Degradatieduel!quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:38 schreef Vinboy het volgende:
En binnenkort Sparta - Feyenoord wordt een leuke wedstrijd!!
quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:55 schreef littledrummergirl het volgende:
lekker weekje herfstvakantieoh, wat hou ik toch van studeren!
wat ben ik blij dat ik een vriendje heb dat me alles guntquote:
Zeker HROquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:55 schreef littledrummergirl het volgende:
aankomend weekend lekker naar londenquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:55 schreef littledrummergirl het volgende:
ik geef me overquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:25 schreef Fugie het volgende:
[..]
aankomend weekend lekker naar londenoh, wat hou ik toch van geld verdienen!
Mocht je nog een citytrip to do list nodig hebben, dan kan ik je Berlijn en Istanbul erg aanbevelenquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:25 schreef Fugie het volgende:
[..]
aankomend weekend lekker naar londenoh, wat hou ik toch van geld verdienen!
Ja, dan heb je de luxe dat je alle schoolvakanties hebtquote:
sowieso heb je daar echt te veel vrije tijd... heb nu net het eerste kwartaal gedaan.. als je die uren bij elkaar optelt heb je misschien net twee volle lesdagen.. hoop dat dat wel wat meer word, voel me een beetje zinloos nuquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:47 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ja, dan heb je de luxe dat je alle schoolvakanties hebt
Tja, veel zelfstudie heh?quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sowieso heb je daar echt te veel vrije tijd... heb nu net het eerste kwartaal gedaan.. als je die uren bij elkaar optelt heb je misschien net twee volle lesdagen.. hoop dat dat wel wat meer word, voel me een beetje zinloos nu
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:51 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Tja, veel zelfstudie heh?![]()
Over zinloos gesproken, ik ben nu professioneel werkloos
nou zeg, nu je het zegt, ik kom om in de zelfstudiequote:
Geplanned, alleen plannen lopen niet altijd zoals je zou willen... Ben net klaar met studeren, wilde tot eind v/h jaar werken en dan gaan reizen voor 4-6 maanden. Alleen kan ik niet echt een baan krijgen voor zo'n korte periode, dus dat zit een beetje tegen. Misschien ga ik wel eerder op reis...quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]"vrijwillig"/ geplanned of oorlog in de tent?
De uitzendinstantie waar ik voor werk heeft regelmatig wat korte ICT opdrachten, maar wel in de categorie "geen opleiding nodig" zeg maar.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:01 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Geplanned, alleen plannen lopen niet altijd zoals je zou willen... Ben net klaar met studeren, wilde tot eind v/h jaar werken en dan gaan reizen voor 4-6 maanden. Alleen kan ik niet echt een baan krijgen voor zo'n korte periode, dus dat zit een beetje tegen. Misschien ga ik wel eerder op reis...
Even trein pakken naar Roffa
Neenquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik geef me over
mag ik nu mee?
Ze bekijkt 't maarquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:34 schreef Fugie het volgende:
[..]
Neen
Zoek maar iemand anders die voor je betaald!
eey eehmquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ze bekijkt 't maarin 2 jaar tijd naar Berlijn, Loutro (Kreta), Istanbul, en Datça, Turkije geweest.
En drie weken terug een vaatwasser.
gelukkig woon ik nog niet zo lang in rotterdamquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
O'sheas is de irish pub aan de lijn baan
Die Yanks zouden niet in Wembley mogen spelenquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:13 schreef Fugie het volgende:
Het is een verkapt ik ga lekker naar het nieuwe wembley stadium !
het is geen demo wedstrijd, en football is vet!quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:17 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Die Yanks zouden niet in Wembley mogen spelenEindelijk ligt er een beetje een goed veld, komen die Yanks het weer verkloten met een demo wedstrijd.
Je hebt een straat tussen het station en die grote fontein met al die tramsquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
gelukkig woon ik nog niet zo lang in rotterdam
quote:
Kan bestquote:geboortedatum: 04-03-1985
zag ook op de scanner voorbijkomen dat er een ongeluk scooter/auto was op kruispunt wilhelminaplein, nog wat van gezien?quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:53 schreef TJDoornbos het volgende:
wat een drukte op de Lijnbaan zo net voor 5 zeg.....
quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
O'sheas is de irish pub aan de lijn baan
hoelaat?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zag ook op de scanner voorbijkomen dat er een ongeluk scooter/auto was op kruispunt wilhelminaplein, nog wat van gezien?
iets van half 6 ofzo... maar das wel buiten kantooruren dus je was er vast al niet meerquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hoelaat?
Zat niet bij het raam BTW.......
Welk lampje zet jij eigenlijk aan en uit?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hoelaat?
Zat niet bij het raam BTW.......
19de verdiepingquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Welk lampje zet jij eigenlijk aan en uit?
als ze d'r maar Guiness hebben of Murphy's Redquote:
En strongbow, en Bullmers (maar die is een beetje duur gewordenquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:53 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
als ze d'r maar Guiness hebben of Murphy's Red
wat moet ik me daarbij voorstellen dan? word dat hard ofzo?quote:
Cultuurbarbaar => http://en.wikipedia.org/wiki/Deep-fried_Mars_barquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:33 schreef littledrummergirl het volgende:
wat moet ik me daarbij voorstellen dan? word dat hard ofzo?
Ja football is idd vet, wel het echte Engelse football uiteraardquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:18 schreef Fugie het volgende:
[..]
het is geen demo wedstrijd, en football is vet!
KORENWOLFJES!!! Altijd goedquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Foto's vrijdag avond in Oshea's gemaakt toen ik even snel een strongbow ging halen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan bij Oshea's ookquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:48 schreef Public_NME het volgende:
Ik prefereer zelf Paddy Murphy's; lekker voetbal kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |