Nou nou, wat een stroomstoring zegquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.nu.nl/news/179(...)ntrum_Rotterdam.html
Geen idee (meer), het was nog vroegquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Waar ergens staat die miniatuur?
hoe hadden ze anders beelden kunnen hebben van het bezoek van morgenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:59 schreef WHATSHESAID het volgende:
Je hebt niet goed geluisterd want Al Gore was gisteren al in Rotterdam.
Daar vergis je je nog in. Het was best een groot gebied en precies op het moment dat scholen en winkels beginnen. Ofwel het hele hofplein stond vol met leerlingen van de nabijgelegen MBO.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:30 schreef Public_NME het volgende:
Nou nou, wat een stroomstoring zeg
Loop even naar het cic op het Binnenwegplein of naar het infocentrum in het Groothandelsgebouw (bij de bushaltes) dan kun je het zelf zien.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iemand een goede foto van 't miniatuur van 't nieuwe station?
niks gemerkt hoor!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.nu.nl/news/179(...)ntrum_Rotterdam.html
Tjeempie, jij moet leraar maatschappijleer worden!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 07:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Die vent heb hier niks te zoeken. We moeten niet gaan doen wat die mafkezen uit de USA willen, dan gaat het fout!
en jij moet es wat minder vaak "tjeempie " zeggenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tjeempie, jij moet leraar maatschappijleer worden!
Dat zegt Issi ook al.. Wist je trouwens dat ik IRL veel minder tjeempie zeg, maar IRL weer andere stopwoordjes en -zinnetjes heb?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en jij moet es wat minder vaak "tjeempie " zeggen
Cute, but wrongquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat zegt Issi ook al.. Wist je trouwens dat ik IRL veel minder tjeempie zeg, maar IRL weer andere stopwoordjes en -zinnetjes heb?
Maar niet zo vaak als on-line.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Cute, but wrong![]()
IRL zeg je het ook zeer regelmatig
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tjeempie, jij moet leraar maatschappijleer worden!
Gelukkig is er een markt voor. In de bruisende metropool Berkel ruik ik in ieder geval regelmatig landbouwluchtjes, die net zo veel met koeienpoep te maken.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Poepen mág, als er een markt voor is
Niet geheel onterecht. Het is een vrij akelige lucht, zeker op een nuchtere maag. Blowen mag op privé-terrein en in de coffeeshop, waarom moet het per sé op straat?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Blowen in Rotterdamse deelgemeente straks beboet
Eens!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en jij moet es wat minder vaak "tjeempie " zeggen
Blowen is verboden. Het gedoogbeleid ziet er op toe dat er niet wordt opgetreden tegen blowen in de coffeeshop en uiteraard thuis.. Dat blowen op straat wordt verboden vind ik op zich niet stom, het veroorzaakt nu eenmaal overlast door de lucht.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:13 schreef littledrummergirl het volgende:
belachelijk...
wist trouwens niet dat je uberhaubt niet in het openbaar mocht blowen op straat...stom verbod, stomme wijk...
Daar heb ik er dan weer geen last van ..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:46 schreef TJDoornbos het volgende:
Gaan ze nu ook in De Kuip beboeten daar blowt men echt masaal.........
quote:
Waarom dat?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:05 schreef Public_NME het volgende:
Blowen is dan ook voor paupers...
nee maar dan is t ook nog softdrugs wat je niet mag gebruiken. al wordft t gedoogd in huiselijke kring.quote:
Ja, dan moet je een stukje naar terug lezen in dit topic.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:27 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
Vandaag was de stroom uitgevallen in het grootste gedeelte van rotterdam, niemand iets gemerkt?
Hey, hij moet zn heroine ergens van betalenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:40 schreef Isegrim het volgende:
Fietsen jatten okay vinden, maar tegen softdrugs zijn.
Wat apart is, want er stond dat er een trafohok 25KV > 230V uit lag.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:44 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja, dan moet je een stukje naar terug lezen in dit topic.
Uiteindelijk alleen maar last van gehad dat ik de stad niet uitkwam met de trein, maar dat was vrij snel opgelost. wel weer typisch dat mensen bijna opelkaar gaan staan in de trein, terwijl er 2 minuten later een volgende trein gaat waar je nog makkelijk kan zitten
Omdat blowen zo sneu is. Ik bedoel, je bent volwassen hoor, geen 16 meer. Ik vind blowen echt iets voor links, werkschuw tuig. Maarja, who am i?!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom dat?
* Alicey is dan een ex-pauper.
Ik weet of je het tegen mij hebt, maar ik was tegen het jatten van fietsen, en ja ik ben ook tegen hard en softdrugs. (en nee, niet met het verhaal aankomen dat alcohol ook harddrugs is.)quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:40 schreef Isegrim het volgende:
Fietsen jatten okay vinden, maar tegen softdrugs zijn.
De treinen konden op zich natuurlijk wel rijden, alleen stonden op het station alle klokken stil, deden de aanwijsborden het niet, was de verlichting uitgevallen en zal er in de verkeersleidingspost ook niet veel te zien zijn geweest.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat apart is, want er stond dat er een trafohok 25KV > 230V uit lag.
Laatste keer dat ik in de trein zat reed deze niet op 230
Wel gek dat ze geen noodaggegraat hadden. Gisteravond zat ik trouwens in de trein richting R'dam en stond er een defecte trein tussen Gouda en Alexander. Moesten we spookrijden, we stopten ook aan de verkeerde kant van het perron bij Alexander, heel apart.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:09 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
De treinen konden op zich natuurlijk wel rijden, alleen stonden op het station alle klokken stil, deden de aanwijsborden het niet, was de verlichting uitgevallen en zal er in de verkeersleidingspost ook niet veel te zien zijn geweest.
Nou, kweenie hoor, maar op onze feestjes blowt meestal iedereen. Van links tot rechts, van libertariër tot neoconservatief.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:05 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Omdat blowen zo sneu is. Ik bedoel, je bent volwassen hoor, geen 16 meer. Ik vind blowen echt iets voor links, werkschuw tuig. Maarja, who am i?!
edit*:oja, rechtse sjonnies ook, om maar nog meer mensen in een hokje te duwen.
Ik heb het niet over jou. En natuurlijk is alcohol een harddrug.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:08 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ik weet of je het tegen mij hebt, maar ik was tegen het jatten van fietsen, en ja ik ben ook tegen hard en softdrugs. (en nee, niet met het verhaal aankomen dat alcohol ook harddrugs is.)
Ja, het was op het nieuws te lezen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:27 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
Vandaag was de stroom uitgevallen in het grootste gedeelte van rotterdam, niemand iets gemerkt?
Meten is weten. Heb je toen je die conclusie trok zelf aan de bovenleiding gemeten wat de spanning was?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat apart is, want er stond dat er een trafohok 25KV > 230V uit lag.
Laatste keer dat ik in de trein zat reed deze niet op 230
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |