Brand of weer jongeren die Parijsje aan het spelen waren?quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gister toen koewam(dank voor lift) ons af heeft gezet voor de deur, hing er een schroei/plastic lucht, de hele stoep was nat, en de politie was een polenbusje aan het slepen ....
[..]
dunnoquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Brand of weer jongeren die Parijsje aan het spelen waren?
Nee, nee.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dunnowij waren er niet bij
Dan hoop je maar dat er iemand nog nuchter genoeg was om je alibi te bevestigen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
We waren toen nog aan de andere kant van de sloot hoor
Onze bobquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan hoop je maar dat er iemand nog nuchter genoeg was om je alibi te bevestigen.
Volgens mij ben jij het op je fiets geweest, wilde je zelf Parijsje spelenquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, maar die was er zelf misschien ook bij. Die heeft dus ook een alibi nodig!
Schiedam ligt niet op zuid!quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij het op je fiets geweest, wilde je zelf Parijsje spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou kunnen, maar was ik gisteravond veels te benauwd voor. Verder heb ik een getuige die me in Westelijke richting heeft zien verder gaan.quote:
WhatSheWestside zeker?quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar was ik gisteravond veels te benauwd voor. Verder heb ik een getuige die me in Westelijke richting heeft zien verder gaan.
met dr prachtige panty's, dr gesprekspartner gister kon er maar niet over ophouden *proest*quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
met dr prachtige panty's, dr gesprekspartner gister kon er maar niet over ophouden *proest*
gister zat de helft van de drie in de flapjesquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:01 schreef Alicey het volgende:
Tjeempie, jullie konijntjes - Wat doen jullie?
quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SHE dieet he
ik heb vandaag elke tegenstander als baas van icesave gezien, was niet goed voor mijn tegenstandersquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Heb je voor Fugie de ijslandspelers in beslag genomen?Deze kunnen we dan ter opbod veilen om Icesave te compenseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |