wil jij er #26 van maken?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
eens met TT
die warming up's zijn niet leuk.
Wat?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:03 schreef borisz het volgende:
nog een paar weken en dan is dinges afgelopen voor studio voetbal.
Op zoek naar Jozef, maar niet die van Maria, nee want deze moet homo zijn en aan Willem Nijholt willen likken, die showquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Op zoek naar Jozef, maar niet die van Maria, nee want deze moet homo zijn en aan Willem Nijholt willen likken, die show
Huh? De opnames waren tussen 14.00 en 16.00 uur. Tijd genoeg dus voor Simone en Paul om zich naar de premičre te begeven ....quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Wij gaan 18 december. Ben jij gisteren naar de opnames geweest..Simone Kleinsma had gisteravond premiére van Sunset Boulevard.Dat snap ik niet..Paul zal er ook geweest zijn. Nee, dat snap ik echt niet..
Oké, thnx.. voor je uitlegquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:20 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Huh? De opnames waren tussen 14.00 en 16.00 uur. Tijd genoeg dus voor Simone en Paul om zich naar de premičre te begeven ....
Graag gedaan, het verbaast me hoeveel mensen in onze omgeving niet weten dat het niet live is en dat er op vrijdagmiddag in één keer bijna 2 uur wordt opgenomen en dat dit wordt verdeeld over de vrijdag- en zaterdagavonduitzending!quote:
1.198.000 das toch redelijk veelquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:45 schreef Vodkadruppel het volgende:
Volgens mij kijkt er bijna niemand op vrijdag.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:35 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
1.198.000 das toch redelijk veel
Paultje kun je opnemen. Ik kijk Paul, en man kijk naar voetbalquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:09 schreef Vodkadruppel het volgende:
Hmz, ik moet vanavond kiezen tussen Paul de Leeuw of Oranje.
Lastig.
Ja maar dat wist ik wel ...dat het niet live is, en dat het in zijn geheel opgenomen wordt! Maar omdat Simone gisteren premičre had van SB..Daarom dacht ik dat het donderdagmiddag opgenomen was.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:02 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Graag gedaan, het verbaast me hoeveel mensen in onze omgeving niet weten dat het niet live is en dat er op vrijdagmiddag in één keer bijna 2 uur wordt opgenomen en dat dit wordt verdeeld over de vrijdag- en zaterdagavonduitzending!
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Die koe moeten ze naar Wit Rusland sturen.
Helaas nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:51 schreef Piles het volgende:
Zou Robbie Williams vanavond ook komen?
Briljante uitzending was dat toen
Nee, maar we zitten niet allemaal achter de computer bij het kijkenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:56 schreef Piles het volgende:
Heppie de Peppie
Ben ik de enige die nog kijkt?
Voetbal is gewoon rukquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:27 schreef Ronaldsen het volgende:
bizar dat hij 1.887.000 kijkers trekt terwijl er voetbal op is
*PETS*quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jezus, wat komt daar voor unit de trap af zetten. Hebben ze die in de wax gezet?
Mjah, alsof 12 jarigen zelf nog geen seksueel getinte grappen maken tegenwoordigquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:57 schreef SunChaser het volgende:
Wat me opvalt, De Leeuw wil heel graag een vaderlijke figuur zijn waar de kids op afrennen, maar aan de andere kant maakt ie seksuele grappen bij 12 jarigen. En niet een keer maar heel vaak.
Ja en?quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:20 schreef SunChaser het volgende:
Nee, hij heeft ook wensen voor kinderen, dus is t een familieprogramma
Ja hequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:21 schreef DaFrenk het volgende:
Wat wordt je toch vrolijk van die Ilse de Lange![]()
Heb weer spijt dat ik gekeken hebquote:Rest van de aflevering viel me wel tegen hoor..
Jij op een zaterdag..wij op een donderdag 18 december.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:46 schreef sunmoonstar het volgende:
tvp
En 15 november ga ik naar de uitzending!!!
Waar ? hoe kom je daarbij..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:12 schreef borisz het volgende:
Ilse de Lange heeft ook zo'n theedoek om
klikkerdeklik Wat die rechtse aan heeft maar dan had Ilse hem in rood-oranje-geelquote:
Nee om haar nek.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja dat wel borisz. Dat had ze voor haar hals om..ik dacht dat jij op haar hoofd bedoelde.
Ging opeens ook zo snelquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:57 schreef Arcee het volgende:
Die gast met z'n neuscondoom kreeg de eerste keer niet eens applaus.:')
Normaal had ie bier op zei die...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:57 schreef Piles het volgende:
Hoe ontdek je bij jezelf dat je een condoom door je neus kunt halen
Heb je hier ook niet zoveel te zoeken hčquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:04 schreef Topspin het volgende:
Ik kijk niet graag naar die rel-nicht maar goed dat is mijn keuze.
Wat insinueer jij man. Gatverdamme.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:57 schreef SunChaser het volgende:
Wat me opvalt, De Leeuw wil heel graag een vaderlijke figuur zijn waar de kids op afrennen, maar aan de andere kant maakt ie seksuele grappen bij 12 jarigen. En niet een keer maar heel vaak.
Ok dankje ik ga even kijkenquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:58 schreef Tabloid het volgende:
Ik keek afgelopen week de DVD van Mooi! Weer de Leeuw en het was de tweede uitzending volgens Paul de Leeuw.
Heb je wel meer kans hé als je lid wordt van de VARA!! Dat vroeg ze ook aan mij bent u lid van de vara?Ja zei ik.. Jammer KiwiTjuHh dat jullie niet kunnen gaan omdat het vol is..quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ja, wij kunnen niet meer. Het zit vol
Probeerde ze ons gelijk lid te maken van de VARA, maar daar ben ik maar even niet op in gegaan.
Die van vanavond is vanmiddag opgenomen en van zaterdag werd naar de uitreiking opgenomen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:33 schreef Specularium het volgende:
Gingen ze nou de show van Zaterdag direct na de uitreiking opnemen?
Ah cool, dikke feestuitzending morgen!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die van vanavond is vanmiddag opgenomen en van zaterdag werd naar de uitreiking opgenomen.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ah cool, dikke feestuitzending morgen!
Het is een keer weer wat anders, 1 zo'n gast had wel een goed punt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:15 schreef VegaKip het volgende:
Ik vond de show van gister niet zo leuk...Wel knap dat ie al die kritiek aandurft
Ja voor 1 keer kan het wel, maar ben blij dat het vanavond weer gewoon isquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:16 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Het is een keer weer wat anders, 1 zo'n gast had wel een goed punt.
Dat Paul altijd te veel lacht om z'n eigen grappen, dat vind ik ook vrij irritant eigenlijk
Ik heb het vanmorgen op video gekeken..was iets minder mooi ..Maar Hans was erquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:15 schreef VegaKip het volgende:
Ik vond de show van gister niet zo leuk...Wel knap dat ie al die kritiek aandurft
Die LUCHT!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ken ze niet, maar het lijkt me zo ranzig
Hij was gister ook bij Gielquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:26 schreef Rnnz het volgende:
Jamie Lidell![]()
Wist niet dat hij zou komen. 20 November ben ik bij z'n concert in Nijmegen
Robin is understudy van Farao. Vertelde hij aan Paul.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:32 schreef Stroekie het volgende:
Robin voelt zich wel als een vis in het water, gaat wel goedkomen met die jongen, ook al wordt hij geen Joseph
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:35 schreef Rnnz het volgende:
Kan me niet voorstellen dat je nog nooit dit nummer hebt gehoord:
Komt elk uur wel langs op een willekeurig radiostation.
Terwijl ie naast jou zit ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:30 schreef Haaibaaike het volgende:
* Haaibaaike heeft erg genoten vanavond..zelfs mijn man moest lachen![]()
Merk ik nu enige antipathie jegens Haaibaaike?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terwijl ie naast jou zit ?
Wat een held
Oh hij , uit Zaltbommel is bang dat ie niet genoeg gepost heeft hierquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Merk ik nu enige antipathie jegens Haaibaaike?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://ridderpauldeleeuw.(...)EP_HIEP_MOBIEL/5tyl/![]()
.
quote:NOTE VAN DE SMS ONTVANGER: HEB ZE VANMORGEN HALF 8 ( WINTERTIJD) OVER ZITTEN TYPEN....
PAUL.
Is dit niet het hoogste ooit?quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:17 schreef borisz het volgende:
2.376.000 kijkers de winnaar van de avond.
Wat leukquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://ridderpauldeleeuw.(...)EP_HIEP_MOBIEL/5tyl/![]()
.
http://www.mediacourant.nl/?p=6449quote:Paul de Leeuw viert jubileum met zesdelige dvd-box
Geplaatst op dinsdag 28 oktober 2008 om 10:24
Paul de Leeuw viert zijn 25-jarig jubileum in november niet alleen met een speciale twaalf uur durende uitzending, maar ook met de release van een zesdelige dvd-box. Dat laat een woordvoerder van zijn mediabedrijf En Vele Anderen weten. De dvd-box ‘Een Kwart Eeuw Paul de Leeuw’ komt uit op 14 november. “De box biedt meer dan 25 uur roemruchte, hilarische maar ook liefdevolle en ontroerende hoogtepunten uit zijn theater- en televisieprogramma’s.”
In november 1983 maakte Paul de Leeuw zijn debuut op het cabaretfestival Cameretten en ontving daarvoor de Persoonlijkheidsprijs. Nu, 25 jaar later, maakt hij wekelijks het Programma Mooi! Weer de Leeuw met gemiddeld 1,8 miljoen kijkers.
Het materiaal op de dvd-box omvat ook jeugdfilmpjes uit het familie-archief, unieke opnamen van Cameretten, niet eerder vertoonde beelden van achter de schermen en ruim 3 uur radiofragmenten. De box wordt op 13 november gepresenteerd in het tijdelijk tot Paul de Leeuw museum omgetoverde Studio Cé in Almere.
De dvd-release wordt opgevolgd met 12 uur durende live-televisie van 29 op 30 november bij de VARA op Nederland 1, waarbij Paul en een eindeloze stoet gasten van toen en nu de kijker een slapeloze nacht bezorgen. “De avond begint met een reguliere Mooi! Weer de Leeuw en wat deze marathon daarna brengt is een verrassing, deels ook voor Paul zelf…”
Heb al besteld bij Bol.comquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:41 schreef Tabloid het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.nl/?p=6449
Ik wou het net gaan posten hier, maar jij was me alweer voorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:41 schreef Tabloid het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.nl/?p=6449
Klopt 39.99 ik heb al meteen besteld..Er komt 1.95 aan verzendkosten bij !! Heb je wel 6 dvd's.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik wou het net gaan posten hier, maar jij was me alweer voor![]()
Ik wil hemWat gaat tie kosten
edit: volgens Bol.com 39,99 , da's nog wel te doen![]()
Ook goedenavond Roelquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, daar is dat irritante kutkind weer.
Dat kind is dus al 15quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, daar is dat irritante kutkind weer.
Dat wil niet zeggen dat die knurft in élk programma, élke commercial, élke krant en élke radiouitzending moet komen opdraven. Alsof de BN'ers op zijn.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:17 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Kan niet anders dan hem sympatiek vinden hoor...
Ik vind 'm ook wel tof eigenlijkquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:17 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Kan niet anders dan hem sympatiek vinden hoor...
Geinig? Ik heb een hekel aan dit soort kinderenquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:19 schreef jmac het volgende:
Geinig gastje!
Kan hij niets aan doen roel.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Welja, heb je 'm nog een keer in een reclame.
Wat een Bassie idd... Met zn Miele...quote:
Nog steeds jammer dat ze 's avonds beginnen en 's ochtends eindigen i.p.v. andersom. Ik wil best een paar uur kijken, maar de hele nachtquote:
Anders krijgen ze nooit 12 uur zendtijd denk ikquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:18 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nog steeds jammer dat ze 's avonds beginnen en 's ochtends eindigen i.p.v. andersom. Ik wil best een paar uur kijken, maar de hele nacht![]()
Ben met jou eens ..ik had ook liever andersom gewild 's ochtends en zo 12 uur verder. Ik probeer zoveel mogelijk te kijken en de rest maar opnemenquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:18 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nog steeds jammer dat ze 's avonds beginnen en 's ochtends eindigen i.p.v. andersom. Ik wil best een paar uur kijken, maar de hele nacht![]()
Ja, het programma jaquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee joh, van zaterdagavond half 9 tot zondagmorgen half 9
Ik ben die zaterdagmorgen al om half 7 wakker omdat ik moet werken.quote:Op zondag 2 november 2008 13:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Oh op zo'n manier ! 24 uur wakker blijven als je toevallig zaterdag morgen om half 9 wakker bent. Het is zeker live.
Cola-infuus wordt het voor onsquote:Op zondag 2 november 2008 13:17 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik ben die zaterdagmorgen al om half 7 wakker omdat ik moet werken.![]()
Dus als ik ga kijken blijf ik wel 26 uur wakker.
Extran.quote:Op zondag 2 november 2008 13:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Koffie / Red Bull / iets dergelijks dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |