Turks toch?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:54 schreef Isegrim het volgende:
LHO heeft een taal nodig zonder lidwoorden en zonder voegwoorden.
quote:21:42:48 16-10-08 17 G BRAN PRIO 2 TS441 Maasveld (Afrikaanderwijk) MAASHAVEN O.Z. 151 ROTTERDAM OMS-MELDING
810162142481400999 1400999 BRW Rotterdam-Rijnmond ( Monitorcode )
810162142481400441 1400441 BRW Rotterdam-Zuid ( Kazernealarm Mijnsherenlaan )
Weer de maassilo in de fik?quote:21:53:29 16-10-08 17 G BRAN PRIO 1 AL441 Maasveld (Afrikaanderwijk) MAASHAVEN O.Z. 151 ROTTERDAM Gebouwbrand
810162153291400999 1400999 BRW Rotterdam-Rijnmond ( Monitorcode )
810162153291400441 1400441 BRW Rotterdam-Zuid ( Kazernealarm Mijnsherenlaan )
Inderdaad ja! Hebben zo'n beetje alleen hoi en doei gezegd.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:36 schreef Koewam het volgende:
Home sweet home.
Alicey wij hebben weinig gepraat zeg!
HFquote:
Ja, dat is echt wat linkse burgemeesters in de 3 andere grote steden continu gedaan hebbenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:30 schreef Fugie het volgende:
zon linkse burgemeeester is 3x niets in rotterdam
Beetje thee leuten heel de dag en de problemen bewust niet oplossen :x
Weet niet wat andere burgemeesters doen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, dat is echt wat linkse burgemeesters in de 3 andere grote steden continu gedaan hebben
Ja, gefrustreerde nieuw-rechtse mannetjes. Ik heb altijd het idee dat die figuren nu denken van "oh, er is een Marokkaan in het stadhuis, let maar goed op je portemonnee."quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:39 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen. Heb er wel vertrouwen in.
Wel ontzettend triest dat er nu dus blijkbaar een rel ontstaat over het feit dat hij geboren is in Marokko en dus een dubbele nationaliteit heeft. Het gaat totaal niet meer over de inhoud, wat juist bij Aboutaleb opmerkelijk is, gezien hij, zoals LHO al zei bepaald geen Marokkanen-knuffelaar is.
Ik denk dat veel mensen bij het kiezen van een burgemeester (nog minder tot) niet inhoudelijk naar de zaken kijken - en je dus op een bepaald moment allemaal vrouwelijke burgemeesters met dikke tieten krijgt, om maar wat te noemen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:47 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik vindt het raar dat hij door de raad gekozen is en niet door de burgers. Tevens is het raar dat hij elke 2 jaar een andere job neemt.
Eerder een Surinamer of Turk dan...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:03 schreef WHATSHESAID het volgende:
Nou ja, gezien het grote aantal allochtonen in Rotterdam, lijkt het me niet raar dat er in het geval van een door de burger gekozen burgemeester alsnog een Marokkaan uit de bus gekomen was.
Kan............gewoon die 5 die het AD het voorgedragen en dan maar stemmen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:03 schreef WHATSHESAID het volgende:
Nou ja, gezien het grote aantal allochtonen in Rotterdam, lijkt het me niet raar dat er in het geval van een door de burger gekozen burgemeester alsnog een Marokkaan uit de bus gekomen was.
Albayrak was tenminste van Zuid jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Kan............gewoon die 5 die het AD het voorgedragen en dan maar stemmen.
Maargoed ik persoonlijk ben nog steeds voor een echte Rotterdammer als Burgemeester!!
Ik zeg GATVERDAMME Van Binsbergen!! Gatver gatverdamme!!!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:43 schreef TJDoornbos het volgende:
Tegen Albay heb ik minder bezwaren als tegen deze hark........
Maar de ideale kandidaat was denk ik nog steeds Ronald Sørensen die zegt tenminste waar het op staat en is Rotterdammer!
Ik denk dat je je in dat laatste vergist. Althans, ik vind Atoutaleb niet soft overkomen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
Weet niet wat andere burgemeesters doen.
Maar ik denk dat je in rotterdam meer hebt aan iemand als opstelten. Zon aboutaleb lijkt me toch iets te soft.
Wie zijn die "wij"?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:31 schreef TJDoornbos het volgende:
Ahmed met de lastige naam zegt soms wel dingen waar wij voor vast komen te zitten ivm discriminatie!
Sørenson vind ik eigenlijk maar een enge schreeuwerd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:43 schreef TJDoornbos het volgende:
Tegen Albay heb ik minder bezwaren als tegen deze hark........
Maar de ideale kandidaat was denk ik nog steeds Ronald Sørensen die zegt tenminste waar het op staat en is Rotterdammer!
* Alicey komt niet uit Friesland.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:25 schreef KcA het volgende:
We zien wel wat er gaat gebeuren mbt de burgermeesterschap. Ben benieuwd wat IVO vindt van alle commotie..die zal vast iets van zich laten horen binnenkort.
Wie gaat de RET tramtrekken bekijken vandaag op de Coolsingel?
Net even langsgefietst, was wel grappigquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:25 schreef KcA het volgende:
Wie gaat de RET tramtrekken bekijken vandaag op de Coolsingel?
die willen idd altijd met alle geweld dingen duwen of trekken ja.. brabant net zo...quote:
Wat is daar zo mooi aan dan?quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:06 schreef ebeaydojraes het volgende:
en nagenieten van teletekst pagina 819
sorry voor de rest:quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:06 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Wat is daar zo mooi aan dan?
quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:31 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
sorry voor de rest:
"Al 120 jaar, al 120 jaar, zijn wij de club van Rotterdam, al 120 jaar"
Dat zullen we de 29e wel zien inderdaad. Ik kijk ernaar uit. Lekker dichtbij. 2000 man sterk in het uitvak.Geen combi. Hopelijk wordt de wedstrijd dit jaar niet beinvloed door de scheidsrechter.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:38 schreef Vinboy het volgende:
En binnenkort Sparta - Feyenoord wordt een leuke wedstrijd!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Degradatieduel!quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:38 schreef Vinboy het volgende:
En binnenkort Sparta - Feyenoord wordt een leuke wedstrijd!!
quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:55 schreef littledrummergirl het volgende:
lekker weekje herfstvakantieoh, wat hou ik toch van studeren!
wat ben ik blij dat ik een vriendje heb dat me alles guntquote:
Zeker HROquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:55 schreef littledrummergirl het volgende:
aankomend weekend lekker naar londenquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:55 schreef littledrummergirl het volgende:
ik geef me overquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:25 schreef Fugie het volgende:
[..]
aankomend weekend lekker naar londenoh, wat hou ik toch van geld verdienen!
Mocht je nog een citytrip to do list nodig hebben, dan kan ik je Berlijn en Istanbul erg aanbevelenquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:25 schreef Fugie het volgende:
[..]
aankomend weekend lekker naar londenoh, wat hou ik toch van geld verdienen!
Ja, dan heb je de luxe dat je alle schoolvakanties hebtquote:
sowieso heb je daar echt te veel vrije tijd... heb nu net het eerste kwartaal gedaan.. als je die uren bij elkaar optelt heb je misschien net twee volle lesdagen.. hoop dat dat wel wat meer word, voel me een beetje zinloos nuquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:47 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ja, dan heb je de luxe dat je alle schoolvakanties hebt
Tja, veel zelfstudie heh?quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sowieso heb je daar echt te veel vrije tijd... heb nu net het eerste kwartaal gedaan.. als je die uren bij elkaar optelt heb je misschien net twee volle lesdagen.. hoop dat dat wel wat meer word, voel me een beetje zinloos nu
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:51 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Tja, veel zelfstudie heh?![]()
Over zinloos gesproken, ik ben nu professioneel werkloos
nou zeg, nu je het zegt, ik kom om in de zelfstudiequote:
Geplanned, alleen plannen lopen niet altijd zoals je zou willen... Ben net klaar met studeren, wilde tot eind v/h jaar werken en dan gaan reizen voor 4-6 maanden. Alleen kan ik niet echt een baan krijgen voor zo'n korte periode, dus dat zit een beetje tegen. Misschien ga ik wel eerder op reis...quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]"vrijwillig"/ geplanned of oorlog in de tent?
De uitzendinstantie waar ik voor werk heeft regelmatig wat korte ICT opdrachten, maar wel in de categorie "geen opleiding nodig" zeg maar.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:01 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Geplanned, alleen plannen lopen niet altijd zoals je zou willen... Ben net klaar met studeren, wilde tot eind v/h jaar werken en dan gaan reizen voor 4-6 maanden. Alleen kan ik niet echt een baan krijgen voor zo'n korte periode, dus dat zit een beetje tegen. Misschien ga ik wel eerder op reis...
Even trein pakken naar Roffa
Neenquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik geef me over
mag ik nu mee?
Ze bekijkt 't maarquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:34 schreef Fugie het volgende:
[..]
Neen
Zoek maar iemand anders die voor je betaald!
eey eehmquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ze bekijkt 't maarin 2 jaar tijd naar Berlijn, Loutro (Kreta), Istanbul, en Datça, Turkije geweest.
En drie weken terug een vaatwasser.
gelukkig woon ik nog niet zo lang in rotterdamquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
O'sheas is de irish pub aan de lijn baan
Die Yanks zouden niet in Wembley mogen spelenquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:13 schreef Fugie het volgende:
Het is een verkapt ik ga lekker naar het nieuwe wembley stadium !
het is geen demo wedstrijd, en football is vet!quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:17 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Die Yanks zouden niet in Wembley mogen spelenEindelijk ligt er een beetje een goed veld, komen die Yanks het weer verkloten met een demo wedstrijd.
Je hebt een straat tussen het station en die grote fontein met al die tramsquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
gelukkig woon ik nog niet zo lang in rotterdam
quote:
Kan bestquote:geboortedatum: 04-03-1985
zag ook op de scanner voorbijkomen dat er een ongeluk scooter/auto was op kruispunt wilhelminaplein, nog wat van gezien?quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:53 schreef TJDoornbos het volgende:
wat een drukte op de Lijnbaan zo net voor 5 zeg.....
quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
O'sheas is de irish pub aan de lijn baan
hoelaat?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zag ook op de scanner voorbijkomen dat er een ongeluk scooter/auto was op kruispunt wilhelminaplein, nog wat van gezien?
iets van half 6 ofzo... maar das wel buiten kantooruren dus je was er vast al niet meerquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hoelaat?
Zat niet bij het raam BTW.......
Welk lampje zet jij eigenlijk aan en uit?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hoelaat?
Zat niet bij het raam BTW.......
19de verdiepingquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Welk lampje zet jij eigenlijk aan en uit?
als ze d'r maar Guiness hebben of Murphy's Redquote:
En strongbow, en Bullmers (maar die is een beetje duur gewordenquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:53 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
als ze d'r maar Guiness hebben of Murphy's Red
wat moet ik me daarbij voorstellen dan? word dat hard ofzo?quote:
Cultuurbarbaar => http://en.wikipedia.org/wiki/Deep-fried_Mars_barquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:33 schreef littledrummergirl het volgende:
wat moet ik me daarbij voorstellen dan? word dat hard ofzo?
Ja football is idd vet, wel het echte Engelse football uiteraardquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:18 schreef Fugie het volgende:
[..]
het is geen demo wedstrijd, en football is vet!
KORENWOLFJES!!! Altijd goedquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Foto's vrijdag avond in Oshea's gemaakt toen ik even snel een strongbow ging halen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan bij Oshea's ookquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:48 schreef Public_NME het volgende:
Ik prefereer zelf Paddy Murphy's; lekker voetbal kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |