkt dus zelf wel?
Ik kende tot voor kort geen SP stemmers die fietsen stelen. Dus SP stemmers stelen nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:58 schreef Isegrim het volgende:
Ik zou zeggen. De mensen die ik ken die van bananen houden, hebben ADHD, maar niet alle bananenliefhebbers hebben ADHD.
Om maar een voorbeeld te nemen.![]()
Die denkwijze heeft toch ook een naam? "rijke mensen rijden mercedes, dus ik koop een mercesdes, dan wordt ik ook rijk".quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:58 schreef Isegrim het volgende:
Ik zou zeggen. De mensen die ik ken die van bananen houden, hebben ADHD, maar niet alle bananenliefhebbers hebben ADHD.
Om maar een voorbeeld te nemen.![]()
Aboutaleb is wel een goeie imho. En bij Gert Leers heb ik altijd het idee dat het eigenlijk een D66'er is, maar die vanwege geloofsredenen maar met het CDA meehobbelt. Kan dr dus ook mee doorquote:Aboutaleb mogelijk nieuwe burgemeester Rotterdam
Uitgegeven: 16 oktober 2008 08:49
Laatst gewijzigd: 16 oktober 2008 11:07
AMSTERDAM - Ahmed Aboutaleb (PvdA) is in de race voor het burgemeesterschap van Rotterdam. Dat meldt het AD donderdag op basis van 'goed ingevoerde bronnen'.
Novum
De huidige staatssecretaris van Sociale Zaken zou een van de drie overgebleven kandidaten zijn om Ivo Opstelten (VVD) op te volgen als burgervader van de Maasstad. Aboutaleb was eerder wethouder in Amsterdam.
Andere kandidaten voor de post van burgemeester van Rotterdam zijn volgens het AD de huidige burgemeester van Maastricht Gerd Leers (CDA) en voormalig havenwethouder Wim Sluis (Leefbaar Rotterdam). Eind december draagt Opstelten zijn ambtsketen over aan zijn opvolger.
Raad bijeen
De gemeenteraad van Rotterdam komt donderdagmiddag om 14.00 uur in een besloten vergadering bijeen om zich te buigen over de opvolging van Opstelten. Dat hebben ingewijden donderdag gemeld.
A'dam en Utreg zijn ook al PVDA....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Aboutaleb is de perfecte kandidaat, ik ben voor.
Dus?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:39 schreef Public_NME het volgende:
[..]
A'dam en Utreg zijn ook al PVDA....
Je hebt mijn les werkwoordspelling niet ter harte genomen zie ik.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die denkwijze heeft toch ook een naam? "rijke mensen rijden mercedes, dus ik koop een mercesdes, dan wordt ik ook rijk".
Zoals ik zei, als ik als/dat fouten en d/t/dt fouten niet wil maken, dan ga ik wel over op een andere taal dan Nederlands.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je hebt mijn les werkwoordspelling niet ter harte genomen zie ik.
Schijnt er minder kans te zijn, omdat het anders geen eerlijke verdeling is. Maar we zullen zien...quote:
Ja, Wilders die een motie van wantrouwen indiende tegen Aboutaleb en Albayrak omdat zij 2 nationaliteiten hebbenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:43 schreef littledrummergirl het volgende:
staat me trouwens iets bij van aboutaleb en kleine politieke relletjes.. maar weet niet precies wat.
hoe durven ze zich met twee plaatsen te identificeren!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:57 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ja, Wilders die een motie van wantrouwen indiende tegen Aboutaleb en Albayrak omdat zij 2 nationaliteiten hebben.
Ook jîj kunt op een trapje klimmen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik ben best lang, maar die 5,5 meter red ik niet
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Aboutaleb is de perfecte kandidaat, ik ben voor.
Als Marokkaan of Amerikaan kan je niet eens afstand doen van je nationaliteit.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoe durven ze zich met twee plaatsen te identificeren!
vond dat zo'n onzin die discussie.... als die mensen vanuit bijvoorbeeld turkije hierheen zijn gekomen mogen ze ineens niet meer turks zijn en moeten ze maar een nederlands paspoort, want hej je hebt hiervoor gekozen..
Je kunt je bovendien afvragen hoe soeverein Nederland is, wanneer zij haar handelen laat afhangen van wat de Marokkaanse of Amerikaanse staat doen..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als Marokkaan of Amerikaan kan je niet eens afstand doen van je nationaliteit.
Het is "than Dutch".quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zoals ik zei, als ik als/dat fouten en d/t/dt fouten niet wil maken, dan ga ik wel over op een andere taal dan Nederlands.
(of als Nederlands?)
as Dutch.
Er zijn vast wel Aziatische talen die daaraan voldoen. Weer een probleem minder.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:54 schreef Isegrim het volgende:
LHO heeft een taal nodig zonder lidwoorden en zonder voegwoorden.
mochten we ooit de weg kwijtrakenquote:
ben er wel blij mee. Maar goed dat is niet eerlijk aangezien ik betalend lid benquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:31 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik baal van de nieuwe burgemeester!
Leers = Held!
Turks toch?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:54 schreef Isegrim het volgende:
LHO heeft een taal nodig zonder lidwoorden en zonder voegwoorden.
quote:21:42:48 16-10-08 17 G BRAN PRIO 2 TS441 Maasveld (Afrikaanderwijk) MAASHAVEN O.Z. 151 ROTTERDAM OMS-MELDING
810162142481400999 1400999 BRW Rotterdam-Rijnmond ( Monitorcode )
810162142481400441 1400441 BRW Rotterdam-Zuid ( Kazernealarm Mijnsherenlaan )
Weer de maassilo in de fik?quote:21:53:29 16-10-08 17 G BRAN PRIO 1 AL441 Maasveld (Afrikaanderwijk) MAASHAVEN O.Z. 151 ROTTERDAM Gebouwbrand
810162153291400999 1400999 BRW Rotterdam-Rijnmond ( Monitorcode )
810162153291400441 1400441 BRW Rotterdam-Zuid ( Kazernealarm Mijnsherenlaan )
Inderdaad ja! Hebben zo'n beetje alleen hoi en doei gezegd.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:36 schreef Koewam het volgende:
Home sweet home.
Alicey wij hebben weinig gepraat zeg!
Ja, dat is echt wat linkse burgemeesters in de 3 andere grote steden continu gedaan hebbenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:30 schreef Fugie het volgende:
zon linkse burgemeeester is 3x niets in rotterdam
Beetje thee leuten heel de dag en de problemen bewust niet oplossen :x
Weet niet wat andere burgemeesters doen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, dat is echt wat linkse burgemeesters in de 3 andere grote steden continu gedaan hebben
Ja, gefrustreerde nieuw-rechtse mannetjes. Ik heb altijd het idee dat die figuren nu denken van "oh, er is een Marokkaan in het stadhuis, let maar goed op je portemonnee."quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:39 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen. Heb er wel vertrouwen in.
Wel ontzettend triest dat er nu dus blijkbaar een rel ontstaat over het feit dat hij geboren is in Marokko en dus een dubbele nationaliteit heeft. Het gaat totaal niet meer over de inhoud, wat juist bij Aboutaleb opmerkelijk is, gezien hij, zoals LHO al zei bepaald geen Marokkanen-knuffelaar is.
Ik denk dat veel mensen bij het kiezen van een burgemeester (nog minder tot) niet inhoudelijk naar de zaken kijken - en je dus op een bepaald moment allemaal vrouwelijke burgemeesters met dikke tieten krijgt, om maar wat te noemen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:47 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik vindt het raar dat hij door de raad gekozen is en niet door de burgers. Tevens is het raar dat hij elke 2 jaar een andere job neemt.
Eerder een Surinamer of Turk dan...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:03 schreef WHATSHESAID het volgende:
Nou ja, gezien het grote aantal allochtonen in Rotterdam, lijkt het me niet raar dat er in het geval van een door de burger gekozen burgemeester alsnog een Marokkaan uit de bus gekomen was.
Kan............gewoon die 5 die het AD het voorgedragen en dan maar stemmen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:03 schreef WHATSHESAID het volgende:
Nou ja, gezien het grote aantal allochtonen in Rotterdam, lijkt het me niet raar dat er in het geval van een door de burger gekozen burgemeester alsnog een Marokkaan uit de bus gekomen was.
Albayrak was tenminste van Zuid jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Kan............gewoon die 5 die het AD het voorgedragen en dan maar stemmen.
Maargoed ik persoonlijk ben nog steeds voor een echte Rotterdammer als Burgemeester!!
Ik zeg GATVERDAMME Van Binsbergen!! Gatver gatverdamme!!!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:43 schreef TJDoornbos het volgende:
Tegen Albay heb ik minder bezwaren als tegen deze hark........
Maar de ideale kandidaat was denk ik nog steeds Ronald Sørensen die zegt tenminste waar het op staat en is Rotterdammer!
Ik denk dat je je in dat laatste vergist. Althans, ik vind Atoutaleb niet soft overkomen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
Weet niet wat andere burgemeesters doen.
Maar ik denk dat je in rotterdam meer hebt aan iemand als opstelten. Zon aboutaleb lijkt me toch iets te soft.
Wie zijn die "wij"?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:31 schreef TJDoornbos het volgende:
Ahmed met de lastige naam zegt soms wel dingen waar wij voor vast komen te zitten ivm discriminatie!
Sørenson vind ik eigenlijk maar een enge schreeuwerd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:43 schreef TJDoornbos het volgende:
Tegen Albay heb ik minder bezwaren als tegen deze hark........
Maar de ideale kandidaat was denk ik nog steeds Ronald Sørensen die zegt tenminste waar het op staat en is Rotterdammer!
* Alicey komt niet uit Friesland.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:25 schreef KcA het volgende:
We zien wel wat er gaat gebeuren mbt de burgermeesterschap. Ben benieuwd wat IVO vindt van alle commotie..die zal vast iets van zich laten horen binnenkort.
Wie gaat de RET tramtrekken bekijken vandaag op de Coolsingel?
Net even langsgefietst, was wel grappigquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:25 schreef KcA het volgende:
Wie gaat de RET tramtrekken bekijken vandaag op de Coolsingel?
die willen idd altijd met alle geweld dingen duwen of trekken ja.. brabant net zo...quote:
Wat is daar zo mooi aan dan?quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:06 schreef ebeaydojraes het volgende:
en nagenieten van teletekst pagina 819
sorry voor de rest:quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:06 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Wat is daar zo mooi aan dan?
quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:31 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
sorry voor de rest:
"Al 120 jaar, al 120 jaar, zijn wij de club van Rotterdam, al 120 jaar"
Dat zullen we de 29e wel zien inderdaad. Ik kijk ernaar uit. Lekker dichtbij. 2000 man sterk in het uitvak.Geen combi. Hopelijk wordt de wedstrijd dit jaar niet beinvloed door de scheidsrechter.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:38 schreef Vinboy het volgende:
En binnenkort Sparta - Feyenoord wordt een leuke wedstrijd!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Degradatieduel!quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:38 schreef Vinboy het volgende:
En binnenkort Sparta - Feyenoord wordt een leuke wedstrijd!!
quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:55 schreef littledrummergirl het volgende:
lekker weekje herfstvakantieoh, wat hou ik toch van studeren!
wat ben ik blij dat ik een vriendje heb dat me alles guntquote:
Zeker HROquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:55 schreef littledrummergirl het volgende:
aankomend weekend lekker naar londenquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:55 schreef littledrummergirl het volgende:
ik geef me overquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:25 schreef Fugie het volgende:
[..]
aankomend weekend lekker naar londenoh, wat hou ik toch van geld verdienen!
Mocht je nog een citytrip to do list nodig hebben, dan kan ik je Berlijn en Istanbul erg aanbevelenquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:25 schreef Fugie het volgende:
[..]
aankomend weekend lekker naar londenoh, wat hou ik toch van geld verdienen!
Ja, dan heb je de luxe dat je alle schoolvakanties hebtquote:
sowieso heb je daar echt te veel vrije tijd... heb nu net het eerste kwartaal gedaan.. als je die uren bij elkaar optelt heb je misschien net twee volle lesdagen.. hoop dat dat wel wat meer word, voel me een beetje zinloos nuquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:47 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ja, dan heb je de luxe dat je alle schoolvakanties hebt
Tja, veel zelfstudie heh?quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sowieso heb je daar echt te veel vrije tijd... heb nu net het eerste kwartaal gedaan.. als je die uren bij elkaar optelt heb je misschien net twee volle lesdagen.. hoop dat dat wel wat meer word, voel me een beetje zinloos nu
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:51 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Tja, veel zelfstudie heh?![]()
Over zinloos gesproken, ik ben nu professioneel werkloos
nou zeg, nu je het zegt, ik kom om in de zelfstudiequote:
Geplanned, alleen plannen lopen niet altijd zoals je zou willen... Ben net klaar met studeren, wilde tot eind v/h jaar werken en dan gaan reizen voor 4-6 maanden. Alleen kan ik niet echt een baan krijgen voor zo'n korte periode, dus dat zit een beetje tegen. Misschien ga ik wel eerder op reis...quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]"vrijwillig"/ geplanned of oorlog in de tent?
De uitzendinstantie waar ik voor werk heeft regelmatig wat korte ICT opdrachten, maar wel in de categorie "geen opleiding nodig" zeg maar.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:01 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Geplanned, alleen plannen lopen niet altijd zoals je zou willen... Ben net klaar met studeren, wilde tot eind v/h jaar werken en dan gaan reizen voor 4-6 maanden. Alleen kan ik niet echt een baan krijgen voor zo'n korte periode, dus dat zit een beetje tegen. Misschien ga ik wel eerder op reis...
Even trein pakken naar Roffa
Neenquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik geef me over
mag ik nu mee?
Ze bekijkt 't maarquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:34 schreef Fugie het volgende:
[..]
Neen
Zoek maar iemand anders die voor je betaald!
eey eehmquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ze bekijkt 't maarin 2 jaar tijd naar Berlijn, Loutro (Kreta), Istanbul, en Datça, Turkije geweest.
En drie weken terug een vaatwasser.
gelukkig woon ik nog niet zo lang in rotterdamquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
O'sheas is de irish pub aan de lijn baan
Die Yanks zouden niet in Wembley mogen spelenquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:13 schreef Fugie het volgende:
Het is een verkapt ik ga lekker naar het nieuwe wembley stadium !
het is geen demo wedstrijd, en football is vet!quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:17 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Die Yanks zouden niet in Wembley mogen spelenEindelijk ligt er een beetje een goed veld, komen die Yanks het weer verkloten met een demo wedstrijd.
Je hebt een straat tussen het station en die grote fontein met al die tramsquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
gelukkig woon ik nog niet zo lang in rotterdam
quote:
Kan bestquote:geboortedatum: 04-03-1985
zag ook op de scanner voorbijkomen dat er een ongeluk scooter/auto was op kruispunt wilhelminaplein, nog wat van gezien?quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:53 schreef TJDoornbos het volgende:
wat een drukte op de Lijnbaan zo net voor 5 zeg.....
quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
O'sheas is de irish pub aan de lijn baan
hoelaat?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zag ook op de scanner voorbijkomen dat er een ongeluk scooter/auto was op kruispunt wilhelminaplein, nog wat van gezien?
iets van half 6 ofzo... maar das wel buiten kantooruren dus je was er vast al niet meerquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hoelaat?
Zat niet bij het raam BTW.......
Welk lampje zet jij eigenlijk aan en uit?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hoelaat?
Zat niet bij het raam BTW.......
19de verdiepingquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Welk lampje zet jij eigenlijk aan en uit?
als ze d'r maar Guiness hebben of Murphy's Redquote:
En strongbow, en Bullmers (maar die is een beetje duur gewordenquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:53 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
als ze d'r maar Guiness hebben of Murphy's Red
wat moet ik me daarbij voorstellen dan? word dat hard ofzo?quote:
Cultuurbarbaar => http://en.wikipedia.org/wiki/Deep-fried_Mars_barquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:33 schreef littledrummergirl het volgende:
wat moet ik me daarbij voorstellen dan? word dat hard ofzo?
Ja football is idd vet, wel het echte Engelse football uiteraardquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:18 schreef Fugie het volgende:
[..]
het is geen demo wedstrijd, en football is vet!
KORENWOLFJES!!! Altijd goedquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Foto's vrijdag avond in Oshea's gemaakt toen ik even snel een strongbow ging halen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan bij Oshea's ookquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:48 schreef Public_NME het volgende:
Ik prefereer zelf Paddy Murphy's; lekker voetbal kijken!
Waar zie jij "limbopup" staan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |