quote:
Kan bestquote:geboortedatum: 04-03-1985
zag ook op de scanner voorbijkomen dat er een ongeluk scooter/auto was op kruispunt wilhelminaplein, nog wat van gezien?quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:53 schreef TJDoornbos het volgende:
wat een drukte op de Lijnbaan zo net voor 5 zeg.....
quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
O'sheas is de irish pub aan de lijn baan
hoelaat?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zag ook op de scanner voorbijkomen dat er een ongeluk scooter/auto was op kruispunt wilhelminaplein, nog wat van gezien?
iets van half 6 ofzo... maar das wel buiten kantooruren dus je was er vast al niet meerquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hoelaat?
Zat niet bij het raam BTW.......
Welk lampje zet jij eigenlijk aan en uit?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hoelaat?
Zat niet bij het raam BTW.......
19de verdiepingquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Welk lampje zet jij eigenlijk aan en uit?
als ze d'r maar Guiness hebben of Murphy's Redquote:
En strongbow, en Bullmers (maar die is een beetje duur gewordenquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:53 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
als ze d'r maar Guiness hebben of Murphy's Red
wat moet ik me daarbij voorstellen dan? word dat hard ofzo?quote:
Cultuurbarbaar => http://en.wikipedia.org/wiki/Deep-fried_Mars_barquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:33 schreef littledrummergirl het volgende:
wat moet ik me daarbij voorstellen dan? word dat hard ofzo?
Ja football is idd vet, wel het echte Engelse football uiteraardquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:18 schreef Fugie het volgende:
[..]
het is geen demo wedstrijd, en football is vet!
KORENWOLFJES!!! Altijd goedquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Foto's vrijdag avond in Oshea's gemaakt toen ik even snel een strongbow ging halen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan bij Oshea's ookquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:48 schreef Public_NME het volgende:
Ik prefereer zelf Paddy Murphy's; lekker voetbal kijken!
Waar zie jij "limbopup" staan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |