gelukkig woon ik nog niet zo lang in rotterdamquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
O'sheas is de irish pub aan de lijn baan
Die Yanks zouden niet in Wembley mogen spelenquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:13 schreef Fugie het volgende:
Het is een verkapt ik ga lekker naar het nieuwe wembley stadium !
het is geen demo wedstrijd, en football is vet!quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:17 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Die Yanks zouden niet in Wembley mogen spelenEindelijk ligt er een beetje een goed veld, komen die Yanks het weer verkloten met een demo wedstrijd.
Je hebt een straat tussen het station en die grote fontein met al die tramsquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
gelukkig woon ik nog niet zo lang in rotterdam
quote:
Kan bestquote:geboortedatum: 04-03-1985
zag ook op de scanner voorbijkomen dat er een ongeluk scooter/auto was op kruispunt wilhelminaplein, nog wat van gezien?quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:53 schreef TJDoornbos het volgende:
wat een drukte op de Lijnbaan zo net voor 5 zeg.....
quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
O'sheas is de irish pub aan de lijn baan
hoelaat?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zag ook op de scanner voorbijkomen dat er een ongeluk scooter/auto was op kruispunt wilhelminaplein, nog wat van gezien?
iets van half 6 ofzo... maar das wel buiten kantooruren dus je was er vast al niet meerquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hoelaat?
Zat niet bij het raam BTW.......
Welk lampje zet jij eigenlijk aan en uit?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hoelaat?
Zat niet bij het raam BTW.......
19de verdiepingquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Welk lampje zet jij eigenlijk aan en uit?
als ze d'r maar Guiness hebben of Murphy's Redquote:
En strongbow, en Bullmers (maar die is een beetje duur gewordenquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:53 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
als ze d'r maar Guiness hebben of Murphy's Red
wat moet ik me daarbij voorstellen dan? word dat hard ofzo?quote:
Cultuurbarbaar => http://en.wikipedia.org/wiki/Deep-fried_Mars_barquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:33 schreef littledrummergirl het volgende:
wat moet ik me daarbij voorstellen dan? word dat hard ofzo?
Ja football is idd vet, wel het echte Engelse football uiteraardquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:18 schreef Fugie het volgende:
[..]
het is geen demo wedstrijd, en football is vet!
KORENWOLFJES!!! Altijd goedquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Foto's vrijdag avond in Oshea's gemaakt toen ik even snel een strongbow ging halen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan bij Oshea's ookquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:48 schreef Public_NME het volgende:
Ik prefereer zelf Paddy Murphy's; lekker voetbal kijken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |